![]() |
tijd voor wat foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Koplampen vind ik zelf wat minder maar da's een kwestie van smaak :) Verder mooie bak lekker breed op z'n sloffen en echt mooi laaaaaaag :thumbup:
Zo laag kan ik hier echt niet, dan kom ik de straat niet uit :D maar heel nice :thumbup: |
idd verschil van smaak
vind het persoonlijk de allerdikste lampen voor in een mk2 wie verkrijgbaar zijn |
![]() ![]() tevens gezocht blauwe recaro's electrisch |
lampen zijn dik idd alleen die booskijker...
|
grill wordt ooit nog gespoten samen met booskijker
dan blijven alleen de 2 lammelen zwart |
Quote:
hellemaal mee eens is echt een dikke golf :thumbup: rallye front staat altijd super in een mk2. :thumbup: |
Quote:
Welk merk/type booskijker is dit en waar heb je hem vandaan? Istie speciaal voor Rallyegrille's? |
Zo te zien op de foto's is het gewoon een booskijker voor een grille met enkele koplampen.
|
merk is lester
is inderdaad gewoon een booskijker voor enkele ronde koplampen in mijn ogen ook de mooiste booskijker voor op een rallye front ik heb deze bij stroeve motorsport weg is niet speciaal voor rallye grils past gewoon perfect |
Wat een vreselijke dikke piemel auto heb je.....!!!
p.s. Grill is echt vet......!!! Lars |
Ben het helemaal eens met Lars, dit is een dik bommetje op wielen!
|
wat voor type/maat wielen zijn dat?
ik ben complete bbs noob :) |
super dikke wagen, mooi front, blijft echt vet.
Mooi BBSen :thumbup: |
Hele dikke Golf!!
|
thanxs allemaal voor de reacties
doet me goed dat julie het wat vinden echter sta ik natuurlijk ook niet stil ice zit nu op 137,8 db vanmiddag een zware jonge aan geschaft de twister f2-500 van audio system deze zal er voor moeten zorgen dat het niet harder gaat maar nog zuiverder verder is de auto nog lang niet klaar planing staat een dikke g60 motor dus heb je een complete cor sloop met goeie motor dan hoor ik het graag liefst helemaal orgineel geen bewerkte lader en als dat allemaal verwezelijkt is wordt het geen daily meer en zal die helemaal gespoten worden wat ik nou zonde vind met 35000km per jaar aangezien de 2,5 jaar dat ik hem heb al meerdere keren buiten mijn schuld om kleine schades erop zijn gekomen wat nu nog niet zo erg is maar dadelijk na dat die gespoten is wel bedoeling is g60 rond de 250 pk 340 nm koppel met ziekelijk geluid van een getande riem cleanen door zetten en dan compleet laten spuiten in de zelfde kleur en als dat gedaan is de velgen laten hoogglans verdichten met vergulde bouten |
Quote:
zeer goede plannen man succes er mee komt zeker goed. het g-lader geluid is altijd mooi om te horen. |
jah gaat cker goed komen
alles lekker op zen tijd gister leiding geknapt van de stuurbekrachting op de terug wel van meeting in eelde stond stil bij de mac in assen gelukkig had ik nog een hogedruk slang liggen van een ander systeem deze er zo even weer op zetten is dat ook weer klaar |
auto is weer klaar
morgen wordt die terug gebracht naar winter stand dus verbreedstaal eronder en orgieneel front ditmaal met bi xenon erin wordt gemonteerd |
nou de verbreedstalen wielen zitten er weer onder met de dunlop sp 9000 banden
van de week even orginele front plaatsen wielen zijn ontdaan van de vergulde bouten deze worden weer opnieuw gedaan morgen wielen helemaal schoon maken dan helemaal poetsen tot de bling weer bling bling is dan kunnen ze veilig opgeborgen worden tot de vergulde bouten terug zijn dan worden ze weer gepoetst en dan weer voorzien van de vergulde bouten als het orginele ronde front er weer in zit wordt deze eerst afgesteld en dan voorzien van bi xenon en kan ik eindelijk beginnen aan de xenon in mijn rallye front fotos volgens snel |
All times are GMT +1. The time now is 22:26. |