![]() |
Quote:
laat ik het zo zeggen, een oud collega "vertelde" altijd dat hij hieraan sleutelde :rolleyes: Wim heet ie ik kan zo ff niet op zijn achternaam komen :redface: werkte bij jan van Veen auto's in zuilichem voordat ie bij ons kwam ;) |
Quote:
Ik denk dat jij dan rooie wim bedoeld...dan werk of werkte jij bij ames. Klopt heb de auto samen met wim gebouwd. ;) Het plan loopt nu om de auto terug te brengen naar de orginele staat,hoe deze ooit gebouwd is! VWM golf rallye gr A (Erwin Weber)maar de juiste onderdelen vinden valt nog niet mee :confused:.Maar het is zeker om met deze of andere dikke golf weer op de rally paden te vlammen!!!!!!!!!!!!!!!! :screwy: :D :) :) :) :) :) |
Quote:
dat komt dan wel goed ik weet waar hij 9 van de 10x staat :D |
Boefke
idd rooie Wim (van arendonk) schoot me vandaag ineens te binnen :tongue: maar hem "terugbouwen" naar hoe hij ooit bedoeld is, dat is natuurlijk nooit een slecht streven :rolleyes: maar ik werk idd nog steeds bij Ames, wim inmiddels al weer een jaar of wat bij de renault :D |
Quote:
Klopt spreek Wim nog regelmatig,nooit gedacht dat hij zo van zijn geloof af zou vallen :screwy: :confused: hij is toch ook een echte VW man |
de mijne staat er ook nog niet bij en die wordt zelfs dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer!!(foto lukt me nog niet)
|
Wat info is ook welkom! Zoals kleur, chassisnr, motornummer, kenteken (wat je wil).
Foto zou natuurlijk ook leuk zijn (anders even mailen: koningstijn@gmail.com) |
de kleur van mijn rallye is rood;het kenteken TV-FR-63en de rest moet ik ff nakijken!!
|
Quote:
haha die voor hij z'n T4 koch in een impreza reed :tongue: maarre ken je ook jongens bij hobo of niet??? een nieuwe jongen bij ons komt daar vandaan ;) |
Quote:
Ja daar ken ik wel mensen ja! :D trap die william maar eens flink in elkaar.... :) |
Quote:
zal ik morgen eerst is doen :D |
Ik heb vandaag wat nieuws geleerd.. altijd gedacht dat ALLE rallye's zonnedakjes hadden behalve de VWMS frames...
nu geleerd: In Italie en Spanje zijn ze ALLEMAAL zonder dakje geleverd.. |
Quote:
Bron = ???????? |
Spanjaard. hij vertelde op de tex dat hij er een zonnedak ingezet had (de witte) dus ik verklaarde hem voor gek omdat hij een VWMS had gemold |
Nou ik dacht dat ik apart zou zijn met een witte rallye
|
@Tjaap: die modellen zonder schuifdak (VWMS) zijn overal geleverd, misschien dat alle in spanje geleverde Rallyes zulke koetsen hadden?
|
|
Quote:
Ik heb een VWM rallye in de schuur staan.een orginele VWM heeft het productie nr in de linker A stijl staan!heeft geen af gekitte naaden.licht gewicht plaat werk,geen achter wisser,dak spanten.achterbank bevesteging,motor ophanging is totaal anders enz.... zo kun je ze een beetje herkennen |
na mijn weten zijn er nog 11 orginele vwm rallye g60s
erg zeldzaam dus |
niet alleen de vwm rallye's hadden geen schuifdak
in de "normale" versie was een schuifdak namelijk een optie |
All times are GMT +1. The time now is 08:32. |