![]() |
Quote:
al een houtenbalkje en lijmklem geprobeerd.. die MF zitten echt vast.. maar we zien wel |
Kan je ze wel ronddraaien? Is wel belangrijk, zijn ze ook helemaal terug gezakt. Kan best wezen dat ze iets gekanteld zitten en zich geklemd hebben.
Maar oude rubberen remleiding doorzagen en deze weer in de klauw monteren en daar de lucht op zetten. Dan kan je beter druk uitoefenen! |
:thumbup: Het blijven prachtige auto's die dikke Audi's :thumbup:
Vind het mooiste nog dat ze zo onopvallend zijn...........en toch lekker snel :D |
![]() ![]() ![]() en de velgen , hoogglansverdicht door mijn kameraden de jong en alkema uit Sneek.. werkelijkwaar super de super de super.. let op.. dit zijn telefoon pics!!! heelemaal top mannen!! hadden al eens een setje rs voor me gedaan. hadden ook nog een setje 20 inch breytons verdicht ![]() dus ben weer in nopjes |
sodekneiter dat glimt :thumbup:
|
man wat glimt dat, zonnebrilletje word bijgeleverd neem ik aan ;) !!
|
Nice :thumbup:
|
lekker lekker
|
die zuigers kun je mischien met een vetspuit dr op uit persen de buiten nippel huls dr af draaien dan kan ie misschien recht streeks op de remklauw geschroefd beiden hebben fijne draad....immers ik heb et zo wel es gedaan
en kan je rustig de druk dr op zetten/// |
fucking bling kerel... dik hoor :thumbup:
en die audi... :eek: |
hey richard is het al gelukt met de remmen ?
gr. Martijn |
6 van de acht eruit.. maar heb de revisieset/nippels/slangen/schijven/blokken al binnen.. dus we kunnen straks in 1 keer doorrammen
kreeg nog wel het aanbod om 6 pots audi keramische eronder te leggen, maar de schijven werden me iets te duur( lees 1900 euro) en minimaal 19 inch.. dus mischien dat ik die klauwen koop voor op de plank en ik ooit tegen een setje 380x30 schijven aanloop |
da's idd een erg duur setje schijven :eek:
wil eigenlijk wel weer is met de audi gaan rijden dus was ff nieuwsgierig hoe het er voor stond ;) |
we zijn er bijna martijn...
heb wel weer eens setje velgen erbij gekocht voor de s6.. 20 inch rh aw crossline ![]() |
WheelWhore! ;)
|
dan kunnen we even afwisselen rene.. de porkers voor de leuk en de rh voor de daily
|
er komen mooie updates aan..;)
|
Quote:
ik zie nog niks :D |
De Jong en Alkema? Of ijzerhandel Alkema? Waar zitten ze dan in Sneek? (ken het niet). Wel mooie wielen, dat zeker!
|
de zoon van alkema en zijn kameraadje de jong uit top en twel..
|
All times are GMT +1. The time now is 07:46. |