![]() |
Tsja, aan de ene kant goed dat ze het aanpassen zodat de snelheidslimiet er weer af kan, maar aan de andere kant word het circuit er niet leuker op natuurlijk met een afgevlakte "flugplatz"
|
Quote:
Die paar minimale wijzigingen zullen alleen de meeste doorgewinterde coureurs misschien tegenstaan, voor jij en ik die af en toe daar een rondje rijden of daar eens gaan kijken voor toursistfahrten zal het niet opvallen |
Pre war Nordschleife... ?
![]() |
Quote:
D8 het niet, deze auto's zijn van zover ik weet de sixties. |
Tiergarten toch? Prachtige plaat :thumbup:
|
Quote:
+1 |
Kan niet wachten tot ik er in Mei weer heen ga :D
Een paar foto's van vorig jaar: ![]() ![]() |
Gave foto`s! Met een Kever over de Nordschleife....dat moet magisch zijn geweest! :D
|
![]() In 2009 2 ronden gereden. Echt super! Gr. Cees |
![]() Old skool is het mooist :D |
Quote:
Ja het was geweldig, wel een relatief rustige dag uitgekozen hoor ! Vanaf 32 seconden zie je mij voorbij komen: https://www.youtube.com/watch?v=tnWbNjTUqJc :D |
Klinkt goed!! Das geen 25pk zeker?
|
|
Quote:
Nee dat hoor je goed inderdaad :thumbup: En Joentje das zeker een prachtige herfst plaat van schwalbenschwanz! of is het toch de carraciola karussell ? |
Da's de caroussel, de kleine caroussel is niet zo diep, bovendien zie je het oplopen naar hohe Acht rechts in de foto en je herkent Steilstreke-Curve eigenlijk ook wel links onderin :)
|
Hobbeldebobbeldebobbeldebobbel!
|
Quote:
Ja das zeker ;) |
|
bestaat er eigenlijk een build topic van dit machine of ben ik zo vluchtig en kijk ik daar telkens over :s |
Quote:
Sjeempie ik ben erg benieuwd hoe dat 2 April gaat als ik daar weer op mijn vaste stekje de VLN ga bekijken !! |
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |