![]() |
Ik dacht zelf witte vaseline ,dat gebruiken wij op het werk ook voor onze plastic loop rollen dit is alleen in een aluminium rail.
Maar het loopt echt goed stukken beter dan zonder en er zat iets op toen ik het schoon maakten ! |
zit er op zo'n koppelingkabel niet al gewoon een soort ''busje''
die in dat grote gat zou moeten passen? |
@ vdWal klopt inderdaad zit nog een soort busje wat het gat minder groot maakt.
heb er etka nog even op na gekeken en het is nummer 29 op de afbeelding. en het heeft artikel nummer. 171721380 hier op de foto is het nummer 29. ![]() |
Geen idee ik heb gewoon een koppelings kabel voor een Golf1 gekocht.
Maar ik denk dat nr 29 niet los bij de kabel hoort dit zit waarschijnlijk vast aan het schutboord. |
dat klopt als je de kabel koopt heb je puur alleen de kabel.
je mist dus nog nummer 29 op de afbeelding dat is een soort busje die dan dan op je schutbord zit waar je koppelingskabel door heen gaat. |
Juist en om dat mijn MK1 een automaat had van de fabriek af aan.
Zit het gat er wel voor de koppelingskabel maar zit deze bus nr 29 niet. Dus wat moet ik nu zelf fabriceren want al is nr29 nog leverbaar wat ik niet denk. Is lassen toch echt geen optie meer alles is net gespoten :shake: |
|
gewoon even een belletje naar de dealer doen.
artikel is op meerdere voertuigen gebruikt en kan best nog wel is voorradig zijn. hij is zo te zien ook in de golf 2 gebruikt namelijk. en het busje zit er vast in geklikt dit je hoeft niet te lassen hij zit geborgd met nummer 31 |
Als dat zo is ben ik weer een happy man ga Maandag gelijk naar de dealer toe ;)
|
en anders via deze site LINK
hier staat het zelfde onderdeel nummer bij voor het hulsje art nr 171721380 |
|
denk indd dat het goed op te lossen is met het busje :thumbup:
kan me haast niet voor stellen dat ze voor een schakel of automaat verschillende schutborden hebben gebruikt |
Is ook weer een sterk punt :D
|
Je hebt het deel (pedalengroep) nodig waar je stuurstangbuis doorheen gaat van een geschakelde versie (nummer 2 op je afbeelding). Die bus die jij nodig hebt zit op het deel gelast waar je pedalengroep ook op gemonteerd zit. Het busje (29) is alleen een rubber afdichting, maar is niet de versterking om je kabel tegen te houden.
Bij de automaat zit die bus niet op de pedalengroep gelast ;) |
Toch wel hé ,De pedalen groep heb ik niet nr 8 en 24 had ik samen met de lange bus 7 en 9 en 10.
Toch maar een topic openen hoe het beste dit nu te doen. Pedalen groep scoren of een goede andere oplossing :rolleyes: |
Die geleidingsbus moet vast komen te zitten aan je pedalengroep anders gaat je schutbord op en neer bewegen als je de koppeling intrapt. Dat gaat niet lang goed. Het beste is een pedalengroep scoren van een geschakelde versie en helaas omwisselen.
Andere oplossing is zorgen dat je de geleidingsbus op de pedalengroep gelast krijgt (denk eraan dat ie in de juiste hoek staat i.v.m. slijtage van je kabel). Aan de andere kant van je schutbord komen dan de rubber (29) en borgring (31). |
Ben bang dat je gelijk heb en zelf maken moet ik toch ook zo'n pedalen groep gezien hebben voor de juiste lengte van het pijpje.
Maar ja zo blijven we bezig :rolleyes: |
Je bent trouwens toch al wat vergeten te monteren tussen je rembekrachtiging en schutbord (versterking naar je linker langsdraagarm), dus het moet toch los.
Dan kun je ook meteen je pedalengroep vervangen (als je een groep met stuurstangbuis koopt kun je hem zo monteren) EDIT; De versteviging zit tussen je rembekrachtiging en rempomp in en gaat naar de linker langsdrager (koker) :redface: |
Quote:
Moet die versterking er op ik heb hem bewust weg gelaten :rolleyes: Zag er niet zo mooi meer uit en ik weet niet of hij nog gaat passen met de Golf4 bekrachtiger. Bekrachtiger is trouwens al weg moest nog wat aan passen :D Heb ik hier wat aan: http://link.marktplaats.nl/639879918 |
All times are GMT +1. The time now is 19:17. |