View Full Version : koninginnedag 2005 !
volksaddiction
19-04-2005, 17:29
Wie gaan er allemaal met koninginnedag met ouwe zooi langs de straat staan ??
Hier misschien een leuk idee voor 30 april ;)
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3457&stc=1
LinnieTDI
19-04-2005, 17:33
Geweldig idee! :biggrin:
tja... als je bedenkt dat deze grap is voortgekomen uit een ongeval waarbij iemand om `t leven is gekomen...
is ie ineens niet meer grappig...
of ligt dat aan mij
LinnieTDI
19-04-2005, 17:37
tja... als je bedenkt dat deze grap is voortgekomen uit een ongeval waarbij iemand om `t leven is gekomen...
of ligt dat aan mij
HMMMMZ :o
of ligt dat aan mij
ligt niet aan jou rene, met een beetje geluk kun je die gasten ook wel raken vanaf die brug :rolleyes:
en als ik die gasten zo bekijk wil ik ze ook wel persoonlijk een steentje laten eten
ohw ja......... niet echt funny dus :frown:
of ligt dat aan mij
Ik zie de lol wel van deze foto, zeker omdat het te gek voor woorden is dat je als 16 jarige stoeptegels van een viaduct afgooit en dan aangeeft dat je niet doorhebt wat voor gevolgen dat kan hebben.
Natuurlijk weet iedereen dat !!!! zelfs een kind van 6 weet dat als het iets zwaars naar beneden gooit dat dat dan gevaarlijk kan zijn.
dus, wel lollig die foto, niet lollig wat er in nederland allemaal gedaan wordt met stoeptegels!
ben ik duidelijk of ???? .........
bobby-digital
19-04-2005, 17:44
zit lekker in de auto onderweg naar woerthersee op 30 april:) dat wordt pas feest :D
ps foto kwam vorige week al op meel langs..... kan er niet echt om lachen eigenlijk, die k*tgasten zijn levensgevaarlijk en moeten hard worden aangepakt :mad:
.................
kan er niet echt om lachen eigenlijk, die k*t gasten zijn levensgevaarlijk en moeten hard worden aangepakt :mad:
mee eens!
Mister Cool
19-04-2005, 17:50
Ik zie de lol wel van deze foto, zeker omdat het te gek voor woorden is dat je als 16 jarige stoeptegels van een viaduct afgooit en dan aangeeft dat je niet doorhebt wat voor gevolgen dat kan hebben.
Natuurlijk weet iedereen dat !!!! zelfs een kind van 6 weet dat als het iets zwaars naar beneden gooit dat dat dan gevaarlijk kan zijn.
dus, wel lollig die foto, niet lollig wat er in nederland allemaal gedaan wordt met stoeptegels!
ben ik duidelijk of ???? .........
Ik kan me er wel in vinden Rico, ik denk dat de foto meer als een soort 'kijk dan wat er in Nederland allemaal plaats vind' is bedoeld, vind het wel ludiek.
Maar inderdaad, zo'n ventje van 16 dat stoeptegels naar beneden gooit, voor zulke lui en nog vele anderen in nederland, zouden strafkampen ingericht moeten worden...
LinnieTDI
19-04-2005, 17:52
Als je zo iets doet, ben je echt niet goed snik....
De jeugd van tegenwoordig... :frown:
Mister Cool
19-04-2005, 17:59
Als je zo iets doet, ben je echt niet goed snik....
De jeugd van tegenwoordig... :frown:
Daar hoor jij ook bij ;) .
Maar vroeger was de jeugd niet beter, er waren gewoon minder mensen in het land, dus het gebeurde minder. Media was toen zo actief niet als nu en er werd gewoon dus minder over gepraat... Nu is dit dan wel weer een extreme 'grap', maar vroeger was er ook wel baldadige jeugd...
LinnieTDI
19-04-2005, 18:09
Daar hoor jij ook bij ;) .
Maar vroeger was de jeugd niet beter, er waren gewoon minder mensen in het land, dus het gebeurde minder. Media was toen zo actief niet als nu en er werd gewoon dus minder over gepraat... Nu is dit dan wel weer een extreme 'grap', maar vroeger was er ook wel baldadige jeugd...
Heej heej ik ben geen jeugd meer....TSSSSSSSS :rolleyes: :p
Jij wel... :wink:
Ja maar dit is wel wat anders dan een ruit ingooien van een leegstaand huis ofzo...
Die mensen moeten op zoek naar een hobby...iets nuttigs gaan doen....
Mister Cool
19-04-2005, 18:14
Heej heej ik ben geen jeugd meer....TSSSSSSSS :rolleyes: :p
Jij wel... :wink:
Ja maar dit is wel wat anders dan een ruit ingooien van een leegstaand huis ofzo...
Die mensen moeten op zoek naar een hobby...iets nuttigs gaan doen....
Zei ik dan dat het hetzelfde was?? Lees lievurd :wink:
LinnieTDI
19-04-2005, 18:20
Zei ik dan dat het hetzelfde was?? Lees lievurd :wink:
Zeg ik toch ook niet? :p
ik zette er alleen ff wat neer, verder niets te nadele van jou replytje hoor :rolleyes:
Mister Cool
19-04-2005, 18:22
Zeg ik toch ook niet? :p
ik zette er alleen ff wat neer, verder niets te nadele van jou replytje hoor :rolleyes:
Jij zet wel eens vaker ergens alleen iets neer :P. Maar we gaan weer way off-topic op deze manier, straks VA boos :P
Pedaalemmer
19-04-2005, 18:24
wahahahahahahah!
LinnieTDI
19-04-2005, 18:24
Jij zet wel eens vaker ergens alleen iets neer :P. Maar we gaan weer way off-topic op deze manier, straks VA boos :P
HET STAAT IN EEN OFFTOPIC THREAD, dussuh ik vind dat ik wel wat mag zeggen wat minder ontopic is.... :p
Maar goed ik zal me wel weer ff rustig houden... :wink:
mensen mijn excuses whahahaha :eek:
volksaddiction
19-04-2005, 18:30
hahaha, mij krijg je niet zo gauw boos hoor ;)
die tegelgooi akties kan ik ook absoluut niet waarderen.....maar zag de humor wel in van de foto :biggrin:
(de opvolgende conversersatie is ook errug komisch :p )
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.