View Full Version : waarom kijken ze zo?
wat is er mis met een turk in een Golf??
hehehe, hoezo azrail? slechte ervaring mee?
baseknot
14-04-2005, 22:09
vast een mooi bakkie onder je kont zal hem de 24ste ff bewonderen
wat is er mis mee als je een rotonde 5 keer achterelkaar neemt met de politie achter je aan? toch niks mis mee?
hehehehehe..... dit topic krijgt `n andere wending dan dat je dacht azrail :p
vast een mooi bakkie onder je kont zal hem de 24ste ff bewonderen
probeer te komen :wink: met tulband op de kop en een arabieren jurk. hele setje kompleet. klaar voor een aanslag allemaal?
baseknot
14-04-2005, 22:18
probeer te komen :wink: met tulband op de kop en een arabieren jurk. hele setje kompleet. klaar voor een aanslag allemaal?
houd ik je aan mik
Ik denk dat je met een shoarma-rol in je kofferbak een lekkerdere entree maakt.
Viperwin
14-04-2005, 22:18
Niets, maar als je al toeterend en knipperend langs komt met het kleerhangertje nog tussen het raamrubber vraag je er wel om natuurlijk :wink: :tongue:
houd ik je aan mik
waar koop je zulke kleding :confused:
schrijf me er niet op af als ik zo'n jurk niet kan vinden :tongue:
Ik denk dat je met een shoarma-rol in je kofferbak een lekkerdere entree maakt.
effe bij ali baba langsgaan dan voor ik kom. iemand alvast een bestelling?
Niets, maar als je al toeterend en knipperend langs komt met het kleerhangertje nog tussen het raamrubber vraag je er wel om natuurlijk :wink: :tongue:
uuuuuuuuuuuhm, snap hem niet. nader uitleg graag :)
Mister Cool
14-04-2005, 23:35
Damn Azrail, je start volgens mij weer een fijn topic :biggrin:
Black Devil
15-04-2005, 08:35
Hahaha.....
Tja ik word ook altijd aangekeken........om mijn auto of om mijn turk zijn...;)
Damn Azrail, je start volgens mij weer een fijn topic :biggrin:
zo blijf ik bezig :biggrin: in de pauzes
of om mijn turk zijn...;)
JIJ OOK?
ja maar is zo. me pa het al tig jaar z'n rijbewijs en nog nooit aangehouden en zelfs niet voor een wegcontrole ofzo, ik ben de tel al kwijt van hoe vaak ik ben aangehouden in 4 jaar tijd. en altijd de zelfde politie ventje hoor bij ons in het dorp. plus ga ik es een keer bij zevenaar de grens over naar duitsland ma en pa van het vliegveld halen, hup weer aangehouden 5 man duiken van alle kanten de auto in, op zoek naar drugs :mad:. ze keken zelfs in m'n cola blikje met een zaklamp. trek ik die lui nou aan?
SplitBien
15-04-2005, 09:19
Bob is indisch, vrij donker, lang en breed. Hij reedt vroeger in een bmw, is ook tig keer aangehouden, ze zijn met zwaailichten aan achter ons aangekomen, hebben zijn auto doorzocht, zijn kenteken papieren 3000 keer doorgelezen op zoek naar iets verdachts en hebben hem verboden om in bennekom te rijden terwijl die er woont, volgens hun was hji bezig met verdachte praktijken.....!!!!!!! Politie die spoort echt niet!! Op de plekken waar misdaad aan de gang is vind je ze niet, maar als ze een donkere jongen in een mooie auto zien rijden dan trekken ze bijna hun geweer, mafkezen!!
Black Devil
15-04-2005, 09:42
haha, ik ben gelukkig nog nooit aangehouden, wel kijkt de politie altijd naar mn auto omdat er geen plaat voorop zot, maar aanhouden niet, vaag volk
volgens gaat het niet om het turk zijn, maar denken ze allemaal: "wat staat die golf ver voorover" :D ;)
maar serieus, lijkt me wel irritant ja. heb nou 2 jaar mijn rijbewijs, meer als een jaar lang in het meest foute golfje ooit rondgereden, zonder uitlaat, met groene stadslichten en gespoten achterlichten. en nog nooit aangehouden...
zijn kenteken papieren 3000 keer doorgelezen op zoek naar iets verdachts en hebben hem verboden om in bennekom te rijden terwijl die er woont, volgens hun was hji bezig met verdachte praktijken.....!!!!!!! Politie die spoort echt niet!! Op de plekken waar misdaad aan de gang is vind je ze niet, maar als ze een donkere jongen in een mooie auto zien rijden dan trekken ze bijna hun geweer, mafkezen!!
ik word 3000 keer aangehouden :D en al 23 jaar woon ik in dit dorp (wat behoorlijk klein is) en nog...... ze blijven het proberen. laatst een maat van me aanghouden in elst, omdat z'n auto te laag is :confused: dat politie ventje was volgens mij eerder geintereseerd in z'n golf. die mafkees controleert de bandenprofiel wat aan de binnenkant helemaal kaal is geworden en dat ziet die niet eens. op z'n voorruir zit een zonneband, nogal breed. gaan ze het opmeten en komen tot de conclussie dat hij 2 milimeter te laag zit "MAAAAR, WE ZULLEN HET WEL DOOR DE VINGERS ZIEN" . ik ga ze voortaan gewoon opzoeken achterna rijden als ik niks te doen heb :tongue:
SplitBien
15-04-2005, 10:03
ik word 3000 keer aangehouden :D en al 23 jaar woon ik in dit dorp (wat behoorlijk klein is) en nog...... ze blijven het proberen. laatst een maat van me aanghouden in elst, omdat z'n auto te laag is :confused: dat politie ventje was volgens mij eerder geintereseerd in z'n golf. die mafkees controleert de bandenprofiel wat aan de binnenkant helemaal kaal is geworden en dat ziet die niet eens. op z'n voorruir zit een zonneband, nogal breed. gaan ze het opmeten en komen tot de conclussie dat hij 2 milimeter te laag zit "MAAAAR, WE ZULLEN HET WEL DOOR DE VINGERS ZIEN" . ik ga ze voortaan gewoon opzoeken achterna rijden als ik niks te doen heb :tongue:
whahaha deed ik met de g60 wel eens, bleef ik ze achter volgen..... maar daar had ik niks mee te vrezen... Ik heb nu 3 ongekeurde auto's dus ik moet netjes mijn gordeltje om, lampies op de juiste manier aan, niet te hard rijden.... zucht.. :frown: Hopelijk is dat na wörthersee weer anders en zijn ze allemaal weer voorzien van apk... :rolleyes:
ik geef je wel ff billekoek als ik bij je kom logeren...
Zal Anita leuk vinden......
hehehe doordenkertje ben je toch ook
Dan pas rene?? Kan het niet zondag?? sja... wat moet je daar nou op zeggen
moet ik anders maar weer een ZUCHT topic openen :D
doe maar niet.. die worden meteen verwijderd :p
ontopic:
Bob (van sabine) vertelde me ook `n keertje een verhaal dat hij altijd de lul was met z`n zwaaar verlaagde BMW.... is ook een aantal keren doorzocht..
naja, Bob ziet er ook wel `n beetje uit als een drugsbaron hè ;)
(grapje boppie)
Pedaalemmer
15-04-2005, 10:19
whahaha deed ik met de g60 wel eens, bleef ik ze achter volgen..... maar daar had ik niks mee te vrezen... Ik heb nu 3 ongekeurde auto's dus ik moet netjes mijn gordeltje om, lampies op de juiste manier aan, niet te hard rijden.... zucht.. :frown: Hopelijk is dat na wörthersee weer anders en zijn ze allemaal weer voorzien van apk... :rolleyes:
en wat als je nou een ongeluk maakt?...o wacht wat als iemand tegen jou aanrijd en jij hebt geen schuld dan nog heb je een probleem.
zonder apk is het allemaal toch beetje tricky...
tsja waarom ze turken in golfjes aanhouden...hebben ze groot gelijk in hier in denbosch en omstreken heeft 9 van de 10 turken wel iets te verbergen. maargoed dat geld meerendeel ook voor de hollanders dus ja.
doe maar niet.. die worden meteen verwijderd :p
ontopic:
naja, Bob ziet er ook wel `n beetje uit als een drugsbaron hè ;)
(grapje boppie)
bob nooit gezien. maar ik toch niet, hoop ik. neeeeeeh, bij lange niet
post es een pic van jezelf... gaan wij wel beoordelen of je er op lijkt... op zo`n drugsbaron ;)
hehehehe ze waren er al afgegooid? :D
en wat als je nou een ongeluk maakt?...o wacht wat als iemand tegen jou aanrijd en jij hebt geen schuld dan nog heb je een probleem.
tsja waarom ze turken in golfjes aanhouden...hebben ze groot gelijk in hier in denbosch en omstreken heeft 9 van de 10 turken wel iets te verbergen. maargoed dat geld meerendeel ook voor de hollanders dus ja.
ik verberg meestal...... uuuuhm..... niks
sinds begin 2005 ben ik nog niet aangehouden, kijken hoe lang ik dat vol ga houden. politie houd iedereen aan die ze maar verdacht vinden uitzien zonder dat je een strafbaar feit pleegt. heb een tijdje bij de kmar gezeten, die zijn net zo. houden marokanen aan omdat ze in een bmw rijden en zij zelf een citroen zx voor de deur hebben staan. achteraf bleek dat 1 marokaan illegaal in nederland verbleef maar daar konden ze ook niks tegen doen omdat ze op dat moment geen strafbaar feit hadden gepleegd. wel als ze hem hadden aangehouden omdat ze geen gordels om hadden. kwamen ze ook pas later achter. marokaan loopt nu vrij rond. jaaaaaaaaaaaaa mense, hier betalen we nou belasting voor
SplitBien
15-04-2005, 10:25
hehehehe inderdaad, was nog met zijn 316'tje....
Later met zijn cabrio 325, wat een gezeik telkens!
We reden 50 in de 2de versnelling, op een weg waar je 50 mocht,
alleen in zijn 2 maakt ie dan toeren en brulde hij lekker, we passeren
2 agenten op de mountain bike, we dachten nog: "ohhh die kunnen
toch niet zo snel fietsen" Dus we zien ze de walkie talkie pakken en ineens
komt er een motoragent de hoek om gescheurd, plat door de bocht, passeert
ons heel hard, maakt een u-turn (met zijn knie over de grond zo plat) en komt
met 80 km p/u onze kant op, dus wij al netjes aan de kant want we voelde
de bui al hangen, zegt die floeperd: "JULLIE REDEN VEEL TE HARD, ZIE JE NIET
DAT HIER KINDEREN SPELEN"??? Oei dat had ie nou net niet moeten zeggen,
heb daar ruzie staan maken met die vent, was pis link, wij reden hoog in de toeren
maar wel precies 50!!!!! En hij scheurt met zijn motortje keihard achter ons aan,
wie rijdt er dan te hard?!?!!??!! Wat een zielig figuur was dat!!!! Dus ik zei nog
dat het een eikel was en dat ie maar wat nuttigs moest gaan doen, zegt ie:
"nou ik laat het bij een waarschuwing omdat ik niet kon meten hoe hard jullie
reden" "je hebt hier verder niks te zoeken dus ik verzoek je om weg te rijden hier"
(hallo, we waren 5 minuten van ons huis vandaan!!!) "btw; ik snap wel waarom je
hard reedt, je hebt natuurlijk ook een mooie auto waar je trots op bent en stoer
in wilt doen" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa kon die vent wel wurgen!!!!
Zo was dat ff ontopic of wat??
post es een pic van jezelf... gaan wij wel beoordelen of je er op lijkt... op zo`n drugsbaron ;)
doe ik vanavond wel :o
Zo was dat ff ontopic of wat??
über ontopic :biggrin: ;)
SplitBien
15-04-2005, 10:28
Hehe, pas als je apk langer dan een jaar is verlopen ben je niet meer verzekerd. Anders gewoon nog wel. Je hebt alleen kans op een boete.
En ja, als jij schade maakt, en uit het rapport blijkt dat de schade voortkomt
door een probleem wat eventueel bij de apk naar boven had kunnen komen
(versleten remschoenen of blokken bijvoorbeeld) dan heb je kans (nihil)
dat de verzekering zegt dat ze de schade niet vergoeden. Maar dat komt bijna nooit voor.... Dus zo heel erg tricky is het niet.
Erger is als ze je eruit plukken met een steelproef bij het rdw, is mijn baas overkomen. Krijg je een brief dat je met criminele zaken bezig bent, je krijgt een hoge boete en je auto MOET binnen een maand gekeurd zijn, zo niet dan krijg je na een maand weer een boete!
SplitBien
15-04-2005, 10:32
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=11617&mode=normal
"drugsbaron" bob.... Nou valt best mee toch?? Ze denken alleen telkens dat het een marrokaan is, daarom wordt ie aan gehouden, je ziet de politie dan gelijk kijken als ze zijn achternaam lezen op het kenteken bewijs:
Bob Gijsbert van Steijn van Hensbroek.... :D
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=11617&mode=normal
"drugsbaron" bob.... Nou valt best mee toch?? Ze denken alleen telkens dat het een marrokaan is, daarom wordt ie aan gehouden, je ziet de politie dan gelijk kijken als ze zijn achternaam lezen op het kenteken bewijs:
Bob Gijsbert van Steijn van Hensbroek.... :D
phoeeeeeeehiiiieeeeeeee
wat een lekkere kerel :D
maar laat me t toch maar
bij de vrouwtjes houden :wink:
maar hier hoor ik weinig over
zulke zaken betreffende aanhoudingen,
maar zal ook best wel voorkomen.
Net als criminele dingen gepleegd door
negers of turken alleen maar in
de krant komen, terwijl een blanke
praktisch wordt beschermd... :mad:
sorry dat ik het zeg, maar ben blij dat ik
geen tintje heb...
anyway, cops suck!
Ook al ben ik nog niet
aangehouden... Alleen
al om zulke streken frons
ik m'n wenkbrauwen als
ik zo'n gesteepte auto zie :frown:
BTW.
Foto trouwens genomen bij Reinders?
Hehe, pas als je apk langer dan een jaar is verlopen ben je niet meer verzekerd. Anders gewoon nog wel. Je hebt alleen kans op een boete.
En ja, als jij schade maakt, en uit het rapport blijkt dat de schade voortkomt
door een probleem wat eventueel bij de apk naar boven had kunnen komen
(versleten remschoenen of blokken bijvoorbeeld) dan heb je kans (nihil)
dat de verzekering zegt dat ze de schade niet vergoeden. Maar dat komt bijna nooit voor.... Dus zo heel erg tricky is het niet.
Erger is als ze je eruit plukken met een steelproef bij het rdw, is mijn baas overkomen. Krijg je een brief dat je met criminele zaken bezig bent, je krijgt een hoge boete en je auto MOET binnen een maand gekeurd zijn, zo niet dan krijg je na een maand weer een boete!
Als de verzekeringsmaatschappij dit weet, zullen ze er alles aandoen om te voorkomen dat ze moeten betalen... serieus, verzekeringsmaarschappijen heb ik het niet zo op hoor... daar verdienen ze ook geld mee he, proberen zo min mogelijk schades uit te keren...
en de verhalen die ik hier hoor zijn echt te belachelijk voor woorden, damn wat is dit tegenwoordig voor land :mad:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.