View Full Version : Hier heeft iedereen met een Golf 2/Jetta iets aan
http://members.home.nl/alien01/auto/Vw%20Golf%20&%20Jetta%20II%20Service%20And%20Repair.pdf
PuttenMKII
12-01-2012, 11:10
nice, erg handig! ;)
geweldig :|
zelfde brakke versie die je overal (ook hier op't forum) kunt vinden waar chapter 6, 7 en 8 missen.
Sorry dan, was eigenlijk voor mensen die er wel iets aan hebben.
Bumper83
12-01-2012, 13:13
ik moet zeggen dat ik hem als pdf, ondanks dat 6,7 en 8 missen toch wel makkelijk vindt, hoef ik niet elke keer bedradingsschema's over te tekenen, nu gewoon ff schemaatje opzoeken en printen maar ;)
Sorry dan, was eigenlijk voor mensen die er wel iets aan hebben.
:D :thumbup:
Jammer dat je hem niet ff zelf vertaald had eerst :P
Goed idee, ik maak alvast een begin. Verwacht een link met reply in 2025. Gewoon even in google vertalen knippen plakken en het staat in NL.
Hier staat ook nog wel wat handige informatie:
http://www.vwgolf-info.nl/overige_modellen/index.php :)
kan me haast niet voorstellen dat er nog mensen zijn op het forum die haynes niet kennen/hebben
is al tig keer gepost ook, kwestie van zoeken (ook google)
anno 2012 mosterd na de maaltijd-post, maarja, das mijn mening
daarvan afgezien, kijk eens boven bij de sticky :rolleyes:
Gebruik hem nog regelmatig, had hem al een tijdje geleden gevonden! Zeker handig
Vraagje tussendoor: Relay #1: Vacan? Wat is dat? Hier zat bij mij een stroomtrekker van circa 1,75A. Eruit getrokken, geen 'gebreken' gemerkt, maar weet nog steeds niet wat het is!
kan me haast niet voorstellen dat er nog mensen zijn op het forum die haynes niet kennen/hebben
is al tig keer gepost ook, kwestie van zoeken (ook google)
anno 2012 mosterd na de maaltijd-post, maarja, das mijn mening
daarvan afgezien, kijk eens boven bij de sticky :rolleyes:
Je hoeft geen reply te zetten, was meer om mensen die er wel wat aan hebben. De professionals, zoals jezelf, redden zich wel lijkt mij!
Groet,
emuijtjens
13-01-2012, 17:05
is zoeen handleiding ook te vinden van een 1.6 diesel van 86? kan ook via pb als iemand wat weet
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.