View Full Version : Golf 1 cabrio gekocht!!!!!!!
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaresse van een amerikaanse golf 1 cabrio! Ik kan er helaas nog niet mee rijden, ik mis nog een versnellingsbak en de koppelingsplaat ligt eruit. :o maar dat mag de pret niet drukken! Zodra de auto rijklaar is, komen er meer pics!
Jasper Ovaal
04-04-2005, 19:29
je kan hem toch al af en toe een heuvel opduwen en dan naar beneden laten rollen, heb je tenminste ff gereden. :p
ziet er goed uit. succes
mooi ding, en nice interieurtje dude! veel plezier ermee!
baseknot
04-04-2005, 19:55
mooi ding, en nice interieurtje dude! veel plezier ermee!
en nice interieurtje girl!:D:D
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3148
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3149
Ziet er nog behoorlijk strak uit! (kan ook aan de fotokwaliteit liggen..) :wink:
en nice interieurtje girl!:D:D
ohwja das waar :redface: :D
Hij is opnieuw gespoten enzow: parelmoerwit...echt een meiduh kleur, dudes! Maar de zijkant van de stoelen is wel een beetje ingezakt, maar ach, voor die prijs...;-)
Ga je het sleutelwerk zelf doen, Kees? Of heb je daar een mannetje voor?
(zou zelf mijn eigen sleutelwerk wel willen doen, maar heb er steeds anderen voor nodig: bummer! :mad: )
vwleusden
04-04-2005, 22:08
ben benieuwd naar de cabbie... diegene waarvan je hem heb gekocht doet in ieder geval veel watersport, als ie dat maar niet met de embrio heb gedaan.
JK Le Mans
04-04-2005, 22:28
zier er netjes uit ! plezier ermee !
idd veel plezier ermee, en tjek ook ff golfcabrio.com een leuke site waar meer cabriooten zitten.
Grtzzz
evilnyntje
05-04-2005, 05:23
Gefeliciteerd!
Ha, bekende foto's..je had het gisteren bij Alain erover (ik was er ook) dat je nog wat "kleine" dingetjes nodig hebt (naast een versnellingsbak), maak een lijstje en geef dat maar aan hem, ik heb wellicht nog het één en ander.
Groeten,
Richard (niet die blonde halfgod)
Kees,nogmaals gefeliciteerd met je cabrio !!
We zullen hem eerdaags wel zien verschijnen,nietwaar ??
Groeten,
Alain (die half grijze,oude man)
Gefeliciteerd, waar zat je nou trouwens gisteren???
Tot 00.25 uur zitten wachten met dat bier en sigaartjes!! ;)
Groeten,
Richard (niet die caribean prince)
Big_Mac_Mark
05-04-2005, 08:36
Wat dom! Je koopt toch geen cabrio! :cool: :p
Just kiddin'....Welcome to the happy few! :D Veel (sleutel) plezier ervan!
Ziet er nog behoorlijk strak uit! (kan ook aan de fotokwaliteit liggen..) :wink:
Is volgens mij een filter op losgelaten!!
http://212.61.90.37/xposure/stof.jpg
SplitBien
05-04-2005, 10:37
whahahaa hoe verzin je het weer ries??
Keesje gefeliciteerd meid, veel plezier ermee! Hoop voor je dat ie snel klaar is, t'is nu echt cabrio weer!!!
Kees heeft nu ook een Bitch Basket
Gert ( man met inmiddels grijze haren in zijn rode baard en kraaiepootjes )
Bussie komt zo
05-04-2005, 10:43
Top karretje kees.
Veel plezier ermee van de zomer.
Erwin (die niet meeloopt met de rest van die oude mannen hier)
Big_Mac_Mark
05-04-2005, 12:24
Kees heeft nu ook een Bitch Basket
Gert ( man met inmiddels grijze haren in zijn rode baard en kraaiepootjes )
Excuse me? Bitch Basket? :tongue:
leuk gebakje
richard[ de man van die nothelles van 700 euro]
SplitBien
05-04-2005, 12:29
Excuse me? Bitch Basket? :tongue:
Dat is gert..... Nooit op reageren.. ;)
is een gebruikelijke term voor een cabrio hoor. door die rolbeugel lijkt het een mandje en het is een wijven auto.... voila
SplitBien
05-04-2005, 12:33
is een gebruikelijke term voor een cabrio hoor. door die rolbeugel lijkt het een mandje en het is een wijven auto.... voila
Okee nu jij het uitlegt is het wat duidelijker... Uitleg van iemand anders snap ik nooit en is vaag... :confused:
Aircootje kopen, of heb je al ARKO? :cool:
Grtzzz
Kiek aan :wink:
Een Einser cabrio is ruig!
Mag dan wel een bitch basket
zijn, maag ik zou er toch wel
eentje willen :tongue:
En de kleur he... :D
Gr. Arjan (Dus geen Richard)
Ha, bekende foto's..je had het gisteren bij Alain erover (ik was er ook) dat je nog wat "kleine" dingetjes nodig hebt (naast een versnellingsbak), maak een lijstje en geef dat maar aan hem, ik heb wellicht nog het één en ander.
Groeten,
Richard (niet die blonde halfgod)
Ik zal zekers een lijstje maken voor je! Heb nog niet zoveel tijd gehad om m echt heeel goed te bekijken. Misschien heb ik wel een kat in de "bitch(b)zak" gekocht :p
Ik zal zekers een lijstje maken voor je! Heb nog niet zoveel tijd gehad om m echt heeel goed te bekijken. Misschien heb ik wel een kat in de "bitch(b)zak" gekocht :p
whaha :D een dom woordgrapje :D
leuk gebakje
richard[ de man van die nothelles van 700 euro]
Nu moet je me ff helpen...was jij ook gister bij alain..??? Want Alain, Gert, de blonde halfgod en de donkere halfgod die ken ik wel plaatsen.
Gefeliciteerd, waar zat je nou trouwens gisteren???
Tot 00.25 uur zitten wachten met dat bier en sigaartjes!! ;)
Groeten,
Richard (niet die caribean prince)
Tja, ik kreeg een mooie kast dus die moest ik ff een leuk plekkie geven in mn huis.
Maarre, doen we nog een keer, rijden we gelijk een rondje in de open cabrio. Kenne ze ook niet mekkeren dat t sigaartje zo stinkt.... :rolleyes:
Bitch Basket is wel cool. Aardbeien-mandje wordt de type 1 Golf cabrio ook wel genoemd.
Veel plezier met je cabrio.
Big_Mac_Mark
05-04-2005, 17:28
Hallo, ik rijd al 3 jaar cabrio, ik weet dat die term bestaat!
Maar dat jij hem zo tegen mij gebruikt...
Dus je noemt mij een bitch? Of een wijf? Ik 'slap' harder! TRY ME!
Vandaag is de auto naar den Haag gereden met de 'ambulance'. Heb gelijk weer ff 2 pics gemaakt. Tja de kwaliteit van de pics is nie zo, is een neukia é...
ga nu ff naar Molenschot....ff een versnellingsbakkie halen. Gelukkig is t voor een goed doel....
Lekker, weer zo'n mooie witte. Veel plezier ermee.
Dat is gert..... Nooit op reageren.. ;)
Gert rulez!
Hallo, ik rijd al 3 jaar cabrio, ik weet dat die term bestaat!
Maar dat jij hem zo tegen mij gebruikt...
Dus je noemt mij een bitch? Of een wijf? Ik 'slap' harder! TRY ME!
`k vind je eigenlijk wel `n sletje... mag dat ook? :p
mofo :p
evilnyntje
09-04-2005, 10:44
Okee nu jij het uitlegt is het wat duidelijker... Uitleg van iemand anders snap ik nooit en is vaag... :confused:
Vaag? Is een bekende term hoor.
Update:
Inmiddels is m'n cabrio door de APK (ben wel gesnapt door de KLPD. Ze vroegen of ik wist dat m'n auto al 2 jaar geen APK had....ow :confused: :wink:. Wel een boete van 95,-euri).
Al met al blijkt het toch nog wel een lastig cabriootje te zijn. Ik vermoed dat 'ze' in een midlife crisis zit. Vervangen zijn: versnellingsbak, koppleingsplaat en de koplampen en wat kleine zaken.
Eindelijk daar was de zon :cool: :cool: :cool: . Dag 14 van mijn eigenaresse zijn van cabridiooto: Lekker met de kap open gereden. Nog 1 bochie en dan ben ik thuis. Breekt de homokineet :eek: :eek: :eek: . Inmiddels is ook deze vervangen. Vanmorgen weer een endje gereden, so far so good. Binnenkort laat ik de andere homokineten ook maar vervangen, just in case :wink: !
Ik hoop dat ik in ieder geval tot aan de zomervakantie geen grote ellende krijg met cabridiooto!
Mk1-Addict
24-04-2005, 19:36
Bitch Basket is wel cool. Aardbeien-mandje wordt de type 1 Golf cabrio ook wel genoemd.
Veel plezier met je cabrio.
of zoals de duitsers dat zelf zeggen: Erdbeerkorbgen
Ik houd het maar gewoon op bitchback. M'n cabridiooto heet dan ook B-B!
Update:
Inmiddels is m'n cabrio door de APK (ben wel gesnapt door de KLPD. Ze vroegen of ik wist dat m'n auto al 2 jaar geen APK had....ow :confused: :wink:. Wel een boete van 95,-euri).
boefje.... ;)
Tja, daarom heb ik ook een cabrio!
ah ok :rolleyes:
enne... al veel dakloze kilometers gemaakt met je autootje?
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 13:23
ah ok :rolleyes:
enne... al veel dakloze kilometers gemaakt met je autootje?
Tuurlijk man! Als je een bitch-basket hebt, dan rij je zoveel mogelijk dakloos...IK WEL TENMINSTE! :biggrin:
Tuurlijk man! Als je een bitch-basket hebt, dan rij je zoveel mogelijk dakloos...IK WEL TENMINSTE! :biggrin:
ik heb jou alleen nog maar in je sletta gezien dus ga nou niet liegen :p
Gert rulez!
Scumbag is ook lief !!
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 13:42
ik heb jou alleen nog maar in je sletta gezien dus ga nou niet liegen :p
Jij MAG die cabrio niet zien...das wat anders... :rolleyes:
Jij MAG die cabrio niet zien...das wat anders... :rolleyes:
sjakie ;)
ik heb em toch de eerste keer dat ik bij je was al gezien...
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 13:46
sjakie ;)
ik heb em toch de eerste keer dat ik bij je was al gezien...
Ow, ja shit... :o
`k was gister wel ff onrustig..... khad een beetje zitten touren (zie topic) en toen wou ik opeens wel heel graag dat ik `n cabrio had....... ach....
Ehhh kids : nu is er een slow sjet topic .
Graag daar ff verder MSN'en aub ;)
Blijft elk topic ook echt bestemd voor dat topic .
Niet als er ergens bruine bekleding van een auto zichtbaar is over alles wat bruin is gaan lulluh :D
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 14:46
Ehhh kids : nu is er een slow sjet topic .
Graag daar ff verder MSN'en aub ;)
Blijft elk topic ook echt bestemd voor dat topic .
Niet als er ergens bruine bekleding van een auto zichtbaar is over alles wat bruin is gaan lulluh :D
Mee eens! Even weer ontopic...Cabriio-fahren ist geil! :cool:
Ik heb idd al zonder dak gereden. Erg gaaf, moet wel ff een windscherm aanschaffen want je waait echt uit je verschoning! Daarnaast maakt 'ze' nog wel wat rare geluidjes enzo dus ik heb een project! Eerst de inside up 2 date en dan ga ik met de outside aan de slag.
@René: Als je op de A13, A20, A15, A29 of A4 rijdt, heb je kans om me tegen te komen....
Scumbag is ook lief !!
ook? Wie nog meer dan;-)
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 15:21
ook? Wie nog meer dan;-)
Als ik dat allemaal zo lees hier, dan lijkt me het een grote 'PINK-FAMILY'!!! :D:D:D
Ik heb idd al zonder dak gereden. Erg gaaf, moet wel ff een windscherm aanschaffen want je waait echt uit je verschoning! Daarnaast maakt 'ze' nog wel wat rare geluidjes enzo dus ik heb een project! Eerst de inside up 2 date en dan ga ik met de outside aan de slag.
@René: Als je op de A13, A20, A15, A29 of A4 rijdt, heb je kans om me tegen te komen....
ik had in mijn cabrio een scherm gemaakt van zo'n achterzonnewering.
bij halfords 11 euro,op je tegen de achterleuning schoeven van de bank,en de sluiting op je rolbeugel maken,werkt goed en kost niks....tenminste bijna niks....
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 15:55
ik had in mijn cabrio een scherm gemaakt van zo'n achterzonnewering.
bij halfords 11 euro,op je tegen de achterleuning schoeven van de bank,en de sluiting op je rolbeugel maken,werkt goed en kost niks....tenminste bijna niks....
Heb hier al eens een workshop van gezien op golfcabrio.com....Was van MellyVille (Melvin) geloof ik...Ik heb zelf zo'n rolscherm uit een golf 3 cabrio, erin en is geweldig! (maar goed, was de prijs ook naar... :rolleyes: )
@Cosmic: Owk, thankx 4 the tip!
@Biggie Marc: Ik ben vrouwelijker dan jij denkt!
http://eil.com/newgallery/Simple-Minds-Promised-You-A-Mi-89358.jpg
Een windscherm is echt top! Absoluut een must have voor elke cabrio-rijder.
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 17:32
Ow sorry dan.... :redface: Heb je nog niet gezien in het zogenaamde smoelenboek....dus dat wordt dan wel even tijd...
http://http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?t=1736&postdays=0&postorder=asc&start=0
Inkoopactie windschermen.:wink:
Mister Cool
27-04-2005, 18:38
Ow sorry dan.... :redface: Heb je nog niet gezien in het zogenaamde smoelenboek....dus dat wordt dan wel even tijd...
Dan heb jij niet goed op gelet Markie.....
Zo'n lief koppie kan je toch niet missen :confused: :wink: :biggrin:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3466
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 18:43
Dan heb jij niet goed op gelet Markie.....
Zo'n lief koppie kan je toch niet missen :confused: :wink: :biggrin:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3466
Dat heb ik tot mijn grote ongenoegen gemist, IDD.... :o
Nou ja, leuk te weten dat er ook mooie mensen in een cabrio rijden... :biggrin:
Mister Cool
27-04-2005, 18:46
Nou ja, leuk te weten dat er ook mooie mensen in een cabrio rijden... :biggrin:
Hahaha jij bent toch ook een knappe jongen :tongue: :rolleyes:
Haha maar idd, een knappe dame in een leuke cabby is altijd fijntjes :biggrin:
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 18:49
Haha maar idd, een knappe dame in een leuke cabby is altijd fijntjes :biggrin:
Idd, nou ja even weer on topic....Keesje, als je een keer een ritje met mijn cabrio wil maken...Just give me a call (een PB is ook goed... :cool: )
Mij wil je niet tegenkomen....écht niet... vraag kevin...linnie...en bic mac maar ;)
Idd, nou ja even weer on topic....Keesje, als je een keer een ritje met mijn cabrio wil maken...Just give me a call (een PB is ook goed... :cool: )
laiverd... je cabrio staat op bokken zeg je net tegen me op msn..
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 19:02
laiverd... je cabrio staat op bokken zeg je net tegen me op msn..
Voor jou, jah...Dat geldt niet voor Keesje... ;)
http://http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?t=1736&postdays=0&postorder=asc&start=0
Inkoopactie windschermen.:wink:
Ik sta 4e in het lijstje!!
scheelt dat zoveel dan? zo`n windscherm?
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 20:13
Ik sta 4e in het lijstje!!
Pfff, ik heb al eentjuh... :wink:
scheelt dat zoveel dan? zo`n windscherm?
Yep, meer dan de helft zeggen de ervaren rijders onder ons. En tja, die sjaal....neah!!!
Yep, meer dan de helft zeggen de ervaren rijders onder ons. En tja, die sjaal....neah!!!
zo`n sjaal lijkt best gaaf vind ik!
en hou je je haar `n beetje in model tijdens het rijden?
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 20:20
Nog wel meer dan de helft, hoor...Als je die wind-deflector omhoog hebt, voelt het alsof je in een auto met een schuifdakkie rijdt, verder niks! Echt een uitkomst!
Nog wel meer dan de helft, hoor...
wat zegt zij dan? :rolleyes:
Nog wel meer dan de helft, hoor...Als je die wind-deflector omhoog hebt, voelt het alsof je in een auto met een schuifdakkie rijdt, verder niks! Echt een uitkomst!
Dan had ik toch net zo goed een golf met schuifdak kunnen kopen.....heb ik in ieder geval minder lekkage en hoef ik m'n dak niet te vervangen LOL!!
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 20:23
Ik bedoelde ook meer dan meer dan de helft....:p
Dan had ik toch net zo goed een golf met schuifdak kunnen kopen.....heb ik in ieder geval minder lekkage en hoef ik m'n dak niet te vervangen LOL!!
humor :D
Ik bedoelde ook meer dan meer dan de helft....:p
:confused:
Big_Mac_Mark
27-04-2005, 20:27
Er kan geen schuifdak tippen aan een cabrio...even duidelijk scheppen hiero! Ik heb allebei, en dat is echt nog wel een wezenlijk verschil... :rolleyes:
Dit topic verdient extra karma-punten.
Dit topic verdient extra karma-punten.
Op golfcabrio hebben ze dat niet, toch???
kheb je topic al ff als excelent gerated..
zo`n sjaal lijkt best gaaf vind ik!
Dan moet je wel zo'n sjaal hebben met een stuk ijzerdraad erin, zodat hij recht naar achteren staat tijdens het rijden..................en beter nog: dat ie ook recht naar achteren blijft staan als je stilstaat bij de stoplichten !!!!
LOL :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Grtz.................. LRR
Dan moet je wel zo'n sjaal hebben met een stuk ijzerdraad erin, zodat hij recht naar achteren staat tijdens het rijden..................en beter nog: dat ie ook recht naar achteren blijft staan als je stilstaat bij de stoplichten !!!!
LOL :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Grtz.................. LRR
Weer ff on-topic please....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.