View Full Version : TheDutchBeast
ooh sorry. Maar ja beter 2x toch dan niet.
ewcaddymk1
30-01-2012, 21:08
Mischien domme vraag maar zaten de wielen van de quad wel goed dan :D
Jan-Jelle
30-01-2012, 21:35
Mischien domme vraag maar zaten de wielen van de quad wel goed dan :D
LIKE!
TheDutchBeast
02-02-2012, 09:50
Wauw, echt jongens hoe oud zijn jullie.
De volgende keer dat jij te tegen een boom omhoog rijdt in je auto'tje. Mag ik dan ook zo'n vraag stellen, effe kijken of je dan lacht.
evilnyntje
02-02-2012, 09:59
Mensen laten we het respectvol houden!
wel humor.
maar serieus, alweer wat aan de beterende hand?
of immer nog niet?
golfje al weer aan het lopen gehad met deze kou?
is niet goed als ie zo lang stil staat met deze kou.
TheDutchBeast
02-02-2012, 17:49
Net nog ff golfie gestart, was gelijk vroem vroem dus geen probleem.
Met mij gaat het redelijk sleutelbeen begint aan te groeien en wonden langzaam te helen :)
Derckmkv
02-02-2012, 17:52
heey ik heb alles even gelezen welkom en beterschap en veel plezier met je wagen !
groeten
TheDutchBeast
02-02-2012, 18:58
Gaat goed komen, alleen rust houden is nogal moeilijk, ben een ongelooflijke stuiterbal zodoende.... is het al weer een paar keer gebroken
Der Einzer
02-02-2012, 19:06
Mensen laten we het respectvol houden!
:goodpost:
PuttenMKII
02-02-2012, 22:47
haha, stuiterbal ..
die verhalen van je ook op FB, hilarisch! beterschap kerel :thumbup:
TheDutchBeast
03-02-2012, 12:35
Hahah bunnieboyyyy <3
Welke bedoel je precies update hem om de 10 minuten, puur om het feit dat ik me dood verveel :P
Audi1981
03-02-2012, 14:22
Hahah bunnieboyyyy <3
Welke bedoel je precies update hem om de 10 minuten, puur om het feit dat ik me dood verveel :P
Heb je in het ieder geval genoeg tijd om hier lekker rond te neuzen :thumbup:
Wel voorzichtig met je lijf he kerel? Je hebt er maar 1 kan ik je uit eigen ervaring mededelen :rolleyes:
TheDutchBeast
03-02-2012, 16:29
Yesyes, dat deed ik toch wel. Volksforum addict :)
En ja, ze hebben me al vaker van het asfalt afgeschraapt. Maar deze keer was de klap echt intens. Mijn sleutelbeen zal altijd een bobbel blijven en de schaafwonden zijn dusdanig diep dat dit ook littekens blijven, ik ben allang blij dat ik hier nog zit :)
Audi1981
03-02-2012, 19:50
Och, toen ik 18 werd en motor wou gaan rijden, nam m'n vader me mee naar z'n werk en wees me op een collega; "kijk jongen, hij dacht dat ie een Suzuki GT750 de baas kon, nu doet één arm het niet meer" Dat stelde m'n motor rijbewijs met een paar jaar uit, en scheelde in mijn geval ook een paar tripjes naar de kliniek denk ik. Toen ik het later alsnog haalde zei hij;
"ik ben blij dat je het gehaald hebt"
Wijsheid kwam in die situatie toch echt met de jaren :D
Andere dingen hebben wat langer geduurd, of duren nog steeds...:screwy:
TheDutchBeast
03-02-2012, 21:11
Tsja bij ons is het heel simpel.
We zijn zegmaar een soort van groep/clan hier in Breda.
Dat begon met scooters/schakels waarmee we de binnenstad terroriseerde dmv wheelies etc. Zeer vaak kwijtgereden voor politie. Maar dit keer was het mijn geliefde quad, die ik total loss reed. Ik reed eigenlijk heel rustig, totdat ik de rest van de groep tegen kwam en liet me opnaaien. Achteraf niet slim.
Ik heb er van geleerd, tenminste de portomonnee
Alles komt goed :)
Ik heb er van geleerd, tenminste de portomonnee
als je er maar van geleerd hebt.
anders lig je nu voor niks in de kreukels
mk2kevin
04-02-2012, 09:29
heb je de originele bumpers nog die zoek ik namelijk nog en welkom trouwens
TheDutchBeast
04-02-2012, 14:23
Heb ik, met chrome bies, gaan alleen weg voor een heel, heel, heel goed bod
Denk je nou echt dat ik me daar als vent van 20 nog zorgen om maak? het zal me een rotzorg zijn wat men er van vindt, ik doe toch wel wat in me opkomt.
Als ik me eige druk moet gaan maken over wat iedereen van me vind ben ik over 3 jaar grijs en over 5 jaar kaal.
nee dankje, ik vind het wel goed zo
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat het voor jou niet zo heel belangrijk is hoe er op jouw auto gereageerd wordt, als er maar gereageerd wordt. Het is een beetje te vergelijken met een lastig kind dat geen aandacht van zijn moeder krijgt. Op den duur zal dat kind zijn moeder tegen de schenen schoppen, totdat hij de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Negatieve aandacht is ook aandacht, toch? En waar krijg je de meeste negatieve aandacht? Op een forum waar praktisch alle leden een totaal andere smaak hebben (je had ook voor een ander forum kunnen kiezen). Het logische gevolg is een lading negatieve reacties, met als gevolg daarop de welbekende "respect voor andermans auto"-discussie, door jou zelf aangewakkerd. Natuurlijk begrijp ik ook dat men, ongeacht de smaak van de auto-eigenaar, respectvol op elkaar dient te reageren. In dit topic wordt dan ook soms onrespectvol op jouw updates gereageerd. Toch kun jij niet ontkennen dat jij die reacties bewust uitlokt. Op vwforum was dit eerder ook al het geval, dus je wist dat het hier niet anders zou gaan. Het gaat er namelijk ook om HOE jij jezelf en je auto presenteert in dit topic. Enkele uitspraken van jou:
- "Je hoort me zo wel langsblazen moet er toch langs"
- "Zolang het een VW meeting is wordt ik binnen gelaten, krijg nog een speciale plaats ook"
- "Mijn auto was eerst ori met chrome biesjes en andere zooi, pure zooi eraf gedonderd, niks waard."
- "Maar eerder dat hij een antiegelijk grote mond heeft voor een stock golf 5 rijdert die iedereen kan kopen.."
- "Ik wist het, die klote bbs'jes. die heeft IEDEREEN. IEDEREEN rijdt zo rond, nee, ik wil speciaal haha"
- "Tientje mag naar mjn rek nummer dankje, toch weer 2 neon balkjes . Ik zal het nooit leren jan-jelle, nooit"
- "Zijn inderdaad rond de 220 a 279 nieuw per stuk. Maar vind het altijd heerlijk wat te overdrijven, check mijn ride maar"
- "En ja, ze hebben me al vaker van het asfalt afgeschraapt"
- "Dat begon met scooters/schakels waarmee we de binnenstad terroriseerde dmv wheelies etc. Zeer vaak kwijtgereden voor politie"
Met dit soort uitspraken maakt iemand zich niet bepaald populair op een forum (of waar dan ook), zeker niet wanneer juist diezelfde persoon strooit met woorden als "respect" en "gezelligheid". Als je er zoveel plezier in hebt om in de slachtofferrol te kruipen, dan moet je het vooral niet laten, maar bedenk wel dat je ook schade kunt aanrichten. Trouwe forumleden vliegen elkaar bij wijze van spreken in de haren vanwege de "respect voor andermans auto"-discussie, terwijl dit hier allang niet meer aan de orde is.
Jan-Jelle
04-02-2012, 17:41
geen woord aan gelogen
ewcaddymk1
04-02-2012, 17:45
mooi gesproken :thumbup: Ik had dit niet beter gekund, ben blij dat iemand anders dit wel kan.
en het klopt ook helemaal , dit heeft niks meer met de passie voor VOLKSWAGEN te maken. alleen maar wat :blahblah:
Eindelijk iemand die mijn opinie wel duidelijk kan neerzetten.
ewcaddymk1
04-02-2012, 20:18
LESS=MORE IS NU MOOI GENOEG
ik snap ook niet waarom ik deze thread toch steeds weer opzoek. :screwy: :D
"Mijn auto was eerst ori met chrome biesjes en andere zooi, pure zooi eraf gedonderd, niks waard."
:screwy:
TheDutchBeast
04-02-2012, 23:15
Haha netjes opgemerkt, dacht er nog aan onder het posten.
Ik herhaal dat even, maar op een andere manier.
Voor MIJ is het niet veel waard, omdat Ik het niet mooi vind.
Overigens op marktplaats is het wel veel waard.
Beter, lijkt me toch?
LESS=MORE IS NU MOOI GENOEG
Zo is dat ;)
TheDutchBeast
05-02-2012, 19:01
Zo hoppa, wat ons weer dwars zat, is weer gezegd, alle agressie is eruit, en nu weer lief doen tegen elkaar :)
Overigens kleine update over de golf, heb een nieuwe accu gekocht, want die was toch overleden door de kou etc. Hij ging niet aan.
Denk toch je best update tot nu toe...... :D
(sorry...was te makkelijk...)
MartijnCR
05-02-2012, 19:26
Dat mensen dit topic nog opzoeken heeft misschien met TS te maken en dat hier nog wat te lachen valt
(sorry maar heb me de ballen uit de broek gelachen van TS en helemaal van zijn auto)
Daarmee wil ik niet zeggen dat alles geoorloofd ;)
TheDutchBeast
06-02-2012, 20:22
Kleine update over mij zelf:
Hier volgt een rontgen foto, hier is te zien dat het sleutelbeen op 2 plaatsen gebroken is, het stuk afgebroken bot zorgt nu voor de brug tussen beide botten zodat het weer heelt, zover dat bot naar boven staat, zover steekt het bot vanaf nu ook voor altijd ook onder mijn huid uit.
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/432315_3216463337656_1448522625_3134350_1989924592_n.jpg
mk2kevin
06-02-2012, 21:03
en wat versta je onder een goed bod????
TheDutchBeast
06-02-2012, 21:31
Doe ma ff pm' en met je bod :)
Jan-Jelle
07-02-2012, 00:04
Zo hoppa, wat ons weer dwars zat, is weer gezegd, alle agressie is eruit, en nu weer lief doen tegen elkaar :)
Overigens kleine update over de golf, heb een nieuwe accu gekocht, want die was toch overleden door de kou etc. Hij ging niet aan.
En jij laat alles weer lekker langs je heen gaan.
Neem ons eens serieus en ga met een therapeut praten. Dat zou je goed doen.
Dit topic is in een maand tijd al dik 14.000 keer bekeken?????
we houden nu eenmaal van sensatie :D
Jan-Jelle
07-02-2012, 10:14
`
Ja, tof, Puur leedvermaak hierzo... die jongen heeft zo'n dikke golf, dat wil je toch volgen...
golfje_295.000
07-02-2012, 10:30
Haha, dat sarcasme. Geweldig
Denk toch je best update tot nu toe...... :D
(sorry...was te makkelijk...)
:thumbup:
`
Ja, tof, Puur leedvermaak hierzo... die jongen heeft zo'n dikke golf, dat wil je toch volgen...
Jup,1 van de betere builds hier,moet je niet willen missen.
TheDutchBeast
07-02-2012, 13:04
Ik weet niet of het een van de beter builds is, en of jullie het nou mooi vinden of niet het maakt me niets uit haha :P
Laten we het houden op "iets speciaals"
Haters gonna haaaaate xD
bobby-digital
07-02-2012, 13:19
heb nog niets voorbij zien zien wat "ge-build" is, maar speciaal is het zeker :lmao:
TheDutchBeast
07-02-2012, 15:33
Onder andere de voorbumper is zelf gebuild, want die pastte voor geen meter
golfje_295.000
07-02-2012, 15:40
en nog steeds niet :D
je legt me de woorden bijna in de mond
Jan-Jelle
07-02-2012, 17:24
Ik weet niet of het een van de beter builds is, en of jullie het nou mooi vinden of niet het maakt me niets uit haha :P
Laten we het houden op "iets speciaals"
Haters gonna haaaaate xD
Nee, dit is de allerbeste ''build''. om te leren hoe je een auto verkracht.
Gelukkig dat dit iets speciaals is, als heel nederland er als jou bij zou rijden dan zou ik emigreren.
TheDutchBeast
07-02-2012, 19:16
Jaaahaaaa Nou Weten Wel Het Wel.
ewcaddymk1
07-02-2012, 20:01
Jaaahaaaa Nou Weten Wel Het Wel.
hoe zij je nou :shake:
Jan-Jelle
07-02-2012, 21:32
Als je het zou weten zou je het wel veranderen. Weet je waarom jouw auto iets speciaals is en je hem nooit een 2e keer ziet? omdat niemand er in gezien wil worden en het een prutsding is. Ben je nou echt zo naïef?
TheDutchBeast
07-02-2012, 22:01
Jan-Jelle serieus vent, stop eens effe man.
genoeg is genoeg, je hebt je zegje gedaan.
Ga nu maar weer lekker op de bank naast het vrouwtje sacherijnig lopen zijn omdat een ventje van 20 een golf heeft die jou niet aanstaat.
Hop, terug naar je grot jij!
Christiaan
07-02-2012, 22:10
Als je het zou weten zou je het wel veranderen. Weet je waarom jouw auto iets speciaals is en je hem nooit een 2e keer ziet? omdat niemand er in gezien wil worden en het een prutsding is. Ben je nou echt zo naïef?
Dat is jou mening, die je al meerdere malen geventileerd hebt hier. Laat ieder in z'n waarde. Beetje respect tonen voor elkaar. Het is mooi geweest nu.
Okee heren! Laat het even duidelijk zijn! Niet fokken met TheDutchBeast! :D
Haha respect Dave, dat je niet gewoon stopt met posten op dit forum! :D
Ook al is het absoluut niet mijn stijl, je blijft lekker je eigen gang gaan. :thumbup:
Lekker blijven door posten Dave.. Leuke of minder leuke reactie je weet er goed mee om te gaan...
Net als de duifmeneer, zijn belachelijke gedrag gaf heel Nederland plezier.
Niet iets voor jou paar leuke filmpjes maken? Wellicht leuk voor dit forum/youtube/dumpert/DWDD/pownews/..
wie weet is straks overal je auto bekend!
TheDutchBeast
07-02-2012, 22:57
Kleddah Kleddah Kleddah :)!
Edit; voor de mensen die het niet wisten, dat is de duifmeneer :P
bobby-digital
08-02-2012, 08:19
Kleddah Kleddah Kleddah :)!
hoe? :D
polopower
08-02-2012, 10:25
Mensen met een dikke huid, daar hebben we er te weinig van tegenwoordig! Ik lig dubbel iig.
Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven (hier is de mijne: ik vind je auto niet mooi, punt!), maar om er nou zo opgewonden over te doen. En iedereen die meneer DB er van verdenkt opzettelijk meningen uit te lokken: hoe niet-nozel ben je dan, om je met die zelf verworven wetenschap, juist zo uit de tent te laten lokken.
Nou weet ik dat zeiken een vochtafdrijvende en dus bloeddrukverlagende werking heeft, maar iedereen die het zo letterlijk neemt doet er misschien goed aan een sanitaire stop te maken ipv hun behoefte op dit forum te doen. Kom op: leven, laten leven.
mk2kevin
08-02-2012, 18:04
krijg ik nog antwoord op me pm dutchbeast
Johan1982MK1
08-02-2012, 21:56
Zag een topic voorbij komen over gummen in topics..
Ik zou zeggen doe.dat hier ff..
MartijnCR
08-02-2012, 22:07
Hier zijn ze al geweest en zulle ze weer doen
(waarschijnlijk als ze dit lezen) :tongue:
GTI_Venlo
08-02-2012, 23:43
tsja, tis jouw smaak... maar hoezo geen honda ofzo? :D
en nee, mijn smaak is het ook niet :(
PuttenMKII
09-02-2012, 11:03
het enige waar ik me aan stoor in dit topic zijn mensen die hun smaak bij andere op willen dringen..
voor de rest moet je Dave met een korreltje zout nemen, dat weet 'ie zelf ook heus wel! ;)
TheDutchBeast
09-02-2012, 15:39
Even een quad update..
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404316_3233092713380_1448522625_3141038_2114034960_n.jpg
Hoe de FUCK heb ik dit kunnen overleven zonder helmm...
guusvandevenne
09-02-2012, 16:23
da hoort nie.... Tering, ziet er best bruut uit. Even relaxen en dan weer verder pielen aan de Golf ?
Hmmm zit goed in elkaar.
De quad dan hé.
Ga je hem nog repareren?
Krijg je nog schade geld uitgekeert of was het je eigen schuld.
Jan-Jelle serieus vent, stop eens effe man.
genoeg is genoeg, je hebt je zegje gedaan.
Ga nu maar weer lekker op de bank naast het vrouwtje sacherijnig lopen zijn omdat een ventje van 20 een golf heeft die jou niet aanstaat.
Hop, terug naar je grot jij!
:lmao:
TheDutchBeast
09-02-2012, 19:39
Krijg niets uitgekeerd, was mijn eigen schuld en hij was WA en niet ALL RISK.
Met andere woorden binnen 3 dagen 1250 euro lichter.
De nieuwe quad komt morgen hier op een aanhanger, dezelfde maar dan Yamaha Raptor ombouw.
IK ben vandaag wat aan het schuren geweest aan de golf bumper, maar heb waarschijnlijk mijn sleutelbeen toen weer gebroken, dus ik hou gewoon even rust nu.. hoe lastig het ook is
Das echt minder.
Maar goed, je leeft nog.
Je bent niet invalide.
Je kan nog nadenken (over mooie bbsjes) lol
Rustig aan doen maar dan hé
Als je zorgt dat je linkerwiel ook zo'n lock krijgt heb je de ideale driftquad:d
Zo zeg heey, tijdens m'n nachtdienst dat binnen een maand zo zwaar ingevulde topic maar eens vanaf pagina 1 wezen lezen.....
Wat een commotie zeg van sommige kanten....
Kerel, doe (zoals je al doet) lekker met jouw auto wat jij wilt!!
Wat een ander zijn/haar smaak is doet er eigenlijk vrij weinig toe...
Tuurlijk mag dat gerust gezegd worden, maar een ander ermee aanvallen is toch ook weer niet de bedoeling???!!
En iemand uitlachen of belachelijk maken, al helemaal via internet, vind ik persoonlijk zo jammer hè......
Maarja, boven alles beterschap, en succes en uiteraard veel plezier met je Golfje!!
En mocht je belang hebben bij de wetenschap vwb mijn stijl mbt m'n auto's, in mijn topic in de voorstelsectie kun je een van m'n ex-auto's terugvinden (Golf mk4), en m'n huidige (Golf mk1). ;)
golfje_295.000
14-03-2012, 10:05
hoe is t hier eigenlijk mee, velgen al gerepareerd?
VwGolfMK2VW
14-03-2012, 13:58
dit is volgens mij het mooie voorstel topic wat ik ooit doorgelezen heb!!..
alle 17 pagina's achter elkaar!! :thumbup: top top top!!
ik zou lekker doorgaan met je stijl.. het is jouw auto, misschien moet je even een project topic aanmaken voor het bijhouden van de ''jap styl golf'' :D
heb je geen foto met die super dikke 18 inchers eronder :rolleyes:
mvg
Ruud_mk1
14-03-2012, 16:31
Poee, je sleutelbeen breken bij het schuren is wel ruig. Ik mag wel oppassen op m'n werk :D
Dutch_Jetta_GT
14-03-2012, 18:29
Dave jongen, zijn er nog updates? Of lig je nog steeds uit de running door je accidentje?
golfje_295.000
14-03-2012, 19:18
Dat was óók mijn vraag inderdaad
gti_power
14-03-2012, 20:21
Tering wat een topic,heb me dood gelachen.Vooral ook om de meningen op het honda forum.
Vind het ook absoluut niet mooi maja ieder zijn ding he.
ik had dat linkje naar civicforum gemist,maar daar lees ik net dit;
denk dat oldskool japstyle is dat je een auto maakt zoals 10 jaar geleden (oldskool) de civicjes (japsyle) werden gebouwd, met een lelijke ongespoten bumper waardoor je zo op straat kan kijken.
Dat dit geen bedoelde style is, maar puur onvermogen om wat moois te maken, dat heeft hij even gemist denk ik.
Volgens mij worden veel stijlen trouwens uit armoede geboren, zo is daar de rusty hood trend (begonnen met iemand die geen geld had om hem te spuiten), de streched banden (begonnen met iemand die te smalle bandjes had gekocht omdat de brede te duur waren), JDM style (begonnen met iemand die een briljante ingeving had met zijn standaard auto en geen geld om er tupperware op te gooien), de rat-look (begonnen met iemand die geen zin/geld had om zijn auto af te maken.
En briljante wezens als we zijn, pakken we dat op als trend, en gaan er met zn allen gigantisch veel geld aan uitgeven om ook zo'n mooie roestige kap te hebben, etc. net zoals we nu allemaal met gescheurde spijkerbroeken rondlopen, ook al zoiets
prachtig stukje tekst:D:D denk dat dit typerend is voor de denkwijze van de gemiddelde ricer.
Dutch_Jetta_GT
18-03-2012, 23:30
:own:
ik had dat linkje naar civicforum gemist,maar daar lees ik net dit;
prachtig stukje tekst:D:D denk dat dit typerend is voor de denkwijze van de gemiddelde ricer.
Miiiilan
19-03-2012, 23:26
Welkom hier,
beterschap en suc6 met bouwen van je golf!
Welkom hier,
beterschap en suc6 met bouwen van je golf!
:D :thumbup: :tongue:
Bak koffie, lekkere koek erbij en dan dit allemaal lezen... Ik zou een uitgever bellen... erg vermakelijk :)
ewcaddymk1
20-03-2012, 16:38
Bak koffie, lekkere koek erbij en dan dit allemaal lezen... Ik zou een uitgever bellen... erg vermakelijk :)
2x :D
erwinsims
20-03-2012, 19:23
Hallo DB,
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij dat je het lef hebt jouw eigen stijl te benadrukken!
Of het nou mijn smaak niet is,niet de algemene smaak is, of die van wie dan ook..
Welkom op het forum!
Cool dat je het lef heeft om jouw auto te maken zoals jij hem graag ziet!
Ik bedoel in de jaren tachtig waren golf rijders ook allemaal bezig Testrorochel-kieuwen op de autotjes te plakken, bij voorkeur met liefst 12 inch velgen en 205-85 R12 banden ;-)
wie weet loopt je wel voor op een trend!
ik zeg lekker zo doorgaan zodra je sleutelbeen weer heel is!
je bent hoe dan ook ver gekomen in de stijl die JIJ wilde. dus ik ben benieuwd hoe die eruit ziet als je helemaal klaar bent.
(je hebt nog plannen genoeg las ik)
en voor mensen die jouw stijl niet zien zitten: Goed nieuws!
Als iedereen in exact dezelfde golf,met exact dezelfde wielen en zo ging rijden, lijkt het net of Golfjes zo horen en val je niet meer op.
Het fijne van een Golf is dat je m maken kan en mag.. zoals je m zelf wilt hebben!
er zijn origineel-freaks die spuwen op mijn ATS-classics, Corrado leer of mijn extreme verlaging!
daarnaast heb ik ook nog tig dingen die ik aan mijn golfies wil doen, die zijn ook nog niet af !
persoonlijk zie ik liever iedereen in een VW, fijne mooie auto's en klaarblijkelijk in elke stijl te maken.
Durf zo me geld in te zetten, dat meneer hier amper tot niet meer komt ;)
golfje_295.000
22-03-2012, 15:35
Ja, dat idee kreeg ik ook al, zal wel op t civicforum zitten
Audi1981
22-03-2012, 15:51
Toch makkelijk dat we z'n topic bijhouden :D
bekirvr6
22-03-2012, 17:52
zie deze mk2 vaak in Breda rijden :D
gewoon lekker je eigen stijl doen :thumbup:
GrootsUitpakken
24-03-2012, 17:58
Welkom, ik ben ook pas aangemeld hier na hier lang rond te hebben gezworven.
Je golf valt wel op en je hebt wel onwijze lef om een golfje tot dit om te toveren. het is niet mijn smaak maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Tupperware op oude auto's en xenon vindt ik sowieso niet bij elkaar passen, keep it oldskool!
anyway welkom! :D
matje vw
27-03-2012, 16:24
Less=More
de clown
28-03-2012, 18:11
Volgens mij leeft ie niet meer
guusvandevenne
28-03-2012, 18:19
Ik vind het jammer, zo maak ik nooit meer kans op "TheDutchBeast Approval" :shake:
ewcaddymk1
28-03-2012, 20:51
ik denk dat ie niet durft te typen, bang dat zijn sleutelbeen weer breekt :D
Heb nog "gezocht" in arnhem, maar nie gezien nie..
PuttenMKII
09-05-2012, 11:01
Dutchbeast heeft de Golf verkocht :thumbup:
Dutchbeast heeft de Golf verkocht :thumbup:
En heeft nu zijn zinnen gezet op een BMW e30: http://www.e30forum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=4641
bobby-digital
27-06-2012, 09:50
omg, daar gaat die weer een hok van maken hahaha
g-loudertje
27-06-2012, 09:56
Zo te zien is de transformatie al weer begonnen :D
ewcaddymk1
27-06-2012, 14:09
allang blij dat het geen VAG meer is :thumbup: toch ook wel weer jammer dat er mooie orgi BMW naar een ander tijdperk word geholpen :redface:
Lijkt net zo'n hydraulics lowrider maar dan op z'n hoge stand waar snoop dogg in zou rijden ;)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/528041_4183746439129_1177141867_n.jpg
Echt zonde want was (buiten de velgen en remtrommelcover) best een net ding.
Beetje verlagen en paar nette velgen en had niet misstaan op de gemiddelde meet.
Jammer van de BMW, maar het valt mij tot nu toe nog mee vergeleken bij zijn golf :D
Het zal wel niet lang meer duren...... en dan is er een japbmw :redface:
Jammer van de BMW, maar het valt mij tot nu toe nog mee vergeleken bij zijn golf :D
Het zal wel niet lang meer duren...... en dan is er een japbmw :redface:
Gaat inderdaad snel:
Aangezien mijn golf helemaal japstyle was wordt de bmw dat ook.
Voorbumper zit er nu op, wordt nog gespoten en bijgewerkt etc
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/557657_4209732568766_321034141_n.jpg
PuttenMKII
02-07-2012, 09:14
de achterbumper is nog erger ;)
maar dan nog, laat die kerel lekker! :)
is toch zijn goed recht :thumbup:
idd, die kerel gewoon lekker zn gang laten gaan....
dan kunnen wij hier lekker meegenieten :D
zit die voorbumper er nou scheef op, of ligt dat aan mij?
golfje_295.000
02-07-2012, 16:50
zit die voorbumper er nou scheef op, of ligt dat aan mij?
is normaal bij hem..
dat hoort zo bij deze stijl, moest er ook even aan wennen maar tis wel makkelijk :D
jettaracing
02-07-2012, 18:22
Deze kan mooi kameraad worden met een jongen hier van de buurt , rijd ook zo'n bmw ,maar dan cabrio ...............Was vroeger een hele nette auto , nu ook ramvol met poly bumpers en gaas ,.,
wees blij dat het niveau hier weer een procent of wat omhoog is gegaan.
dat die goser van geen kanten spoort mag duidelijk zijn.
Dutch_Jetta_GT
02-07-2012, 19:50
Mee eens Gerben,
Eigen smaak en visie is inderdaad nodig, maar dit was wel errug over the top gegaan,..
In elk geval blij dat t Golfje verkocht is (mét originele bumpertjes er op ;) )
dat hoort zo bij deze stijl, moest er ook even aan wennen maar tis wel makkelijk :D
:D haha!
ewcaddymk1
03-07-2012, 18:56
wees blij dat het niveau hier weer een procent of wat omhoog is gegaan.
dat die goser van geen kanten spoort mag duidelijk zijn.
:goodpost: :thanks:
Showtime
03-07-2012, 19:51
ze houden de moet er in op t E30 forum haha. eerst zeggen, jammer van het geklaag op t volksforum. En na het vast tape van de voorbumper ging het toch wel iets te ver. Die mensen weten in iedergeval precies hoe wij ons voelde...
VW_Mannetje
04-07-2012, 16:10
Ook hier maar even mijn ongezouten mening geven:
'Waar gaat het over zeg stel kleuters, man man man. Laat die jongen lekker zijn auto('s) verbouwen op de manier zoals hij wilt.
Of moeten we allemaal op BBS gaan rijden en de auto zo laag mogelijk gooien om wel leuke reacties te krijgen en 'erbij te horen'........'
golfje_295.000
04-07-2012, 16:27
'Waar gaat het over zeg stel kleuters, man man man. Laat die jongen lekker zijn auto('s) verbouwen op de manier zoals hij wilt.
Of moeten we allemaal op BBS gaan rijden en de auto zo laag mogelijk gooien om wel leuke reacties te krijgen en 'erbij te horen'........'
here we go again, :rolleyes:
t ging (mij althans) niet om zijn smaak, t ging om t feit dat hij serieus achterlijk bezig was, met banden rijden die verkeerd om liggen, flexen in spatborden, en dat hij gewoon uit z`n nek lult. zeggen dat hij duizenden euro`s had neergelegd voor velgen die een paar 100tjes kosten enzenz.
kan wel ff doorgaan.....
ewcaddymk1
04-07-2012, 19:13
En dat is jou mening ,klopt :rolleyes:
VW_Mannetje
04-07-2012, 20:18
Ik snap je zinsopbouw, maar het is zo jammer dat zo een persoon zo onwijs de grond in getrapt wordt...
ewcaddymk1
04-07-2012, 22:57
als deze persoon zou gewoon eens met beide benen op de grond blijft .
en niet te veel luchtfietst dan kun je ook normale reactie verwachten op een forum,
als je wel op een forum actief wilt zijn , is dit niet de manier volgens mij
dus wie de bal kaatst...................
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.