PDA

View Full Version : caddy mk1 abf


aaarrie
20-12-2011, 18:37
hallo allemaal

zoals de titel al verklapt ben ik bezig met een caddy mk1..

ik heb er een golf mk3 gti 16v bij als donor auto, en ik wil dus zoveel mogelijk van deze auto gaan gebruiken op de caddy.. (motor, remmen, dashboard)

momenteel word er hard aan de motorruimte van de caddy gewerkt (kit verwijderen, schuren, lassen, je kent dat wel :cool: )

mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag..

hier een foto van hoe de caddy eruit zag toen ik hem kocht..

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312618_2197885305659_1203050909_32020710_461980213_n.jpg

het nieuwe hart voor de caddy..

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382603_2476664434963_1203050909_32159226_494006050_n.jpg

en this is where the magic happens..

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/302001_2225474715377_1203050909_32040950_1375129642_n.jpg

greetz..

racecees
20-12-2011, 19:46
Ik ben benieuwd! Heb je alle spullen voor de ombouw al liggen?
Vooral benieuwd naar foto's van de bak en motorsteunen.
Zelf ga ik een 9A motor in een golf 1 plaatsen, vandaar.

Ga je met de originele inlaat rijden van de ABF motor, of anders?

Gr. Cees

Audi1981
20-12-2011, 20:28
Ga je met de originele inlaat rijden van de ABF motor, of anders?

Carburateurs :D

aaarrie
20-12-2011, 22:33
Ik ben benieuwd! Heb je alle spullen voor de ombouw al liggen?Vooral benieuwd naar foto's van de bak en motorsteunen.Zelf ga ik een 9A motor in een golf 1 plaatsen, vandaar.

Nee heb nig lang niet alle onderdelen.. Alles op z'n tijd.

Ga je met de originele inlaat rijden van de ABF motor, of anders?

Voorlopig ga ik met het originele inlaatsysteem rijden.. Maar in de toekomst wil ik er wel graag webers op hebben 45mm

aaarrie
22-12-2011, 18:28
hier even een kleine update van wat ik de laatste paar dagen gedaan heb..

vettigheid verwijdert..

http://album.partyflock.nl/82249507_1405322465.jpg

daarna kit, accuhouder en expantievat houder verwijdert

http://album.partyflock.nl/82249515_1808009803.jpg

en even een pic van de voorkant (is bijna af)

http://album.partyflock.nl/82249510_682167241.jpg

greetz

Tombo90
22-12-2011, 20:53
Zo dat klinkt leuk een caddy met ABF blokkie :D
Ook nog plannen met het uiterlijk?
Ga zo door frontje ziet er al netjes uit :thumbup:

aaarrie
22-12-2011, 22:42
Zo dat klinkt leuk een caddy met ABF blokkie**Ook nog plannen met het uiterlijk?Ga zo door frontje ziet er al netjes uit*

Nee ik heb geen speciale plannen voor het uiterlijk.. Hij word hooglanszwart..
Ik beperk mij deze winter tot de performance van de auto..

Grtz

vdWal.
22-12-2011, 23:04
zeer zeker nice met zo'n ABFje hoogglanszwart is nice :thumbup:

Tombo90
22-12-2011, 23:32
Zwart is altijd goed :tongue:
Denk dat dit eene wordt voor te volgen :thumbup:

Jetta-GTI-16v
23-12-2011, 07:36
leuk project deze blijf ik zeker volgen :D

aaarrie
23-12-2011, 19:21
kleine update..

vandaag motorruimte geschuurt en in de grondverf.. morgen in de kleur :D

volgende week begin ik met uitbouwen van het abf blok, maar ik twijfel nog over het inlaat systeem...

wat vinden jullie??
het huidige systeem gebruiken?
met 40mm carbs?
of throttel bodies? zoja welke maat?

en weet iemand wat de vermogen opbrengst zal zijn??

greetz

Jetta-GTI-16v
23-12-2011, 20:02
ik zou gaan voor throttle bodies :D

de vermoge opbrengst ligt eraan wat je verder met de motor van plan bent ik heb dat ook eens wille doen op op een stand alone systeem ( megasquirt ECU )
mijn vermoge toen zou ligge rond de 240 pk uit een 2.0 16v :)

aaarrie
24-12-2011, 16:33
update..

vandaag zou de motorruimte in kleur, maar dat is helaas niet gelukt..
wel heb ik de waterbak geschuurd en in de wrinkle verf gezet.. ben benieuwd naar het resultaat..

http://album.partyflock.nl/82253300_4236821086.jpg
http://album.partyflock.nl/82253301_2055514437.jpg
http://album.partyflock.nl/82253302_3672366280.jpg

en toen snel naar de kroeg :cool:

http://album.partyflock.nl/82253308_504582162.jpg

Jetta-GTI-16v
24-12-2011, 17:20
je had er haast mee :D
Had je zo'n dorst

aaarrie
24-12-2011, 18:32
je had er haast mee
Had je zo'n dorst

altijd he :D

aaarrie
05-01-2012, 17:47
zo.. tijd voor een updatje..

na wat tegenslagen met de verf nu endelijk de motorruimte in de kleur.

kijk en oordeel zelf...

http://album.partyflock.nl/82302865_2601761749.jpg

http://album.partyflock.nl/82302876_3063146847.jpg

http://album.partyflock.nl/82302886_1511258785.jpg

morgen word het tijd om het torretje uit de golf te lepelen..

heeft iemand nog een setje aangepaste motorsteunen liggen voor een 02a bak??

greetz

Mauricejuhvw
05-01-2012, 18:04
Zo erg dorst ja :P maar zit er goed uit Nog veel plezier ermee :thumbup:

antoine91
06-01-2012, 17:06
aaaah gaaaf project, deze ga ik volgen ^^
en goed bezig, ziet er al netjes uit hooor

guusvandevenne
06-01-2012, 17:13
motorruimt is mooooii!!

Hoe heb je die gespoten, ouderwets met busjes, of de luxe van compressor etc?

aaarrie
06-01-2012, 17:34
Hoe heb je die gespoten, ouderwets met busjes, of de luxe van compressor etc?

compressor.. ik ga de hele auto zelf doen.. op wat stofpikkjes nah ziet het er fantastisch uit..

greetz

Marcski
06-01-2012, 17:51
goed bezig! :thumbup:

guusvandevenne
06-01-2012, 18:00
compressor.. ik ga de hele auto zelf doen.. op wat stofpikkjes nah ziet het er fantastisch uit..

Absoluut :thumbup:

De Pul
06-01-2012, 18:43
leuk project,spuitwerk ziet er goed uit!

Jetta-GTI-16v
06-01-2012, 21:22
motor ruimte ziet er zeer goed uit :thumbup:
blijf je volgen ;)

aaarrie
07-01-2012, 17:32
vandaag even het motorblok er uitgehaald en deels schoon gemaakt..

tevens is de rest van de golf te koop.. :)

http://album.partyflock.nl/82309438_507651517.jpg

http://album.partyflock.nl/82309442_2677730970.jpg

greetz

Greppel
07-01-2012, 17:43
goed bezig, mk1 Caddy's zijn fantastisch om te zien en zo te zien komt het wel goed met deze :thumbup:

Brian93
08-01-2012, 16:41
zet gelijk de stuurbekrachtiging over dan.

aaarrie
08-01-2012, 22:21
zet gelijk de stuurbekrachtiging over dan.

Nee geen stuurbekrachtiging..

De Limburger
09-01-2012, 01:10
heb je geen motorsteun hoeven omlassen? Of heb ik dit gemist? Spuitwerk ziet er goed uit..

René
09-01-2012, 01:15
Gaaf project :)

aaarrie
09-01-2012, 08:46
heb je geen motorsteun hoeven omlassen? Of heb ik dit gemist? Spuitwerk ziet er goed uit..

Ik heb motorsteunen besteld uit duitsland..

Gr

ABFniekske
09-01-2012, 09:13
heey,

mooi project!
doe je dat spuiten buiten of in de garage?
ik heb hier zelf namelijk ook over nagedacht, maar ik wil niet dat straks overal in de garage een zwarte waas overheen zit.

rudvwt3
09-01-2012, 10:32
amai , knap project!!!
Over dat zelf spuiten in je garage ; heb het zelf ooit ook gedaan en om zo weinig mogelijk stof te hebben in je lak heb ik de vloer goed nat gemaakt.
Enige probleem dat ik ondervond is als je dit doet zonder afzuigsysteem de nevel allemaal terug op je auto neerstrijkt , dit is natuurlijk niet zo erg als je later de vernis moet aanbrengen maar een zwarte kleur is sowieso al niet makkelijk om te spuiten.
Ga het projectje hier ook zeker volgen en nog veel succes ermee.

aaarrie
09-01-2012, 19:05
heey,

mooi project!
doe je dat spuiten buiten of in de garage?
ik heb hier zelf namelijk ook over nagedacht, maar ik wil niet dat straks overal in de garage een zwarte waas overheen zit.


dit heb ik in de garage gedaan..

amai , knap project!!!
Over dat zelf spuiten in je garage ; heb het zelf ooit ook gedaan en om zo weinig mogelijk stof te hebben in je lak heb ik de vloer goed nat gemaakt.
Enige probleem dat ik ondervond is als je dit doet zonder afzuigsysteem de nevel allemaal terug op je auto neerstrijkt , dit is natuurlijk niet zo erg als je later de vernis moet aanbrengen maar een zwarte kleur is sowieso al niet makkelijk om te spuiten.
Ga het projectje hier ook zeker volgen en nog veel succes ermee.

ik gebruik dd lak, dat word veel gebruikt door yachtschilders.. hiermee heb je veel minder last van nevel, en blanke lak is niet nodig.. enkelt heb je dit niet in metallic..

greets

Sjaak_73
09-01-2012, 22:32
goed bezig

dit gaat erg leuk rijden

mvg sjaak

paul20VT
10-01-2012, 09:25
Bij welk bedrijf heb je die motorsteunen gekocht als ik vragen mag? Ik ga ook een abf in een golf 1 monteren.

Alvast bedankt!

aaarrie
10-01-2012, 10:24
Bij welk bedrijf heb je die motorsteunen gekocht als ik vragen mag? Ik ga ook een abf in een golf 1 monteren.Alvast bedankt!

International-speed-parts.

Gr

paul20VT
10-01-2012, 14:30
Nog een vraag, hoe doe je dat met die voorste motorsteun?

gr.

aaarrie
10-01-2012, 17:03
Nog een vraag, hoe doe je dat met die voorste motorsteun?

gr.

als het goed is past die van de vorige motor gewoon.. ik heb dit nog niet geprobeert, omdat ik de motor nog niet thuis heb.

gr

aaarrie
23-01-2012, 15:50
nou ben ik bezig met de aandrijflijn..

heeft ieman hier ervaring mee? kan ik de assen van de golf3 gebruiken en dan de naaf afdraaien en in de mk1 fusee persen?
of moet ik het anders aanpakken? wil wel graag de steek 5x100 behouden.

gr

aaarrie
24-01-2012, 17:37
niemand??

Jetta-GTI-16v
24-01-2012, 19:52
asse van een mk3 zijn breder dan komen je wiele voor een stuk naar buite niet zo super optie :)

aaarrie
24-01-2012, 20:03
asse van een mk3 zijn breder dan komen je wiele voor een stuk naar buite niet zo super optie*__________________

Wielen komen toch niet verder naar buiten? Als ik de mk1fussee gebruik met de mk3(5x100) naaf

Jetta-GTI-16v
24-01-2012, 20:29
je wilt mk3 asse gaan gebruiken ? met fussee's van een mk1 ?

aaarrie
24-01-2012, 20:36
je wilt mk3 asse gaan gebruiken ? met fussee's van een mk1 ?

Die heb ik liggen dus dat zou wel het mooiste zijn..

Jetta-GTI-16v
24-01-2012, 21:11
de assen van een mk3 zijn een stuk breder dus dat gaat niet lukken :)
dan komen je wiele te ver naar buiten omdat de assen te breed zijn

Dus dan staat die voor breder op de poten als achter

Marcski
25-01-2012, 09:49
ga je de 02A bak gebruiken? Dan heb je scirocco 16v of laat type cabrio assen nodig, elke andere as is te lang

aaarrie
25-01-2012, 11:00
ga je de 02A bak gebruiken? Dan heb je scirocco 16v of laat type cabrio assen nodig, elke andere as is te lang__________________

Oke duidelijk. En hebben deze dezelfde aantal spibannen in de naaf zitte als bij de caddy?

Wim.
25-01-2012, 12:33
Scirocco 16v of de latere GT2 en Golf 1 cabriolet hebben 100mm homokineten!
Golf mk3 assen zijn te lang, buiten dat heb je onderling ook veel verschillen in de lengtes bij Mk3. Ik heb nog wel een setje Scirocco assen met 100mm homokineten liggen als je interesse hebt. Die passen er zo onder.

Marcski
25-01-2012, 13:42
Oke duidelijk. En hebben deze dezelfde aantal spibannen in de naaf zitte als bij de caddy?

ja die passen in je caddy fusees

aaarrie
30-12-2012, 17:17
na een lange tijd niet veel gedaan te hebben aan de caddy.. heb ik een paar maand geleden de draad weer opgepakt.

ik heb in de tussen tijd wel het een en ander aan onderdelen besteld en gekocht.
waaronder 5x100 mk1 naven en remklauw adapters.

vandaag was het zover om de spullen te monteren, maar het past niet! :(

ik heb de fusee gemonteerd met de nieuwe naven (wat ook niet gelijk paste, maar na wat aanpassingen wel) remschijven van een golf3 gti 16v (dezelfde als vr6 denk ik)
maar ik krijg de klauw niet gemonteerd...

wie o wie weet waar het probleem zit?

ik zal zeer binnenkort de verdere ontwikkelingen van de caddy posten incl de foto's..

gr

aaarrie
30-12-2012, 17:30
heb een paar foto's geschoten.. mischien wel zo handig.

http://album.partyflock.nl/83278034_1105546953.jpg

http://album.partyflock.nl/83278028_1549157348.jpg

http://album.partyflock.nl/83278021_2180213067.jpg

aaarrie
30-12-2012, 23:57
niemand??

ik denk zelf dat de schijven zijn.. het remvlak van de schijven zou meer naar binnen moeten staan wat bij een g60 het geval is..

ik hoor graag wat jullie denken dat het is en wat er dus aangekocht moet gaan worden.

Johan1982MK1
31-12-2012, 00:05
Volgens mij is dat setje wat je gemonteerd hebt idd voir g60 remmen. Kan wel zijn dat van je huidige schijven de dieptematen anders zijn.
Dan zou je g60 schijven ff op de naaf moeten passen en dan evt omboren naar 5x100

De Pul
31-12-2012, 00:07
de offset van g60 vs vr6 schijven is idd anders.

aaarrie
31-12-2012, 11:16
de offset van g60 vs vr6 schijven is idd anders.

okee en is de offset van g60 en standaart mk1 wel hetzelfde?
want dan kan ik met de originele schijven kijken of dit wel past voor ik g60 schijven aankoop.

alvast bedankt

Marcski
31-12-2012, 13:21
je moet idd g60 schijven hebben, en die omboren naar 5x100.

http://www.volksforum.com/albums/files/4/20120803-rnt6ct28gk8ka9u3ux1b1yjpwp.jpg

aaarrie
31-12-2012, 13:49
okee thanx..

heb me even verdiept in de afmetingen van de schijven.

vr6 schijven zijn 280x28,5x22 waarbij de offset 28,5 is (steek 5x100)
g60 schijven zijn 280x39,5x22 waarbij de offset 39,5 is (steek 4x100)

maar dan zijn er ook vast wel schijven 280x39,5x22 (steek 5x100)

aaarrie
05-01-2013, 17:03
even een hoog nodige update..

ik heb besloten om in iedergeval de motorruimte een andere kleur te geven.
deze staat nu in de grondverf.. het leek mij handig om eerst alles te monteren en aan te sluiten en een plekje te geven voor alles in de lak gaat.
(mischien in combinatie met restauratie van het plaatwer, maar zover is het voorlopig nog niet!)

vandaag heb ik de remmen weer aangesloten..
het gaat hier om een remcilinder van de gti (22mm geloof ik) aangepast op de mk1 pedalen.

http://album.partyflock.nl/83290760_607389589.jpg

remklauwen even voorlopig gemonteerd

http://album.partyflock.nl/83290759_1435969611.jpg

ook heb ik de hydrolische koppeling van de gti gemonteerd.
(in het midden van de foto zit de cilinder)

http://album.partyflock.nl/83290761_3087305728.jpg
http://album.partyflock.nl/83290764_3515581333.jpg

er zit een elektrische stuurbekrachtiging in (deze moet nog aangesloten)

http://album.partyflock.nl/83290765_1084586055.jpg

en omdat ik de complete kabelboom van de gti gebruik heb ik ook de richtingaanwijzerbediening van de gti gemonteerd. incl de zekering kast.

http://album.partyflock.nl/83290763_2934576859.jpg

verlichting kabelboom heb ik aangepast op de mk1 verlichting

http://album.partyflock.nl/83290766_849056510.jpg

bij deze zijn jullie weer een beetje op de hoogte.

gr arjan

aaarrie
06-01-2013, 13:04
weet er iemand een goed adres voor remschijven (liefst geboord en gegroefd)??
ik zie door de bomen het bos niet meer

Gertjan
06-01-2013, 14:55
Heb je het schutbord nog verstevigd bij de koppelingcilinder?
De reden dat de meeste het niet zo doen als jij het hebt is omdat het schutbord daar nogal slap schijnt te zijn.

aaarrie
06-01-2013, 16:18
Heb je het schutbord nog verstevigd bij de koppelingcilinder?
De reden dat de meeste het niet zo doen als jij het hebt is omdat het schutbord daar nogal slap schijnt te zijn.

Ik heb aan de binnenkant een plaatje gemaakt.. Naar mijn mening is dit stevig genoeg.
Maar een extra versteviging in de motorruimte is zo gemaakt.

Pewi Vwteam
06-01-2013, 16:34
mmm ja zo kan het ook, wij hebben deze opstelling ook ooit eens zo gemaakt in een polo6n, dit was echt geen doen koppelde zeer zwaar wat uiteindelijk, een gebroken koppelingspendaal opleverde. nou is jou pendaal wel van staal, dus breken zal ie niet hoop voor je dat hij beetje normaal ontkoppeld ben benieuw. wel leuk project!!

sciroccoGTII
06-01-2013, 17:22
Elke onderdelenleverancier, of ebay oid. Setje G60 schijven en die omboren naar 5x100. Mag ik ook vragen waarom die wielnaven in eerste instantie niet pasten? En als ik jou was zou ik de koppelingscilinder waar die gemonteerd zit eerst maar verstevigen. Schutbord is veel te slap om hem zo te monteren vergis je niet komt redelijk druk op de cilinder te staan.

aaarrie
06-01-2013, 17:49
Elke onderdelenleverancier, of ebay oid. Setje G60 schijven en die omboren naar 5x100. Mag ik ook vragen waarom die wielnaven in eerste instantie niet pasten? En als ik jou was zou ik de koppelingscilinder waar die gemonteerd zit eerst maar verstevigen. Schutbord is veel te slap om hem zo te monteren vergis je niet komt redelijk druk op de cilinder te staan.

dat het een setje g60 schijven moet worden was ik inmiddels achter.. alleen zijn er zoveel verschillende leveranciers en merken..

de naaf paste niet in de fusee.. zodra deze erin geperst zit raakte hij de fusee.. er was een rande van de naaf schuin afgedraait terwijl die recht afgedraait had moeten worden.. (beetje lastig uitleggen)

ik zal morgen gelijk aan de slag met de koppeling cilinder..
ik kan me alleen niet voorstellen dat dit zwaarder koppelt dan met een kabel.. en in de golf3 zit hij volgens mij op bijna dezelfde manier gemonteerd.

sciroccoGTII
06-01-2013, 20:20
Zimmerman/brembo is wel een goed merk. Bij een golf 3 zit hij bij de rembekrachtiger op gemonteerd. Er is op die manier een soort van frame ontstaan.

aaarrie
07-01-2013, 07:40
Zimmerman/brembo is wel een goed merk. Bij een golf 3 zit hij bij de rembekrachtiger op gemonteerd. Er is op die manier een soort van frame ontstaan.

Ik heb brembo besteld.. En inderdaad ik heb even gegoogeld en gezocht naar een schutbord van golf3.. Ik zal er vanmiddag gelijk mee bezig!

aaarrie
20-04-2013, 15:59
hey jonges... het is bijna zover dat de motor kan draaien..
alleen kan ik een onderdeel niet vinden en ik weet ook niet waar ik naar moet zoeken.. :screwy:

het gaat om het deel wat de schakelkabels borgt. (zijn dit veerringen ofzo) het is voor mij te lang geleden dat ik dit los heb gehaalt..

hier een foto..

http://album.partyflock.nl/83467152_1223843785.jpg

en ik heb nog een paar foto's (om een idee te krijgen wat de style van de auto ongeveer word)

http://album.partyflock.nl/83467170_3419489499.jpg

http://album.partyflock.nl/83467146_1898167829.jpg

jorg-maashees
20-04-2013, 17:19
Vind die onderspoilers altijd uber dik :D

ewcaddymk1
20-04-2013, 17:20
zijn 2 platte plaatjes met een u vormig sleufgat erin
als ik vanavond tijd maak ik even een foto

hoe heb je de koppelling opgelost dan

Style
20-04-2013, 18:27
Mooi project hoor :thumbup:

Vind die onderspoilers altijd uber dik :D

Ik ook maar bij ons in de buurt ligt hij er in 2 dagen af :D

aaarrie
20-04-2013, 18:35
zijn 2 platte plaatjes met een u vormig sleufgat erin
als ik vanavond tijd maak ik even een foto

hoe heb je de koppelling opgelost dan

De koppeling is nog zoals die was.. Ik heb er een paar mensen naar laten kijken en de meningen gedeelt.. En ik heb besloten het eerst zo te laten.. Mochten er problemen ontstaan dan fix ik het op een andere manier!

Tjeerd
20-04-2013, 19:07
je moet idd g60 schijven hebben, en die omboren naar 5x100.

http://www.volksforum.com/albums/files/4/20120803-rnt6ct28gk8ka9u3ux1b1yjpwp.jpg
Neee joh! Waarom omboren, even onderzoek doen leert dat er schijven zijn met de zelfde dimensies als g60 schijven, maar met standaard 5x100..

Gertjan
20-04-2013, 19:12
Passat vr6 lijkt me?

Tjeerd
20-04-2013, 19:22
Ja, en dan de goede, er zijn 3 verschillende en je hebt deze nodig:
Bremsscheiben Passat 35i VR6 BJ 6/91-2/92 (Schlüsselnummern 0600/835(836)) TN: 357 615 301 A

aaarrie
20-04-2013, 20:00
Ja, en dan de goede, er zijn 3 verschillende en je hebt deze nodig:
Bremsscheiben Passat 35i VR6 BJ 6/91-2/92 (Schlüsselnummern 0600/835(836)) TN: 357 615 301 A


Kom je nu mee... Heb ze al omgeboord! Ik ben anders behoorlijk aan het zoeken geweest naar schijven met de zelfde afmetingen, maar kon toen niks vinden. (ik gebruik wel de g60 adapters he!)

Tjeerd
20-04-2013, 20:02
Ik heb deze op mijn jetta, met g60 fusees en oa 5x100 naven.

aaarrie
21-04-2013, 16:39
zijn 2 platte plaatjes met een u vormig sleufgat erin
als ik vanavond tijd maak ik even een foto

hoe heb je de koppelling opgelost dan


zijn dit ze toevallig??

http://album.partyflock.nl/83468763_1423150821.jpg

aaarrie
21-04-2013, 16:40
wie weet er welke radiateur ik moet nemen? ik wil er 1 met vuldop zodat ik geen expansie vaatje meer heb.

Tjeerd
21-04-2013, 16:50
zijn dit ze toevallig??

http://album.partyflock.nl/83468763_1423150821.jpg
Jep, dat zijn ze.

ewcaddymk1
21-04-2013, 17:35
:thumbup:

aaarrie
21-04-2013, 17:49
:thumbup:

ik had ze in de doos met rem onderdelen gedaan :redface:

wie weet er welke radiateur ik moet nemen? ik wil er 1 met vuldop zodat ik geen expansie vaatje meer heb.

en zo groot mogelijk!

Style
21-04-2013, 17:51
Zo ver ik weet heb je de originele deze zijn 420mm breed en je heb ze van 480mm deze heb ik nu.

aaarrie
21-04-2013, 18:27
Zo ver ik weet heb je de originele deze zijn 420mm breed en je heb ze van 480mm deze heb ik nu.

thanx.. heb een 480mm besteld..

ik keek nog even verder bij bmw bijvoorbeeld.. daar heeft een radiateur voor 192kw bijna dezelfde afmetingen als die van een golf 1.1 :wow:

Style
21-04-2013, 19:28
Dan zal die vast niet de zelfde fan hebben :rolleyes: