PDA

View Full Version : Hebben jullie dat nu ook na de winter?

Skywalker
28-03-2005, 22:25
.

volksaddiction
28-03-2005, 22:38
Afgelopen vrijdag m'n kever uit de winterstalling gehaald. Starten en lopen. :D

Nu moet ze vanavond voor staf buiten slapen, dan kan ze morgenavond gerepareerd de stalling weer in. (Kan ik weer niet met m'n spijlbus bezig :()

Hebben jullie dat ook, na de winterstalling zulke kwaaltjes?
Nope....geen problemen met de kever !
Afgelopen vrijdag de kever uit de stalling gehaald, en vandaag al weer een dikke 200 km op de teller erbij gezet :D
Even naar naar de meeting in Etten-leur geweest, daarna een bakkie wezen doen bij Gert (omg. Goirle) en via H.I. Ambacht terug naar Rotterdam....
no probs here !
(kan nu een "lollige" opmerking maken....maar ik hou me in ;))
Geintje Skywokkie !!!!

volksaddiction
28-03-2005, 22:40
Maarehhhh, niet aan je bus sleutelen ??
die kachelhendel zit toch in 5 minuten vast :confused:
hij ziet er wel verrekte "clean" uit aan de onderkant....mijne lekt wat meer olie :redface:

volksfahrer.nl
28-03-2005, 22:50
Al 2 weken niks gedaan! Shame on me too! :D

Enne, die kever is véélste schoon!
Das toch niet "vet"? ;)

volksaddiction
28-03-2005, 22:53
Hey Léon, hoest ist met je busje? hehe :p
hehehe, OEPS !!
Got me by the balls :p

Ja, die zit binnen 5 minuten wel weer vast, maar dan moet ze nog naar de stalling en moet ik op de fiets terug.... En morgen is die ouwe van me ook nog jarig dus dat wordt morgen weer geen bus (al 5 dagen niets gedaan; shame on me! :o )
hmmmm, zonde....zo komt ie bus nooit af voor budel !
iig alvast gefeliciteerd met je vader :)

volksaddiction
28-03-2005, 23:00
Thanks!,

En begin jij nu ook al? Budel 2006 is "het streven".... niet 2005, dat gaat echt niet lukken.

Trouwens, rij jij in de winter niet door met je kever? Dacht dat die niet in de winterstalling ging?
hahaha, iedereen zit mij ook al te "pushen" om de kubel klaar te hebben voor Spa 2005 :D :D
Gaat ook niet lukken denk ik :o

En ik rij niet met de kever in de winter, die staat lekker in de stalling van Oktober tot begin april !
Maar omdat we ruimtegebrek hebben vanwege alle zooi (lees:spijlbakken, motoren, typIII schermen, kubel in onderdelen) die we nu hebben liggen is tie een paar weekjes eerder naar buiten gekomen :rolleyes:

airwolf
29-03-2005, 22:27
Toch stiekem even met de spijlbus bezig geweest. De bus moest even een onderdeel doneren. ;)
Het is dus weer klaar en de keef staat weer in de stalling, die gaat er waarschijnlijk voor de meeting in Drachten pas weer uit.
Ja dat heb je als je hem in de stalling zet. Hoe meer je er mee rijd hoe beter het motortje loopt. Anders gaan ze protesteren. Je moet natuurlijk wel weten waartoe ie in staat is als je langere ritten maakt (spa) dan moetje wel weten wat ie kan.......

volksfahrer.nl
29-03-2005, 22:31
Je moet natuurlijk wel weten waartoe ie in staat is als je langere ritten maakt (spa) dan moetje wel weten wat ie kan.......

Spa een lange rit? :confused:
Peanuts! :wink:

Beetlefreak
29-03-2005, 22:54
Spa een lange rit? :confused:
Peanuts! :wink:
Ouwe zuiderbuur ;)

Beetlefreak
29-03-2005, 23:00
hey beetlefriek, hedde gij ook last van uit-de-winter-staling-probleempjes? :p
Nee, heb het groooote winter-stalling-probleem de deur uit gedaan, tsjek hier. (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?goto=lastpost&t=2721)
En de TDI fluit nu weer top met 10 graad plus :)

Beetlefreak
29-03-2005, 23:18
TDI? Niet vloeken in het luchgekoelde gedeelte he? ;)
Excuus... :redface: ;)

En de 60-er; geen problemen mee gehad?
Aha, ge zijt op de hoogte :)

Starten na enkele maanden was ff moelijk (2 januari was de laatste rit :)), maar daarna liep het ding meteen als een zonnetje!!
Geweldig dat apparaat, heeft 's middags nog mooi ff kunnen genieten van het zomerse weer.

krukab
30-03-2005, 05:56
Jaaa !!
Daarom blijft de RS dit jaar lekker binnenstaan (kheb zo'n voorgevoel ...),en zoals je weet rij ik met de westy het hele jaar :D

airwolf
30-03-2005, 09:35
Ach, we gooien gewoon die spijl van jou vol met onderdelen Wolfje. :D :D :D

:hanging loose:
strak plan joh ben het wel gewend om dweilwagen te zijn.......
en anders monteurs zat :cool:

volksaddiction
01-04-2005, 06:09
Te vroeg gejuicht :mad: :biggrin:
Gisteren met de kever door de stad aan het "Cruisen", begint mijn linker achtertrommel te piepen !!
Kroonmoer iets losgelopen, waardoor de trommel gaat piepen (standaard kwaal bij verlaagde kever met pendelassen)
Dus gisteravond de kroonmoer een slagje aan moeten draaien zodat de splitpen 1 gaatje verder kon ;)
Je bent dus toch niet de enige Luuk :rolleyes: