View Full Version : Wörthersee 2012
VW-Roy1988
13-10-2011, 20:19
Wil dit voor het eerst naar de Wörthersee meeting,
kan iemand me wat meer info hier over geven,
wanneer je het best kunt gaan en in welke plaatsen
je het best kan overnachten? :thumbup:
jetta mk1 '82
13-10-2011, 20:26
lees het topic van 2011 is door dan ben je redelijk op de hoogte denk ik...
G60variant
13-10-2011, 21:31
ja. t is niet dat er geen info over te vinden is. gewoon gaan! zoiets mag je niet missen!
Er is overal rond de See wat te doen. Er is geen beste plek om te zijn, er is elke middag/avond wel ergens een meeting en iedereen rijd rondjes, dus als je niet de hele dag in bed ligt zie je in de tijd dat je er bent alle auto's wel eens voorbij komen.
De sfeer is daar gewoon fantastisch. Je krijgt er het gevoel dat alles gewoon kan en mag. En alles gebeurd er ook, van driftend rond de rontonde tot middernacht burnouts voor het tankstation. In die anderhalve week voor het evenement is het een groot gekkenhuis. Elke plaats waar je doorheen rijd zitten mensen 24/7 op hun klapstoeltje met een blik Skol in de hand naar het spektakel te kijken. Er is altijd overal iets te doen of te kijken.
En als de auto's je wel even vervelen, dan verveelt Oostenrijk je niet. Wij zijn dit jaar ook geweest, en een paar keer heerlijk door het landschap wezen cruizen, van een rondje Oostenrijk-Slovenië-Italië-Oostenrijk tot het hoogste puntje van de Gross Glockner. Van zwemmen in de Faakersee tot van het uitzicht genieten op de Piramidekugel. Magnefiek.
Een woord om de Wörhtersee samen te vatten: Belachelijk.
Goeie post Ebut, goede samenvatting van het hele gebeuren daar. Daarom hebben we deze week maar weer geboekt!! Heb er nu al zin in!!
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52848&highlight=tips
VW-Roy1988
14-10-2011, 08:49
Top! Hier heb ik wat aan!
Had deze nog niet gevonden.
KevinIbiza
14-10-2011, 08:55
Ik zorg in ieder geval ook dat ik er ben :)
Voor de eerste keer :D
Top! Hier heb ik wat aan!
Had deze nog niet gevonden.
:thumbup: Deze was ooit "sticky" bij het meetingtopic.
Misschien iets voor de mods om weer aan te passen.
met een blik Skol in de hand
SKOL! :rock:
Beetlefreak
14-10-2011, 11:34
:thumbup: Deze was ooit "sticky" bij het meetingtopic.
Misschien iets voor de mods om weer aan te passen.
Komt goed! Data e.d. even bijwerken dan komtie binnenkort weer sticky :)
Komt goed! Data e.d. even bijwerken dan komtie binnenkort weer sticky :)
:thumbup:
VW-Roy1988
14-10-2011, 17:21
Weet iemand toevallig precies de datum van de meeting?
Weet iemand toevallig precies de datum van de meeting?
De week van hemelvaart.
VW-Roy1988
14-10-2011, 20:06
16-5 t/m 19-5
da_vwfreak
15-10-2011, 03:36
Heb dr weer zin aan. Gaan van 5 t/m 12 mei :thumbup:
VW-Roy1988
15-10-2011, 13:01
de meeting is 16 tot 19 mei
maar wanneer kun je het best gaan dan?
Ben er nog niet geweest, maar heb me laten vertellen dat je op de Datum van de eigenlijke meeting beter al weg kunt zijn gezien de sfeer dan grillig en baldadiger word..
Correct me if i'm wrong..
Als je voor het eerst gaat zou ik van 12 tot 18 gaan.
Alleen dan weet je hoe het er bij het treffen aan toe gaat, en al die wilde verhalen vallen best wel mee (mits je het niet opzoekt natuurlijk)
Je moet natuurlijk niet met je auto tijdens het treffen 's avonds door de menigte dronken volk gaan rijden. :screwy:
Ikzelf vind woensdag altijd wel een relaxte dag om zelf met je auto naar het treffen te gaan.
Op donderdag is het wel leuk om te gaan kijken , maar niet om je auto neer te zetten.
Indien de stands van VW Audi Seat en Skoda je geen biet kunnen schelen dan kun je overwegen om een week eerder te gaan.
Er zijn vanaf 2 week voor het treffen al veel dikke auto's aanwezig en iets minder politie.
Populaire "Hangouts" zijn dan de Shell Mischkulnig in Velden , het pleintje in Schiefling,Reifnitz natuurlijk en De parkeerplaats bij camping Arneitz aan de Faakersee.
Gr Jan.
da_vwfreak
16-10-2011, 09:19
Idd. We zijn toen dinsdag in Reifnitz geweest, vanaf woensdag was er daar de meeting. Hebben toen een uur over gedaan om door Reifnitz heen te komen.
Hier nog een foto gevonden toen we daar rond reden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DZHALTQAV.jpg
Afgelopen jaar 2 dagen naar de meeting geweest, maar interesant vond ik die meeting niet. De "meeting" om de officiele meeting heen is veeeeel mooier :thumbup:
VW-Roy1988
16-10-2011, 14:09
ik ga aankomende week dan maar eens boeken,
het word dan van 12 tot 18 mei, ik heb er zin in!:D
VW-Roy1988
16-10-2011, 16:05
ik heb een hotel gevonden in Reifnitz zelf,
wil daar gaan boeken of is dat niet verstandig??
ivm de druktes daar enz?
Spierings
16-10-2011, 17:12
ik heb een hotel gevonden in Reifnitz zelf,
wil daar gaan boeken of is dat niet verstandig??
ivm de druktes daar enz?
Is net wat je zelf wilt, wij gaan met een groep en zitten liever iets achteraf.
Meestal moet je toch een wagen pakken wil je ergens naartoe.
Zelf vind ik het in reifnitz te druk, als je ergens anders heen wilt duurt het even voordat je reifnitz uit bent.
Zou zelf rond velden gaan zitten, hier heb je ook meer restaurants om s'avonds gezellig te eten en wat te drinken. Hier is s'avonds ook meer te doen en dan kun je makkelijk naar de Faakersee en Reifnitz met de auto (wel kaart kopen).
Wij gaan voor de 6e maal, dit jaar van 9 tot 16 mei in het St Egydenerhof in st egyden :D
Wij zitten van 4 t/m 11 mei in het St Egydenerhof in st egyden :tongue:
Oldskool_Ivo
17-10-2011, 10:16
wij zitten 10 t/m 16 mei in het St Egydenerhof in st egyden :cool:
BIVWMK3R32
17-10-2011, 17:32
ook weer geboekt van 9 tot 19 mei mannetje of 8
kan niet wachten dit jaar hopelijk met de rallye :thumbup:
alweer die cowboy horror verhalen kan er 1 ding over zeggen savonds niet met je kar door 10.000 aangeschoten mensen gaan rijden..
overdag is het sfeertje is super
a.busser
17-10-2011, 17:57
Ook al weer geboekt, voor de 11e maal en altijd in Portschach gezeten.
Even op en neer met de speedboot, maar daar wordt je lekker wakker van.
Wij gaan met de Rallye van 6 mei tot 12 mei en ik heb er al zin in, al is het nog wel even wachten.
brabomk1g60
20-10-2011, 18:22
Dit jaar weer een 7 daagse vakantie samen met vwairlines in het altijd mooi Velden am Worthersee :thumbup:
da_vwfreak
20-10-2011, 19:03
Wij zitten ook in Velden :thumbup:
Wij gaan van 12 t/m 18 Mei met de Rallye:rock:.
En blijven ook in Velden slapen:D.
VW-Roy1988
21-10-2011, 20:56
welke hotels zitten jullie in Velden??
Wij slapen in pension Colombia.
http://www.pensioncolombia.at/
HannoverEdition
21-10-2011, 22:10
Wij gaan van 12 t/m 18 Mei met de Rallye:rock:.
En blijven ook in Velden slapen:D.
Huh dan slapen we dus om dezelfde tijd in hetzelfde pension :D:D
:rock: :thumbup:
Als je maar niet te hard snurkt:D
jetta mk1 '82
21-10-2011, 22:19
wij gaan de 9e die kant op en de 19e weer op huis aan, we zitten net buiten velden.
HannoverEdition
21-10-2011, 22:35
Als je maar niet te hard snurkt:D
geen idee.... en anders slaap je maar in je Rallye! op recaro's slaapt ook vast lekker Piet :D :tongue:
IngeLupo
22-10-2011, 04:54
wij gaan de 9e die kant op en de 19e weer op huis aan, we zitten net buiten velden.
toevallig :D :thumbup:
Bram301183
24-10-2011, 20:56
Ook al weer geboekt, voor de 11e maal en altijd in Portschach gezeten.
Even op en neer met de speedboot, maar daar wordt je lekker wakker van.
heeel misschien mee....... :(
Vandaag de aanbetaling gedaan, dus 100% sicher dabei :) van 8 of 9 mei tot en met 19 mei :)
Afgelopen jaar het weekend voor het 'grote' feest geweest, was een super mooie ervaring! Genoeg te zien en er valt genoeg te beleven.
2012 weet ik nog niet zeker, als ik/wij gaan willen we graag met eigen auto's. Maar het liefst er niet heen rijden maar laten vervoeren.
We zien wel,
Nee, ook dit jaar er weer niet bij... Schoolvakantie valt er lekker een weekje naast! :(
Afgelopen jaar het weekend voor het 'grote' feest geweest, was een super mooie ervaring! Genoeg te zien en er valt genoeg te beleven.
2012 weet ik nog niet zeker, als ik/wij gaan willen we graag met eigen auto's. Maar het liefst er niet heen rijden maar laten vervoeren.
We zien wel,
Kan de autotrein nemen zoals ons ;)
Wij gaan voor de 6e maal, dit jaar van 9 tot 16 mei in het St Egydenerhof in st egyden :D
Wij ook terug bij Monique, maar van de 7 tot 14 of 15de ;)
Kan de autotrein nemen zoals ons ;)
Heb je daar n link van ;) ??
http://www.dbautozug.de/site/dbautozug/de/start.html
Kunt wel pas 3m op voorhand boeken é Pim ;) Wanneer zou je gaan?
5 mei tot 13 mei... Ben ff aan t kyken hoe en wat. Lykt me toch wel erg ruig om er s met de 1 heen te gaan :)
cool, zouden er dan ook zijn ;)
Ga t s bekyken en uitrekenen ;)
My Precious
26-10-2011, 11:48
Wij hebben ook geboekt van 12 mei tot 16 mei.
Wij verblijven op de camping Arneitz aan de Faaker See.
link: http://www.camping-arneitz.at/en-22.cms
Gaan er meer mensen vanuit het zuiden die ergens vrijdag nacht rond 00:00 vertrekken???
Stuur maar een pm kunnen we misschien samen richting Worthersee rijden.
Hmm dit ziet er wat minder uit ..
http://www.oe24.at/oesterreich/chronik/kaernten/GTI-Treffen-steht-vor-dem-Aus/45477291
nee niet echt nee.... dan was de 30e keer toch de laatste met een beetje pech.
Ik hoop toch echt dat het nog daar kan gaan, al denk ik wel dat het de week voor het treffen nog kan blijven bestaan er is dan nog niks zo georganiseerd volgens mij alleen liefhebbers die bij elkaar komen.
brabomk1g60
08-11-2011, 17:50
Ik zou niet zo bang zijn, dat treffen zal toch wel blijven bestaan alleen dan zonder alle standjes wat overigens ook niet echt erg is in mijn ogen zie veel liever alles volstaan met auto's want daar kom ik tenslotte voor en eten doen we toch lekker in velden :cool: :thumbup:
HannoverEdition
08-11-2011, 18:05
wij uit Frl gaan toch zoieso!! :cool:
onze reis/transport/hotel etc is toch al geboekt/gepland :D :thumbup:
Jep...zolang ze maar geen Autoverbot oid gaan instellen
want ze weten natuurlijk zelf wel dat als de mensen TOCH massaal blijven komen (ik onder anderen ;) ) en er zijn geen (verkeers) maatregelen genomen voor zoveel mensen kon het wel eens "stroef" verlopen ... :(
Jep...zolang ze maar geen Autoverbot oid gaan instellen
want ze weten natuurlijk zelf wel dat als de mensen TOCH massaal blijven komen (ik onder anderen ;) ) en er zijn geen (verkeers) maatregelen genomen voor zoveel mensen kon het wel eens "stroef" verlopen ... :(
daar kan je vergif op in nemen natuurlijk , zeker als de Grüne, SPÖ und ÖVP
zeggen dat ze nu eindelijk rust hebben .
maar is nog vroeg , kan weer bij draaien , maar kan ook het einde zijn van ..
zou wel super jammer zijn
wat denk je van de omzet van de middenstand?
das eff 70% minder omzet in het jaar ...
wat denk je van de omzet van de middenstand?
das eff 70% minder omzet in het jaar ...
presies , maar is nog ff tot Mei, media maar goed bij houden dus
brabomk1g60
08-11-2011, 19:01
Als ze het erdoor krijgen met een autoverbot zal het op andere plekken drukker gaan worden zoals faakersee en rondom velden.
De hotels en pensions zullen daar echt niet aan meedoen want die willen dat geld echt niet mislopen 1 keer per jaar helemaal vol geboekt zijn.
En het is idd nog vroeg we zitten nog niet eens in 2012 :D
uiteindelijk overwint het geld altijd ;)
MarijnMK3
08-11-2011, 19:33
ik heb al geboekt in ieder geval. dus mij houden ze niet tegen van 9 tot 18mei. maar het zou wel zonde zijn, als het legale gebeuren verdwijnt .
uiteindelijk overwint het geld altijd ;)
zo denkt de politie dan ook :D :D
is idd jammer dat dit evenement weg zou gaan
niet te hopen
Gewoon gaan, van mij mag het evenement zelf niet doorgaan. Dan zijn wij toch al weer thuis
Let maar op gaat gewoon door, het vele geld kunnen ze niet missen.
Mzzls!!
streepje
13-11-2011, 11:42
kheb eens een vraag weet al iemand iets meer welke datum er geplant is voor
Wörthersee 2012 in mei is al geweten maar precies niet denk eh?...
grtzzz bert
Beetlefreak
13-11-2011, 15:05
kheb eens een vraag weet al iemand iets meer welke datum er geplant is voor
Wörthersee 2012 in mei is al geweten maar precies niet denk eh?...
grtzzz bert
Eerste pagina van dit topic ff doorlezen ;)
Ik heb een paar vrienden uit Enschede gebeld die al heel lang naar de Wörthersee gaan en die hebben de eigenaresse van hun pension gebeld. Dit vrouwtje zit namelijk in het gemeentebestuur van Reifnitz en zij kon het goede nieuws geven dat het officieel gewoon doorgaat incl. alle stands. Dus ik zou zeggen lets Party!!!!
Gr. Elias
bukzzzie
15-11-2011, 20:30
Ik heb een paar vrienden uit Enschede gebeld die al heel lang naar de Wörthersee gaan en die hebben de eigenaresse van hun pension gebeld. Dit vrouwtje zit namelijk in het gemeentebestuur van Reifnitz en zij kon het goede nieuws geven dat het officieel gewoon doorgaat incl. alle stands. Dus ik zou zeggen lets Party!!!!
Gr. Elias
:iamwithst
:D
word een gezellige week maatje! :D
da_vwfreak
16-11-2011, 21:13
Als ik de foto's weer zie van afgelopen jaar heb ik dr nu al wel weer zin aan :)
en hier is dan het verlossende woord,
http://www.kleinezeitung.at/kaernten/klagenfurtland/maria_woerth/2884641/reifnitz-sucht-gti-veranstalter.story
en hier is dan het verlossende woord,
http://www.kleinezeitung.at/kaernten/klagenfurtland/maria_woerth/2884641/reifnitz-sucht-gti-veranstalter.story
Geen idee waar ze het over hebben.
Ik zie het volgend jaar Mei wel.
Haha .. volgens mij gaat het gewoon door :)
'Trotzdem soll das GTI-Treffen im Mai 2012 am Wörthersee-Südufer planmäßig stattfinden.'
Ook al zou het niet doorgaan, gaat het nog door.. want iedereen gaat er gewoon heen no matter what :tongue:
bukzzzie
24-11-2011, 20:56
Haha .. volgens mij gaat het gewoon door :)
'Trotzdem soll das GTI-Treffen im Mai 2012 am Wörthersee-Südufer planmäßig stattfinden.'
Ook al zou het niet doorgaan, gaat het nog door.. want iedereen gaat er gewoon heen no matter what :tongue:
dat zowiezo!!! :thumbup:
hebben ze een groter probleem...
wel uitgavens, maar geen inkomsten ;)
vwoldtimer
07-12-2011, 13:06
Hoorde toch uit betrouwbare bron op essen van een grote leverancier dat de gemeente er toch op tegen is ,dus hopen en afwachten dat het toch allemaal doorgaat .
En waarom?
Het hele jaar is daar geen fuck te beleven, gebeurt er eens iets wat de economie in dat gebied een lichte boost geeft, zijn ze er op tegen... Logisch!
GerardMkIIVR6
07-12-2011, 13:33
Ja kan het wel begrijpen kijk niet voor niets gaan velen al voor de meet erheen omdat er naderhand puin is in de dorpen.
Misschien hebben de mensen er genoeg van van alle ellende en puinhoop wat erachter blijft.
Kijk het zijn niet allemaal liefhebbers zoals ons en zoals op de Nederlandse meet waar het altijd rustig verloopt.
En ja Rick hele jaar er niks te beleven klopt maar die mensen wonen er misschien ook wel om die reden he ;) :D
bukzzzie
07-12-2011, 21:35
wat daar in de paar weken verdiend word, leven ze het hele jaar van...
tenslotte, hoe dan ook...
de mensen gaan toch wel....
hotels/camping zijn al geboekt...
Ja kan het wel begrijpen kijk niet voor niets gaan velen al voor de meet erheen omdat er naderhand puin is in de dorpen.
Misschien hebben de mensen er genoeg van van alle ellende en puinhoop wat erachter blijft.
Kijk het zijn niet allemaal liefhebbers zoals ons en zoals op de Nederlandse meet waar het altijd rustig verloopt.
En ja Rick hele jaar er niks te beleven klopt maar die mensen wonen er misschien ook wel om die reden he ;) :D
Daar heb je zeker gelijk in, afgelopen zomer geweest, heel mooi gebied. Maar die paar weken per jaar even lol trappen, moet kunnen! :thumbup: :D
KevinIbiza
08-12-2011, 11:15
Ik zit 13-19 mei in Velden :D
Vandaag de oke bevestiging van het pension gehad :D
Wij hebben ook geboekt! 6 mei - 13 mei in Velden!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoelang de mensen er op rijden, diegene die al vaker geweest zijn.
Wij rijden dit jaar met enkele wagens achter elkaar, including een T2B. Dus met een gangetje van 110km/u. Hoe zijn de wegen naar der See toe? Ik ben namelijk bang voor m'n carterpan, dat ik hem raak.
Wegen zijn goed berijdbaar. Wij vanuit BE rijden er zo een 13-14uur op inclusief stops & ontbijt onder de baan.
Wegen zijn goed berijdbaar. Wij vanuit BE rijden er zo een 13-14uur op inclusief stops & ontbijt onder de baan.
Wij ongeveer 1000km op 9 uur met 1 lange tussenstop :D
KevinIbiza
08-12-2011, 17:33
Ik ben benieuwd hoe lang ik er over doe.
Rij gewoon zelf dus op de autobahn met een gangetje van 150+
Denk dat het in 9-9,5 uur wel te doen moet zijn
Vanuit Groningen met ongeveer 150/160 en een aantal korte stops 11 a 11.5 uur.
bukzzzie
08-12-2011, 20:13
van uit utrecht 11,5 uur met een paar stops...
hotel is ook weer geboekt! :D
weer bij hotel siegfried van de partij! :D
http://www.krone.at/Auto-Motorrad/Organisationschaos_in_Kaernten_GTI-Treffen_vor_Aus-Gummi-Gummi-Streit-Story-302326
ronaroot
12-12-2011, 10:48
http://www.krone.at/Auto-Motorrad/Organisationschaos_in_Kaernten_GTI-Treffen_vor_Aus-Gummi-Gummi-Streit-Story-302326
"das GTI- Treffen 2012 zu blockieren" :eek:
My Precious
12-12-2011, 11:05
Wij hebben ook gewoon geboekt.
Wij zitten van 12 mei to 16 mei op de Camping Arneitz aan de Faaker See.
Wij vertrekken vanuit geleen (limburg) op vrijdag nacht is een 1200 km rijden.
bukzzzie
13-12-2011, 18:22
"das GTI- Treffen 2012 zu blockieren" :eek:
euhmmm...
oud bericht?
a.busser
13-12-2011, 18:39
Hotel sonblick is weer geboekt van 11 t/m 19 mei.!
Wederom in Portschach, net als alle andere jaren.
Vanaf Arnhem ongeveer 10 uur rijden op normaal tempo.
Hotel sonblick is weer geboekt van 11 t/m 19 mei.!
Wederom in Portschach, net als alle andere jaren.
Vanaf Arnhem ongeveer 10 uur rijden op normaal tempo.
hej andre leuk dat je weer gaat, ik zit dit keer in velden, wat dichterbij de actie :D
a.busser
13-12-2011, 19:07
hej andre leuk dat je weer gaat, ik zit dit keer in velden, wat dichterbij de actie :D
Velden is ook erg gaaf!
Maar naar 11 jaar Portschach, blijf ik lekker in Portschach.
Restaurant hoeven we al niet meer te reserveren, die houden altijd netjes een tafel voor ons vrij.
De bakker weet dat we 10 zakken schuim mee nemen, die houdt ze netjes voor ons achter.
Altijd even een borrel doen bij onze oude hospita, altijd gezellig.
Nee wij blijven lekker zitten waar we zitten!
pieterveenstra
13-12-2011, 21:19
Ik zou hier toch heel graag nog eens met de kever heen willen :) Maar heb in het verleden eens verontrustende berichten gelezen over te lage voertuigen in Oostenrijk, waarvan het kentekenbewijs was ingenomen :confused: Dacht me te herinneren dat de minimale grondspeling 11cm moest zijn?
Als ik heen ga, ga ik natuurlijk wel laag heen! 11cm red ik op m'n hoogste stand nog niet eens :redface:
Iemand die hier meer over kan zeggen?
Exacte hoogte voor oostenrijk weet ik niet , maar als je je normaal gedraagt en niet de aandacht trekt dmv idioot rijgedrag of keiharde muziek dan valt het echt wel mee.
KevinIbiza
14-12-2011, 10:21
@ Sanderz waar in Velden zit jij???
Wij doen er standaard veel te lang over, 13/14 uur vanaf Amersfoort.
@ Sanderz waar in Velden zit jij???
Bij barry memle, en jij?
KevinIbiza
14-12-2011, 20:15
Pension Waldschenke in de sonnenstrasse :)
Bij barry memle, en jij?
Wij 4 tm 11 mei weer Barry Memle. :thumbup:
dan zie ik je niet ik kom pas de 13e aan :D
Zitten er nog wat mensen van hier in 'Hauskaernten' in velden am Wörthersee van 6 tot 12 mei, ik heb er in ieder geval al aardig veel zin in :D.
Wij zitten in Pension Colombia in Velden am Wörthersee van 12t/m17 Mei.
VW-Roy1988
17-12-2011, 21:58
wij zitten ook in Pension Colombia van 12 t/m 18 Mei ;)
word gezellig daar :D
van uit utrecht 11,5 uur met een paar stops...
hotel is ook weer geboekt! :D
weer bij hotel siegfried van de partij! :D
Ja Bukz of gewoon dik 18 uur vanaf Utrecht haha..
Hoop dat 2012 beter gaat.....
siepgti1978
19-12-2011, 19:05
En ook wij zitten in Pension Colombia in Velden am Wörthersee van 12t/m18 Mei.
Dat zal daar wel heeeeel erg gezellig worden!
Wij hebben er ergggggggg veel zin in :thumbup:
Hey Siep jij ook al daar:thumbup:, wij ook.
Ik dacht alleen dat jullie de 17de weer richting huis gingen.
Grtjs Piet
Jelle-Mk1G60
19-12-2011, 20:04
Wij zitten in Hotel Post Wrann, in Velden van 12/05 tot 16/05 voor mij de eerste keer richting worthesee, hopelijk met de mk1. ben nu al centen aan de kant aan het zetten voor de benzine te kunnen betalen :D
HannoverEdition
19-12-2011, 20:04
En ook wij zitten in Pension Colombia in Velden am Wörthersee van 12t/m18 Mei.
Dat zal daar wel heeeeel erg gezellig worden!
Wij hebben er ergggggggg veel zin in :thumbup:
aaah nee sist do der don ek âlde koekwaus :D:D
Pardon Guido, ikke niet begrijpen.
siepgti1978
19-12-2011, 20:11
aaah nee sist do der don ek âlde koekwaus :D:D
Ja ben dan op sky vakantie :D
@ Piet , we blijven nu tot de 18e!Erggg zin in !
HannoverEdition
19-12-2011, 20:12
Pardon Guido, ikke niet begrijpen.
Piet.............jij bent inmiddels een halve fries..... :rolleyes: :D
maar dat word weer feest daar in Velden lees ik wel weer :rock: :dance: :beer: :limey:
ZIN IN!!!
:wee:
Ik ga ook maaris Fries leren lezen en schrijven dan kan ik het ook begrijpen.
Want ik moet toch een weekje met jullie optrekken.
siepgti1978
19-12-2011, 20:14
Ik zeg genoeg drank meenemen dan leert het des te sneller :thumbup:
HannoverEdition
19-12-2011, 20:14
Ik ga ook maaris Fries leren lezen en schrijven dan kan ik het ook begrijpen.
Want ik moet toch een weekje met jullie optrekken.
vind ik leuk :D :thumbup:
Ik zeg genoeg drank meenemen dan leert het des te sneller :thumbup:
Dan kan ik elke taal op deze planeet :D
HannoverEdition
19-12-2011, 20:33
vergeet je deze niet mee te nemen dan Piet ;)
http://www.degroenewebsite.nl/wp-content/uploads/2011/06/friese-vlag.jpg
vergeet je deze niet mee te nemen dan Piet ;)
http://www.degroenewebsite.nl/wp-content/uploads/2011/06/friese-vlag.jpg
:own: :D
KevinIbiza
19-12-2011, 21:38
Volksforum zet Velden op z'n kop :P
Wellicht een idee om een Volksforum meeting daar ergens op touw te zetten??
Beetlefreak
19-12-2011, 21:42
Gewoon doen! Net als dit jaar :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=85683
bukzzzie
19-12-2011, 22:33
Ja Bukz of gewoon dik 18 uur vanaf Utrecht haha..
Hoop dat 2012 beter gaat.....
mjah dat kwam omdat je audi het began en je de reis moest vervolgen met een opel! :D
systreme
20-12-2011, 15:40
Wij 5 tlm 12 Mei bij Barry :thumbup:
Wij 5 tlm 12 Mei bij Barry :thumbup:
Hey wat leuk!! Gaan we een meerdere biertjes drinken.
systreme
20-12-2011, 17:22
Hey wat leuk!! Gaan we een meerdere biertjes drinken.
durf je dat wel aan :D :D
c@briodriver
20-12-2011, 17:24
aanwezig :D
aanwezig :D
In kamp van de Noort Mk1 only. :D
mjah dat kwam omdat je audi het began en je de reis moest vervolgen met een opel! :D
En dat is een van de ergste momenten die ik heb meegemaakt naar de See met een huuropel.. :angryv:
c@briodriver
20-12-2011, 18:44
In kamp van de Noort Mk1 only. :D
kampf van de Noort :D
bukzzzie
20-12-2011, 20:51
En dat is een van de ergste momenten die ik heb meegemaakt naar de See met een huuropel.. :angryv:
:D
KevinIbiza
20-12-2011, 20:59
Misschien 2 of 3 data prikken om daar een Volksforum meeting op te zetten???
dubster.be
21-12-2011, 10:04
voor de 2de keer naar daar. Wij zitten in St. Egyden (hotel Sima) iets meer rust :thumbup:
iemand in de buurt daar?
de belgische jupilers zullen klaarstaan :D
wij zitten om de hoek aan de weg naar Schiefling. :thumbup:
baalmoment :rolleyes: , volgend jaar is het schrikkeljaar dus we moeten een dag langer wachten :(
dubster.be
21-12-2011, 20:20
wij zitten om de hoek aan de weg naar Schiefling. :thumbup:
mooi
eerste keer daar in st egyden dus is een beetje een gok...
Voor ons ook , wij zaten de laatste 3 jaar in Velden.
Helaas kon ik daar geen huis meer vinden voor 6 personen.
Maar er zitten volgens mij nog meer nederlanders bij jullie in het hotel.
Wij enn de rest van de VAG Nation Crew (17personen) & Benny, Xander & Ron zitten daar ook van 5 tot 12.
Voor mij persoonlijk het 3de jaar op rij, en het is een heerlijk hotel, leuke uitbaters (Nederlanders) en lekker eten!
dubster.be
22-12-2011, 10:49
Voor ons ook , wij zaten de laatste 3 jaar in Velden.
Helaas kon ik daar geen huis meer vinden voor 6 personen.
Maar er zitten volgens mij nog meer nederlanders bij jullie in het hotel.
wij vonden inderdaad ook niets meer...
al goed om te weten dat er wat volk van hier in de buurt en/of hotel zit :D
koud bier en warme bbq :thumbup:
Wij enn de rest van de VAG Nation Crew (17personen) & Benny, Xander & Ron zitten daar ook van 5 tot 12.
Wij komen de 12 aan , dus lopen jullie helaas net mis. :(
HannoverEdition
22-12-2011, 11:13
Wij komen de 12 aan , dus lopen jullie helaas net mis. :(
Wij komen ook de 12e aan :thumbup:
en zo blijft de bierconsumptie aldaar iig wel op peil Jan ;) :D
Wij komen ook de 12e aan :thumbup:
en zo blijft de bierconsumptie aldaar iig wel op peil Jan ;) :D
:D :thumbup: Ploegendienst!!
indewarre
08-01-2012, 12:59
yeah huisje geboekt op 100 m loopafstand van de shell komen aan op de 12e
Wij komen ook op de 12e aan en gaan weer weg op de 18e.
Alleen wij slapen in Velden 5 minuutje lopen van het centrum.
dreamdub
10-01-2012, 21:24
Aanwezig vanaf 9 tot 12 mei
audivwfreak
11-01-2012, 10:59
ook V.A.G Fryslan en vrienden zijn aanwezig vanaf 12 t/m 17 Mei heb er nu al zin in!!!
rick_polo
11-01-2012, 13:16
Gedeelte van de de dubclub crew aanwezig van 7 tot 14 mei!! :thumbup: :rolleyes:
ik ging eens een jaartje overslaan, maar kan het niet laten en dan toch maar toegezegd voor een weekje! wij zijn er van 9 tot 16mei...
grtz
:cheers:
Nu nog even kijken welke auto en hoe die erbij staat :tongue:
passietdi
12-01-2012, 19:27
ook dit jaar weer aanwezig. van 8 tot 18 mei
6e jaar. en 4e jaar met me vw passat b4 tdi :D
wij zitten in augsdorf (gasthof egger) tussen schiefling en velden.
hopen op net zulk mooi weer als vorig jaar :cool:
bart uit saland
12-01-2012, 20:21
wij vertreken de 11 de tot de 20 ste
indewarre
12-01-2012, 23:25
2009 voor het eerst en laatst geweest gebeurd me nooit weer moet toch echt elk jaar gaan direct bij aankomst maar ff boeken voor het volgende jaar :wee:
VwJarnoGT
13-01-2012, 07:46
ook dit jaar weer aanwezig. van 8 tot 18 mei
6e jaar. en 4e jaar met me vw passat b4 tdi :D
wij zitten in augsdorf (gasthof egger) tussen schiefling en velden.
hopen op net zulk mooi weer als vorig jaar :cool:
Maak maar weer mooie plaatjes voor het thuisfront :D
Wie weet gaan we ooit samen, lijkt me te gek :thumbup:
Iemand een goed adresje voor verblijf? Geen hotelkamer oid, maar we zoeken iets waar we ook nog wat kunnen werken (stickertjes maken dus) zodat we de normale bestellingen vanuit de See kunnen verzenden (7 tot en 18 mei) :-)
Soort sta caravan oid....
Graag evven PBtje. Maak je ons erg blij mee :-)
jk vento
16-01-2012, 19:49
wij gaan dit jaar voor het eerst, en vroegen ons waar we het beste kunnen overnachten in velden of een andere plaats? en welke datum raden jullie ons aan, ik las en hoorde al over dat de week voor het echte treffen zowat nog mooier is dan het echte treffen zelf?
al vast bedankt!
(m'n excusses als ik het in het verkeerde topic vraag)
http://www.woertherseetreffen.at/de/besucher-service/wörthersee-woerthersee/zimmeranfrage/
http://www.woerthersee.com/
a.busser
19-01-2012, 06:54
wij gaan dit jaar voor het eerst, en vroegen ons waar we het beste kunnen overnachten in velden of een andere plaats? en welke datum raden jullie ons aan, ik las en hoorde al over dat de week voor het echte treffen zowat nog mooier is dan het echte treffen zelf?
al vast bedankt!
(m'n excusses als ik het in het verkeerde topic vraag)
je moet niet alles geloven wat 'ze" zeggen.
Jetta MaNiA
19-01-2012, 07:20
anders kies je voor een datum waarbij je van beide een beetje mee pakt?
jk vento
19-01-2012, 15:07
ik vraag alleen advies? ben er niet eerder geweest dus kan ook niet oordelen :thumbup:
anders kies je voor een datum waarbij je van beide een beetje mee pakt?
ja dat waren we ookal vanplan! :D
a.busser
20-01-2012, 05:13
De officieele meeting is op donderdag, vrijdag en zaterdag. Wij zorgen altijd dat we het weekend ervoor zijn.
kan je op de dagen ervoor wat van de omgeving zien of een paar kleine meetings mee pakken. (Shiefling en/of piramide kogel).
Op donderdag en vrijdag de officieele meeting en dan op zaterdag weer richting holland.
Wij zitten al jaren in portschach, en dat bevalt prima.
een stuk rustiger dan velden, en met de boot een stuk dichterbij.
En als echte hollander zijnde ook niet onbelangrijk, een stukje goedkoper dan Velden.
Ja maar ga je naar Wörthersee voor de rust? Ga je naar Wörthersee om vervolgens met de boot op pad te gaan?
Wij zitten wederom tussen de Shell en centrum Velden in .. gewoon te voet naar die locaties, met de auto 20 minuutjes ofzo naar Reifnitz. Echt ideaal, je wil 's avonds namelijk ook gewoon een pilske drinken zonder dat er mensen zijn die dat niet kunnen omdat er nog naar huis gereden moet worden. Ik ga niet ergens achteraf zitten omdat daar de kamers toevallig 2 tientjes goedkoper zijn.
Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
KevinIbiza
21-01-2012, 09:26
Ik betaal € 216 PP voor 6 dagen.
Vind ik alles mee vallen
bukzzzie
21-01-2012, 16:38
goed, wij betalen redelijk voor het hotel...
maar dan zitten we wel midden in reifnitz bij hotel siegfried....
lekker bier op de hotelkamer...
na ieder rondje kun je nieuw bier pakken... :P
tn alletijden met 5 minuten lopen bij je hotel :P
goed, wil je naar velden moet je met de auto, maar dat maakt ons niet uit :P
VW-Roy1988
21-01-2012, 16:52
wie zitten er allemaal in Pension Colombia in Velden??
wij gaan van 12 t/m 18 mei..
heb er zin in :D
Nog meer hollanders in Pension Colombia, ik zit er al voor het derde jaar.
Wij zitten tijdens dezelfde datum met nog veel meer Hollanders (friesen)
passietdi
22-01-2012, 16:19
Maak maar weer mooie plaatjes voor het thuisfront :D
Wie weet gaan we ooit samen, lijkt me te gek :thumbup:
daar houdt ik je aan.
misschien volgend jaar met 16v heen als klaar is :screwy: :thumbup:
desnoods op trailer achter me passie :cool:
Voor wie het leuk vind ;-)
http://stickerdump.com/actieworthersee/
Ruud_mk1
02-02-2012, 20:03
Is er ook nog volk hier wat geboekt heeft in Hotel Ambassador, Pörtschach??
jk vento
02-02-2012, 22:55
wij zitten er van 11 tot 18! in hotel villa flora in velden!
a.busser
02-02-2012, 23:48
VeeShirts Worthersee 2012 shirt (http://www.veeshirts.com)
wij zitten er van 11 tot 18! in hotel villa flora in velden!
Wij zitten er van 7 tot 11, ben je al ooit vaker in hotel Villa Flora geweest?
Dit is namelijk het eerste jaar dat we naar dit hotel gaan.
jk vento
05-02-2012, 11:54
Wij zitten er van 7 tot 11, ben je al ooit vaker in hotel Villa Flora geweest?
Dit is namelijk het eerste jaar dat we naar dit hotel gaan.
oke! nee we zijn er nog niet eerder geweest! dit ons eerste jaar dat we die kant op gaan!
frankie6k
08-02-2012, 12:34
Ook aanwezig samen met Aruniq.. Hebben een huis 5-10min rijden van Velden af.
Vertrekken 11-5 en gaan 19-5 weer richting huis :D
http://stickerdump.com/actieworthersee/
De sticker opzicht is wel cool, jammer dat 'Stickerdump.com' erin verwerkt is.
matthew7
11-02-2012, 13:37
Ik ga dit jaar voor de eerste keer, wij gaan van 10 t/m 14 mei.
Waar kunnen we het beste zitten?
Ik ga dit jaar voor de eerste keer, wij gaan van 10 t/m 14 mei.
Waar kunnen we het beste zitten?
Als je deze tijd gaat kun je beste in de buurt van Velden zitten daar is eigenlijk het meeste te zien, als je later gaat verhuisd alles richting Reifnitz.
Als je deze tijd gaat kun je beste in de buurt van Velden zitten daar is eigenlijk het meeste te zien, als je later gaat verhuisd alles richting Reifnitz.
Wanneer ga jij dan Ries? Nog een week voor ons of overlappen we nog?
Gr
Ed A
Wanneer ga jij dan Ries? Nog een week voor ons of overlappen we nog?
Gr
Ed A
Hey Ed, wij blijven tot zaterdag 12 mei in Velden wanneer komen jullie aan en is het nu al geregeld met het hotel :D
Ik heb gehoord dat jij met de superb ging :thumbup:
Grtz. Ries.
Hey Ed, wij blijven tot zaterdag 12 mei in Velden wanneer komen jullie aan en is het nu al geregeld met het hotel :D
Ik heb gehoord dat jij met de superb ging :thumbup:
Grtz. Ries.
Wij gaan vrijdagavond de 11e rijden. Ga zaterdag vroeg naar huis of ben je er die dag nog? Hotel is geboekt. Waarschijnlijk met de superb maar Carlos wil ook wel met de audi maar die is niet zo ruim. We zien het wel.
Gr
matthew7
11-02-2012, 22:55
Wie iemand of er nog ergens Hotels of zimmers vrij zijn?
Waar moet ik zijn/zoeken? Ik vind zoveel info......
Wij gaan vrijdagavond de 11e rijden. Ga zaterdag vroeg naar huis of ben je er die dag nog? Hotel is geboekt. Waarschijnlijk met de superb maar Carlos wil ook wel met de audi maar die is niet zo ruim. We zien het wel.
Gr
Als jullie zaterdag aankomen blijven wij nog wel even hoor :thumbup:, of je gaat gewoon met twee auto's ze zijn beide mooi :D .
Grtz.
matthew7
12-02-2012, 21:37
Wie van de mensen die in de regio Zuid-Holland wonen, gaan naar de Worthersee?
Wellicht leuk om met een grote groep te gaan.
Nja, als ik al ga, zal dat met een gangetje van 100km/u gaan met de ouwe diesel, denk niet dat anderen daar rekening mee gaan houden?
Vanuit Alphen aan den Rijn, misschien met camper unit dinges achterop de Caddy. Moet ik dan alleen nog wel ff maken :P (Nog niks geboekt namelijk :D
Yeah !!!!!! Twee weekjes gereserveerd...
Can't wait !!!
KevinIbiza
29-02-2012, 08:59
Ik ga 13 t/m 19 mei.
Woon in Lopik net buiten Zuid-Holland
jetta mk1 '82
29-02-2012, 09:22
Ik ga 13 t/m 19 mei.
Woon in Lopik net buiten Zuid-Holland
Ik woon in Haastrecht en ga van 9 tot 19 mei!!
Wie iemand of er nog ergens Hotels of zimmers vrij zijn?
Waar moet ik zijn/zoeken? Ik vind zoveel info......
Gewoon sites bezoeken met Google maps ernaast en kijken of het qua locatie ligt waar je zelf graag wilt, meer rust en een stukje rijden naar waar het te doen is? Of er midden in zitten. Dat laatste word moeilijker, rondom is er genoeg te vinden qua ferienwoningen (zeker fout geschreven :P)
Als laatste uitvlucht, in Klagenfurt is genoeg te vinden, alleen zit je dan compleet aan de andere kant van het meer t.o.v. Velden en Reifnitz, maar het is opzicht goed te doen (uit ervaring van het eerste jaar)
Een hotel in Klagenfurt kun je altijd mailen om te vragen naar de parkeermogelijkheden en toegankelijkheid hiervan, mocht de auto vrij tot erg laag liggen. Aangezien je opmerking 'Ik vind zoveel info' lijkt het mij een zaak van selectie maken, en bekijken of het voldoet aan je eisen, zoja gewoon boeken :)
indewarre
01-03-2012, 20:37
haha nog 10 weken :rock:
bukzzzie
09-03-2012, 23:36
9 :)
VW-Roy1988
10-03-2012, 19:40
Nog meer hollanders in Pension Colombia, ik zit er al voor het derde jaar.
Wij zitten tijdens dezelfde datum met nog veel meer Hollanders (friesen)
wanneer rijden jullie weg dan?
wij willen uurtje of 9 savonds weg rijden en dan snachts lekker door rijden...
VW-Roy1988
10-03-2012, 19:55
ik wil zo'n 4 dagen inrijkaart bestellen,
maar snap er niks van, je moet hotel alles invullen.
wanneer rijden jullie weg dan?
wij willen uurtje of 9 savonds weg rijden en dan snachts lekker door rijden...
Ik ga zelf rond 3 s'nachts weg en de grote groep uit Friesland gaat rond middernacht weg (geloof ik)
Ik wil dit jaar voor het eerst naar Wörthersee gaan maar ik snap weinig van de site. Ik wil er ongeveer een week blijven, kan iemand mij misschien wat meer info geven? Kaarten prijzen (met/zonder auto), wat handig is met hotel, welke plaats etc. ? Alvast bedankt
a.busser
12-03-2012, 19:00
Nog steeds te koop bij VeeShirts.com het Worthersee tour 2012 shirt.
Spierings
12-03-2012, 19:39
Ik wil dit jaar voor het eerst naar Wörthersee gaan maar ik snap weinig van de site. Ik wil er ongeveer een week blijven, kan iemand mij misschien wat meer info geven? Kaarten prijzen (met/zonder auto), wat handig is met hotel, welke plaats etc. ? Alvast bedankt
Het is met name te doen in reifnitz en velden, je bent laat met reserveren dus je mag blij zijn als je ergens in de buurt zit :rolleyes:
Volgende keer iets eerder actie ondernemen ;)
a.busser
12-03-2012, 19:49
Wij zitten al jaren in portschach, zeg maar aan de overkant van het meer.
vanaf portschach is het ongeveer een 10 minuten varen met de speedboot naar Reifnitz.
De kosten daar voor bedragen 9 euro p/p enkele reis.
Je kan ook met de rondvaart boot, dat komt geloof ik op 5 euro.
De boten en speedboten vertrekken vanaf portschach landspitz, vanuit het centrum gewoon naar het water lopen, kan niet missen.
Inrij kaart voor Reifnitz zelf, daarvan heb ik geen idee wat het kost.
Op de 'grote" dagen komt de auto toch niet bij het hotel vandaan.Ten eerste omdat waar ik in rij totaal in het niets valt bij wat er staat, ten tweede omdat er "aan de overkant" in die dagen geen plekje meer te vinden is als je de auto er niet 3 dagen laat staan, ten derde omdat je eerst een uur in de file staat om er met een auto in te komen.
Met de boot wordt je afgezet bij de VW stand, je betaald 2,50 euro entree, loopt de steiger af en staat op de meeting.
Spierings
12-03-2012, 20:19
Wij zitten al jaren in portschach, zeg maar aan de overkant van het meer.
vanaf portschach is het ongeveer een 10 minuten varen met de speedboot naar Reifnitz.
De kosten daar voor bedragen 9 euro p/p enkele reis.
Je kan ook met de rondvaart boot, dat komt geloof ik op 5 euro.
De boten en speedboten vertrekken vanaf portschach landspitz, vanuit het centrum gewoon naar het water lopen, kan niet missen.
Inrij kaart voor Reifnitz zelf, daarvan heb ik geen idee wat het kost.
Op de 'grote" dagen komt de auto toch niet bij het hotel vandaan.Ten eerste omdat waar ik in rij totaal in het niets valt bij wat er staat, ten tweede omdat er "aan de overkant" in die dagen geen plekje meer te vinden is als je de auto er niet 3 dagen laat staan, ten derde omdat je eerst een uur in de file staat om er met een auto in te komen.
Met de boot wordt je afgezet bij de VW stand, je betaald 2,50 euro entree, loopt de steiger af en staat op de meeting.
Wij zitten ook vlak bij portschach, en na een paar jaar toch maar een keer die rondvaartboot genomen en kan zeggen nooit meer. Op de terugweg een uur in de rij gestaan om de rondvaarboot op te kunnen. niet bepaald fijn als er ook nog jonge kinderen erbij zijn. (daardoor was een speedbood ook niet een optie)
Als je met de wagen gaat en dan niet langs het water reifnits in gaat maar dus via de achterzijde van het plaatsje binnen komt sta je amper in de file mits je op tijd aanrijdt. We hebben natuurlijk wel een kaart voor de auto, ook al ga ik met mijn daily (toledo).
Ik zie het inderdaad, prijzen zijn erg hoog nu. Logisch ook aangezien ik hoor dat iedereen al gelijk boekt als die terug is:P
Heeft iemand ervaring met een camping in de buurt?
indewarre
27-03-2012, 08:21
ff een 7 weken update
Mijn velgen weer netjes eentje laten spuiten de randen weer gepolijst, nog ff de remklauwen bijwerken en mischien nog de hemel en dan gaan we haha :) :) :D
wij willen op de terug weg nog de Grobglockner route mee pakken. Iemand een adres om in te voeren in de navi? Want van de oostenrijkse toeristenwebsite wordt ik niets wijzer.
indewarre
30-03-2012, 22:02
heiligenblut dit plaatsje ligt bijna bovenaan de route
wij willen op de terug weg nog de Grobglockner route mee pakken. Iemand een adres om in te voeren in de navi? Want van de oostenrijkse toeristenwebsite wordt ik niets wijzer.
Zeker met mooi weer een dikke aanrader. :cool:
Zeker met mooi weer een dikke aanrader. :cool:
Inderdaad, vorig jaar ook gedaan leuk ritje :)
Uiteindelijk toch maar beslist om niet te gaan dit jaar, krijg de jetta toch niet op tijd klaar :(
Van Velden am Worthersee rij je naar Heiligenblut 157km 2u.
Dan Zell am See 54km 1u.
Dan Rosenheim (Duitsland) 123km 1u 50min.
Deze routte is 65km en 2u-13min. langer dan over de snelweg.
Als doorgaande routte wel aardig maar niet spectaculair.
Voor spektakel moet je de 2 aftak routte,s rijden..reken op nog eens 1 1/2 u extra ;)
dubster.be
04-04-2012, 20:52
dit topic redelijk gevolgd maar denk dat er nog niet begonnen is over de volksforum.com meeting?
a.busser
04-04-2012, 21:08
Ik zie het inderdaad, prijzen zijn erg hoog nu. Logisch ook aangezien ik hoor dat iedereen al gelijk boekt als die terug is:P
Heeft iemand ervaring met een camping in de buurt?
Campings genoeg in de buurt, maar ik zou dat niet doen...
Tenzij je ervan houdt om in de BBQ lucht van je dronken duitse buurman wakker te worden...
Als je al geslapen hebt door die zelfde dronke buurman en zijn gabbers.
Een keer mensen gesproken die op een camping stonden, die zeiden eens maar nooit meer.
Dan liever wat meer betalen voor een hotel of pension.
(al geef ik direct toe zelf geen camping ervaring te hebben in die week)
bukzzzie
05-04-2012, 11:57
nog maar 5 weekjes voor mij! :D
Bestaat er eigenlijk een soort van "agenda" van waar de "meetings" van bepaalde "clubs" langs de Wörthersee zijn?
Volgens mij mis ik een heleboel als ik daar ben. :D
Maandagmiddag 14.00 uur op de Pyramidekögel is wat ik nog wel weet.
Bestaat er eigenlijk een soort van "agenda" van waar de "meetings" van bepaalde "clubs" langs de Wörthersee zijn?
Volgens mij mis ik een heleboel als ik daar ben. :D
Maandagmiddag 14.00 uur op de Pyramidekögel is wat ik nog wel weet.
Volgens mij zijn over die meetings geen officiele zaken bekend, het is meer traditie maar dat is voor zover ik weet, mocht er wel een 'agenda' zijn, mag die dan hier geplaatst worden? Dan wil ik zeker eens rondcruisen om te zien wat waar te doen is! :)
a.busser
05-04-2012, 13:51
Maandag ochtend op parkeerplaats achter de Billa in Schiefling.
En de meeting van Cleaned.be is sinds vorig jaar verhuist van de Pyramidekögel naar de Faakersee.
En op de Faakersee is iedere avond wel wat te beleven.
En de meeting van Cleaned.be is sinds vorig jaar verhuist van de Pyramidekögel naar de Faakersee.
Aan de Faakersee ooit eens een hele lekkere verse Apfelstrüdel gegeten. :thumbup:
Meer parkeerruimte daar!
Christiaan
06-04-2012, 07:39
Overal rond de Faakersee, of bepaalde plaatsen?
Overal rond de Faakersee, of bepaalde plaatsen?
Ongeveer bij de Seeufer LandesstraBe ,vlakbij camping Ameitz.
Nog 24 dagen en dan rijden wij hier uit het zuiden aan richting der Wörthersee.
Nu nog zorgen dat ik de motor aan de praat krijg..
Da's wel zo makkelijk inderdaad :D
Voor ons is het ook nog 24 dagen en een uurtje of wat en dan klappen we die kant op!
Nog veel te doen voor die tijd :cheers:
Volgens mij hebben veel mensen te maken met tijd die zij te kort komen. Dat was vroeger al in de 'scooter-scene'. De nacht voor de sprint nog sleutelen om hem lopend te krijgen :D
Volgens mij hebben veel mensen te maken met tijd die zij te kort komen. Dat was vroeger al in de 'scooter-scene'. De nacht voor de sprint nog sleutelen om hem lopend te krijgen :D
Inderdaad..altijd hetzelfde liedje :D
Maar toch heeft het wel wat :)
De mijne word ergens voor de trip nog onderworpen aan een keuring of de boel in orde is, sowieso wordt dan de multiriem vervangen en dan hoop ik dat ie er zover klaar voor is!
kleine terugblik van ons van 2011
http://youtu.be/HnGPhj9lH3Y
Weer erg veel zin in! Bus beurtje geven en dan weer die kant op :)
indewarre
15-04-2012, 09:19
de temperaturen gaan ook langzaam aan omhoog check http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=velden+am+worthersee&c=Austria&lat=14.31&lon=46.62
nog 4 weekjes dan ben ik er ook, zin in!!
kleine terugblik van ons van 2011
http://youtu.be/HnGPhj9lH3Y
Weer erg veel zin in! Bus beurtje geven en dan weer die kant op :)
Leuk filmpje .. maakt het opbrengen van geduld niet makkelijker, wat een weertje ook vorig jaar!
Thanx, schrok me alleen slag in de ronte van dat wicht wat ineens keihard STOP! schreeuwt in mn oor :screwy:
Edit, hopen op hezelfde weer ! :thumbup:
Ja d'r lopen wat koekwauzen rond daar.. voor 't zelfde geld maak je een of andere reflex en loopt het anders af.
martijnvanderh
24-04-2012, 19:46
Weer ziet er trouwens niet verkeerd uit. Begin volgende week regen... Eind van de week zon en 25 graden!!! bam!
Inderdaad ideaal, maandag komen we aan en dan gelijk zon en lekkere temperatuur.. hopen dat de stijgende lijn aanhoudt!
http://i42.tinypic.com/35btsfk.png
aankomend weekend is het bij mijn broer (woonachtig in tirol)30 graden dus het gaat de goeie kant op.
Ps. ik ben de zelfde week in oosterijk de kan ik het niet laten om ook een kijkje te nemen
martijnvanderh
26-04-2012, 19:26
Daar issie weer!
Webcam Shell (http://www.pmischkulnig.com/Mischkulnig/WebCam.html)
a.busser
26-04-2012, 19:32
Daar issie weer!
En nog meer: http://www.wcam.at/
Spierings
26-04-2012, 19:33
Daar issie weer!
Is nog maar weinig te doen :D
Ultimate trailerqueen :D
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/463267_295298267217192_100002110645829_660973_1556664225_o.jpg
oepf ..
Is het trouwens iets als we een meet en greet plannen?
maar dan waar ruimte genoeg is niet op de kogel,of de shell ;) ?
Bv: Di 8 mei maria worth bij de kerk ? :)
oepf ..
Is het trouwens iets als we een meet en greet plannen?
maar dan waar ruimte genoeg is niet op de kogel,of de shell ;) ?
Bv: Di 8 mei maria worth bij de kerk ? :)
Ik volg ;)
Wij volgen ook. Wij rijden zatedag 5 mei aan
Kee maak ik eff een topicje aan
indewarre
27-04-2012, 16:26
Vandaag twee kevers gespot op autobahn 31 uit aurich een blauwe en een rode :rock: ik had helaas geen camera bij me, nu al onderweg ben jaloers kan niet wachten tot de 12e.
Zo eerste trailers zijn aangekomen :D
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/150754_255209347910411_100002640441059_468756_650628779_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/150754_255209331243746_100002640441059_468753_454848702_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/574493_255211051243574_100002640441059_468765_1637693626_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/524761_255221607909185_100002640441059_468781_1562373106_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/574493_255211027910243_100002640441059_468761_1389431408_n.jpg
Met een Golf V op de trailer :screwy:
die rado is wel vet! zag idd de eerste auto's al voorbij komen op de webcam
patjetta
29-04-2012, 14:50
Ik kom gister terug van een week kroatië maar ik heb niets zien rijden onderweg.
nog een weekje en dan is het weer zo ver haha, ik kijk er al naar uit :D
indewarre
30-04-2012, 12:54
nog anderhalve week deze week nog ff vignet halen en dan rijden haha
IngeLupo
30-04-2012, 12:57
Heb er zin in
Nog 8 werkdagen en dan vollgass richting Oostenrijk.
Golf_84er
30-04-2012, 21:52
Nog 4 daagjes werken! Dubclub heeft er weer zin in!
Helaas dit jaar weer niet in de Polo, maar in een UP!
Lekker standaard ;)
De 11de gaan we savonds die kant op en zie jullie op de 12de in de ochtend.
Zit in velden, hoop iemand tegen te komen.
Gegroet
Helaas dit jaar weer niet in de Polo, maar in een UP!
Lekker standaard ;)
De 11de gaan we savonds die kant op en zie jullie op de 12de in de ochtend.
Zit in velden, hoop iemand tegen te komen.
Gegroet
velden zal je genoeg mensen tegenkomen ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.