View Full Version : Lip voor op achterbumper Golf G60
Hoi allemaal,
Even een vraagje. Welke lip van de corrado is diegene die je pas kan maken op je achterbumper van een Golf G60? Is dat de achterbumperlip van een Cor G60 of van een Cor VR6? Ik zoek er namelijk eentje voor op mijn Golf G60.
Er is als het goed is een smalle en dikke variant? Ik zoek de dikke...
Alvast bedankt Robert
OakgreenVR6
15-03-2005, 12:47
Golf CL (model 1990-1992) past ook.
Golf CL (model 1990-1992) past ook.
Ja maar das zo een klein lipje? Doordat ik aan weerszijde van mijn auto een uitlaat heb zie je net de een buis lopen van de ene naar de andere kant van de bumper en daar wil ik vanaf... Als het goed is, is er van een Corrado een lip die na wat modificeren zo op een golf achterbumper past...
wolfsburger91
24-03-2005, 17:09
de lip van een cl dikke bumper past ook een staat echt dik
dus g1 jetta onderlip maar die iets smallere
Golfzilla
24-03-2005, 17:14
jah idd die lip word daar meestal voor gebruikt.
cl onderlip voor G60 voorbumpers (90-92)
Als het goed is past de VR6 corrado lip.. die heb ik nu maar even nieuw besteld bij de dealer... want kon geen tweedehands vinden..
Ben nou benieuwd of het echt gaat passen :D
ben benieuwd, foto's maken euj!
vwleusden
28-03-2005, 19:24
zijn gewoon GL bumpers maar goed... G60 en VR6 spoiler verschillend dan ? weet wel dat er een diepe versie is en een smalle. Bij extreme verlaging rijd je die diepe constant kapot.
Precies dennis, volgens mij ligt dat aan het bouwjaar en niet aan of het een G60 of VR6 is. De ene is volgens mij iets van 5cm en de andere 9cm
jan_gti_16v
28-03-2005, 21:09
ja klopt ligt aan het bouwjaar...
tot 87 is groote en erna klein volgens de film
OakgreenVR6
29-03-2005, 11:57
Onderlip van een Caddy TDI schijnt ook wel leuk te zijn voor de achterkant...
jan_gti_16v
30-03-2005, 19:46
corrado 90mm voorlip is in huis...
11 april gaan we hem pas maken op de achterbumper van robert zijn golf...
Foto's volgen zeker!! Mijn achterbumper moet namelijk aangepast worden vanwege de "R32-look" uitlaatsysteem van EPS...
Voor foto's enzo zie het topic: "Edition One overspuiten"
Groetjes
johangolf1
12-04-2005, 20:33
hey mensen...
we zouden jullie op de hoogte houden van het pas maken en plaatsen van de corrado achterlip op de achterbumper...
alleen moeten jullie die voorlopig nog even tegped houden...
we zijn namelijk begonnen met het pas maken van de achterbumper zelf dit ivm de R32 look achterdempers...
toen kwamen wij tot de ontdekking dat de rechterpijp 2 cm hoger hangt dan de linkerpijp :s
en aangezien dit een opmaat gemaakt EPS systeem is ga ik daar niet zelf aan lopen rommelen en lassen...
dus heb ik de rechterpijp 2 cm naar beneden gehaald ddor middel van 2cm vulringen en langere bouten...
dit is natuurlijk niet de oplossing...
we moeten nog even contact opnemen met EPS zodat zij de uitlaat in zijn geheel 1,5 cm hoger kunnen gaan hangen zodat hij mooier in de nis komt...
dus we maken de cor lip nog niet pas dat doen we zodra we bij EPS zijn geweest...
hier even een foto ter illustratie...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=V7WGVH6N
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8ZT4AIVR
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.