mischatdi
11-07-2011, 18:36
ik had last van een teruglopende temp op de snelweg.. dus thermostaat stuk...
Ik was vandaag vrij en dacht laat ik die maar even vervangen..
dus hele zwikkie vrij gebouwt nwe erin.... springt de thermostaat niet open... dus de boel weer op open gebouwt en testen in de waterkoker.
de "nwe " idd. stuk :roll: de oude ook ff getest die deed het wel (toch liep de temp terug van 90 naar 65 a 70 graden)
Kortom nieuwe gehaald en die eerst getest en die deed het wel. en dus in gebouwt.... en ja hoor exact het zelfde probleem. :twisted:
onderste slang blijft koud terwijl die bovenin gloeiende heet word :sad:
waterpomp is ook goed ik snap er niks meer van, hoe kan dit? en ja ik heb hem wel goed gemonteerd :mrgreen:
wat kan het zijn dat die nu te warm word en de thermostaat niet open gaat.
en als het nou makkelijk was om alles in en uit te bouwen.... :confused:
dit alles gaat over een passat 35i met een 1.8 motor van 1990 :thumbup:
Ik was vandaag vrij en dacht laat ik die maar even vervangen..
dus hele zwikkie vrij gebouwt nwe erin.... springt de thermostaat niet open... dus de boel weer op open gebouwt en testen in de waterkoker.
de "nwe " idd. stuk :roll: de oude ook ff getest die deed het wel (toch liep de temp terug van 90 naar 65 a 70 graden)
Kortom nieuwe gehaald en die eerst getest en die deed het wel. en dus in gebouwt.... en ja hoor exact het zelfde probleem. :twisted:
onderste slang blijft koud terwijl die bovenin gloeiende heet word :sad:
waterpomp is ook goed ik snap er niks meer van, hoe kan dit? en ja ik heb hem wel goed gemonteerd :mrgreen:
wat kan het zijn dat die nu te warm word en de thermostaat niet open gaat.
en als het nou makkelijk was om alles in en uit te bouwen.... :confused:
dit alles gaat over een passat 35i met een 1.8 motor van 1990 :thumbup: