PDA

View Full Version : Carburator Afstellen ? Scirocco 2

Scirocco_1600
07-07-2011, 18:52
hallo

ik ben van plan de scirocco 2 1.8 8v GT ( motorcode GU ) over te kopen van mijn ouders , hebben hem reeds een jaar of 4 in hun bezit , deze komt van de zelfde man waar ik mijn scirocco op de zelfde dag kocht . nu de wagen staat van het jaar 2003 aan de kant met een rode keuringskaart voor ondermeer ( stuurhuis ( staat , deze is dus kapot ) , banden , bevestiging motor en voor de uitlaatgassen ) de scirocco had last van heel wat slecht uitlaatgassen , de carburator + flens waren kapot dus snel een andere carburator opgefixd en heeft heel wat minder uitlaatgassen nu , maar deze carburator staat iets te hoog in rolantie ?

nu mijn vraag : weet iemand hoe je een pierburg 2E moet doen dalen in rolantie ?

greets nicky

greddy1974
16-07-2011, 16:27
op het scirocco forum hebben ze wel info daarvoor, en anders moet ik je mail adres hebben, kan ik een handleiding in het eng. stuuren

Scirocco_1600
24-07-2011, 15:35
op het scirocco forum hebben ze wel info daarvoor, en anders moet ik je mail adres hebben, kan ik een handleiding in het eng. stuuren

is al een tijdje dat ik loop te sukkelen met die carburator ,ik zal anders eerst eens zien aan de vooronstekking , want telkens ik van stationair toerental volgas wil gaan dan duwt hij zich zelf dood ( precies of hij verzuipt )