View Full Version : filmpje; driftsport
G.I._BOB
10-03-2005, 19:23
Nieuw in Japan
http://wicked.fissionhost.com/driftworks3.wmv
tis niet nieuw in Japan hoor.. loopt daar toch al weer een aardige tijd..zeker 15 jaar alweer
G.I._BOB
10-03-2005, 20:03
oh Dan is het een oude ''traditie'' in japan
Big_Mac_Mark
10-03-2005, 20:08
Wou net zeggen...is niks nieuws aan! (de corolla's zijn het populairst! gaaf he...die rijden soms die lui met van die super vette skylines en supra's er nog uit!)
Vind dit wel gaaf om te zien!
Mister Cool
11-03-2005, 03:11
Ook wel apart spul tussen! Subaru Impreza Coupé, Nissan Skyline 4-deurs :eek: . Leuk filmpie, maar wel lang, heb hem niet uitgekeken. Ik zag laatst ook nog heel erg vette filmpjes van Teamdrifting, met levende pionnen enzo, dat is nog bruter :D
SplitBien
11-03-2005, 10:54
Ook wel apart spul tussen! Subaru Impreza Coupé, Nissan Skyline 4-deurs :eek: . Leuk filmpie, maar wel lang, heb hem niet uitgekeken. Ik zag laatst ook nog heel erg vette filmpjes van Teamdrifting, met levende pionnen enzo, dat is nog bruter :D
bob en ik zaten laatst discovery te kijken en zagen het toen voor het eerst, werd ook gezegd op tv dat het nieuw was maar het zal wel een oude aflevering zijn geweest, haha! Er rijden inderdaad allerlei auto's mee, knaken bakken of dikke vette skylines.. Echt cool als je dan ziet dan een knaken bak het beter doet, haha! Ik vind het een coole sport!
de corolla's zijn het populairst!
gaaf he...die rijden soms die lui met van die super vette skylines en supra's er nog uit!
Achterwielaandijving en een lichte auto hé ;)
Als ik dit zo zie gaat het weer kriebelen om weer met de RS te gaan rijden,alleen ik
moet nu toch echt eerst een sperdifferentieel gaan kopen vrees ik :(
Mister Cool
11-03-2005, 11:35
bob en ik zaten laatst discovery te kijken en zagen het toen voor het eerst, werd ook gezegd op tv dat het nieuw was maar het zal wel een oude aflevering zijn geweest, haha! Er rijden inderdaad allerlei auto's mee, knaken bakken of dikke vette skylines.. Echt cool als je dan ziet dan een knaken bak het beter doet, haha! Ik vind het een coole sport!
Haha, ja in engeland begint 't nu inderdaad een nieuwe rage te worden (begon, want de rage is nog wel maar niet meer nieuw :P). Die knakenbakken zijn waarschijnlijk ook niet volledig standaard, maar ik denk dat het niet zo heel erg aan de knakenbak of de skyline ligt, maar vooral ook aan degene achter het stuur, want maaaaaaaaan je moet echt goed kunnen sturen met het gaspedaal :D .
Bussie komt zo
11-03-2005, 11:36
Achterwielaandijving en een lichte auto hé ;)
Als ik dit zo zie gaat het weer kriebelen om weer met de RS te gaan rijden,alleen ik
moet nu toch echt eerst een sperdifferentieel gaan kopen vrees ik :(
Weet er nog wel 1 te liggen voor je. een 60% sper op kracht.
want maaaaaaaaan je moet echt goed kunnen sturen met het gaspedaal :D .
en een motor hebben die snel op het gas reageerd :wink:
Weet er nog wel 1 te liggen voor je. een 60% sper op kracht.
echt waar ??
ik mail je wel ff voordat dit topic dadelijk naar god is :o
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.