Log in

View Full Version : krassssss

AZRAIL
07-03-2005, 20:23
vandaag netjes gekleed, 3 delig pak stropdas. humeur helemaal ok. zusje gaat trouwen. hup met z'n alle naar het gemeente huis. auto geparkeerd, op alarm.

kom ik terug. alarm eraf en hij geeft aan dat hij in de tussentijd is afgegaan. loop ik rond de auto. ja hoor, een kras op het linker voorscherm. en "niemand" die het heeft gehoor (alarm). gelukkig zit de kras niet diep. nu heb ik wel vaker mensen horen roepen van dat je oppervlakkige krasjes wel eraf kunt poetsen enzo. klopt dit? zo ja, hoe ga ik te werk???

René
07-03-2005, 20:28
sja..... krassen eruit poetsen is moeilijk...echt moeilijk! heeeel oppervlakkig wil er nog wel eens uit gaan met polijsten, maar hij hoeft nog niet eens tot op `t primer zitten dat ze er niet uit willen...

denk maar aan wasstraatkrassen...zitten gewoon in de lak zelf, en krijg je er wel lichtjes uit, maar je ziet ze nog steeds...

jammer man! sterkte ermee!

René
07-03-2005, 20:30
enne...nog gefeliciteerd met je zusje!!!

AZRAIL
07-03-2005, 20:31
enne...nog gefeliciteerd met je zusje!!!

:) dank je

AZRAIL
07-03-2005, 20:32
m'n vader heeft het zo nu en dan wel eens over een spul dat commandant heet ofzo. nou weet ik niet wat dit precies is maar het zou goed zijn voor de lak en oppervlakkige krasjes verwijderen ofzo? bekend mee?

Mister Cool
07-03-2005, 20:34
Commandant is geweldig spul. Je moet er wel flink voor werken (geen easy on easy off spul dus). En je zult waarschijniljk dan de hele oppervlakte moeten doen, omdat je anders verschil kunt krijgen. Maar commandant is een soort van polijst

lowghia
07-03-2005, 20:35
hangt er ook vanaf of het metalic of gewone lak is, zonder blanke lak kun je het gemakkelijker weg poetsen.
nog gefeliciteerd met je zusje!

Mister Cool
07-03-2005, 20:36
Owja, gefeliciteerd met je zusje :)

René
07-03-2005, 20:37
commandant...klopt...is idd voor heeeeel oppervlakkige krasjes...en doffe lak...als je metallic lak hebt, dan haal je het bovenste blanke lak laagje eraf...als je een normale lak hebt, dan haal je `t bovenste lak laagje eraf

lowghia
07-03-2005, 20:40
ik zelf heb liever het polijst pasta van dremel, gewoon op een zachte doek en voorzichtig rondjes draaien over de krassssss.....

baseknot
07-03-2005, 20:43
meestal kan je het er uit polijsten met indd commandant. wel een karweitje maar indd de moeite om te proberen.
nog gefeliciteerd met je zusje
en veel succes met de kras verwijderen

AZRAIL
07-03-2005, 20:47
thanx allemaal.

effe wachten tot het weer een beetje mee zit en dan dat spul maar eens kopen. heb jammer genoeg geen garage...

baseknot
07-03-2005, 20:48
je kan het ook buiten gebruiken hoor :D:D:D:D:D

AZRAIL
07-03-2005, 20:59
:D zat er al op te wachten maar tot ik van stage terug ben is het al donker en regent of sneeuwt het nog :D

MaceNL
07-03-2005, 21:01
Sticker plakken van de grote beurt en kijken wanneer ze in de buurt zijn ;)

AZRAIL
07-03-2005, 21:07
Sticker plakken van de grote beurt en kijken wanneer ze in de buurt zijn ;)

wanneer was dat? gister ofzo? heb ik gezien ja. goed bezig die lui, buiten dat verneu.... van auto's met slipjes en rokjes enzo. :D vraag me af wat ze gaat doen als dat ding het zicht gaat blokkeren tijdens het rijden. kentekens ook niet meer zichtbaar enzo. maar wel goed bezig met krasjes en deukjes verwijderen. komt wel goed uit als ze er toch zijn. heb nog wel een deukje voor ze waar ik zelf niet uit kom. :D

menno
07-03-2005, 21:09
na het commandanten,goed in de wax zetten anders blijf je een vettige waas houden :p
gefeliciteerd met zus.

Matheo
07-03-2005, 22:46
vraag me af wat ze gaat doen als dat ding het zicht gaat blokkeren tijdens het rijden.
dat dacht ik dus ook! :D rokje waait zo de voorruit op...

AZRAIL
07-03-2005, 23:03
dat dacht ik dus ook! :D rokje waait zo de voorruit op...

moet maar eens een topic beginnen voor dat soort stuntel aapjes