View Full Version : jetta overleden ten gevolge van een zwaar ongeval r.i.p.
http://www.nufoto.nl/fotos/209963/ernstige-ravage-na-ongeval-in-rotterdam.html
de jetta is overleden. ikzelf ben een half uur buiten bewustzijn geweest en kan me niks hiervan herrinneren. ikzelf tja het gaat wel.weet niet echt wat iknu moet..
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/stefanwels/schade001.jpg
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/stefanwels/schade006.jpg
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/stefanwels/schade002.jpg
ik ben er echt kapot van dat deze wagen zo is geeindigd
De Limburger
20-05-2011, 15:08
Jammer voor je man, gelukkig heb je zelf niets, maar hoe is dit nu gebeurd, en wie was er schuld?
En kijk blik is vervangbaar, je eigen leven niet. Ben maar blij dat je nog gezond eruit bent gekomen want dit is toch wel een klapper geweest.
Gr Ronnie
heftig man! sterkte ermee.
jettaracing
20-05-2011, 15:32
Sjees wat een klap zal dat geweest zijn zeg ! Maar wel mooi dat je er zelf zo goed van af bent gekomen , ik ben zelf ook erg gehecht aan al m'n auto's ,maar op zo'n moment is je leven toch belangrijker !
Maar het blijft iid altijd jammer van de auto ,maar daar zijn er gelukkig meer van !
sluit me helemaal aan bij jettaracing.
hoe mooi, hoe zeldzaam, hoe uniek je voertuig mag zijn, het is niets waard i.v.m. een mensenleven.
zippo123
20-05-2011, 16:18
Dit is zwaar klote voor je!
Sterkte ermee
fuck stefan.......hoe kwam het?
echt zonde van de jetta,we hebben er allebei zo goed voor gezorgd:cry:
hoe het gebeurt is een andere auto raakte mij vol rechtsachter en de auto maakt een draai naar links tegen een lantaarnpaal
http://media.nu.nl/m/m1gz566ads5h.jpg
hier ontwaak ik net uit mijn bewusteloosheid en keek eerst een beetje versufd om me heen .met mij is het wel goed alleen een beetje chagrijnig en moet weer opnieuw doorgaan.maar auto was wel geweldig om te rijden en mis het ook wel .
er is ook een wazig filmpje op you tube zoek naar 17 mei soderblomplaats ongeval.ik had net een vriendin naar hendrik ido ambacht gebracht .ben blij zij en er niet inzat.zulke dingen maak ik liever mee in me eentje.
damn,jij hebt een flinke opdonder gehad......
tegenpartij z'n schuld?
Mac-Mikus
20-05-2011, 18:07
Damn Heel veel sterkte en succes gewenst.
weet ik niet wie zijn schuld het is , normaal is het mijn fout .maar ik was volgens mij de straat al bijna in dus ik weet het niet echt.ja ik heb een hele bloeduitstorting op me lichaam wat echt bijna zwartpaars van kleur is.ik heb wel een paar uur in het ziekenhuis doorgebracht voor controle onderzoek op evt letsel maar alles was goed gelukkig
golf1bart
20-05-2011, 18:32
succes maat en ik hoop dat het goed blijft gaan met je. tegenpartij gewond?
dat denk ik niet, hij had meteen een schadeformulier ingevuld dus bij goede kennis was hij zeker
Steilheck
20-05-2011, 19:51
Je gaat fysiek echt nog wel een zware tijd tegemoet hoor.
Ik hoop echt dat je geen hersenschudding oid hebt opgelopen. Beterschap in ieder geval.
Oef!!!! Serieuze zaak kerel!
Jetta is wel te vervangen, jezelf niet!
Beterschap kerel!
Inderdaad serieuze shit jonguh :eek:
Ik heb het zelf ook meegemaakt en dan is de auto echt niet zo belangrijk meer; jijzelf bent echt het aller belangrijkste!
Het is natuurlijk jammer van de Jetta, maar je kunt het ook positief benaderen; je kunt nu weer fantaseren over je volgende ride :thumbup:
Good luck!
a.busser
20-05-2011, 21:24
Sterkte!
Tering....
Dat je auto kapot is, is klote...ik ken het gevoel, maar dat je er zelf nog bent is toch het allerbelangrijkste. Maarja...hoe dan ook, het blijft een kutgevoel...en dat blijft ook nog wel een tijdje.
Sterkte ermee.
de clown
20-05-2011, 22:08
sow :eek: krijg kippevel als ik de fotos zien, je mag blij zijn dat je het nog na kan vertellen, auto is maar blik, had heel anders af kunnen lopen.
sterkte met je herstel :thumbup:
Bastiaan86
20-05-2011, 22:18
echt verschrikkelijk man, zonde van je mooie wagen.. maar zoals al gezegd gelukkig heb je zelf niets ernstigs, een auto is vervangbaar. sterkte!!
Hoe kom je btw zo gewond in je gezicht? Neem aan dat dat allemaal gaasjes zijn...
Voorruit eruit gekopt?
Sterkte!Het ziet er ernstig uit zeg :wow:
Gelukkig kun je het navertellen!
Natuurlijk mis je je VW,dat gevoel ken ik.
Ik denk nog best vaak: gelukkig weer heel thuis!
Helaas gaat het dus niet altijd goed... :shake:
Zijn die "gaasjes" niet de spiegeling van de reflecterende lijnen van de hulpverlener?
GolfIII White
20-05-2011, 23:51
Sterkte met de afwikkeling ook van deze zaak.
Hoop dat er voor jezelf geen verwondingen meer achter weg komen
Zo dat is hard gegaan zeg!
maar gelukkig bijna alleen maar blikschade, beterschap!
breadfan83
21-05-2011, 01:21
Damn, die auto is in puin, moet echt 'n goeie klap geweest zijn.
Succes ermee, en sterkte met je eigen herstel.
Die auto... helaas pindakaas, maar 't is te vervangen. ;)
Hoe kom je btw zo gewond in je gezicht? Neem aan dat dat allemaal gaasjes zijn...
Voorruit eruit gekopt?
Ik moest ook effe twee keer kijken voor ik 't zag, maar dat zijn de reflecties van de pakken van die brandweerlui als ik 't goed heb.
Anders hebben ze ook gaasjes op de deur van de auto geplakt. :D
zijn idd de reflectiestukken van het pak van de brandweer.me zijraam was intact gebleven.ik ben ook zelf uit de auto gestapt.als het goed is hoor ik volgende week meer.
bedankt voor de reacties jongens.top
VwJarnoGT
21-05-2011, 08:16
Holy shit! :eek:
Zonde zonde zonde maar gelukkig kun je het navertellen ;)
Sterkte man!
Audi1981
21-05-2011, 09:21
Veel sterkte toegewenst vanuit Zeeland ! (en kalm aan met je lijf)
caddymk1
22-05-2011, 17:36
heel erg veel sterkte en er zijn gelukkig meer auto`s :thumbup:
Heel veel sterkte! Zoals eerder gezegt klote van de auto, maar natuurlijk is je eigen leven belangrijker. Hoop voor je dat het allemaal wat vlot loopt en dat je snel weer je gang kan gaan.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.