Log in

View Full Version : Lenso 16'

hanzzz
16-05-2011, 22:38
Hallo, ik zou willen weten of ik de schroeven aan de rand van mijn velgen eraf kan draaien, het zijn namelijk Lenso's :p Zou mij niks verbazen als ze ter voor de show op zitten ;)
Alvast bedankt

zippo123
16-05-2011, 23:43
Hallo, ik zou willen weten of ik de schroeven aan de rand van mijn velgen eraf kan draaien, het zijn namelijk Lenso's :p Zou mij niks verbazen als ze ter voor de show op zitten ;)
Alvast bedankt

1 ding weet ik zeker: ze zitten er voor de show op. Of je ze eraf kan draaien dat weet ik niet.

de clown
17-05-2011, 12:47
dingen zitten er voor de sier op, zodra je er aan begint te draaien, knappen ze af, mooi laten zitten, anders ben je verder van huis, dan moet je ze uitboren, etc

hanzzz
19-05-2011, 20:10
ok bedankt ;) heb je dit al eens gedaan of denk je dit gewoon ? Heb namelijk geprobeert om de 6 boutjes die op het logo zitten los te draaien en dit lukte zonder moeite, maar het is gelijk je zegt, als het moest gebeuren dat ze afbreken ben is dubbel gekloot :s maar als ze eraf zouden gaan zou het een stuk makelijker polijsten zijn

Groetjes Hans

de clown
19-05-2011, 22:13
heb het ook weer gehoord via via, iemand wilde de randen opnieuw polijsten, en dacht dat hij ze ook wel los kon halen, braken allemaal af, hij heeft ze toen uitgeboord, en allemaal roestvrij stalen inbussen erin gezt, leek ook heel mooi, maar wat een werk ;)

hanzzz
20-05-2011, 19:12
Heb je juist gewoon geprobeerd, eerst goed veel WD40 terop en dan gewoon rustig proberen los te draaien. Nog nie veel kracht op moeten zetten en er kwam al beweging in ;) zelfs zonder WD40 was het easy :) Dus heb ze gewoon 1 voor 1 losgedraait (100 stuks). Nu zal het polijsten wel wat makelijkel gaan.
Grtjes

de clown
20-05-2011, 21:28
dan heb je geluk, doe is een foto ervan dan? als je wil :thumbup: