PDA

View Full Version : Mk4 sloten doen raar

jorg-maashees
11-05-2011, 18:54
Ik heb mijn mk4 nu sinds maandag, en hij bevalt er goed. Enige minpunt is dat de sloten af en toe dicht gaan automatisch, op de gekste momenten. Zelfs als de motor staat te draaien en je stapt uit, gaat hij op slot. Of als je de motor afgezet hebt, voordat je uitstapt...

Het is een 99er 4 deurs, met centrale vergrendeling op afstandsbediening.

Iemand een idee? :thumbup:

René
11-05-2011, 19:17
Deed de mijne ook....MK4 sloten hebben vaak problemen..
Ik heb het slot vervangen en toen was het over.

WilliamH
12-05-2011, 00:02
Kan een deur module unit zijn waar de soldeerpuntjes slecht van zijn. Je antwoord van je vraag ligt in het uitlezen met VAGCOM. Daar staat dat dan ongetwijfeld.

Mocht je in de buurt van Amsterdam komen kan ik hem morgen of misschien vrijdag nog voor je uitlezen.
Grote kans dat je de deurmodule zult moeten reviseren.

TinusTG
12-05-2011, 09:25
Dit hebben wij ook gehad met de SDI van mijn vrouw.. het electronisch gedeelte van het slot aan de bestuurderszijde was kapot. Kost net over de 100 euro om te laten maken.

WilliamH
12-05-2011, 15:15
Dit hebben wij ook gehad met de SDI van mijn vrouw.. het electronisch gedeelte van het slot aan de bestuurderszijde was kapot. Kost net over de 100 euro om te laten maken.

Vandaar dat je de deurmodule het beste zelf kan uitbouwen en dan reviseren. Is even wat werk, maar ik heb dit voor mezelf laatst gedaan, wat mij slechts een uurtje of 3 en wat soldeertin heeft gekost.