ries
17-03-2011, 17:42
Sinds kort hangt er regelmatig een duidelijke benzinelucht om de auto als je uitstapt na het rijden.
Auto op de brug gehad en de pomp en filter en alle leidingen daaromheen zijn droog.
Opvoerpomp/vlotter in de auto is ook droog als ik het dekseltje weghaal. Ik ruik daar ook geen overdreven benzinelucht.
Ook de ontluchtingsslang zit vast op de tank.
Na even verder kijken bleek dat de tank aan de onderkant vochtig was en dit lijkt te beginnen aan de kant van de achteras en dan bij het linker wiel.
De auto is aan de onderkant gewoon droog dus de conclusie moet bijna wel zijn dat het van de bovenkant van de tank komt.
Enige manier om dit zeker te weten is om de tank te laten zakken.
Maar wat komt hier allemaal bij kijken? Is het een rot klus of valt het mee?
De spanbanden waar de tank in hangt zijn zo los, maar bij de vul tuut zit die vast, nog andere dingen?
Vlotter kan blijven zitten neem ik aan alleen de stekker even loshalen.
Iemand nog tips hoe dit het beste aan te pakken?
Auto op de brug gehad en de pomp en filter en alle leidingen daaromheen zijn droog.
Opvoerpomp/vlotter in de auto is ook droog als ik het dekseltje weghaal. Ik ruik daar ook geen overdreven benzinelucht.
Ook de ontluchtingsslang zit vast op de tank.
Na even verder kijken bleek dat de tank aan de onderkant vochtig was en dit lijkt te beginnen aan de kant van de achteras en dan bij het linker wiel.
De auto is aan de onderkant gewoon droog dus de conclusie moet bijna wel zijn dat het van de bovenkant van de tank komt.
Enige manier om dit zeker te weten is om de tank te laten zakken.
Maar wat komt hier allemaal bij kijken? Is het een rot klus of valt het mee?
De spanbanden waar de tank in hangt zijn zo los, maar bij de vul tuut zit die vast, nog andere dingen?
Vlotter kan blijven zitten neem ik aan alleen de stekker even loshalen.
Iemand nog tips hoe dit het beste aan te pakken?