PDA

View Full Version : HOE naar de Heineken Music Hall? (gratis parkeren + de metro)

Vento Vice
07-03-2011, 08:34
Zoals de titel al zegt:

Ik ga binnenkort naar de Heineken Music Hall, vanwege een concert van Kylie Minogue (geen negatieve reacties hierop, aub...)
Ik heb echter geen zin om in de file te zitten in de bijgelegen parkeergarage aan het einde van het concert (dat gebeurt ècht!)
Bovendien is het parkeren daar nog duur ook! (ik blijf toch een Hollander... :D )

Ik wil dus mijn auto GRATIS parkeren bij een metro-station in de buurt en dan het laatste stukje met de metro (lijn 54) afleggen en vervolgens op station BIJLMER/ ARENA uitstappen.

Welk bijgelegen metrostation kan ik het beste nemen? Iemand hier praktijkervaring mee?

LRR
07-03-2011, 10:17
Hoezo negatieve reactie ?? Het is een "lekker wijf" toch ;)

1982kameiX1
07-03-2011, 11:10
duivendrecht een idee? weet niet of je daar gratis kan parkeren...

Kenneth_polo
07-03-2011, 11:32
ik parkeer als ik naar amsterdam ga, onder het olympisch stadion, het is dan niet gratis maar wel een stuk goedkoper dan regulier, ik betaalde voorheen iets van 7eu voor een hele dag inclusief kaartjes voor de metro

1982kameiX1
07-03-2011, 11:59
Ik hoor net van een collega dat je bij sloterdijk allemaal kantoorpanden hebt waar je 's avonds en in het weekend gratis kan parkeren. en dan metro 50 of 54 naar de arena pakken...

Vento Vice
07-03-2011, 12:20
Ik heb ook gehoord dat er nogal wat criminaliteit heerst rond Sloterdijk; er schijnen daar vaak kantoorpikkies te worden bestolen van hun laptoppies e.d.... Maar goed:
Hoeveel kost een metrokaartje van Sloterdijk naar de Arena VV ?

Thnx voor de tips, allemaal!

Hoezo negatieve reactie ?? Het is een "lekker wijf" toch ;)
Ik vind haar ook erg leuk en haar muziek ook, maar hoor toch vaak van anderen dat ze dat niet begrijpen...
Jammer genoeg was het officiëel in het Gelredome gepland, maar zijn er (volgens mij) niet genoeg fans in NL, om die vol te krijgen...
...dus is het verplaatst naar de HMH; hoe dan ook: ik ga er donderdag 17 maart met mijn vriendin van genieten! ;)

NeFReT
08-03-2011, 03:47
sloterdijk en omgeving zou ik idd niet doen.

je zou hem wel bij mij in de stadsdeel kunnen parkeren.(of bij mij in de straat:D)(osdorp) is ook gratis,echter moet je dan ook wel eerst een tram nemen richting lelylaan,daarna metro richting arena.

je zou je wagen ook ergens op het bedrijven terrein kunnen parkeren in de omgeving van het Arena.
moet je wel een goed stuk willen lopen,tot hoeverre dat betrouwbaar is durf ik je neit te vertellen..

edit:

en ben geen fan maar ze heeft zeker wel een paar goede nummertjes :thumbup:

Vento Vice
08-03-2011, 08:06
Vanaf Osdorp is best ver...
Ik woon zelf in Beverwijk/Heemskerk; mss ga ik maar gewoon helemaal met het OV..

Ach 'Fan' is en groot woord; ik heb mss 3 CD'-s..., maar ook 6 DVD's van concertregistraties; die shows zitten gewoon goed in elkaar!
Je ziet vooral dat ze het ècht (nog steeds) leuk vindt om te doen...
...en ze zingt live veel beter dan Madonna :D

http://www.rtvchannel.tv/wp-content/uploads/2011/03/kylie_minogue_on-stage.jpg

http://www2.picturepush.com/photo/a/3614520/480/aKylie/kylie-minogue-black-book-06.jpg?v0

XXX Kylie ;)

Vento Vice
21-03-2011, 13:05
...het concert was fan-tas-tisch!

Ik ben tòch gewoon met de auto gegaan naar P5 (o.a. onder de ABN/AMRO oval tower)
evenementenprijs is daar € 10,- en je loopt zó de weg over de Arena-boulevard op!