View Full Version : Iets voor de Trunk-Society-ers???
Mister Cool
25-01-2005, 17:13
Jetta met 2 liter 16v. Niet gek als je het aan de praat kan krijgen best geinig spul :cool:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/volkswagen/220510.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Fvolkswagen.htm%3Fjs%3D1%26zoek%3Djetta%26fo%3D%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26av%3D%26pv%3D
:droom: had ik maar ruimte :droom:
Tijdje geleden stond er nog een jetta G60 syncro op mobile.de te koop, full options voor 2500e, ook niet slecht...
Pedaalemmer
25-01-2005, 19:06
:droom: had ik maar ruimte :droom:
ruimte of geld?
want gebrek aan ruimte vind ik altijd een slap excuus
evilnyntje
25-01-2005, 19:08
ruimte of geld?
Is geen excuus, is het bij mij ook, en al die ruimte die je dan kunt krijgen moet uiteindelijk ook weer betaald worden toch?
ruimte of geld?
waarom? als je geen plek heb kun je toch ook geen auto's kwijt?
maar als je geld hebt kun je plek kopen .....
dus .... is het geld ( weer ) op ? :D
baseknot
25-01-2005, 19:45
en als je dat nou beide niet hebt?
Big_Mac_Mark
25-01-2005, 19:50
en als je dat nou beide niet hebt?
Dan ben je student :biggrin:
(ik dus ook... :( )
ik ben student af, maar zit nog wel op die studentenkamer met bijbehorende geldnood.
kijk ik kan best 1500 euro vrijmaken (als het echt moet) dat sprokkel ik nog wel bij elkaar. maar dan staan ze hier. en dan? wegenbelasting gaan betalen? of een werkruimte voor 2 auto's huren? veel succes in rotterdam...
zogauw ik weg ben uit rotterdam ben ik van plan dat soort dealtjes niet meer te laten hoeven lopen.
Tsja ruimte waar je mag stallen geen probleem, heb er 4 in stalling staan, maar een ruimte waar je ook nog mag sleutelen heb ik hier in friesland nog niet gezien tegen betaalbare bedragen! Rest me nog te zeggen dat ik heel veel dingen mooi vind, maar echt het geld niet heb om zomaar een set vette velgen te kopen of die verlagingset whatever je maar wilt. Zo heeft iedereen z'n limiet en dat is dus geen slap excuus, maar idd, waar een wil is is een weg, voor de ene wat langer dan de andere!
Rest me nog te zeggen dat ik heel veel dingen mooi vind, maar echt het geld niet heb om zomaar een set vette velgen te kopen of die verlagingset whatever je maar wilt. Zo heeft iedereen z'n limiet en dat is dus geen slap excuus, maar idd, waar een wil is is een weg, voor de ene wat langer dan de andere!
nee ik tik die 1500 ook niet zomaar af, wees niet bang. Heb de Jetta van m'n schoolgeld gekocht (omdat die TOCh afschrijven van je rekening ook al staat het er niet op) en toen gewoon een paar maanden veel bij vrienden gegeten :p idem voor m'n OZ's 2 weken niet fatsoenlijk gegeten en met afgesloten telefoon rondgelopen.. maar op den duur loop je gewoon weer bij, en ben je blij met je aankoop :p
Mister Cool
26-01-2005, 00:21
Zo is 't maar net, en zonder limiet was het ook niet meer leuk geweest, want dan kan alles zomaar en hoef je niks meer te verdienen/sparen... Zo houdt met altijd illusies, en zonder illusies is er niks meer toch? Soms is het dromen over iets nog mooier dan het hebben ervan :wink:
Zo is 't maar net, en zonder limiet was het ook niet meer leuk geweest, want dan kan alles zomaar en hoef je niks meer te verdienen/sparen... Zo houdt met altijd illusies, en zonder illusies is er niks meer toch? Soms is het dromen over iets nog mooier dan het hebben ervan :wink:
:wink: jij snap m :)
Allart-Ghetta
16-02-2005, 19:12
Goh.. een maat van me zou ze ook al kopen......om er vervolgens niets meer van te horen, wat heb ik toch een hekel aan mensen met plannen maar niks doen.
Ik woon nu in een boom hut en eet alleen als we naar LEX gaan ,verder geen sociaal contact ,alleen maar de golf en werken:p
kaufhaus Lex? vreten voor een jaar van die schalen daar :p
student.....
jah dat ken ik.....
en dan nog 2 van die geldverslinders voor de deur hebben staan...is geen goeie combi.. maar we zien wel.
Ik woon nu in een boom hut en eet alleen als we naar LEX gaan ,verder geen sociaal contact ,alleen maar de golf en werken:p
Lex ... T minus two months
Pedaalemmer
18-02-2005, 12:41
ik ben student af, maar zit nog wel op die studentenkamer met bijbehorende geldnood.
kijk ik kan best 1500 euro vrijmaken (als het echt moet) dat sprokkel ik nog wel bij elkaar. maar dan staan ze hier. en dan? wegenbelasting gaan betalen? of een werkruimte voor 2 auto's huren? veel succes in rotterdam...
zogauw ik weg ben uit rotterdam ben ik van plan dat soort dealtjes niet meer te laten hoeven lopen.
maar waarom ga je dan ook in godsnaam in rotterdam wonen en niet in een leuk dorpje daarbuiten :P
:biggrin:
zit hier ook niet lang meer als het aan mij ligt.
Pedaalemmer
18-02-2005, 17:02
zit hier ook niet lang meer als het aan mij ligt.
en waar kies je dan voor weer een stad of een boerengat?
als het aan mij ligt, groot dorp, klein stadje. zoiets
Pedaalemmer
18-02-2005, 17:29
als het aan mij ligt, groot dorp, klein stadje. zoiets
aha...dus je weet nog niet precies waar.....:P
tijd voor de "***!waar gaat tjaap wonen!****" Poll :D:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.