View Full Version : Het 'grote' kutzooi topic !
Broer Konijn
24-08-2010, 14:00
Post hier alle shit die je met je auto hebt meegemaakt waar je flink van baalt en even kwijt wilt! Ik trap af:
Sinds 2 dagen lekt de polo gigantisch veel druppels olie per minuut blijkt dat er een scheur aan de binnenkant van de versnellingsbak zit godver :mad:
Ik wil er een regel aan toevoegen, hou het auto-gerelateerd, voordat het weer een bash-topic wordt. Daarom verplaats ik hem ook naar Car Café
Ikke tweedst;
Sinds vorige week woensdag giert de olie m'n 1776cc type1 blok uit .. op 80km 1L olie (á 21,- per liter) foetsie :(
2 weken daarvoor nog nog Oostenrijk geweest (2500km in 3,5 dag) en toen 'maar' 2 liter moeten bijvullen.
golf3freak
24-08-2010, 14:15
carterplug dolgedraaid, zat teveel ollie in het blok.
Gebruikte iets teveel kracht
riendert
24-08-2010, 14:47
Van de week met 80 op een spanband gereden die iemand had verloren (het ijzeren ratel gedeelte) Muurvast klem onder de auto. Niet handig op een provinciale weg. Laag rijden is super mooi! Maar soms word je er helemaal gek van.
Ik wil er een regel aan toevoegen, hou het auto-gerelateerd, voordat het weer een bash-topic wordt. Daarom verplaats ik hem ook naar Car Café
Achterbumper van de GTI springt aan de zijkant steeds los van het blokje
dat aan de carrosserie zit........grmmmmbllll......
Auto gekocht, dag later een knie operatie.
vervolgens staat de auto alweer 2 maanden stil. Grrrrrrrrrr!! Kutzooi!
Dat niemand me Polo wil kopen:D
boutje van de koelwaterflens (in de cilinderkop)
afgebroken. :( :mad:
zaterdag blijven hangen met de middendemper achter een opstaande oprijplaat welke omhoog kwam met een gangetje van 20a30 in hilvarenbeek, stond ook meteen stil wat een klap geeft dat zeg :O
Met als resultaat een compleet afgescheurde uitlaat bij het spruitstuk, waar door de uitlaat ingedeukt onder de auto zat en de tank compleet heeft ingedeukt.
Schade:
Einddemper, middendemper, katalysator, brandstoftank, Hitteschildjes 4x, ophangbeugel uitlaat..
Sta je dan 240 km van huis.. :(
Gelukkig perfect opgelost door de verzekering (pechhulp) Bergingsauto geregeld, Huurauto geregeld (opel corsa van 3 maanden oud)
Duur weekendje helaas :(
Martyn_86C
24-08-2010, 22:07
Al 4 maanden het G40 blok hebben liggen, maar geen tijd om em erin te hangen! :mad:
Kijken of iemand mijn kan "verslaan":
Ik mij er overigens nog steeds verschrikkelijk boos over maken, maargoed, hier komt hij dan.
2 jaar geleden liep ik stage in Wolfsburg (Duitsland) bij de R&D afdeling (ontwikkeling injectoren diesel en benzine) in het Volkswagen Werk.
Ik reed soms met de auto heen en weer maar ik ging ook wel eens met de trein (2x per maand een weekeinde naar huis). Op geven dag, begin winter, was ik zondags bezig met het monteren van het setje staaltjes met winterbanden op mijn GTI 16V KR.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/7/DSC_7593small_original.jpg
Tijdens het wisselen ook maar gelijk even het oliepijl gechecked en de olie weer aangevult. De motor gebruikt wat olie en als je dan in Duitsland rijd, waar je goed gang kon maken -> 200+, dan wil je niet dat je blok ploft.
Na het avondeten de boel aangeslinkerd en richting Wolfsburg vertrokken. Ter hoogte van Oldenzaal begon het helaas te regen, maar verder prima asfalt dus ik kon lekker door doen. Ruitenwissers aan en gaan.
Gaande weg wisten de ruitenwissers steeds is moeilijk, het leek of de ruit is vettiger werd met de veeg. Tegen de tijd dat bij mij het kwartje viel was het gelijk afgelopen.
Ik reed zo'n 180 km/u en ik hoorde een woeste klap en hoorde allerlei materiaal onder de auto door vliegen en tegen de bodemplaat slaan. Paar meter verder gestopt onder een viaduct en gekeken wat er aan de hand was.
De motorkap zat onder de olie, toen ik deze optilde zag ik het al, na dat mooie aftopklusje van de olie had ik voor het "gemak" de oliedop er niet meer opgedraaid maar deze gewoon tussen de inlaatbuizen laten liggen.
Alle olie was dus via de vulopening naar buiten geblazen.
De 3e zuiger had zich vastgevreten waarna de krukaskap van de derde drijfstang helaas in zijn eentje buiten is gaan spelen...
golf3freak
24-08-2010, 22:53
RubenD
AUW
sander_beer
24-08-2010, 23:43
blokje opgebouwd en naar een paar km versnellingsbak met 80000km kapot
bak vervangen
na een paar km waterpomp kapot
waterpomp vervangen alles weer op tijd gezet maar de boutjes van mijn verstelbaar nokkenastandwiel vergeten vast te zetten
starten tiktiktiktik kleppen krom
kop erafgehaald andere kop opnieuw bewerkt alles terug afgebouwd
nu was blijkbaar de nokkenas krom (wist niet dat dat kon) dus weer gestart en na 2 min draaien tiktiktiktik nokkenas vastgelopen in de kop weer alle kleppen krom
toen maar effe een pauze ingelast voor ik weer een ander blok in elkaar ging zetten
en de grootste kutzooi van alles : in belgie wonen en van opgevoerde motoren houden
Sander, wij mij betreft heb je me overtreft. Of heb je geen gereviseerde kop gemonteerd de tweede keer ;)
BIEZELWERKS
25-08-2010, 03:14
Zo eindelijk vakantie, en lang naar uitgekeken!
En waar ging de reis heen. Italie aan het Gardameer 3 volle weken ;)
En wel met de o zo vertrouwde Golf mkII.... :rolleyes: van alles gezien
en gedaan, en absoluut nergens op bezuinigd? Want het was vakantie! :D
Heenreis ging perfect, mkIItje deed het goed..?
Terugreis net als op de heenweg alles gecheckt vloeistoffen, bandenspanning, verlichting enz..
En wat gebeurd er tot mijn volle verbazing, een tering herrie en een knal onder de kap :eek: En de hele zooi aan gort :wow:
Trek de peilstok eruit... en.. gewoon helemaal droog.
Geen olie te zien :confused: kon er met mn verstand niet bij...!!!! :mad:
Tot ik achter dat HOK stond te bellen, en toen zag ik het direct!
Wat normaal in het carter hoord te zitten, zat bij mij op de achterkant van boven tot onder :mad: :mad: :mad: :confused:
Archiebald
25-08-2010, 06:46
een rammelde uitlaat van de Jetta, hitteschild of demper?
wielkast randen achter die eraf getrokken zijn op de parkeerplaats hier
roest op mn linker voorscherm....
:-s
@ RubenD,
ik word er gewoon stil van. :rolleyes:
Zo eindelijk vakantie, en lang naar uitgekeken!
En waar ging de reis heen. Italie aan het Gardameer 3 volle weken ;)
En wel met de o zo vertrouwde Golf mkII.... :rolleyes: van alles gezien
en gedaan, en absoluut nergens op bezuinigd? Want het was vakantie! :D
Heenreis ging perfect, mkIItje deed het goed..?
Terugreis net als op de heenweg alles gecheckt vloeistoffen, bandenspanning, verlichting enz..
En wat gebeurd er tot mijn volle verbazing, een tering herrie en een knal onder de kap :eek: En de hele zooi aan gort :wow:
Trek de peilstok eruit... en.. gewoon helemaal droog.
Geen olie te zien :confused: kon er met mn verstand niet bij...!!!! :mad:
Tot ik achter dat HOK stond te bellen, en toen zag ik het direct!
Wat normaal in het carter hoord te zitten, zat bij mij op de achterkant van boven tot onder :mad: :mad: :mad: :confused:
Keringen eruit?
Sloeg dat ding van jou dan niet in alarm?
Bij mij direct het olielampje aan en alarmgeluidje (ook Golf2)!
Dikke shit zeg. Ben ik er goed vanaf gekomen :eek:
Maarja, Paar maandjes later koppakking ertussen weg
geblazen. 50 meter voor de Hiefler Tunnel in Oostenrijk.
Leve de ANWB, anders wask nou nog niet thuis :rolleyes:
hehe, gister hget vliegwiel van mn TDI motor eraf om m in de steun te hangen... zat vast, dus ff tikken met hamertje, hield m vast aan de onderkant.
pleurt ineens dat ding eraf, het topje van mn pink heeft nu 4 keurige gaatjes van de tandjes :S
te veel shit om te typen, maar alles komt goed :thumbup:
(ben steeds meer een VW fan aan het worden, zei de man met italiaans bloed :D )
Broer Konijn
25-08-2010, 18:58
Rij al 3 dagen in de suzuki van me moeke omdat er een nieuwe bak onder de polo moet :mad: Morgen is het als alles goed gaat klaar dan kan ik weer herrie schoppe in me polootje :D
Der Ghopmeister
26-08-2010, 07:29
Gisteravond ff een setje Zenders ophalen in Sliedrecht en even een setje Ronals droppen daar :screwy: eerst op de heenweg begaf de druklager het van de bak :( dus ik weer terug (was bijna Zwolle centrum voorbij) auto gewisseld en weer verder kom ik weer bij Zwolle staat er een fucking file op t stuk waar ik even daarvoor nog gewoon rijden kon :screwy: Na 30min zat er weer enigzins gang in tot ik bij Nunspeet kwam weer file maar nu helemaal stil voor wederom minimaal 30 tot 40min :shake: :( :screwy:
Steilheck
26-08-2010, 12:05
In mijn rubberbootje nu een nieuwe tank onder de Polo plaatsen! Ja moet, morgenochtend APK.
hey arjan. was effe kut idd :p ben erg blij met de velgjes :-)
Der Ghopmeister
26-08-2010, 20:49
hey arjan. was effe kut idd :p ben erg blij met de velgjes :-)
Das belangrijk :thumbup: Ben er nu wel achter waarom ik stil stond bij Nunspeet op de A28..... vanwege een bom uit WOII :screwy:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/08_augustus/25/binnenland/a28-deels-dicht-wegens-ruimen-bom.xml
Broer Konijn
03-09-2010, 18:08
Sta ik chillend voor rood te wachten knalt er ineens een mokkel met haar nieuwe cabriootje achterop me, ik uitstappen ik zei wat is dit? ja sorry moet nog aan de koppeling wennen enzo blablabla, nouja geen grote schade verder alleen mijn achterbumper was losgeschoten uit de nokjes dus dat moest ik voor het stoplicht nog snel even oplossen :rolleyes:
Kut Polo is niet apk goedgekeurd :D
BIEZELWERKS
04-09-2010, 03:45
Een VW Te Koop, er zou iemand langskomen voor de auto, contact gehad die dag ervoor? Zijn nr. even opgeslagen. Dit voor als ik later thuis zou zijn...,
Ja en helaas kon ik niet op de afgesproken tyd thuis zijn, ik dacht bel hem vroegtydig op om dit te vertellen.., staat het nr . niet in mn GSM
Wat blijkt geheugenkaartje aan strond, dus zo snel
mogelijk terug naar Duitsland.
Dit omdat ik het nr ook op een schuurpapiertje had gezet..., kknalt :mad: verdomme een koelslang kapot, binnen een minuut alles op straat
Heb inmiddels alle slangen vernieuwd, koelwater erop.
En ja hoor Thermostaat stuk, dus alles weer eraf om een Nieuwe te plaatsen!
:mad: :wow: :screwy: Was me wel een dag!!
Dikke Kutzooi, vant een naart ander :shake:
BIEZELWERKS
04-09-2010, 03:46
Kutter dan Kut!!!!
vw_boyke_vw
11-09-2010, 21:28
Net de auto klaar voor VW Outlaws, gaat die vast op de rem staan K*tzooi. Net nog een andere klauw moeten zetten en jawel hoor het ontluchtings nippeltje weer eens niet los te krijgen*&$%^$ al met al en 3 uur verder wel klaar
Broer Konijn
28-09-2010, 16:55
Achterste wielremcilinders zo lek als een mandje :shake:
uitlaatpakking lek en krukaspakking? bakzijd elek. Word zaterdag sleutelen ipv slapen:P
Broer Konijn
05-10-2010, 05:55
krukas keerring denk ik ? :D
golfje_295.000
05-10-2010, 06:34
door ernstige kortsluiting, door verkeerd aansluiten electriciteit door mijn garage, zekeringskast en halve kabelboom gesmolten, een een rooklucht in de auto die er de komende 4 weken niet meer uit te krijgen is, kan blij zijn dat ie niet uitgebrand is :screwy: . Dus de komende weken aan de Peugeot :confused:
aan je hernia woren geopereerd en vervolges te snel aan je auto sleutelen en weer opnieuw moeten,
vervolgens de dag voor je operatie een nieuwe auto kopen en daar de aankomende 9 weken niks mee kunnen,
breadfan83
05-10-2010, 11:54
Kutzooi van 'n tijdje oud...
Haal de witte op uit de stalling om hem later die dag bij Frank bij Venlo af te geven, vergeet ik de spanbanden naar de garage. Het regende pijpestelen, en de stalling was zo'n 50 meter bij 't huis vandaan, dus ik denk met handrem en versnelling er in zit ik wel safe. We gaan toch niet racen...
Komt d'r zo'n kut Volvo van rechts, ik laat 't gas los en wil 'm voorlaten. Lijkt of ie ziet dat het niet gaat passen, dus blijft staan wachten. Ik trek op, en die kut begint opeens te rijden. :screwy:
Gevolg, ik moet in de remmen, de witte schuift twintig centimeter over de kar naar voren en vol tegen het paaltje van 't neuswiel. Kut! Bumper naar de kut, omdat die kut in die kut Volvo persee voorrang zou krijgen, hoe moeilijk ie ook moest rangeren om erlangs te komen. :screwy:
Kut!
Steilheck
15-10-2010, 15:19
K*t weer hier. Ik wil naar buiten de carbs afstellen Grrrrrr.
De Limburger
25-10-2010, 19:51
Op vakantie geweest naar Kroatie met de Golf 2 gti. Onderweg begon het olilampje te knipperen, maar goed bij een hoger toerental ging het uit. Dus dat kon wel goed gaan, oke verder dus, sta je bij de tol om te betalen ruik je benzine, (dacht al van man wat verbruikt dat ding veel) dus even gestopt, slang van de pomp kapot. Anwb heeft me toen geholpen, en we konden weer verder. Kom je in Koratie aan na 24uur gereden te hebben ivm de vele file's, (waarvan 1tje 3uur staan was voor 5km) erachter dat die wagen ook nog eens olie is gaan lekken. Maar goed gewoon in de gaten houden en een goede vakantie hebben.
Op naar huis, alles ging goed, tot de file's in Duitsland, daar liep de motor warm en moest ik wel stoppen om alles te laten afkoelen, ventilator door verbonden op stand drie, en hupsakee weer verder. Eenmaal weer onderweg begon het motortje toch wel aanzienlijk minder goed te reageren, maar ik dacht dat het kwam door de warmte, en dus vaak genoeg gestopt.
Eenmaal thuis, was het ook echt het einde voor de motor. Na uitbouw en kaal maken van de motor, kwam ik erachter dat van de 4de zuiger de zuigerveren bedacht hadden om in het carter te gaan zwemmen en om de olie pomp te blokkeren. Dus ongeveer 3500Kilometer gereden, met eigenlijk maar 3cillinders en bijna niet te merken, even goed nog 160-170 kunnen rijden.
Best een dure vakantie geweest al bij al..
Hahaha, maar kon er wel mee lachen heeft me wel heen en terug gebracht.
Gr Ronnie
breadfan83
25-10-2010, 22:21
K*t weer hier. Ik wil naar buiten de carbs afstellen Grrrrrr.
Vertel mij wat.
Kutweer, twee dagen achter elkaar, als ik op straat onder de auto lig te sleutelen, in de stortregen.
Vandaag heel de dag onderweg geweest met de auto, schijnt natuurlijk de zon waardoor iedere rukker z'n auto uit de garage heeft gehaald en effe op z'n elfendertigste over de snelweg gaat kruipen.
Morgen ga ik weer op straat liggen, dus laat die kut-regen maar weer komen. :chair:
Kut startmotor.
Super.... kut! Ritje RDW gaat goed, ritje APK gaat goed, ritje daarna voor m'n plezier, kut. Kut ding start niet, en heeft ie sindsdien ook niet meer gedaan. Kut, als 't je daily is!
VW_Mannetje
25-10-2010, 22:24
Geen hond die een gerestaureerde 79er Golf 1 wilt kopen.... :(
Winter komt er aan en heb helaas geen plek om te stallen.
Verder met de Lupo alles goed, alleen moet het hok plaats maken voor iets anders....
Fan doet het nog steeds niet trouwens en ik heb roest bij m'n raam...
Auto start niet op t station... Na een kwartier uiteindelijk wel en ik dus naar huis. Onderweg precies op een stuk waar je nergens heen kan begint ie te stotteren en valt hij uit.... niet meer aan de praat te krijgen. Dus daar ongeveer 10 minuten gestaan en toch nog weer een keer proberen... Dus eindelijk aan al stotterend naar een parkeerplaats. Kwartiertje laten lopen en is er "niks" meer aan de hand, kan ik gewoon in 1 stuk naar huis rijden...
heb het gevoel dat hij op drie cilinders loopt of zo..
Wtf moet ik nu dan, dat ding is zo onbetrouwbaar als poep deze week :(
kutzooi dat mn dieselpomp lekt bij de koudstartkabel... hoe kom je daar in godesnaam bij? :)
DoriDaan
26-10-2010, 20:45
Dat er een IC wordt aangeboden als GTD terwijl het een G60 is....en je deze ook gekocht hebt...
Auto start niet op t station... Na een kwartier uiteindelijk wel en ik dus naar huis. Onderweg precies op een stuk waar je nergens heen kan begint ie te stotteren en valt hij uit.... niet meer aan de praat te krijgen. Dus daar ongeveer 10 minuten gestaan en toch nog weer een keer proberen... Dus eindelijk aan al stotterend naar een parkeerplaats. Kwartiertje laten lopen en is er "niks" meer aan de hand, kan ik gewoon in 1 stuk naar huis rijden...
kom dan even bij mij langs,kijk ik er even naar.....
(ik blijf het niet zeggen hoor;) )
ff een mooie herfstfoto schieten.
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.17.00.jpg
ik rij het gras op en kom tot de conclusie dat er 10cm water in het gras staat,
te laat dus spinnen geblazen. kwam er niet meer uit.
eerst heb ik geprobeerd rené te bellen (aka ventovice) helaas geen kontakt
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.31.26.jpg
2 dames in transporter Tdi hebben geprobeerd me eruit te trekken,
maar de bus gaf geen pukkel meer toen ik tot me assen in klei stond.
Toen heb ik de ANWB gebeld voor pech hulp. hele situatie uitgelegd, krijg als antwoord: "dus uw auto doet het nog wel, dan komen we niet want we komen alleen voor mechanische storingen"
ik denk dat is dus voor janl*l 15 jaar lid :screwy:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.31.45.jpg
na 3 kwartier lopen kwam ik een zandauto tegen en heb hem aangehouden en om hulp gevraagd. :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.57.13.jpg
gelukkig waren ze bereid me te helpen, er bestaan ook nog goede mensen op de aarde. :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2612.02.03.jpg
richard-polo
27-10-2010, 09:56
Keer goed nakijken{of laten nakijken} en wat dingen vervangen die aan vervanging toe zijn ;)
alsof dat al niet genoeg was vandaag een nog kuttere dag gehad :(
Hele dag in de kut regen en wind gewerkt, staan we op het punt naar huis te gaan...
Staat er een boot in de fik!(ik werk op een jachthaven). Deze stond op de kant tussen de andere winterstalling boten. Mn collega snel de trekker er bij en die boot er tussen uit maar de boot er achter begon ook al... Uiteindelijk 1 boot totaal afgebrand, 1 de kap er af, en 4 andere beschadigd....
Was wel het laatste wat ik kan hebben deze week :(
breadfan83
27-10-2010, 18:51
alsof dat al niet genoeg was vandaag een nog kuttere dag gehad :(
Hele dag in de kut regen en wind gewerkt, staan we op het punt naar huis te gaan...
Staat er een boot in de fik!(ik werk op een jachthaven). Deze stond op de kant tussen de andere winterstalling boten. Mn collega snel de trekker er bij en die boot er tussen uit maar de boot er achter begon ook al... Uiteindelijk 1 boot totaal afgebrand, 1 de kap er af, en 4 andere beschadigd....
Was wel het laatste wat ik kan hebben deze week :(
Ach, zolang jouw jacht er niet tussen ligt te fikken zijn er altijd mensen die het meer kut vinden dan jij. ;)
mwah weet ik nog niet... We hadden wel dood kunnen gaan... die boten zijn toch verzekerd, die mensen krijgen hun geld wel. Mn collega heeft een polyester boot(met rond de 150 liter benzine nog aan boord) verplaatst terwijl deze in fik stond. Kon de hitte door de cabine heen voelen... Waren anders een stuk of 20 boten afgebrand aangezien de brandweer pas na 20 minuten aanwezig was...
Maar goed, zal vast zoiets zijn wat je moet ervaren
Archiebald
28-10-2010, 08:15
Ik vind het een helden-actie! Wel kut om mee te maken maar goed opgelost!
Kutzooi: mk1 cabrio die steeds met kokende motor staat, vorige week voor de 3e keer... nu deed de temp-sensor in de radiator het weer niet.... :-s
ff een mooie herfstfoto schieten.
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.17.00.jpg
ik rij het gras op en kom tot de conclusie dat er 10cm water in het gras staat,
te laat dus spinnen geblazen. kwam er niet meer uit.
eerst heb ik geprobeerd rené te bellen (aka ventovice) helaas geen kontakt
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.31.26.jpg
2 dames in transporter Tdi hebben geprobeerd me eruit te trekken,
maar de bus gaf geen pukkel meer toen ik tot me assen in klei stond.
Toen heb ik de ANWB gebeld voor pech hulp. hele situatie uitgelegd, krijg als antwoord: "dus uw auto doet het nog wel, dan komen we niet want we komen alleen voor mechanische storingen"
ik denk dat is dus voor janl*l 15 jaar lid :screwy:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.31.45.jpg
na 3 kwartier lopen kwam ik een zandauto tegen en heb hem aangehouden en om hulp gevraagd. :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2611.57.13.jpg
gelukkig waren ze bereid me te helpen, er bestaan ook nog goede mensen op de aarde. :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/2010-10-2612.02.03.jpg
:D :D
moest wel ff lachen toen ik dit zat te lezen
geinig verhaal hierboven, hahahaha.
wel kut; na het sleutelen gebonk te horen, 1 homokineet vervangen, nog steeds lawaai, motorsteunen vervangen, ja hoor, nog steeds dat waardeloze gebonk in mn aandrijflijn. Uiteindelijk mn wielmoeren strak aangedraaid, en toen was het weg...
Dan voel je je echt zo'n verrekte koekwous.
wel ff counteren, mn golf2 is eindelijk na 2 jaar weereens APK gekeurd!
Archiebald
03-11-2010, 12:55
Kut: Dol gedraaide wielbout bij de mk1 Cabrio
Kut: Alle 4 de verbreders van mn Jetta afgehaald? geholpen? gesloopt? weg in ieder geval, met dikke kitresten achter latend....
rijdent met mijn golf mk1 TANK.
met de tank bedoel ik het rij geluid wiellager voor naar de kl##ten.
lijkt wel of ik op rups banden rij en zeker door de hoge toeren op de snelweg.
alwel lagers klaarliggen maar nu nog een warme overdekte ruimte om de fusee's te demonteren. en verder kijken voor een 5bak voor de 1.1 of een andere motor.
maar wat wil je voor een golf 1 van 75 euro die pas mankementen krijgt na een jaar zonde problemen rijden en in 1 keer door de apk.
ik zeur waarschijnlijk gewoon tesnel.deze wagen komt trouwens uit zeeland en staat nu in sliedrecht.
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/IMG_0298.jpg
Broer Konijn
18-12-2010, 16:51
Gvd net nieuwe banden op me velgjes erop blijkt dat 1 ventiel lek is
golfje_295.000
19-12-2010, 20:01
auto vorige maand voor 500 euro laten maken, reed gisteren naar huis na een lange drukke dag op werk :( , moet ik met die sneeuw achter een bus, op een berg stoppen, ding niet meer vooruit te krijgen flink toeren gemaakt, omgedraaid en toen dacht ik...hmm ik ruik iets, gestopt, motorkap open, staat m`n blok in de fik, was zo uit met t poederblussertje, maar toch schade, Hij lekte al een paar dagen olie, bij de kleppendekselpakking maar had geen tijd gehad om hierna te kijken, morgen afslepen en kijken wat de schade is. hopen dat t meevalt, ben beetje klaar met repareren. :chair:
golfje_295.000
29-12-2010, 07:32
auto is niet meer te redden, veel schade onder motorkap. En er zaten ook nog veel reparaties aan te komen. :eek:
Ben je aan het bellen, leg je neer. Doet je gsm niks meer :screwy:
rijd er een of andere stinkmiep op je auto die je net helemaal naar je zin klaar hebt,expert erbij,krijg je de dagwaarde.moet je nog flink praten ook wil ie 800 geven,kom je s'avonds weer bij je auto is ie compleet leeggeroofd.heb flink de smoor in,wat een p^st-k%nker-t$ringzooi......:mad::mad:
Broer Konijn
30-01-2011, 12:19
Net mijn velgjes gedaan met velgenreiniger, ze zijn wel schoon maar ook gedeeltelijk ontdaan van hun lak :mad:
johan8vplus
30-01-2011, 14:09
zal je een rvs uilaatsysteem gaan lassen......gasfles leeg
nieuwe gasfles aangekoppeld..........lasapparaat naar de kloten
Martyn_86C
30-01-2011, 15:07
Eindelijk een keer het G40 blok ingebouwd, alles netjes aangesloten, accu aankoppelen...
Geen geen spanning op de brandstofpomp.... Gelukkig wel een vonk! (dat dan weer wel)
Mogen we weer gaan zoeken waarom het niet werkt... GRRRRR!!!
brabomk1g60
30-01-2011, 19:34
eigen startmotor kapot,
na veel gevloek en getier er eindelijk uit gekregen
nieuwe erin alles weer aangesloten,
accu leeg :mad:
andere accu erin gezet......
starten......nix
ook deze startmotor kapot :mad: :shake:
een uur voor jan K** gesleuteld
Broer Konijn
05-03-2011, 08:13
Godverdegodver net een wielbout afgebroken :mad: Hoop dat ik dat kreng nog uit de naaf krijg
dondert m'n bodemplaat onder het rijden onder de auto vandaan omdat ik niet had gezien dat er een steentje op de weg lag,zet ik um op de brug om de brokstukken te verwijderen,spot ik alweer speling op een kogel......fijne wielophanging van een audi a4.
oja,en mn flexibel van de uitlaat is aan gort omdat de kap er klem tussen zat......damn handy,dat laag rijden:d
haha het moest er een keer van komen heh Gerben....
Had ik mn ov kaart voor t eerst opgeladen... Mn vriendin moest van te voren activeren voor ze met de trein kon dus wij even kijken of ik dat ook moest... Ingechecked... kan ik niet meer uitchecken... naja wij dus maar naar de stad(gewoon lopend). Komen we later lopend weer terug, nog een keer proberen. Eindelijk uitgechecked, maar wel 10 euro lichter...
Roy-16VT
26-07-2011, 15:24
rijd er een of andere stinkmiep op je auto die je net helemaal naar je zin klaar hebt,expert erbij,krijg je de dagwaarde.moet je nog flink praten ook wil ie 800 geven,kom je s'avonds weer bij je auto is ie compleet leeggeroofd.heb flink de smoor in,wat een p^st-k%nker-t$ringzooi......:mad::mad:
Kutzooi????? mensen die het vetgedrukte als scheldwoord gebruiken. :shake:
Kutzooi????? mensen die het vetgedrukte als scheldwoord gebruiken. :shake:
die andere 2 komt op hetzelfde neer hoor?
ik krijg die kutFiesta maar niet verkocht, laat hem wel een keer afbranden denk ik! :D
KUTZOOI
dacht ik lekker naar het VAG-FEST tegaan pleurt mijn as er onderuit op de parkeer plaats daar. maar dankzij de zuiderburen en een maat is dat weer goed gekomen voordat het terrein open ging.
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/foto2021.jpg
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/foto20111.jpg
maar sávondsrondje rijden op de camping bak gaar OK dan niet. gesleept door een belg naar de tent en gewoon door feesten. zondag 107 km naar huis achter een t4 gehangen met een spanband met de poot op de koppeling KRAAAAAAAAAAAA :( AMP! vorigeweek eff gekeken naar het probleem en snel gevonden. hier de foto's
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/bak1.jpg
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/bak2.jpg
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/bak3.jpg
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/bak4.jpg
het gebeurde allemaal met deze auto.
http://i886.photobucket.com/albums/ac61/no1arianna/foto5.jpg
gewoon een grote KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
jettajesse
09-09-2011, 21:03
net me binneste homokineet kapot of me diff....hij reed net weer 4 weken ofzo :(....maandag maar naar me werk brengen en kijken wat er is ....jeuj weer wat te doen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.