Log in

View Full Version : BBS Rs brede buitenranden Mk2

Nilz
17-08-2010, 11:46
Ik heb een vraag ...

Moeilijk uit te leggen ook wel

Bv.

Ik wil op men Mk2 Rs'sen steken, 16" ! Maar ik wil zo breed mogelijke buitenranden hebben .... Welke Rs is daar beste voor ?

Gelijk die Bordeaux mk2 die in PVW stond met die carbon tank enzo, die staat op Rs003 dacht ik ... ff gezocht:

BBS RS003
9.25 X16 front
10 x 16 rear

maar Rs003 is toch origineel 7j et 25 ? Ik welke ET komen die dan met die brede buitenranden ? Ik snap da echt nie volgens mij moet die ET toch pakken onder 0 zitten en da past dan toch onmogelijk op nen Mk2

Wie o wie weet er raad ! kwil dus gewoon weten hoe ik brede randen ( min 3" ) op een Mk2 krijg

thx !

Rob g60
17-08-2010, 12:07
Kan zijn dat die achteras versmald is.
Of een setje losse harten zoeken met een zo hoog mogelijke et en dan nieuwe voor en achterranden erop om zo breed mogelijk uit te komen.

Nilz
17-08-2010, 12:12
Kan zijn dat die achteras versmald is.
Of een setje losse harten zoeken met een zo hoog mogelijke et en dan nieuwe voor en achterranden erop om zo breed mogelijk uit te komen.

Achteras versmallen , maar dan zit de binnenrand zeker tegen de veerpoot ?

En ja hart zoeken met zo hoog mogelijke ET, maar dan moet ge al 2 sets combineren ?

VWJYI
17-08-2010, 14:21
je et heeft niet te maken met je buitenranden maar met je binnenranden.....

Nilz
17-08-2010, 16:48
je et heeft niet te maken met je buitenranden maar met je binnenranden.....

ET draait over volledig de velg :)

Verander je binnenranden, verandert je ET ! Verander je buitenranden verandert je ET ook :)

Turbo-Variant
17-08-2010, 17:32
Om gekke dingen te doen met RSen kom je al snel aan het combineren ja.

ET verandert inderdaad zowel als je buitenrand als binnenrand verandert.

Zitten er in de harten eigenlijk veel verschillen qua ET-waarde? Heb dit nog niet bekeken eigenlijk.