PDA

View Full Version : Bush en zijn karretje

Pedaalemmer
18-01-2005, 19:21
Bij een nieuwe termijn als president hoort een nieuwe auto. De Amerikaanse president George W. Bush rijdt deze week tijdens de inauguratie van zijn tweede termijn rond in de nieuwe presidentiële Cadillac DTS.

http://www.autoweek.nl/images/480/8875.jpg

George W. Bush zal de eerste eigenaar zijn van een Cadillac DTS. Het productiemodel, dat ook voor normale stervelingen te koop zal zijn, wordt in februari tijdens de Autoshow in Chicago voorgesteld. In de loop van 2006 zal de auto in de verkoop gaan.

http://www.autoweek.nl/images/480/8877.jpg

Komende donderdag, tijdens de inauguratie van Bush zal de DTS voor het eerst in actie komen. Natuurlijk is de auto een stuk langer breder en hoger dan de standaard DTS. Ook heeft de presidentiële limousine 6 zitplaatsen, uitklapbare tafeltjes, kussens op de stoelen die zich aanpassen aan de positie van de passagiers en een geluidssysteem met een 10-cd wisselaar. Houten accenten en blauw leder overheersen in het interieur. De huidige presidentiële Cadillac dateert van 2001.

De traditie van presidenten die zich per Cadillac laten vervoeren, dateert van na de Eerste Wereldoorlog. Toen liet Woodrow Wilson zich tijdens de overwinningsparade in een Caddy rondrijden. Al eerder hebben de presidenten een primeur gehad met een nieuw model. Zo liet Eisenhower zich in 1953 in een van de eerste Eldorado´s rondrijden.

http://www.autoweek.nl/images/480/8871.jpg

weet iemand misschien wat er allemaal verspijkerd is aan dat ding....als ik naar de deurstylen kijk en de ruiten dan ziet het er behoorlijk verstevigd uit. google geeft bij mij vrij weinig prijs over dit :(

Golfzilla
18-01-2005, 19:30
let maar op :D, dalijk zijn ze zoekacties aan het checken en denken ze dat iemand een aanslag aan het voorbereiden is omdat ie dat allemaal wil weten van die auto :D:D

Big_Mac_Mark
18-01-2005, 19:46
ik heb hier helemaal een docu over gezien op discovery! Dat ding is een TANK!!!

Tjaap
18-01-2005, 20:02
ja precies, heeft niks met de DTS te maken. staat op een een heavyduty truckchassis en weegt 6!!! ton

Pedaalemmer
18-01-2005, 23:41
damn...mag wat kosten dan...kan zeker het gewicht van een vliegtuig dragen op zijn dak....is er wel wat bekent over het blok, vermogen en shit?

Beetlefreak
18-01-2005, 23:42
HOK :biggrin: :biggrin:

Tjaap
18-01-2005, 23:43
HOK :biggrin: :biggrin:
heeft een rechte voorruit hoor ;) nog wel een paar cm dik ook :p

Beetlefreak
18-01-2005, 23:45
heeft een rechte voorruit hoor ;) nog wel een paar cm dik ook :p
Damn jah, nu je het zegt. En ook (half)liggende koplampen!!
Hmmz, dan nog.

Kan wel een trunk society stickah op :D

JK Le Mans
18-01-2005, 23:47
zou er airride onder zitten dat dit zijn hoogste stand is ! tering zou hoogte vrees krijgen !!

Tjaap
18-01-2005, 23:47
LOL, trunk.. ik moest idd meteen denken aan die ouwe choq reclame.. klep open van de limo en helemaal vol met Choq :p

Tjaap
18-01-2005, 23:49
ja zowieso airride, maar denk eerder dat hij omhoog kan dan omlaag. mocht dit kreng in nood moeten vluchten dan raced hij zo over stoepranden heen met z'n bulletproof tyres.. er werd zelfs gesproken dat elk wiel afzonderlijke aandrijving had met back-up krachtbron. maar officieel weet niemand iets. is allemaal classified info.

LuNaTiK
19-01-2005, 00:01
Kan wel een trunk society stickah op :D

Ik heb em al gemeelt ja, maar ik hoor maar nix terug!

ennuh als die stickers die kant op gaan stuur ik ook gelijk ff een GTI lipje mee, die kan dat HOK wel gebruiken! Je kan er bijna onderdoor lopen man :eek: