PDA

View Full Version : sprinten op mivw wie wil?

markg60
15-07-2010, 21:43
eens kijken naar de belangstelling

vdWal.
15-07-2010, 21:48
een vote op nee ;) op een event als MIVW is dit niet nodig denk ik!

ErikvanBilsen
15-07-2010, 21:49
Ook nee gestemd, doe mijn maar een meeting zonder sprints.

Erik.

M.I.V.W
15-07-2010, 21:57
I probeer het nog 1 keer te vertellen,

Mivw event is een evenement dat gericht is op de show and shine van VAG groep auto's.
Onze intentie is het nooit geweest en zal ook nooit zijn om een sprint evenement te organiseren.
De extra kosten die daarbij komen kijken en de extra vergunningen bovenop de vergunningen die nu al geregeld moesten worden maken het ook zeker niet aantrekkelijk.
Ik denk dat niemand zit te wachten op een entree stijging van 10 euro of meer .
Het is gewoon stom toeval dat MIVW event op een vliegveld is ,als het naast een ijsbaan had gelegen zouden we ook niet een schaats wedstrijd gehouden hebben.

Maar MarkG60 ,ga je gang ! huur de startbaan af en houdt een eigen sprint weekend.
Vliegveld kan iedereen huren.

GerardMkIIVR6
15-07-2010, 22:01
Fuck nee geen sprint

Erik
15-07-2010, 22:12
Sprinten? Pfff, wie doet dat nog op vandaag.... ;)

Chr-ome Weber
15-07-2010, 22:13
m.i.v.w is toch geen automaxx of wel dan, denk dat als je wilt sprinten je beter daar naar toe kan gaan. :screwy:

Amen.

jetta mk1 '82
15-07-2010, 22:17
nee

Richard
15-07-2010, 22:20
:screwy: m.i.v.w is toch geen automaxx of wel dan, denk dat als je wilt sprinten je beter daar naar toe kan gaan. :screwy:

Amen.
:screwy:

nou nou.. sprinten is al jaren hobby en erg leuk. Vroeger was Barlo het evenement er wel voor en op lelystad was het ook altijd vermaak.

MIVW is er de meeting misschien niet voor, maar dat maakt sprinten niet tot een sjonnie evenement.

maar sprint op MIVW, nee... er zijn genoeg andere momenten dat dit kan.

jettaracing
15-07-2010, 22:20
Zeker geen sprint! , dat kan op drachten wel !

sixpack
15-07-2010, 22:25
Was ik nog te positief...

http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=964322&postcount=293

Richard
15-07-2010, 22:29
Was ik nog te positief...

http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=964322&postcount=293

nee als de sprinters al zeggen dat het niet hoeft :D

robveedub
16-07-2010, 01:14
sprint is zeker gaaf en heeft denk ik ook niets met een hoog automax of sjonnie gehalte te maken. op evenementen als gti international is het zelfs een begrip!

ik denk dat de reactie van veel mensen wel duidelijk is: mivw en sprint gaan gewoon niet samen. om eerlijk te zijn hebben we er wel eens over nagedacht. bij uitbesteding aan een andere partij wordt er toch gesprint tijdens het event dat onze naam draagt met alle mogelijke gevolgen van dien als er iets een keer goed mis gaat....

Alberto
16-07-2010, 07:39
Persoonlijk zegt sprinten me niet zo veel , maar even kijken is altijd leuk

Wat ik wel vind , als je gaat sprinten zal je dat op een weekend meeting moeten doen
Het kost , zo veel tijd , geld , moeite om zo iets op poten te zetten
dat het voor 1 dag bijna niet te doen is

Wel vind ik dat er op een meeting wat meer te doen mag zijn.
En dan is een sprint / slalom wel leuk om even naar te kijken
+ het trekt ook weer een ander publiek naar de meeting
mensen die niks met glimmende auto's hebben
maar meer naar de techniek kijken
of er Sjonnies mee komen laat ik dan even in het midden :D

En dat is dan voor de organisatie/ catering enz weer leuk
want er komen meer mensen , en ze blijven langer

Want hoe veel mensen wachten nog tot het treffen op zijn einde is
na 14 uur lopen de meeste meetings leeg

dus ik stem Ja :thumbup:
Maar dat is niet voor de MIVW meeting maar even in het algemeen :thumbup:

ronnie_v
16-07-2010, 07:58
"sprinten" kun je toch doen op weg naar de meeting,als je perse je "spierballen" wilt tonen?? ( wel op een plek waar dit kan :rolleyes: )

Ik mis er persoonlijk niks aan, als er geen sprint is.

NASH
16-07-2010, 07:58
:redface: Ik denk dat ik eerst maar eens naar een meeting moet komen voor ik hier mn vote drop.

Als ik zo door dit topic lees lijkt het net of meetings een saai karacter hebben.
Dat zou niet zo erg zijn daar ik best en paar uur saai kan wezen (volgens de vrouw iidgv )

Sprint lijkt me tof om naar te kijken.

Wat is er nou te doen op zon dag?

NASH

CorMIVW
16-07-2010, 08:31
of we organiseren een poll:

wie vind dat Markg60 een sprint ( niet tijdens MIVW ) moet organiseren? ;)

ja, goed idee!

nee, moeten we niet eerst vragne of hij dat wel WIL organiseren?

:D

Alberto
16-07-2010, 08:34
of we organiseren een poll:

wie vind dat Markg60 een sprint ( niet tijdens MIVW ) moet organiseren? ;)

ja, goed idee!

nee, moeten we niet eerst vragne of hij dat wel WIL organiseren?

:D
ja , goed idee :D

denk dat de poll beter even kan worden veranderd in : Sprinten op een Meeting ... ;)

Marcski
16-07-2010, 08:50
lijkt me duidelijk, ik heb de poll maar gesloten

hajee
16-07-2010, 08:57
vind het zelf altijd wel mooi als er wat beweging in zit...
dat er wat rond gecruised wordt of zo..
anders is het zo statig allemaal,
en persoonlijk vind ik het vaak mooier als een auto langs rijdt.
en dat geeft vaak mooie foto's, van rijdende auto's..

joossie
16-07-2010, 09:00
En wie is Mark om maar even te beslissen of er op de mivw gesprint moet gaan worden.... ha ha

Zo kan iedereen die niets met de organisatie te maken heeft zich gaan bemoeien met iemands anders zijn evenement.

Het is toch aan de MIVW hoe ze hun meeting willen laten verlopen...... of zie ik dat nu helemaal verkeerd.

( Ik denk alleen dat er sommige mensen zijn die werkelijk geen idee hebben wat er allemaal bij het organiseren van een goede meeting komt kijken)

Richard
16-07-2010, 09:53
daarnaast bemerk ik mezelf dat als er een sprint is dat ik niet meer naar de show en shine auto's ga. Ik denk dat je die twee gewoon moet scheiden ( en laten we wel zeggen, MIVW meeting is al uniek zonder een sprint)..

verder zijn er al genoeg sprintfestijnen ( ook naast de streetlegal) waar je naar toe kan gaan. Als je naar de echte sprintfestijnen ( dus niet de automaxx evenementen)gaat, dan hangt daar een geweldig heerlijke relaxte sfeer.. vergelijkbaar met een luchtgekoelde meeting... En het leuke is niet alleen 1 merk(groep).. iedereen heeft gespect voor elkaars techniek. Of je nu in een 600pk fiat tipo komt of in een aangepakte rs6. Iets wat ik de laatste tijd nogal eens bemerk op nederlandse sprintfestijnen ( stukje afgunst), zul je daar niet vinden.

Ga eens naar Santa pod, naar chimay, Luckau, Gatebil Rudskogen..

Roy-16VT
16-07-2010, 10:12
En wie is Mark om maar even te beslissen of er op de mivw gesprint moet gaan worden.... ha ha

Zo kan iedereen die niets met de organisatie te maken heeft zich gaan bemoeien met iemands anders zijn evenement.

Het is toch aan de MIVW hoe ze hun meeting willen laten verlopen...... of zie ik dat nu helemaal verkeerd.

( Ik denk alleen dat er sommige mensen zijn die werkelijk geen idee hebben wat er allemaal bij het organiseren van een goede meeting komt kijken)

ik had zo dezelfde gedachtegang

ik denk ik stem niet eens.

sprinten... dat kan vanmiddag in drachten wel.

A.D GOLF1 1976
16-07-2010, 14:05
Ik sprint zondag wel naar Valkenburg :D

BobbyEdition1
16-07-2010, 14:45
Ik sprint zondag wel naar Valkenburg :D
0 - 100 in een half uur :D

De Pul
16-07-2010, 16:06
ik had zo dezelfde gedachtegang

ik denk ik stem niet eens.

sprinten... dat kan vanmiddag in drachten wel.
:thumbup: :D:D

A.D GOLF1 1976
16-07-2010, 16:13
0 - 100 in een half uur :D

Haha, ouwe spongebob :limey: , top ligt wel effe op 160 kilometertjes per uur jonguh. :rock:
Dat heb ik die van jou nog niet zien doen tijdens onze gezamelijke ritjes. :tongue: ;)

BobbyEdition1
16-07-2010, 16:58
Daag me niet uit ouwe gek... :D