Log in

View Full Version : Tips gevraagd nieuw uitlaatsysteem


Hugolf
14-07-2010, 18:53
Edit.

DeeDub
14-07-2010, 19:13
Ik hoef namelijk geen vuvuzela

he jammer, die had ik nog wel eentje voor je liggen, is nu overbodig geworden :D

http://ra64freddy.files.wordpress.com/2009/05/bosozoku-exhaust-of-the-week-big-trumpet1.jpg

golf mkII 16v
14-07-2010, 19:56
E.p.s
0598350335

patjetta
14-07-2010, 19:59
Haha :lmao:

Als je gaat lassen moet je zeker weten dat het de eerste keer goed zit want anders is het lastig om te veranderen en als je hem een keer er vanaf moet halen moet je slijpen.

Rvs zit ook wel wat verschil in maar heb er weinig ervaring mee.

En de diameter maakt het geluid scheller bij dun en zwaarder bij een dikke uitlaat.

patjetta
15-07-2010, 16:47
Ze kunnen de uitlaat maken zoals jij het wilt dus ook met klemmen.

Ik maak altijd zelf mijn uitlaat en dan is het wel makkelijk als je hem er af kunt halen om hem aan te passen of als hij er een keer af moet voor andere reparatie`s.

MONDY
15-07-2010, 19:00
zo is mijn rvs 63,5 mm uitlaat ook gemaakt.
einddemper kan ik er zo afhalen.

arthur
15-07-2010, 19:07
Als je met een standaard motor rijd zou ik gewoon voor een standaard systeem gaan(daarmee bedoel ik een "pak uit het schap RVS systeem"). dus supersprint of powersprint of iets dergelijks.

Bijvoorbeeld de sponsers JMtuning en Bolku kunnen dit wel schappelijk leveren.
Die kunnen je ook meer vertellen over geluid. want je heb systemen met zonder en met middendemper.

afijn ik zou als ik jou was is bij een van die mannen informeren.

maniacmark
15-07-2010, 20:08
eens met arthur, check eens de adverteerders op dit forum

JMTuning - BK Customs
20-07-2010, 12:49
Haha :lmao:

Als je gaat lassen moet je zeker weten dat het de eerste keer goed zit want anders is het lastig om te veranderen en als je hem een keer er vanaf moet halen moet je slijpen.

Rvs zit ook wel wat verschil in maar heb er weinig ervaring mee.

En de diameter maakt het geluid scheller bij dun en zwaarder bij een dikke uitlaat.


Het lijkt me natuurlijk logisch dat je niet een uitlaat van voor tot achter aan elkaar last...
Op bepaalde plekken komt er gewoon een schuifmof of flens tussen zodat je het systeem makkelijk kan demonteren.