View Full Version : Stralen .. Polijsten
rodydejonge
10-06-2010, 16:00
Hallo!
Als ik m'n stalen velgen laat stralen, heb ik dan gelijk een goede ondergrond om te gaan polijsten? Of zou ik de velgen dan eerst veel fijner moeten opschuren?
Alvast bedankt voor antwoord!
Groeten!
ik zou stalen velgen niet polijsten, die gaan direct weer roesten.
ik zou stalen velgen niet polijsten, die gaan direct weer roesten.
Als je ze in de blanke lak zet toch niet?
brittjan
10-06-2010, 16:14
Maar door ze in de blanke lak te zetten verlies je een deel van je bling gehalte van het polijsten om het zo even te zeggen.. :D Dan kan je de Velgen beter grijs/ zilver spuiten naar mijn mening..:)
Als je ze in de blanke lak zet toch niet?
Blanke lak wil echt niet........ hecht niet op de gepolijste delen en 1 x steentje ertegen aan en alles knalt er vanaf...... en gaat meteen roesten bij de eerste regen bui....
Deftig laten poedercoaten is een betere optie denk ik...
Ge straalde onderdelen zijn niet gelijk te polijsten. Ligt natuurlijk wel aan welk straal-grid je gebruikt. Meestal is een aantal keer opschuren al voldoende. Staal moet je NOOOIT polijsten. Dit roest als een gek en je gepolijste delen zijn te glad om te spuiten. Je schuurt niet voor niks alles wat je spuit ;)
Hoop dat je er wat aan hebt Gr Richard
Ge straalde onderdelen zijn niet gelijk te polijsten. Ligt natuurlijk wel aan welk straal-grid je gebruikt. Meestal is een aantal keer opschuren al voldoende. Staal moet je NOOOIT polijsten. Dit roest als een gek en je gepolijste delen zijn te glad om te spuiten. Je schuurt niet voor niks alles wat je spuit ;)
Hoop dat je er wat aan hebt Gr Richard
ja een herhaling van bovenstaand :rolleyes:
rodydejonge
12-06-2010, 07:32
Dan wordt het poedercoaten!
Velgen laten verchromen zit ook een behoorlijk kostenplaatje aan...
Martyn_86C
12-06-2010, 23:00
Staal laat zich wel uitstekend verchromen!!!!!
rodydejonge
13-06-2010, 09:32
Ja dat klopt ook wel, maar had bij zo'n bedrijf info op gevraagd en was ik +- 500 euro per velg kwijt 13"..
Vind ik toch wel een redelijke prijs..
Ja dat klopt ook wel, maar had bij zo'n bedrijf info op gevraagd en was ik +- 500 euro per velg kwijt 13"..
Vind ik toch wel een redelijke prijs..
redelijke prijs :eek: :eek: :eek:
4 a 500,-- per set zeker.
hier gaat het met een partij mee en zijn de kosten niet zo hoog
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.