View Full Version : Schade bak
cloontje
22-05-2010, 22:17
ik kwam deze wagen van de week tegen. Moet toch wel een schade bak zijn.
Het waren allemaal de zelfde wielen.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/7/0/DSC01350verkleind.jpg
Gr
vento tdi
22-05-2010, 22:22
:D denk dat ie gecloond is :D
stufenheckfahrer
22-05-2010, 23:19
Hij rijd in ieder geval in een "hondegang"
Dat is de term die men gebruikt als een hijskraan de wielen van z'n achteras verdraaid om de kraan in een positie te krijgen die met alleen sturende voorwielen niet lukt. Je kunt dan de wielen van de achteras laten meedraaien, of juist laten tegendraaien.
Gewoon een spaans maandagochtend product.
De meeste voorwiel aandrijvers hebben voor een grotere spoorbreedte.
Wel eens achter een citroen DS gereden????
Dat valt pas op :)
grotere spoorbreedte ok, maar dit ding staat zo scheef als een Citta met een 70cc eronder.
.........., maar dit ding staat zo scheef als een Citta met een 70cc eronder.
ik dacht dat alleen mijne daar last van had :confused:
:D
De foto is niet recht van achter genomen. Dus ik vraag me af of het een schadebak is. Aan de hand van deze foto vind ik dat je dat niet goed kunt beoordelen.
Ik heb het wel vaker gezien. Regelmatig bij Transporters T4. Is zelfs een keer op tv geweest dat ze daar iemand in z'n T4 voor aanhielden :)
cloontje
23-05-2010, 18:26
Ik weet dat de foto niet recht genomen is. geloof me ik ben van link en rechts gezwenkt om de andere kant ook te bekijken en het rechter voorwiel stond naar binnen. en probeer maar eens onder het rijden de foto camera uit de auto te vissen en toch links af te moeten slaan!
Gr
Johan-dtc
23-05-2010, 18:49
ik moet hier ook toegeven dat ik er ook niet een goede conclusie uit kan trekken
het grootste gros van de auto staat zoals op de foto, maar als jij zegt dat het er erger uit zag, dan zal het zo zijn
cloontje
23-05-2010, 20:16
ik had het net met de vrouw er nog over en zelf zei zegt dat het scheef was. als een vrouw dat al kan zien dan moet het toch wel wat zeggen. :tongue:
Gr
Johan-dtc
23-05-2010, 20:28
ik had het net met de vrouw er nog over en zelf zei zegt dat het scheef was. als een vrouw dat al kan zien dan moet het toch wel wat zeggen. :tongue:
Gr
dat zegt idd al heel wat
maar zoals ik al zie, op de foto lijkt het minder erg als dat je zegt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.