arthur
18-01-2010, 18:19
Hallo heren en dames :) ,
Ik spook hier inmiddels al aardig lang rond, ben niet zo`n fantieke poster maar kijkt ieder dag wel een keertje over het forum heen ;)
Ik ben dus Arthur,22 jaar, 3e jaars elektro student op de hogeschool Avans in
Breda.
Heb inmiddels mijn derde mk2.
Het begon allemaal met een mk2 1300, heb hier weinig foto meer van. hij was van ons thuis geweest. echter dat had ik snel gezien. hij was niet zuinig en niet snel. dus dan ist niks :tongue:
Dus ik had een GTI gezien, de 1300 verkocht voor 150 euro :redface:
Gaan kijken met me kater op zondagochtend.
Hij had een kapote achteruit versnelling, heel veel deuke en plekken.
maja 500 euro toch maar kocht
http://img269.imageshack.us/img269/5638/dsc00087rd.jpg (http://img269.imageshack.us/i/dsc00087rd.jpg/)
Onder de kap lag een 2E dus 2.0 8v lopend op digifant.
Dus snel de versnellingsbak vervangen. Toen liep hij heerlijk, binnen een mum van tijd lieptie in zijn 5 tegen de begrenzer aan. 195 @ gps :D.
Toen kwam de APK,veren los in de dempers, uitlaat, 3 banden niet goed(profiel wel alleen scheuren en bobbels :screwy: ).
Dus tweehands uitlaatje erop, 3 banden, en een tec tuning schroefset :rolleyes:. en we konder we weer tegen.
Half jaar later nog evenjes nieuwe toplagers, schijven en blokken.
Weekend daarna.
http://img13.imageshack.us/img13/7360/dsc00001nr.jpg (http://img13.imageshack.us/i/dsc00001nr.jpg/)
Kwam na een nacht taxi rijden uit me werk. Het had geregent, ik was moe, reed te hard door een bocht en de achterkant kwam de hoek om zetten. Kon hem niet meer houden. Hij was niet meer te redden.
Ik flink opzoek na een nieuwe wagen, ik was eigenlijk opzoek naar een 16v.
Maar toen kwam ik een nette 8v tegen voor een mooie prijs.
Hij had wel veel kmter(360k), maar de eigenaar had hem alweer drie jaar dus dat wekt wel vertrouwen.
Bij de koop, die bumper heb je die zelf gespoten?, die sticker op de motorkap waar komt die vandaan?
wist ik veel wat een edition one was :redface:
http://img706.imageshack.us/img706/4620/dsc00026ad.jpg (http://img706.imageshack.us/i/dsc00026ad.jpg/)
Zo zag hij eruit toen ik hem net kocht
ondertussen 1,5 jaar later.
http://img706.imageshack.us/img706/1180/24872605.jpg (http://img706.imageshack.us/i/24872605.jpg/)
Spax schroefsetje eronder
nieuwe d-riem + zooi
nieuwe kleprubbers
geheel nieuwe uitlaat(uiteraard orgineel model)
verder niet echt veel problemen gehad buiten een gescheurde pakking van de oliekoeler(3 euro).
De plannen
-De orgineele bbs wielen weer maken. hier was er een van gaan lekken langs de rand.
-andere deur erin deze heeft een flink roest hobbels, deur staat al een half jaar in de schuur :screwy:
-op dan de vier ton( nu 383k)
De koppeling is bijna af, dat voelde ik al toen ik hem kocht. Die zal ik binnenkort wel moeten gaan vervangen.
Ik spook hier inmiddels al aardig lang rond, ben niet zo`n fantieke poster maar kijkt ieder dag wel een keertje over het forum heen ;)
Ik ben dus Arthur,22 jaar, 3e jaars elektro student op de hogeschool Avans in
Breda.
Heb inmiddels mijn derde mk2.
Het begon allemaal met een mk2 1300, heb hier weinig foto meer van. hij was van ons thuis geweest. echter dat had ik snel gezien. hij was niet zuinig en niet snel. dus dan ist niks :tongue:
Dus ik had een GTI gezien, de 1300 verkocht voor 150 euro :redface:
Gaan kijken met me kater op zondagochtend.
Hij had een kapote achteruit versnelling, heel veel deuke en plekken.
maja 500 euro toch maar kocht
http://img269.imageshack.us/img269/5638/dsc00087rd.jpg (http://img269.imageshack.us/i/dsc00087rd.jpg/)
Onder de kap lag een 2E dus 2.0 8v lopend op digifant.
Dus snel de versnellingsbak vervangen. Toen liep hij heerlijk, binnen een mum van tijd lieptie in zijn 5 tegen de begrenzer aan. 195 @ gps :D.
Toen kwam de APK,veren los in de dempers, uitlaat, 3 banden niet goed(profiel wel alleen scheuren en bobbels :screwy: ).
Dus tweehands uitlaatje erop, 3 banden, en een tec tuning schroefset :rolleyes:. en we konder we weer tegen.
Half jaar later nog evenjes nieuwe toplagers, schijven en blokken.
Weekend daarna.
http://img13.imageshack.us/img13/7360/dsc00001nr.jpg (http://img13.imageshack.us/i/dsc00001nr.jpg/)
Kwam na een nacht taxi rijden uit me werk. Het had geregent, ik was moe, reed te hard door een bocht en de achterkant kwam de hoek om zetten. Kon hem niet meer houden. Hij was niet meer te redden.
Ik flink opzoek na een nieuwe wagen, ik was eigenlijk opzoek naar een 16v.
Maar toen kwam ik een nette 8v tegen voor een mooie prijs.
Hij had wel veel kmter(360k), maar de eigenaar had hem alweer drie jaar dus dat wekt wel vertrouwen.
Bij de koop, die bumper heb je die zelf gespoten?, die sticker op de motorkap waar komt die vandaan?
wist ik veel wat een edition one was :redface:
http://img706.imageshack.us/img706/4620/dsc00026ad.jpg (http://img706.imageshack.us/i/dsc00026ad.jpg/)
Zo zag hij eruit toen ik hem net kocht
ondertussen 1,5 jaar later.
http://img706.imageshack.us/img706/1180/24872605.jpg (http://img706.imageshack.us/i/24872605.jpg/)
Spax schroefsetje eronder
nieuwe d-riem + zooi
nieuwe kleprubbers
geheel nieuwe uitlaat(uiteraard orgineel model)
verder niet echt veel problemen gehad buiten een gescheurde pakking van de oliekoeler(3 euro).
De plannen
-De orgineele bbs wielen weer maken. hier was er een van gaan lekken langs de rand.
-andere deur erin deze heeft een flink roest hobbels, deur staat al een half jaar in de schuur :screwy:
-op dan de vier ton( nu 383k)
De koppeling is bijna af, dat voelde ik al toen ik hem kocht. Die zal ik binnenkort wel moeten gaan vervangen.