View Full Version : USA kentekenvak achterklep Golf 2
Golfzilla
27-11-2004, 13:08
heyyyyyyyyy daar ben ik weer met een idee........ :D:D
zit erover te denken om een USA kenteken vak in mijn achterklep te maken.
er zit nu een dichte klep in, maar die gaat er dus uit en komt (was eigenlijk de bedoeling) een half dichte klep in, dus wel het kenteken in de klep nog.
maar nu wil ik USA nr-platen aanschaffen, en nu vroeg ik me af of er speciale inlasbare "panelen" zijn voor de achterklep van een golf 2 die kleiner zijn (voor de USA platen dus)
wie kan me hier meer over vertellen ?? misschien ook iemand fotos van zoiets??? of bestaat dit helemaal niet, dat kan natuurlijk ook nogus.
grtz Tijs
heyyyyyyyyy daar ben ik weer met een idee........ :D:D
zit erover te denken om een USA kenteken vak in mijn achterklep te maken.
er zit nu een dichte klep in, maar die gaat er dus uit en komt (was eigenlijk de bedoeling) een half dichte klep in, dus wel het kenteken in de klep nog.
maar nu wil ik USA nr-platen aanschaffen, en nu vroeg ik me af of er speciale inlasbare "panelen" zijn voor de achterklep van een golf 2 die kleiner zijn (voor de USA platen dus)
wie kan me hier meer over vertellen ?? misschien ook iemand fotos van zoiets??? of bestaat dit helemaal niet, dat kan natuurlijk ook nogus.
grtz Tijs
even een ander praktisch probleem, als je kleine nummerplaten wilt voeren op een legale manier, moet je wel de vermelding op je kentekenbewijs hebben.
dit krijg je niet op jouw golf, of dan moet het al een amerikaanse golf zijn.
Golfzilla
27-11-2004, 15:22
neej klopt idd :D:D probleem zat ik ook al mee, ze maken hiero die platen voor 19,- euro per stuk (ook al staat het niet op kenteken), de blauwe (oldtimer) platen waren iets duurder geloof ik (maar moet ik om liegen).
maar kameraad van me rijd al jaar zo rond op zijn polo 6N en heeft er nog nooit problemen mee gehad, ik denk mezelf er ook wel onderuit te kunnen lullen als ze me aan de kant zetten :D:D
vond het iig wel veel mooier staan onder een strakke voorbumper (zie andere topic van me) zown klein plaatje.
Golfzilla
29-11-2004, 11:51
weet niemand of dit bestaat, en/of waar te verkrijgen??????
up up up :D
in amerika zijn de kleppen gelijk aan de onze dus je zult zo'n smalle uitsparing echt zelf moeten maken denk ik... als je handig bent met lassen is het goed zelf te doen met je originele klep. je zaagt de originele eruit en zaagt hem in 3-en.. middenstuk eruit. buitenstukken terug en 2 pasplaatjes aan de zijkant
Golfzilla
29-11-2004, 13:45
is idd wel een meesterlijke oplossing, ik dacht dat ze misschien wel zouden bestaan (standaard of pasplaten) maar zo kan het idd ook ja, zal erus over gaan denken :D:D
op deze manier houd je de mooie originele lijn van VW vast
Allart-Ghetta
29-11-2004, 14:08
Strak maken is alleen een klusje, dubbele ronding. Maar kant en klaar bestaat niet.
er zijn wel inlas stukken voor die US uitsparingen... ik weet niet meer zo welke leverancier ze heeft, maar hou de vw-scene es in de gaten...
Golfzilla
29-11-2004, 14:17
daarin heb ik er wel in zien staan die zown klep hadden, maar zal us nog een keer rond gaan vragen of ze te koop zijn erges.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.