View Full Version : Sjit man!!! deze auto kennen wij! :(
http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/volkswagen/204700.jpg http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/volkswagen/2/204700.jpg
Voor meer info klik hier (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/volkswagen/204700.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Fvolkswagen.htm%3Fzoek%3Dgti%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26oudei%3D30%26js%3D1)
De eigenaar van deze auto wil ik sterkte wensen via deze weg, het is gewoon heel zwaar kut dat als je zoveel tijd en energie in je auto hebt gestoken en dat je et in 1 keer voor niets hebt gedaan. :(
MMgolfnut1
22-11-2004, 20:09
Sjeeeeessss, dat is echt dubbel zout!
Golfzilla
22-11-2004, 20:20
echt kut ja, kwam hem gister ook op marktplaats tegen........had de auto nog staan bekijken in Maarssen (waar de 1e foto gemaakt is). maar echt mega kut, hoop het niet mee te maken.
Ja, deze jongen had de auto pas een maand of drie af
hmm, nasty.
Hopen dat ie de auto heeft laten taxeren anders ben je mooi zuur.
omg, dit is zwaar en zwaar kut.
hoop het nooit mee te maken :(
MauSeR35
22-11-2004, 21:49
dat is echt zwaar k*t, ik hoop het ook nooit mee te maken. En veel sterkte voor de eigenaar van deze bolide
hmm, nasty.
Hopen dat ie de auto heeft laten taxeren anders ben je mooi zuur.
denk het niet. was die 1.3 toch? jongen is spuiter.. en achterschade.. dus waarschijnlijk geen schuld. zal wel snel wat anders moois voor komen.
die jongen zit op het vwforum, hij heeft idd alweer een nw project dit maal een gti d8 ik...
vwleusden
22-11-2004, 22:25
dit is zeker verneukeratief.
MauSeR35
22-11-2004, 22:27
spuiter of niet 1.3 of niet, ik vind het nog steeds zonde
tsja, wat ik niet snap, is waarom hij die onderdelen dan niet houdt en op zijn nieuwe project monteert...
sonde! het zou je maar gebeuren
MKII freak
23-11-2004, 10:44
Nee hij heeft geen taxatie en gewoon WA verzekerd.
Dus dit is echt ruk
Allart-Ghetta
01-12-2004, 17:55
Het was in ieder geval geen plamuurbak dat is wel te zien.
VwPolo89
01-12-2004, 18:09
zwaar zonde, zag er een nette auto uit :( :mad:
tering, dat is me ook geen kleine klappert geweest!. hij kan beter zoveel mogelijk overzetten en dezelfde kleur aanhouden voor z'n GTi. SONDE!!
richard-polo
02-12-2004, 16:11
ja dat viel mijn oog ook al op :biggrin:
maar :frown: dit is niet leuk nee.
en die spullen kan die wel gebruiken lijkt me ja..
maar het blijft zonde zeg.
Pedaalemmer
02-12-2004, 16:46
Deze auto is toch onherstelbaar beschadigd?
ja, is ook zo.....al hoewel, mijn buurjongen heeft ooit bij eenzelfde ongeluk (vrachtwagen van achterop) bij een sloperij de achterste helft van een golf 1 gekocht en daarmee, heel nauwkeurig en professioneel, zijn golf`1 weer in superstaat gezet (toen was ik nog heel klein en ging ik vaak in die golf1 zitten terwijl hij ermee bezig was, iets van 15 jaar geleden!). En weet je wat dat gekke ding rijdt nog steeds rond!! ik zie die auto nog regelmatig rijden. moraal het kan wél opgelapt worden, als je maar wilt én handig bent........
ik weet zelfs het kenteen nog uit mn hoofd!?!
regenpijp ook helemaal omgeniekt... :eek:
Dichte klep is alltijd geplamuurd toch??
richard-polo
04-12-2004, 14:15
ja maar je hebt plamuur en je hebt plamuuders hahaha
als je alles netjes last heb je weinig plamuur nodig..
Ik hoop dit echt niet mee te maken! Mijn broer heeft zoiets, maar dan net wat minder erg, meegemaakt met zijn Golf 1 toen die net 2 weken klaar was :eek: . Daar zullen jullie de posts ook wel van hebben gezien (Johangolf1), die blauwe Golf 1 Gti... Ik heb net me g60 en ik zou echt gek worden als ik zoiets meemaak! Sterkte voor de eigenaar van de auto!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.