View Full Version : Teaz"s vw mk2 83'
Hey mannen
Ik wil hier eventjes mijn projectje voorstellen
Het is een vw golf 2 van 83 1.3benzinne met 84.000km op in goeie staat
dus nergens rot , hier en daar qua lak wel een minpuntje
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050154.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050155.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050156.jpg
Nu had ik hiervoor een golf 3 vr6 , deze hebben ze spijtig genoeg plat gereden , omdat de motor zo goed was en niet overdreven km's had vond ik het enorm zonde om deze weg te doen ...
Dus heb ik de kas afgebroken en de motor gehouden
Plannen
De vr6 motor komt in deze mooie basis
Qua look blijft hij in zijn retro look , het enige dan verlaging en mooie velgen
Velgen zal in de stijl van bbs rs komen in 16 duim
Er zit Sinds gisteren al een schroefkit van weitec onder
Zal vanavond nog wat meer pics posten
grtz
Hier een fotoke van het nieuwe hart :thumbup:
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050135.jpg
erik_jetta
16-10-2009, 14:51
Nu kom je toch niet meer door de keuring in belgie?
evilnyntje
16-10-2009, 15:04
Nu kom je toch niet meer door de keuring in belgie?
Valt deze auto niet meer onder de oldtimer regels van Belgie? Want dan is de keuring anders.
wel lekker zeg... vr6 in zo'n oudje. Blijft mij ook steeds trekken
mk1diesel
16-10-2009, 15:53
welkom hier
golfje ziet er nog mooi strak uit
plannen klinken goed, ondanks dat het toch wel jammer is van zo'n mooie strakke originele auto
Hey
de auto staat op O-platen dus oldtimer platen dus moet niet meer via de technische keuring paseren dus heb ik vrij spel ivm de motor
De auto staat nog heel strak in de lak , maar word wel gans herlakt gewoon het feit hier en daar zijn blutskes + kleine krasjes en ik wil echt niets van kleurverschil
wil hem gewoon mooi verlaagd op BBS'jes hebben waarschijnlijk RS en dan gewoon een dikke blok er in + golf 2 vr6 kom je hier in belgie niet zoveel tegen dus is het weer wat specialer dan een G60 ofzo
grtz
Heb gisteren de weitec geplaatst , maar heb hem wat laag gedraait om met de vr6 blok rond te rijden dus binnekort zal hij wel omhoog moeten :shake:
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050211.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050206.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc99/teazke/P1050203.jpg
Update van de werken
1.3 is er uit + alles van kabelboom Etc ...
Dit weekend ligt de blok er in en kan het leuke gedeelte van aanpassen begingen
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/29112009193.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/29112009194.jpg
grtz
Walter&Jolanda
30-11-2009, 18:35
Dat zal wel weer een dik golfje worden.
Succes ermee!
Prachtige basis, 5deurs en het oude type. Het verbaasd mij hoe strak die is :D
Wees er maar zuinig op, er zijn niet veel van dit type meer :(
Word percies tijd dat ik hier wat stof afblaas was deze topic uit het oog verloren
Fotoke van de opgekuiste motorruimte
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050263.jpg
Vervolgens hebben we het blok open gehaalt + boite er af
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/09122009202.jpg
Nieuwe stukken ;)
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/17122009214.jpg
Alles om een kettingrevisie te doen , nieuwe waterpompen , thermostaat enz ...
Blok terug in elkaar
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/26122009219.jpg
De km teller ook aangepast let wel hij is enorm lichtgrijs door de flits int echt is het beter
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/26122009220.jpg
Blok er in
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00004.jpg
Benzine tank van de mk3 er onder
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00005.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00006.jpg
Nog wat nieuwe onderdelen
Paar nieuwe steunen , nieuwe benzineleidingen enz...
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050328.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050329.jpg
Achteras van de mk3 er onder + voor
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00021.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00022.jpg
Dan alles nieuw om de blok groot onderhoud te geven
Nieuwe Bougies
Nieuwe Bougiekabels
Olie+lucht+benzine filter
Olie
Rem olie
Boite olie
Nieuwe remmen Brembo max voor + achter
Nieuwe Handremkabels
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00027.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00029.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC00030.jpg
dan een tripje naar nederland gemaakt om deze velgen op te halen , deze worden helemaal hersteld in de originele staat + herboord
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050348.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050346.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050344.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050343.jpg
Zo dit is het voorlopig , deze week gaan we verder werken om de blok te laten draaien meer updates dan !
grtz
smeerpeer
18-01-2010, 11:52
Leuk, leuk!
Wolf in...etc
Renegade
18-01-2010, 12:00
Ziet er heel netjes uit ! :thumbup:
Word allemaal heel grondig aangepakt zo te zien :D verbaasd me dat er nog geen afkeurend gezeur is gepost omdat het een 83'er is :tongue:
Ochja heb op sommige forum's al kritiek gekregen dat het een 83 is , maar hier in belgie zit iedereen op een 83 of 84 te wachten om een motorswap te mogen doen ivm de oldtimer keuring
En buiten de motor word hij helemaal terug 100% origineel zoals hij uit de fabriek is gekomen , alle blutsjes eruit en een nieuwe laklaag er over ;)
grtz
cloontje
18-01-2010, 12:53
wat maakt het uit wat voor een bouwjaar het is. Zolang het toch een nette en goede wagen is boeit het niet.
Leuk project en post maar veel foto's.
Gr
Benji-GT
18-01-2010, 15:01
Leuk project, ziet er allemaal veel belovend uit ! 5 deurs is ook gaaf idd
CleanedCordoba
18-01-2010, 15:22
mooi project en wielen zijn ook nice! :thumbup:
vet project hoor:thumbup:
netjes allemaal!
brabomk1g60
18-01-2010, 20:07
Wordt een kick autooke :thumbup:
Gaaf ding! een wolf in schaapsklere :thumbup:
vw roadwarrior
19-01-2010, 06:18
vr6 is altijd goed!
mooi toch een 83er dan hoef je straks niet meer zo'n zware keuring te ondergaan toch? Maar alleen rond je woonplaats mogen rijden lijkt mij niks ;)
mooi toch een 83er dan hoef je straks niet meer zo'n zware keuring te ondergaan toch? Maar alleen rond je woonplaats mogen rijden lijkt mij niks ;)
Hij moet nooit meer naar de keuring is reeds oldtimer gekeurd en staat op O-platen
Goh in principe moet je er 25km van je thuis mee blijven maar mijn verzekeringsagent zegt ook hier is een mouw aan te passen
je mag steeds proefritten maken moet je gewoon wat werkgerief in je wagen leggen
En je mag steeds naar een meeting rijden ongeacht waar het is als je het maar kan aantonen
Zoals in Mei rijd ik er naar het gti treffen in oostenrijk mee
grtz
breadfan83
19-01-2010, 11:53
Mooi hoor! Die velgen gaan super staan bij het oude uiterlijk van de auto, en dat blok is sowieso gaaf!
Dit word zeker knap als hij klaar is!
Proper project !
Goed dat we in belgie nog de oldtimer regeling hebben waar we zo goed als vrij spel bij hebben.
Ikzelf heb al wel last gehad met ritten door de week met o platen, maar zolang je het bij weekend ritjes houd ga je weinig problemen hebben ;)
Succes ermee
vet project, gaat hard, ben benieuwd
Zo
Gisteren eens alle electriciteit aangesloten zowel aan de motor en binnenin en jawel hoor alles werkt , deze kabelboom is aangepast aan die van golf 3 dus elk draadje doorgegaan en terug gesoldeert aan een ander :)
Hopelijk volgende week eens kunnen starten
Gelijk ook nog wat nieuwe vijsjes , rubbertjes , klemmetjes enz ... opgehaalt en alsook nieuwe centerkaps voor men velgen
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050373.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050376.jpg
dieselken
29-01-2010, 07:57
Hij moet nooit meer naar de keuring is reeds oldtimer gekeurd en staat op O-platen
Goh in principe moet je er 25km van je thuis mee blijven maar mijn verzekeringsagent zegt ook hier is een mouw aan te passen
je mag steeds proefritten maken moet je gewoon wat werkgerief in je wagen leggen
En je mag steeds naar een meeting rijden ongeacht waar het is als je het maar kan aantonen
Zoals in Mei rijd ik er naar het gti treffen in oostenrijk mee
grtz
Om uw oude auto als oldtimer te kunnen inschrijven (met een O-nummerplaat) moet hij wettelijk aan één voorwaarde voldoen: hij moet al 25 jaar of langer ingeschreven zijn. Dat betekent dat u enkel bij de technische controle moet langsgaan op het moment dat u hem wilt inschrijven en dat hij daarbij slechts oppervlakkig wordt nagekeken (op vijf punten). Een nadeel is dat uw auto slechts uitzonderlijk de openbare weg op mag: in een straal van 25 kilometer rond uw woning of verder om deel te nemen aan oldtimermanifestaties, maar altijd tussen zonsopgang en zonsondergang.
Indien u uw oldtimer om het even waar en wanneer wilt kunnen gebruiken, moet u hem als een gewone auto inschrijven en dus de standaard technische keuring laten ondergaan. Welke vorm van inschrijven u ook kiest, u betaalt sowieso minder belastingen. Een auto die als oldtimer is ingeschreven, geniet bovendien gunstiger verzekeringstarieven. Meer details over de oldtimerkeuring vindt u op de website van GOCA.
De internationale oldtimerfederatie FIVA heeft in oktober 2008 besloten om haar definitie van ?oldtimer? aan te passen. Volgens de nieuwe regels van de FIVA zal een auto vanaf 1 januari 2010 minstens 30 in plaats van 25 jaar oud moeten zijn om te kunnen toetreden tot de categorie van de ?oldtimers?. Vooralsnog verandert deze stellingname niets aan de wetgeving ter zake, maar ze dient wel als hefboom om bij de politieke overheden te lobbyen voor gebruiksbeperkingen op Europese schaal.
Meer info: AG731.
Voor ge naar buitenland gaat vraag je best even je verzekering na... Ken gevallen die opweg naar worthersee hun autotje kwijtgeraakt zijn, hierdoor. In overtreding met je verzekering = contract breuk = geen geldige keuring op moment van controle = inbeslagname = met de trein verder... dank u polizei :eek:
Ikzelf heb al 2 boetes gekregen omdat mijn auto geparkeerd stond op de dijk. O plaat is gelijk aan Z plaat. je kan er enkel mee testrijden en van en naar meeting. testrijden wil wettelijk zeggen ge vertrekt thuis voor controle rit en zonder stoppen keer je terug naar huis zonder uit de straal van 25km te komen. de combinatie testrit/lunch/testrit werd op de rechtbank niet aanvaard, met of zonder gereedschap in de koffer.
Wettelijk is het oldtimer rijden zo blachelijk beperkt dat het niet leuk is om er mee te rijden... Zo lang je niet tegen de lamp loopt heb je geluk. Zo simpel is het eigenlijk... Motorswap is technisch ook niet wettelijk. 't is niet omdat het een oldtimer is dat hem niet meer moet voldoen aan het pvg nummer... Bij ongeval keert de verzekering zich tegen u. zelf gehad met een golf 1 1.8T was in mijn recht, maar kon toch elders een verzekering zoeken.. Ook hier geld, zo lang het duurt, profiteert er van...
verder leuke combinatie kas/motor/velgen... komt goed hier...
Om uw oude auto als oldtimer te kunnen inschrijven (met een O-nummerplaat) moet hij wettelijk aan één voorwaarde voldoen: hij moet al 25 jaar of langer ingeschreven zijn. Dat betekent dat u enkel bij de technische controle moet langsgaan op het moment dat u hem wilt inschrijven en dat hij daarbij slechts oppervlakkig wordt nagekeken (op vijf punten). Een nadeel is dat uw auto slechts uitzonderlijk de openbare weg op mag: in een straal van 25 kilometer rond uw woning of verder om deel te nemen aan oldtimermanifestaties, maar altijd tussen zonsopgang en zonsondergang.
Indien u uw oldtimer om het even waar en wanneer wilt kunnen gebruiken, moet u hem als een gewone auto inschrijven en dus de standaard technische keuring laten ondergaan. Welke vorm van inschrijven u ook kiest, u betaalt sowieso minder belastingen. Een auto die als oldtimer is ingeschreven, geniet bovendien gunstiger verzekeringstarieven. Meer details over de oldtimerkeuring vindt u op de website van GOCA.
De internationale oldtimerfederatie FIVA heeft in oktober 2008 besloten om haar definitie van ?oldtimer? aan te passen. Volgens de nieuwe regels van de FIVA zal een auto vanaf 1 januari 2010 minstens 30 in plaats van 25 jaar oud moeten zijn om te kunnen toetreden tot de categorie van de ?oldtimers?. Vooralsnog verandert deze stellingname niets aan de wetgeving ter zake, maar ze dient wel als hefboom om bij de politieke overheden te lobbyen voor gebruiksbeperkingen op Europese schaal.
Meer info: AG731.
Voor ge naar buitenland gaat vraag je best even je verzekering na... Ken gevallen die opweg naar worthersee hun autotje kwijtgeraakt zijn, hierdoor. In overtreding met je verzekering = contract breuk = geen geldige keuring op moment van controle = inbeslagname = met de trein verder... dank u polizei :eek:
Ikzelf heb al 2 boetes gekregen omdat mijn auto geparkeerd stond op de dijk. O plaat is gelijk aan Z plaat. je kan er enkel mee testrijden en van en naar meeting. testrijden wil wettelijk zeggen ge vertrekt thuis voor controle rit en zonder stoppen keer je terug naar huis zonder uit de straal van 25km te komen. de combinatie testrit/lunch/testrit werd op de rechtbank niet aanvaard, met of zonder gereedschap in de koffer.
Wettelijk is het oldtimer rijden zo blachelijk beperkt dat het niet leuk is om er mee te rijden... Zo lang je niet tegen de lamp loopt heb je geluk. Zo simpel is het eigenlijk... Motorswap is technisch ook niet wettelijk. 't is niet omdat het een oldtimer is dat hem niet meer moet voldoen aan het pvg nummer... Bij ongeval keert de verzekering zich tegen u. zelf gehad met een golf 1 1.8T was in mijn recht, maar kon toch elders een verzekering zoeken.. Ook hier geld, zo lang het duurt, profiteert er van...
verder leuke combinatie kas/motor/velgen... komt goed hier...
Auto plat op de grond met veel te grote velgen onder en een dikke chip in de motor is ook niet wettelijk want hij word ook niet zo aangeboden op de keuring , iedereen doet percies of bij een motorswap doe je een groot risico
Mijn verzekeringsagent is op de hoogte van de motorswap ik ken hem namelijk heel goed
Als jij een ongeval doet met je auto met een schroefkit opt platste en velgen onder ben je in principe ook niet gedekt want de auto is zo niet aangeboden geweest op de technische keuring
En zo kunnen we uren doorgaan ...
dieselken
29-01-2010, 13:56
schroefkit op 't platste en velgen staan wel op tunings attest, bij mij toch... Dit is tot nader order niet mogelijk op een oldtimer.
Groot risico, is maar hoe je het bekijkt. zo lang er niets gebeurd is het klein. de dag dat er wat gebeurd is het maar te zien hoeveel het gaat kosten. Dan kan je de omvang van het risico besluiten. :)
Heb zelf ook 1.8t in mk1 gehad, 1.9tdi pd in mk2, toen overgestapt naar de omslachtigere legale weg. (inschrijven in Duitsland en importeren) corrado, mk3, mk4 met motorswap. golf 2 ten tijde van voor het tuningsattest getunede G60 met 272pk (aangegeven) en legaal met schroefset rolkooi, sparco's en 4punts gordels, enz... Aangezien ze dit nu heel erg moeilijk gemaakt hebben, zoek ik me ook weer een oldtimer om een project te verwezenlijken.
Zo lang het duurt profiteren we er allemaal van...
In 2014 moeten we met onze oldtimerkes toch terug elk jaar naar de keuring voor de vereenvoudigde keuring, ook om onze uitstoot op te meten, deze zal dan weer bepalend zijn hoeveel ecotax we er zullen op betalen. Maar tegen die tijd zijn we allemaal bezig met DC motoren en battery packs aan het inbouwen.... ;-)
Back on topic...
blijft het blok origineel? of ga je deze ook aanpakken?
Schroefset en velgen staan er mischien op , maar dan wel op legale hoogte dat vergeten er soms veel :)
dit jaar blijft de blok standaard omdat er in de wagen al genoeg geld is gekropen en zeker in de blok om deze perfect te hebben
maar in het achterhoofd hou ik toch wel ergens een turbokitje voor volgend jaar ;)
grtz
wel lastige regeling in belgie...
zou het niet uit kunnen hem in nederland in te voeren, de boel op kenteken laten zetten (incl schroefset hoogte etc) en dan weer terug invoeren naar belgie?
dieselken
30-01-2010, 07:16
wel lastige regeling in belgie...
zou het niet uit kunnen hem in nederland in te voeren, de boel op kenteken laten zetten (incl schroefset hoogte etc) en dan weer terug invoeren naar belgie?
Zo simpel is het helaas niet meer. Heb dit vele malen gedaan via duitsland omdat hun 'vermelding' veel gedetailleerder is dan nl. en invoer uit belgische wagen veel duurder is in nederland dan in duitsland.
verder kan het niet meer op een voertuig dat reeds in belgië is ingeschreven geweest.
enz...
Djinn_4fun
30-01-2010, 08:47
Mooie kleur.
Van de week de eerste x leven er ingeblazen
starte vrijwel direct maar maakte int beging toch wel redelijk wat lawaai tot er overal olie was en oliedruk was opgebouwd achja blok is open geweest zal wel normaal zijn zeker , nu draait hij ondertussen al lekker zoals hij nieuw is :)
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/th_MOV00076.jpg (http://s911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/?action=view¤t=MOV00076.flv)
Sinds gisteren avond zit de koeling er in na wat aanpaswerk en laswerk , hij is dus 5cm meer naar voren gekomen en past nu perfect!
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050402.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050404.jpg
De motorruimte , plaats genoeg voor een turbo he :P
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050406.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050407.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050408.jpg
Moet hem wel wat omhoog zetten is iets dieper gezakt dan verwacht met de blok er in ...
grtz
netjes hoor,en idd als ie los is geweest maakt ie eerst wat herrei voor ie op oliedruk is....
[QUOTE=dieselken
verder kan het niet meer op een voertuig dat reeds in belgië is ingeschreven geweest.
enz...[/QUOTE]
Tenzij je iemand hebt/vindt die de registratie kan laten verdwijnen :D
Velgen zijn nog niet klaar , maar hij rijd allesinds toch al
Heb wel al wat stukken gehad die kapot zijn gegaan zoals , chauffageradiatorke , Motorsteun en nu zit ik met een koelvloeistof lek maar dat word allemaal wel opgelost
Hier paar fotokes hoe hij er nu bij staat en rijd
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050417.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050413.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050412.jpg
En dan Filmpjes ;)
http://www.youtube.com/watch?v=BBJFS_HXO8s
http://www.youtube.com/watch?v=S_sFRaibhTo
Ook bumper opgehaald met chromé bieze er in
http://img32.imageshack.us/img32/8572/hpim1454.jpg
En dan nog ff een fotoke van mijn daily driver ;)
http://img687.imageshack.us/img687/8927/dsc0064copy.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/6157/dsc0084copy.jpg
grtz
dik hoor zo die vr6! je daily ziet er ook super uit :thumbup:
Mooie Golfjes! Zo'n oude Golf 2 met een 6 cilinder blijft heel dik. Een echte wolf in schaapskleren :thumbup:
Je Golf 5 is ook erg netjes! :)
Mooie wagens Lars! :thumbup:
Voila vandaag nog wat met de vr6 gereden
vanavond gaat hij binnen bij watti
- Nieuwe Klepstoters
- Nieuwe Waterpomp
- Inox pot met upturned stuk achteraan plaatsen
- Laatste hand aan de electriciteit leggen
- En hier en daar nog wat prullen afwerken
En dan staat hij klaar voor wsee
Heb gisteren de voorste wielkasranden ook grondverf opgezet , want hier wat de lak afgebladerd van mij + de vorige eigenaar en om te voorkomen dat er roest gaat komen opweg en terug van worthersee dit maar ff vlug gedaan :)
velgen gaan vanavond ook terug naar Gold Creations om te lakken
Hier wat fotokes hoe hij er nu bij staat
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050498.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050499.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050500.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050501.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1050502.jpg
grtz
Ziet er netjes man....!!!
geen groot fan van dat stuurtje, verder staat de auto er gaaf bij.. velgen staan hem super
Chriskee.
09-04-2010, 20:51
Super! :thumbup:
Echt een mooie nette auto, met een hele mooie motor erin :thumbup:
Alleen, zoals vdWal. al zegt, zou ik dat stuur eruit halen.
Breekt hem toch op..
Stuurtje rijd fijn dus het blijft er in :)
grtz
dieselken
10-04-2010, 00:44
groot gelijk...
gaaf project, ziet er goed uit!
zonde alleen van die teller bak, wel het makkelijkste met oude type zekeringkast.
succes verder!
Hij is mooi geworden Lars!! :thumbup:
gaaf project, ziet er goed uit!
zonde alleen van die teller bak, wel het makkelijkste met oude type zekeringkast.
succes verder!
Tellerbak hebben we genomen omdat ik graag de olietemperatuur enzo zag
+ ik had een oude teller tot 180 er in zitten zonder toerenteller
Ok ik had metertjes enzo in het dashboard kunnen zetten , maar dan vind ik deze oplossing beter :)
Hij is mooi geworden Lars!! :thumbup:
Thx!!
P.MK3Dub.
12-04-2010, 20:23
Zeker mooi, velgen zijn super gaaf! Dikke VR6 erin nice :)
hoe heb je dat gedaan met de fusee stukken?
als ik ze op mijn golf2 plaats dan staat hij met originele veren +/-4cm hoger dan met het originele golf2 fusee.
is dit op telossen met een schroefset?
en de fuseekogel, de buitenste gaten komen niet over een met originele golf2 draag armen.
groetjes, berry.
meinderturk91
12-04-2010, 21:34
mooi ding :thumbup: wielen staan hem ook super dik :)
Klein jaartje & 5000km verder zijn we nog met de mk II bezig
Ik heb hem uit nieuwschierigheid eens te koop gezet maar zolang hij niet weg is doen we verder ;)
Ondertussen zit er een nieuwe grill in & zijn er motorisch nog wat verbeteringen gebeurt zodus staat hij nu op punt op motorisch vlak
Sinds vandaag zit er ook een setje BBS RS onder in 16 duim met Toyo proxes 195/40/16 banden op , hij moet nog een beetje zakken maar ik vind het toch al niet slecht ;)
Verder komt er deze maand een volledig inox lijn onder
Plaatje bij het praatje!!
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1070115.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1070116.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1070117.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/P1070120.jpg
grtz
Zeker niet slecht, al moet ik zeggen dat ik de vorige setup net iets beter vond! :thumbup:
Nieuw jaar nieuwe setup he :D
Voila beter foto's , Space achteraan moet er nog tussen maar ga hem vooraan laten liggen zoals hem ligt enkel achteraan komt hij nog 0.5cm lager
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0505.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0511.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0513.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0515.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0529.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0531.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0537.jpg
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/DSC_0538.jpg
Ik zou de hoogte zo houden dan Lars, hij 'lijkt' nu al iets achterover te hangen..
Denk dat het perfect staat als je achter die spacertjes ertussen hebt zitten :)
Ziet er in ieder geval goed uit natnek!
Dennis-Mash
06-04-2011, 22:11
Zeer gaaf!
Geweldige wagen :thumbup:
breadfan83
07-04-2011, 12:28
Verrekte dik!
Thx
Misha je hebt gelijk we hebben het gisteren bekeken , enkel achteraan komt er nog een spacer en voor de rest blijf ik er af :D
PuttenMKII
07-04-2011, 14:30
netjes! :)
heel strak! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.