View Full Version : Furb: Dubclub racert!
Hallo iedereen,
Ik ga mijn nieuwe hobby/project auto laten zien. Het is een Golf 2 1.6 uit 1988, uitvoering: kale luis. Er zit helemaal niks op!
Zo heb ik hem gekocht, maar dan op originele stalen velgen.
http://img28.imageshack.us/img28/9161/58806815.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/350/40847224.jpg
Het fijne is dat ik de auto helemaal niet nodig heb. Ik hoef dus geen rekening te houden met praktische zaken als bagageruimte en het meenemen van mensen ofzo. Een aardige bijkomstigheid was dat de schroefset al gemonteerd was. Toen ik thuis kwam heb ik direct de spatlappen eraf gehaald, mijn radio en US knipperlichten ingebouwd. Inmiddels heb ik een rolkooi aangeschaft. Plannen op dit moment zijn: kuipstoelen, racestuur, een tussendempervervanger en een stel mooie wielen.
Een tweetal vorige auto's:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/DSC_5601.jpg?t=1254348458
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/MWM2.jpg?t=1254348403
leuk ding in de oldskool look, zoals die was! gaat nu ook wel mooi worden denk ik! alleen jammer dat het dan een 1600 is...
Heuuh dikken autow rolkooi heeuuj
Djinn_4fun
01-10-2009, 05:46
ga je die spatlappen houden?
zo nee heb ik interesse.
Succes met je project :thumbup:
Leuke basis. Aangezien je vorige auto's er top uitzien zal het met deze ook wel goed komen, denk ik zo! :thumbup:
Als die reflectorplaat netjes is, heb ik eventueel wel interesse ;)
De Limburger
01-10-2009, 10:04
Dat wordt weer een dikke kar..
Gr Ronnie
martijnvanderh
01-10-2009, 11:15
Dikke kar hoor!
CleanedCordoba
01-10-2009, 11:55
nette bak! en gaat vast goed komen :D
heb trouwens wat spullen voor je klaar liggen ;)
De spatlappen zijn in principe toegezegd aan een clubgenoot van ons!
De reflectorplaat is niet echt los te halen, dus ik laat hem lekker zitten.
Frans, de spullen... ja... ik heb nog niks gehoord over het sportstuur. Die veerpoot kom ik wel een keer oppikken. Ik hoop trouwens dat ik nog wel wat hoor van dat stuur, wel een leuk ding :)
Gisteravond heb ik trouwens samen met Misha een rolkooi opgehaald in Belgie. We hebben hem gisteravond nog even snel erin gezet om te passen enzo. Als ik al mijn onderdelen compleet heb, ga ik het spul laten spuiten in een ander kleurtje.
Foto's komen wel een keertje!
Djinn_4fun
01-10-2009, 20:23
Jammer dat de spatlappen al vergeven zijn.
jammer.
want??
is juist vet :thumbup: en als de wijzigingen gewoon weer ongedaan gemaakt kunnen worden is er IMO niks loos....
Hij vind het jammer dat de spatlappen niet meer te koop zijn ;)
martinus83
01-10-2009, 22:17
een leuk projectje, klinkt goed ferdie, ben heel benieuwd, hier houd ik van ! ;)
jongens laatste waarschuwing.
rick_polo
02-10-2009, 06:11
Jammer dat de spatlappen al vergeven zijn.
Sorry ik was je net voor!
Maar komt hier helemaal weer goed furb!back in the running! :cool:
Djinn_4fun
02-10-2009, 07:21
Helaas komt wel weer eens een setje voorbij :thumbup:
He Ferdie, mooie aankoop !
Word wel wat volgensmij :thumbup:
The Skinnmeister
02-10-2009, 18:34
We w8ten geduldig op vorderingen van het project ;)
Heb inmiddels een tussendempervervanger en een veerpootburg achter besteld :)
Dik maat.
roep maar als ik moej helpen ik heb er zin in :thumbup:
Oke, hang de tussendempervervanger er maar onder ;) Mag je die van Misha ook gelijk doen. Wij betalen de huur bij Sulliman en je krijgt een kip 20 als beloning. Wanneer heb je tijd? :D
Zo.. de tussendempervervanger is ontvangen en de veerpootbrug achter ook. Ik heb hem direct gepast samen met Misha. Hij past! En de 4 puntsgordels ook. Die laatste zien er niet nog niet echt tof uit met de originele stoelen...
CleanedCordoba
07-10-2009, 22:53
netjes man! gaat helemaa goed komen :D
tof tof wanneer word het gemonteerd?
Martinus heeft vandaag een stel gaten gemaakt om de rolkooi enigszins degelijk te monteren. Dinsdag breng ik de rolkooi, veerpootbrug achter en de buitenspiegels naar de spuiterij. Dan worden ze in een leuk kleurtje gespoten. Ik moet ook een keer foto's maken trouwens....
Heb je ook een veerpootburg voor voor? Ik heb er nog eentje liggen voor een Golf 2, is knal geel en volgens zeggen van Sparco (?). Mag voor weinig weg als je interesse hebt :)
Die had hij al eentje van een clublid kunnen overnemen, maar in feite nutteloos want het draagt niet bij aan de race>look<
met een 1.6 onder de kap hou je de kap toch dicht en voor de wegligging hoef je het ook niet meer te doen lijkt me ;)
Daarbij moet er geboord worden voor zo'n veerpoot voor en das ook zonde! Boren in een auto ;)
PS. bedankt voor het aanbod.
Shit, kom ik er nóg niet vanaf :tongue:
Boren hoeft niet hoor, ik kan 'm er ook voor je oplassen :rolleyes:
Succes met de Golf, ben benieuwd naar de kooi enzo :)
SubdubberGT
12-10-2009, 06:11
Nou, wanneer zit er schot in de zaak :D Ben erg benieuwd naar de foto's!!
martinus83
12-10-2009, 11:04
Een veerpootbrug voor-onder heeft wel degelijk nut voor de wegligging (de corrado had er een). , misschien is dat een idee als je hard door de bocht wil kunnen. Misschien nog wel meer dan voor-boven (geen ervaring mee).
En als je race look onder de kap wil, en 100+ pk's , en een dik geluid, dan zijn er nog wel meer leuke dingen mogelijk!
Ja vieze fur, ik zou die veerpootbrug wel nemen! Feit is dat je met een trage auto de bochtsnelheid vaak wat hoger probeert te houden om minder snelheid te verliezen.
Maar sowieso, onafhankelijk van de motor, lijkt me dat stukje betere wegligging toch altijd mooi meegenomen!
Ow ik zie net dat het om de bovenste gaat? of hoe zit het? Alleen de bovenste voegt volgens mij idd maar beperkt iets toe...
Idd, ik heb de bovenste liggen (dus onder de motorkap ;))
eddie-polo
12-10-2009, 16:46
een veerpootbrug werkt echt wel probeer het is ;)
riendert
12-10-2009, 16:46
Daarbij moet er geboord worden voor zo'n veerpoot voor en das ook zonde! Boren in een auto ;)
PS. bedankt voor het aanbod.
voor een kooi moet er ook geboord worden.
Heel goed Riendert, maar die draagt bij aan de racelook.. een veerpoot onder de motorkap niet ;)
Precies..snap dat nou eens. het gaat toch om de looks... meer niet.... :rolleyes:
vwmk2driver
12-10-2009, 17:00
Heel goed Riendert, maar die draagt bij aan de racelook.. een veerpoot onder de motorkap niet ;)
als je alleen voor de looks gaat, kun je hem er toch op lijmen?
dan zit hij er even goed op, en ik kan je vertellen dat doet echt veel aan de looks hoor...
Vast wel, maar je kan 'm ook vast zetten met een bout.. is wat makkelijker als hij er ook nog eens een keer uit moet of net wat.
Renegade
12-10-2009, 17:11
als je alleen voor de looks gaat, kun je hem er toch op lijmen?
dan zit hij er even goed op, en ik kan je vertellen dat doet echt veel aan de looks hoor...
Leg hem er dan los op als je bij een meeting de kap open wil :rock:
Genoeg over veerpoten! Het gaat om de look. Ik zal op een meeting niet quasi stoer met m'n motorkap lafjes open en een verlepte veer er tussen gaan staan, dus mensen zien het toch niet.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het rijgedrag er (iets) beter van wordt. Dat rijgedrag zal me niet zoveel boeien. Een golf 2 die erg verlaagd is zal toch nooit 'goed' rijden, of er nou een stuk ijzer tussen zit of niet. Met die paar kilometer per jaar rijd ik wel rustig dat ik de bochten toch wel door kom :)
Morgen gaan we naar de spuitert! Als het buizenwerk een mooi laagje lak heeft zal ik (of Misha... waarschijnlijk Misha.. Misha heb je tijd?) foto's maken. Er zijn inmiddels al 3 pagina's praat en nog geen foto's...
VW-Golf-Power
12-10-2009, 18:49
Precies! het is tijd voor pic's
Foto's!
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/13102009082.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/13102009081.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/13102009080.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/13102009083.jpg
Vandaag luxe kentekenplaten gemonteerd, de achterbak schoongemaakt, nieuwe einddemper en tussendempervervanger gemonteerd en de rolkooi, buitenspiegels en veerpootbrug achter naar de spuiterij gebracht, het wordt wat... ooit... US stadslichten had ik er al ingebouwd.
De zoektocht naar mooie wielen en Sparco kuipstoelen gaat immer voort. Daarnaast houd ik mijn ogen open voor een sportstuur en een zwarte hemel. Dat zijn de dingen die op dit moment voor mij het belangrijkste zijn :)
Pak dan ook gelijk ff zwarte c stylen. lijkt anders zo raar ;)
rick_polo
13-10-2009, 19:44
komt hier helemaal goed furb!!!
ben benieuwd hoe de spullen in hun nieuwe 'felle' jasje zullen staan :thumbup:
tot zaterdag he ;) :confused:
Pak dan ook gelijk ff zwarte c stylen. lijkt anders zo raar ;)
Briljant! Zwarte C stijlen zijn net zoiets als benzine tanken in een auto :thumbup:
Rick... tot zaterdag... tja... ik hoop het... het is allebei tof! Ik luister inmiddels 24/7 JVT omdat Misha niks anders opzet. Het is wel gaaf, maar ja.. met de collega's is ook gaaf. We zien het wel, ik hou alle opties open :confused:
martinus83
13-10-2009, 21:29
Kunnen naar Essen gaan voor stoelen? alleen de sledes.. tja.
Maar je hebt "al" 1 slede toch?
Mn collega kent een bepaald iemand die merkloze zwart kuipstoelen verkoopt, schijnbaar voor weinig.. merkloos he. Maar dan zit je nog steeds met die onderstellen/sledes :)
Ben erg benieuwd naar de te spuiten onderdeeltjes!
Briljant! Zwarte C stijlen zijn net zoiets als benzine tanken in een auto :thumbup:
Tenzij het een diesel is! :thumbup:
breadfan83
13-10-2009, 21:49
Tenzij het een diesel is! :thumbup:
Breek me d'r de bek niet over open... en toevallig moest het ook nog zo nodig een Belg zijn die dat deed. :chair:
Martinus,
Die ene slede heb ik geannuleerd. Ik kan er niks mee, hij moest meer verzendkosten hebben en dat was voor mij de ideale mogelijkheid om er onderuit te komen. 1 slede kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens was enzo. Geld terug gekregen en op zoek naar de volgende.
Snelste oplossing zijn universele sledes.. maar goed, dan moet je nog een bult werk doen om ze passend te krijgen, dat zie ik ook niet echt zitten. Stoelen mogen ook wel merkloos zijn, zolang het maar een ontwerp heeft wat ik leuk vind.
martinus83
14-10-2009, 13:36
Sponsor mij een lasapparaat en ik maak de boel passend voor je ;)
Wooow... update!
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/16102009085.jpg
De rolkooi enzo hebben wat vertraging opgelopen, zal volgende week worden :)
Lijkt beter zo met die zwarte panelen. Hemeltje blijft wit?
voor een echte racelook ook die c stylen eruit en gaten in boren voor gewichtsbesparing.. tapijt eruit.. helemaal leeg trekken
Ik heb een gezocht topic geopend naar een zwarte golf 2 hemel, 3 deurs zonder schuifdak. Maar ik heb nog niks gevonden :) Ik zou hem graag willen hebben.
Het is racelook, dus die gewichtbesparing is totaal niet belangrijk. Daarbij vind ik die zwarte stijlen wel leuker. Een zwarte hemel zou het compleet maken. Heeft er iemand 1 in de aanbieding?
stukje (kunst)alcantara kopen.. voor de luxe racelook
http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/1/9/8/P1010198.jpg
Anders ga je naar de sloop voor een hemeltje...
Jezus, dat alcantara is echt geen porum... dan zou ik nog eerder een hemeltje spuiten of desnoods rollen.
dat alcantara moet je borstelen...dan is het gwn effen zwart...alleen als je er aan zit heb je die strepen weer...
Ja dat weet ik Brammes.. maar daar verandert mijn mening niet van :)
dan moet je nooit een sportieve auto in de wat hogere prijsklasse kopen misha, 9-10 keer zit het erin
Golf_84er
16-10-2009, 19:50
Hey furb, klinkt goed dat projectje van jou! Ben erg benieuwd naar je rolkooi, als je hem binnen hebt dan kom ik snel keer kijken man! Mijn witte golf staat nu in Oijen, afgelopen woensdag aan gewerkt en flink kaal gemaakt. morgen heel de dag verder!
Als je keer tijd hebt kom maar langs met Misha om te helpen of te buurte, kan ik meteen de jouwe ff checken!!
wat wel mooi zal staan is een externe oliekoeler, naast de kentekenplaat..
Rob, bedankt! Ik had al van Rick begrepen dat je het allemaal flink aan gaat pakken. Goed bezig! Wanneer verwacht je dat ie ongeveer klaar is?
Alcantara is inderdaad luxe in Range Rovers en dikke Porsches maar toch niet in een Golf 2? De uitstraling van de auto past er mijnsinziens niet bij. Daarbij is deze auto voor mij puur een hobby: ik heb de auto niet nodig maar wil gewoon een beetje hobby ermee hebben. Dus ik ga ook geen duizenden euro's in dingen stoppen waar ik toch niks mee doe. Het hele verhaal moet een beetje (voor zover kan) budgetneutraal zijn, oftewel: wat ik uitgeef moet ik er uiteindelijk ook ongeveer (al dan niet in onderdelen) voor terug kunnen krijgen.
owk, stukje kunst alcantara op de stoffenmarkt is niet gek duur hoor, paar tientjes..
in de m3's ( staan op dit moment drie bij mijn schoonouders e30, e36 en een e46 :D) en daar zit het ook in.. de uitstraling vind ikzelf altijd top..
Volgens mij vertel ik je net dat ik het niet bij een Golf 2 vindt passen. Budget is een bijzaak...
Sjonge jonge, zo kan het ook!!
Volgens mij vertel ik je net dat ik het niet bij een Golf 2 vindt passen. Budget is een bijzaak...
Richard, ik vind alacanta niet zo mooi lijken. Ookal valt de prijs mij alles mee. Toch bedankt voor je tip :thumbup:
Ja zo kan het inderdaad ook, maar volgens mij had Furb dat al duidelijk gemaakt..
als het niet blijft plakken dan moet je het misschien toch wat duidelijker brengen.
Die subtitel onder z'n naam klopt wel...
Kleine velgenupdate voor de winter:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/21102009100.jpg
Het spuiten van de rolkooi heeft wat vertraging opgelopen, morgen zou ie dan toch klaar moeten zijn...
Nondepin!
http://img188.imageshack.us/img188/4861/dsc0170jm.jpg (http://img188.imageshack.us/i/dsc0170jm.jpg/)
CleanedCordoba
22-10-2009, 20:47
ik zeg vet !!!!!!!! morgen irl bekijken :D
SubdubberGT
22-10-2009, 20:48
Lekker bezig jongens!!
Wordt een leuke wagen :D
martijnvanderh
22-10-2009, 22:15
mooooii!
VWType17
23-10-2009, 19:04
Heel erg gaaf!! :eek:
Verdere plannen klinken ook goed.
Ben benieuwd.
martinus83
23-10-2009, 19:17
super, echt!
wordt een heuze Dubclub mk2 race look :thumbup:
rick_polo
23-10-2009, 19:26
super, echt!
wordt een heuze Dubclub mk2 race look :thumbup:
helemaal mee eens!! :thumbup:
Bedankt mannen!
Vanavond samen met Stijn een retourtje Klazienaveen gedaan... 2 dikke kuipen met onderstellen opgehaald voor een lachwekkend lage prijs. Er zaten zelfs goede gordels bij maar helaas zijn blauw :screwy: Even een tussenstop gemaakt bij Tim, wat drankjes gedronken en weer naar huis gegaan. Was gezellig!
Morgen gaan de wielen naar de spuitert, banden zijn ook al onderweg. Dus met een paar dagen/weken ben ik eigenlijk al klaar met m'n mega hobby project :( :confused:
CleanedCordoba
24-10-2009, 11:03
ben erg benieuwd naar de stoeltjes :D
ennuh spiegels al gemonteerd ?
Nog niet, morgen gaan we dat doen overdag.. nu istie werken enzo en vanavond is het donker.
Toch wat leuker (en makkelijker) om het in het licht te doen zodat je ook wat resultaat ziet :)
De stoelen btw, de spiegels zijn even terug naar de spuiter vanwege die druipert.. samen met de wielen!
owk, stukje kunst alcantara op de stoffenmarkt is niet gek duur hoor, paar tientjes..
in de m3's ( staan op dit moment drie bij mijn schoonouders e30, e36 en een e46 :D) en daar zit het ook in.. de uitstraling vind ikzelf altijd top..
Kunst alcantara??? :screwy:
Volgens mij is alcantara kunst suede, maar ja
'Alcantara is een kunststof die gebruikt wordt als alternatief voor suède in de kledingindustrie en meubelmakerij.' bron: wikipedia
:)
martiepartie
24-10-2009, 11:43
kunst alcantara is dus zoiets als optelefoneren, een pleonasme..
Wel weer gelul, iedereen begreep wat er bedoeld werd. :D
kunst alcantara is dus zoiets als optelefoneren, een pleonasme..
Wel weer gelul, iedereen begreep wat er bedoeld werd. :D
excuses.. nep alcantara.. daar zit ook nog verschil in( in friesland zeggen we kunst leer, kunst alacantara etc) maar goed.. you get the point
excuses.. nep alcantara.. daar zit ook nog verschil in( in friesland zeggen we kunst leer, kunst alacantara etc) maar goed.. you get the point
in flevoland en gelderland ook hoor,we zijn geen kakkers:lmao:
als je weet wat er bedoeld word is het toch klaar?
@furb;hoe heb jij je zijpanelen achter nu zitten dan?
je bent wel mager met pics hoor ;)
Achterste panelen zijn eruit .. pics zijn er nog weinig omdat er verder weinig interessants te zien is.
Als straks de spiegels/wielen/kuipen erin zitten dan volgt er wel een mooi shootje (ben ik weer de lul)
achterste eruit,maar voorste zitten er nog in? en die c-stijl blijft ook zo zitten?
No offence, wilde alleen onduidelijkheden voorkomen. :thumbup:
Het rare is namelijk dat alcantara duurder is dan suede, waar kunstleer duidelijk goedkoper is dan zijn echte variant. :screwy:
het is blubclub oranje ;)
Na alle verhalen over grammatica en “tussen kunst en kitsch” even ontopic:
Spiegels zijn naar weer terug naar de spuitert ivm de druipers. Ik moest er toch heen omdat ik de velgen af moest geven. Die zal ik over een dag of 10 op kunnen halen, eerder heb ik geen tijd. Dat is ook tevens de reden van de weinige pics. Ik werk en als ik thuis kom is het quasi donker, daarbij is het project deze week in een stroomversnelling geraakt. Daarvoor was er weinig te melden…
Op dit moment zitten alle stijlen er nog in en de achterpanelen zijn er uit. Graag zou ik een zwarte hemel hebben, maar dat is een ‘detail’ wat op elk moment gemaakt kan worden.
Tjaap heeft wel een beetje gelijk met de gele rolkooi. De kleur heet namelijk oranjegeel, RAL 2000….
Oranje bestaat uit rood en geel, dus als je 't een rode kooi noemt heb je feitelijk net zo veel gelijk :D
het zal de belabberde kwaliteit foto wel zijn. Oranje it is.
Grappenmaker.. dan heeft het waarschijnlijk meer te maken met het scherm waar je achter zit.
Op mijn Apple Cinemascreen is het overduidelijk oranje.. ik heb zelden zoiets oranjes gezien ;)
How, geen commentaar op de fotos he tjaap!
Duss... ook hier is het meer geel dan oranje... Niet voor niks heet het oranjegeel he, anders heette het wel gewoon oranje!
Nou goed, dat zeg ik niet.. het is maar in de rapte gemaakt maar belabberde kwaliteit gaat wat ver :rolleyes:
Op mijn Apple iMac is het anders ook behoorlijk oranje... de foto is wss op statief gemaakt dus rap zal ook wel mee valle :D
en dan nog kan je hem zo oranje maken als je wil met photoshop.. :)
Met een statief kan je ook rap foto's maken ;)
Ik heb 'm inderdaad zo natuurgetrouw oranje gemaakt dmv de instelmogelijkheden in photoshop.
leuk project, een racelook golf 2 in t wit is gewoon goed natuurlijk :thumbup:
http://img406.imageshack.us/img406/7469/dsc0197a.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/4486/dsc0200c.jpg
CleanedCordoba
25-10-2009, 17:57
netjes man nu gordels nog :D
Mooi hoor, Misha props voor de nice pic's!
De Limburger
25-10-2009, 18:14
Zeer vet hoor..
Ik was aan het denken om mijn Kooi ook een kleur te geven, maar was ewr niet zeker van maar nu ik dit zie weet ik het wel zeker..
Heel dik.
Gr Ronnie en erg mooi oranje hoor.,
Op mijn scherm is ie ook geel :D
Netjes Fred! Gauw die andere gordels erin, nu kan je niet echt veilig zitten wel :D
Mish, ruis, dichtgelopen zwart, onscherpte... Dat kan je beter!
sorry vind de stoelen echt helemaal niks, erg hoog jamex gehalte( waren ongetwijfeld erg goedkoop, maar zien er ook zo uit).. de rest( geeloranje kooi) erg leuk
Ik vind de stoelen zeer geslaagd,
het was me ook nog is even een rit maar twas wel gezellig en ook nog een biertje op de plaza in Emmen gedronken met onze komrat Timmie :D
chill!
De Limburger
25-10-2009, 21:37
Het nadeel is meestal bij die stoelen dat het schuim onder je kont erg snel plat en dun gedrukt wordt waardoor het lijkt alsof je op een houten plank zit, en al helemaal bij een stevige verlaging.
En wat ook in mijn ogen minder is, is dat je de rugleuning niet kan verstellen, naar de houding waar je zelf het liefste en beste kan zitten.
Verder zijn ze niet lelijk ofzo, en voor jou doeleinden meer dan goed genoeg.
Wat voor een velgen komen er eigenlijk onder, staal heb ik gezien, komt er ook nog een dik setje sportvelgen onder?
Gr Ronnie
Bedankt voor de leuke reacties!
Over de foto’s. Op mijn computer zijn ze ook wat vaag, maar bij Misha zien ze er wel super vet uit. Misschien ligt aan de computer waar je op zit? Nu weet ik dat Melvin ook een mac heeft, dus daar kan het dan eigenlijk niet aan liggen? Vreemd…
Over de gordels, ik heb nu 2 setjes gordels liggen maar das allebei eigenlijk niks. De ene is een 3 puntsset, die passen niet en de andere zijn blauw, das lelijk. Dat zijn wel 4 puntsgordels maar kan ik niet monteren zoals ik wil. Ik moet dus even op zoek naar een ander setje gordels. Ik heb al even gezocht maar volgens mij dat wat lastig. Ik wil dus 4 puntsgordels hebben waarbij de montagepunten op de veerpootbrug komen, maar zonder beugels. Ik wil als het ware een lus van gordel om de veerpoot wikkelen. Dat kan ik met de Sparco’s die ik heb wel, maar dat zijn weer 3 puntsgordels. Daarbij zijn de montagepunten aan de stoel van de Sparco’s weer anders dan bij de blauwe, die passen wel weer goed. Pff… ik zou eigenlijk gewoon een combinatie van de 2 setjes die ik heb moeten kopen. Gelukkig zitten de originele 3 puntsgordels er nog en daarmee kan ik toch ‘veilig’ rijden.
Het setje was niet zo duur, het trok me vooral aan omdat het compleet en passend was. Vooral het vinden van onderstellen die plug & play waren viel me tegen. Dubbele meevaller dus. Als ik mocht kiezen zou ik wel zulke stoelen nemen, maar dan van een ‘merk’. Nu vind ik dit wel tof. Het zit oke en het ziet er ook wel goed uit. De stoelen kunnen helaas niet zo ver naar achteren zoals ik zou willen maar dat hoort dan weer bij het racegebeuren, zullen we maar zeggen. Rugleuning is niet verstelbaar maar de houding zit wel normaal, dus op zich vind ik dat dan ook niet nodig. De kwaliteit… de tijd zal het leren.
De stalen velgen liggen nu bij de spuiterij. Das een beetje het wintersetje. Ik ben wel op zoek naar een ‘luxe’ set maar dat valt niet mee. Het aanbod staat me op dit moment niet zo aan. Daarom heb ik die staaltjes gekocht. Dan rijd ik er de komende tijd toch blits bij.
voor de racelook zou ik toch voor de bbs van kiwi gti gaan(arend), verder ben ik wel benieuwd naar het eindproduct
Ik vind die velgen wel echt dik maar...... ik vind ze te breed onder een golf zonder wiellijsten. En dan is er ook nog iets met een budget wat ik heb ;)
SubdubberGT
25-10-2009, 23:34
Zet je er toch lijsten op!
Heb toevallig nog een setje liggen :thumbup:
ik vind het toch niet zo,je spullen opzich wel maar de ombouw zelf...
IMO is het te overduidelijk raceLOOK, het zou al iets beter worden als je die zijpanelen er weer in zou zetten,kofferbakbekleding opsnorren en erin en bekleding op de bodem...
of gewoon alles eruit natuurlijk:D
IMO is het te overduidelijk raceLOOK
Dan is het toch juist heel geslaagd... ik bedoel, dat is exact het concept van de auto :cool:
Dan is het toch juist heel geslaagd... ik bedoel, dat is exact het concept van de auto :cool:
je hebt gelijk,ik zal het anders formuleren.
ik zou of alles bekleden,of alles eruithalen.vind het niet mooi dat na de deuren ineens alles kaal is en iets verderop de c-stijl weer hangt.
het oogt erg slordig zo,vind ik.....
Tja ... het is toch een soort van mix van racelook en toch ook nog wat praktisch gemak. Als je alles eruit haalt is het net zo'n koekblik denk ik, en aangezien er toch geen snel blok ik ligt heb je denk ik meer aan een stel paneeltjes en een tapijtje op de
grond. Dat maakt het denk ik toch net wat leuker/relaxter/comfortabeler om mee te rijden.
Maar ik vind een echte racer ook erg vet, maar dat wordt gewoon erg extreem, als je dat gaat toepassen op een 1.6je dan vind ik juist dat weer een beetje karig, maar goed.. dat is mijn mening. Furb moet 'm bouwen zoals hij dat wil, het is imo nu al geslaagd!
Maar ik vind een echte racer ook erg vet, maar dat wordt gewoon erg extreem, als je dat gaat toepassen op een 1.6je dan vind ik juist dat weer een beetje karig, maar goed.. dat is mijn mening. Furb moet 'm bouwen zoals hij dat wil, het is imo nu al geslaagd!
kompressor op dat 1.6je :thumbup:
ik bedoel ook niet perse helemaal kaal,gewoon de rest ook bekleden zou ook niet gek staan denk ik....
Een kompressor op die 1.6 zou de racelook totaal verpesten :D
Een kompressor op die 1.6 zou de racelook totaal verpesten :D
logisch,dan is het geen 'look' meer :tongue:
martinus83
26-10-2009, 12:08
Ik zou de deurpanelen achter terugmonteren, of een net zwart stuk hardboard op maat maken ofzo?
Stoelen zijn prima, past er goed in, alleen had ik zelf nog iets verder gekeken en wellicht iets meer uitgegeven voor een wat beter zithouding, dwz, dat je je zithouding nog enigzins kan aanpassen.
Misschien nog wat leuke details aanbrengen, oranje pijlen bij de sleepogen ofzo?
Het idee van een oranje reserve wiel ligt eral, zou ik ook zeker doorvoeren. Misschien handig om dalijk te kijken of een van je 16 inchers enigzins in je reservewielbak past. Zo niet kun je altijd een maatje kleiner nemen.
Dat reservewiel is nog een tof idee... pijlen naar de sleepogen en dat soort dingen maakt het denk ik te, zou ik zelf niet doen.
Het moet wel een strakke auto blijven, als je allemaal van die kleine dingen doet krijg je snel zo'n over de top auto met teveel tierelantijnen.
reservewiel in een raceauto... :rolleyes: oh ja het was racelook :thumbup:
Ook al is het geen racelook, langs de weg heb je geen pit waar ze de wielen klaar hebben liggen..
Gave stoelen Ferdie. Ziet er dik race uit zo :thumbup:
Tof dat jullie even langs kwamen ;)
Ook al is het geen racelook, langs de weg heb je geen pit waar ze de wielen klaar hebben liggen..
daarom voor de racelook een busje bandenrep., heb je geen pitt nodig en ok voor de APK. ( reserve wiel is tegenwoordig vaak een optie)
jellehier
26-10-2009, 12:48
daarom voor de racelook een busje bandenrep., heb je geen pitt nodig en ok voor de APK. ( reserve wiel is tegenwoordig vaak een optie)
APK?
Moet je daar een reserve wiel voor hebben dan??
mijn auto word al jaren goedgekeurd zonder....
Van die bandenreparatie shit ben ik niet zo kapot maar dat terzijde. Ik vind een oranje (16 inch) stalen velg achterin best bijdragen aan de complete look, dan oogt de lege achterkant toch wat interessanter en het past prima bij de rest van de auto.
Als je voor racelook gaat zijn er toch zeker niet een stel strenge regels waar je aan moet voldoen? Furb maakt er gewoon een beetje een mengelmoes van kwa look en comfort/praktisch gebeuren, het getuigd wat meer van creativiteit als je er eens wat anders mee doet dan alleen de bekende racelook volgens de regeltjes.
Ik zou gewoon zwart houden achterin... teveel oranje accenten en het is een kermis!
APK?
Moet je daar een reserve wiel voor hebben dan??
mijn auto word al jaren goedgekeurd zonder....
my bad.. vorige week een kever weggebracht en daarbij zit het ruitensproeisysteem op de velg.. en die ontbrak..
Geen apk eis, trouwens sinds 1 mei is de snelheidsmeter of dashboard verlichting ook niet meer verplicht.
Af en toe snap je niet of hun wel het verschil weten tussen veiligheid en eisen.
Maar wel een auto afkeuren omdat de bandenspanning te laag is , of de elcktrische koplampverstelling het niet doet.
Waar gaan we naar toe.
Sorry voor de off topic
Als je voor racelook gaat zijn er toch zeker niet een stel strenge regels waar je aan moet voldoen? Furb maakt er gewoon een beetje een mengelmoes van kwa look en comfort/praktisch gebeuren, het getuigd wat meer van creativiteit als je er eens wat anders mee doet dan alleen de bekende racelook volgens de regeltjes.
sorry,maar zo creatief vind ik dit niet.creatief betekent vindingrijk zijn,dus als er nou een hele nette beklede inbouw achterin lag met een oranje reservewiel erin zou dat iid creatief zijn.elke zombie kan een zijpaneel uit een golfje slopen...
om even te laten zien wat een creatieve racelook is;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0187.jpg
jammer dat de duct-tape op was bij de passagiers-gordel,maar you get the idea..... ;) :D :D :D
martinus83
26-10-2009, 17:43
Een zombie is dus creatiever dan degene die bovenstaand bouwsel in elkaar heeft gescheten.
......... gescheten.
getaped :thumbup: :D
Als jij dat een creatieve racelook vind dan hebben we echt een hele andere kijk daarop. Creatief is mijns inziens meer het totale concept laten kloppen, dus niet dat je een baboestok aan een pvc-pijp taped wat totaal niet binnen de rest van een auto past. Het gaat erom dat je een auto neerzet die klopt als totaalplaatje, zoveel mogelijk zooi in/op/aan een auto plakken/schroeven/hangen heeft weinig met creativiteit te maken.
Als jij dat een creatieve racelook vind dan hebben we echt een hele andere kijk daarop. Creatief is mijns inziens meer het totale concept laten kloppen, dus niet dat je een baboestok aan een pvc-pijp taped wat totaal niet binnen de rest van een auto past. Het gaat erom dat je een auto neerzet die klopt als totaalplaatje, zoveel mogelijk zooi in/op/aan een auto plakken/schroeven/hangen heeft weinig met creativiteit te maken.
persoonlijk afzeiken hoeft niet misha, of zag je de smilies van de pul niet
Ik zeik niemand af, ik geef m'n mening en gebruik het gegeven voorbeeld...
De Pul geeft het zelf aan door zijn knip en plak kooi te posten in het topic.
das toch humor.. :thumbup:
Het gaat niet over humor, 't gaat over creativiteit...
Waarom reageer je btw zo op mijn reactie.. Martinus z'n reply over het hoofd gezien?
(niks ten nadelen van hem overigens, want ik ben 't wel met Tinus eens)
Ik zeik niemand af, ik geef m'n mening en gebruik het gegeven voorbeeld...
De Pul geeft het zelf aan door zijn knip en plak kooi te posten in het topic.
je moet je niet zo op laten naaien,ik lig in een kreukel hier,was gewoon een beetje melig vanmiddag....en ik ben er nog trots op ook,in een kwartier je rat ombouwen tot racelook getuigt toch wel van enige creativiteit :D :D :D
Het gaat niet over humor, 't gaat over creativiteit...
Waarom reageer je btw zo op mijn reactie.. Martinus z'n reply over het hoofd gezien?
(niks ten nadelen van hem overigens, want ik ben 't wel met Tinus eens)
zie de humor wel in van martinus zijn opmerking
me too:D:D:D
Ohja, dus als ik 't extremer formuleer, ofwel De Pul gewoon keihard afzeik.. dan is dat niet verkeerd maar humoristisch?
Ik zal 't onthouden ;)
ik zie die opmerking niet als afzeiken hoor,piste bijna in m'n broek toen ik um las...
lekker droogkloterig,heerlijk:thumbup:
Ja precies ja, maar als ik zoiets zeg dan is men op de pik getrapt..
Check die ultranette reply die ik net post, en Richard loopt al te piepen dat ik je persoonlijk afzeik :screwy:
SubdubberGT
26-10-2009, 18:39
Och jongens toch moet ik hier als politieagentje gaan spelen?
Ja precies ja, maar als ik zoiets zeg dan is men op de pik getrapt..
Check die ultranette reply die ik net post, en Richard loopt al te piepen dat ik je persoonlijk afzeik :screwy:
omdat jij een heel serieus verhaal op gaat hangen,als zoiets word gepost snap jij toch ook wel dat het bullshit is?
let nou eens op die verd#mde smileys:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D;)
Ohja, dus als ik 't extremer formuleer, ofwel De Pul gewoon keihard afzeik.. dan is dat niet verkeerd maar humoristisch?
Ik zal 't onthouden ;)
een smiley maakt het goed toch? ;)
Nee is prima.. ik zal 't onthouden :)
zijn je eigen woorden, makkelijk dat je het onthoud.. maar goed ontopic.
gooi je er ook semi slicks op?
Zet je er toch lijsten op!
Heb toevallig nog een setje liggen :thumbup:
Nou, de wielkasten zijn nog erg netjes, zonde om daar wiellijsten overheen te maken :)
De pul,
Ik twijfel een beetje over de panelen achter. Zonder de panelen vind ik wel dat er een ferm gat zit zeg maar. Misschien dat ik ze terug zet. Overigens, die rolkooi die je laat zien kan niet echt aan de mijne tippen, ook niet als ie netjes gemaakt is ofzo. Zo’n kooi met 1 schuine stang is niet symmetrisch en vind ik daarom lelijk. Wat mij betreft slaat dat nergens op en zie het meer als topicvervuiling :)
Martinus,
Dat reservewiel zit ik wel aan te denken. Vind ik wel leuk. Een oranje peil naar het sleepoog doe ik niet, misschien wel de sleepogen oranje maken. Dat valt niet echt op en daar moet ik nog even over denken. Ik wil er sowieso een reservewiel in hebben. Dat kan een leuk detail opleveren. Daarbij is de bak zo kaal als er niks in ligt.
furb als ik jou was zou ik lekker een nieuw (lees: SCHOON) topic beginnen. ;)
en die foto van de pul, hahahaha
ik vind die rolkooi wel tof en ben het eens met je dat die symetrisch hoort te zijn.
de mensen die hier zeggen dat je of helemaal kaal of helemaal gevult moet gaan rijden zit wel een logica in....
je zou misschien zelf een mooi plaatje (van bijv. aluminium) op maat kunnen zagen voor die gaten. en je C-stijlen wel weghalen. vind die heel erg misstaan als de rest eronder weg is.
die stalen velgen, zijn dat opel 16 inch ?
en maak je die ook dat lekkere kleurtje? zou em wel afmaken hoor.
Waarom worden hier nou allerlei reacties weer weggehaald en alles... waar slaat dat nou op??
Begrijp ik ook niet :rolleyes:
Joost,
Er is ook wel een logica in kaal of bekleed. Maar ik doe gewoon zoals ik denk dat ie vet wordt. Het racergebeuren is door een aantal van hier sowieso al niet echt geliefd omdat er geen 3.0R32G6016VTurboTB Blok in ligt.
Stalen velgen zijn van Opel en wordt RAL 2000, DubClub Oranje :)
Ja De pul, allerlei reacties. Een beetje jammer dat mijn post wordt aangepast. Volgens mij heb ik geen woord gelogen.
evilnyntje
26-10-2009, 20:25
Ik heb dingen weg gehaald, nu weer lekker ontopic en wil de kleuterklas elkaar niet blijven uitdagen? Ik hoef geen namen te noemen denk ik ;).
Joost,
Er is ook wel een logica in kaal of bekleed. Maar ik doe gewoon zoals ik denk dat ie vet wordt. Het racergebeuren is door een aantal van hier sowieso al niet echt geliefd omdat er geen 3.0R32G6016VTurboTB Blok in ligt.
Stalen velgen zijn van Opel en wordt RAL 2000, DubClub Oranje :)
Ja De pul, allerlei reacties. Een beetje jammer dat mijn post wordt aangepast. Volgens mij heb ik geen woord gelogen.
okay,heb ik gemist dus...kan wel begrijpen dat die andere weggehaald is.
verder on-topic weer :thumbup:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/27102009105.jpg
Banden zijn binnen! Nu nog wachten totdat de velgen klaar zijn. Dan kan het setje gemonteerd worden en wordt de buitenkant van de Golf ook fotowaardig :)
*Let overigens ook even op het stijlvol ingerichte huis van mijn Oma :thumbup: *
die is de hele dag thuis zkr...vandaar dat je ze daar laat leveren
Hoezo is dat niet stijlvol dan?
Tegenwoordig noemen ze dat koloniaal en is het in eens in....;)
In iedergeval staat mijn huis vol met zo gezegd duur gekocht koloniaal.
Maar goed, volgens mij zijn dit nangkang banden toch?
Waarom besteld iedereen dat soort banden, ga er toch vanuit dat het qua wegligging niet veel tengoeden komt !
nankang is prima zolang het droog is eigenlijk. het kost geen drol. en ze maken maten die geen enkel ander merk maakt.
enige nadeel is dus als de wegen iets minder zijn. Maar goed. dit wordt toch een funauto. en dus zal dat nie heel veel uitmaken voor furb!
Het is voornamelijk om de maten te doen inderdaad, al vind ik Nankang ook helemaal geen verkeerd bandje..
Ik heb alleen nog maar superfijne nankang banden gehad, zowel droog als nat prima! Daarbij ook nog stil, goedkoop en de juiste maten!
martiepartie
28-10-2009, 15:58
valt mij ook niets tegen. Heb de banden er nu een paar maanden om zitten en heb qua grip niets te klagen.
Deze discussie is al meerdere keren gevoerd, meningen verschillen :D
Wat voor maat bandjes heb je er nu liggen Furb?
Ik geloof zelf ook minder in Nankang maar inderdaad, het is om de maat te doen: 165 40 16. Daarbij is de weglegging toch prut met een auto die op de grond ligt. Dan maakt het verschil tussen een Michelin of Nankang ook niet meer uit, als dat uberhaupt mogelijk zou zijn ;)
Koloniaal? Goed om te weten! Dan levert het spulletje misschien nog wat op ;)
anders kun je er altijd op marktplaats nog retro/oldskool bij zetten. wordt tegenwoordig bij alles wat ouder dan 10 jaar is gezet
kiwi-gti
28-10-2009, 20:13
Leuk projectje. Met oranje velgen wordt dit wel een opvallend geheel.
Die banden hebben 0,0 grip zo is mijn ervaring, dus niet al te sportief gaan rijden ;)
Volgens mij heb je exact dezelfde rolkooi en veerpootbrug als ik had, die vind ik uiteraard erg mooi :D
Had als basis wel op zijn minst een GTI genomen bij racerlook, maargoed, ieder z'n voorkeur.
Dank! Volgens mij is het jouw oude rolkooi, heb hem van iemand uit belgie gekocht. De veerpoot heb ik zelf nieuw gekocht maar het kan hetzelfde type zijn.
Woow:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/31102009108.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/31102009109.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/31102009111.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/31102009112.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/31102009113.jpg
kiwi-gti
31-10-2009, 23:24
Vet!
Netjes fred... Wat kost dat bij B&B? 4 velgjes spuiten?
Ben zeer benieuwd na de foto's als ze eronder de auto zitten...Spiegels zien er ook super uit... :thumbup:
martiepartie
01-11-2009, 11:37
stoer man, glimt als een malle!
De Limburger
01-11-2009, 11:38
Ziet er leuk uit hoor, vandaag de foto`s van onder de auto?
Gr Ronnie
echt supervet,gauw eronder en pics!!
Bedankt mannen! Ik ga dadelijk beginnen om hem wat lager te leggen en de wielen eronder.
Melvin, 4x velgen + buitenspiegels kost 200 euro. Ik heb de wielen van binnen en buiten laten spuiten maar alleen de buitenkant zou 150 zijn ofzo.
nice jung! wat voor breedte zijn die wielen...7j ofzo? Ik wil foto's...
Klaar! Zo nat als een hond maar het spulletje zit er onder. Hij ligt nog niet laag genoeg maar daarvoor moet ik de hulpveren eerst verwijderen. Daar heb ik nu niet het juiste gereedschap voor. Misha zal zo wel een paar foto's schieten.
De velgen zijn 16" 6.5J ET 38
Zien zien zien hahahaha..ben benieuwd..
:cool:
http://farm3.static.flickr.com/2535/4064620504_011cbffc4b_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2690/4064623152_365014e352_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2545/4063872749_b3f4b2277f_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3523/4064619360_0293e974c9_o.jpg
misschien komt het door het trieste weer,maar het valt mij een beetje tegen....
er mist iets,kan nog niet ontdekken wat....
Hij mist de stance.... hij moet lager maar dat gaat nog niet omdat de hulpveren weg moeten. Daarbij moet er nog een spacertje op en naafdopjes op de wielen.. Schoon op een mooi vlakke weg helpt ook
De Limburger
01-11-2009, 16:40
@De Pul,
Je hebt gelijk hij mist iets...
Gr Ronnie
Hij mist de stands.... hij moet lager maar dat gaat nog niet omdat de hulpveren weg moeten. Daarbij moet er nog een spacertje op en naafdopjes op de wielen.. Schoon op een mooi vlakke weg helpt ook
idd,hij komt een beetje slap over zo....
zou ook nog die reflectorplaat achter erafhalen en zo'n dikke onderlip eronderzetten(om de racelook te benadrukken)
Ik vind Mooi staan..mooie zwarte naafkap op de velgen,dan breekt het mooi weer qua kleurstelling..Mooie Combi zo..MVG René
de velgen staan ook wel mooi maar het totaalplaatje komt niet echt racy over...
het had overdreven gezegd nou ook een crossauto voor koninginnedag kunnen zijn....
De Limburger
01-11-2009, 16:50
Lager is altijd beter,. denk dat al veel scheelt.
Gr Ronnie
Voor 2 cm lager, achter een cm breder en de naafkapjes erop en dat is een hele andere auto.
Gaat zeker goed komen, ik vind 't nu al wel geslaagd!
Qua kleuren vind ik hem leuk...maar om hem nou de titel "race look" te geven...neh.
Zal wel komen door de smalle velgen met de iele bandjes :)
we wachten geduldig af...;)
tiefflieger
01-11-2009, 17:05
Ziet er al best leuk uit zo.
Misschien nog oranje knippers en oranje blokken op het dak ?
Die reflectorplaat maakt m juist nu, met deze kleur wielen. Spiegels vind ik geen gezicht. Racelook, neuh, gewoon leuk.
Die reflectorplaat maakt m juist nu, met deze kleur wielen. Spiegels vind ik geen gezicht. Racelook, neuh, gewoon leuk.
het is wel de bedoeling dat de racelook ervan afspat,dus in dat licht gezien zeg ik;eraf met die albertheynmobiellookreflectorplaat :thumbup: :D :D
Dat hele racelook gebeuren gaat sowieso nergens over. Noem t gewoon furb look, kan niemand er meer wat van zeggen :rolleyes:
14" staal laten verbreden, oranje laten spuiten, mooie brede set banden erom en dan de letters ervan wit maken en dan een bergcup setje erom...dat is pas racelook voor een golf 2 ;)
martijnvanderh
01-11-2009, 17:18
Vieze ferdie!
Het is echt mooi gelukt! Over de look valt de discussieren. Het is inderdaad gewoon de furb-look!
Mooie strakke auto, van binnen en buiten strak in de lak en rolkooi, wielen en spiegels in dubclub-oranje, welke echt top gespoten is!. Helemaal oke!
Een dikke lippen zijn goed voor negers en vrouwen maar niet voor mijn auto. Vind ik zo lelijk! :shake:
Arne heeft gelijk, waarom loopt men zo te zagen over de racelook? Toen ik de auto kocht had ik dat racey gebeuren in mijn hoofd zitten, dus met een rolkooi en kuipstoelen enzo. De wielen zijn belangrijk voor de racelook, maar ik hoop dat iedereen wel begrijpt dat dit een winterachtige set is. Tot op heden kan ik niet de set wielen vinden waarvan ik denk: dat is dus echt next level shit! Aangezien ik wel een stel fatsoenlijke wielen wil lijkt me dit wel gruwelijk. Je kan in de winter ook op je 13ers met ballonbaaaand rijden maar das past level shit. :D
De albertheijnmobiellookreflectorplaat blijft lekker zitten. Hoe vaker ik hem zie hoe vetter ik hem vind. Waar staat trouwens dat de racelok er vanaf moet spatten? Oranje blokken op het dak vind ik meer wat voor een ratje.
Bedankt Ampi! Ouwe zuipert! :thumbup:
level shit? :shame:
En niemand loopt erover te zagen....we geven onze mening. Wat is dat toch met jullie clubje...kunnen jullie geen kritiek verdragen? :S
Je geeft je projectauto de titel "Golf 2 Race Look"... en als hij er dan niet qua buitenkant als "racer" uitziet...dan kan je toch zulke reacties verwachten?
Maar succes met de zoektocht naar je next level shitwielen...:rolleyes:
Ik voel m ook nog niet helemaal fred...
Vind het idd een beetje koninginnedagachtig iets... Ben benieuwd of iets lager kan overtuigen!
Die reflectorplaat achterop sowieso laten zitten, dat is tof! :)
SubdubberGT
01-11-2009, 21:40
Supersprint eronder, 16v voorlip, GTi achterspoiler en zwarte raamomlijsting op de achterklep en reflectorplaat eraf :thumbup:
Verder een gaaf ding..
dat zijn mini wielen toch?
heb ik ook over na gedacht.
maar ze zijn idd wat smal :(
zou ze verbreden, leuke naafkappen en ze zijn vet!
dan vind ik het al next level shit eigenlijk...
Zijn Opel staaltjes (et38), de mini variant heeft et45 (oid) .. die vallen echt smal, dat is gewoon niet mooi meer.
Deze komen wat dat betreft netjes kwa breedte, alleen achter moeten ze een fractie breder dmv. een spacertje.
martiepartie
02-11-2009, 08:56
iets met zwarte accenten maakt ' m wel af denk ik. Lipje/rondom achterruit/naafkapjes/spoilertje steken mooi af tegen de witte lak. De oranje wielen komen door het druilerige weer ook niet mooi over.
Die spiegels vind ik echt geen porum, die verpesten het imho een beetje.
Verder ziet het er wel leuk uit, en die reflectorplaat moet je lekker laten zitten :thumbup:
Spiegels vind ik inderdaad ook wat tegenvallen.. Reflectorplaat staat er zeker goed bij!!
Ziet er super wijs uit kerel :thumbup: Knettertje dik.
Misschien leuk om de deurklinken ook oranje te maken.
kiwi-gti
02-11-2009, 19:53
Zou eens aan het experimenteren gaan met naafkappen, denk dat dat al veel goed doet. Vind de kleurencombi wel geinig gevonden met binnen en buiten in het oranje/geel, maar die wielen 'missen' idd nog iets.
Of het zijn gewoon niet de wielen voor onder deze auto, dat denk ik eerder. Maar voor een winterset prima, zou nog ff zoeken naar de finishing touch op die velgen.
Bedankt mannen, worden leuke ideeen geopperd. Voordat ik daar verder mee ga, wil ik eerst de wielen perfect hebben staan. Donderdag gaat de auto terug naar de spuiter om de wielen na te poetsen. Daarbij probeer ik te regelen of de wielranden gelijk omgeklopt kunnen worden, das misschien wel handig voor de 'toekomst'. Wanneer de hulpveren er onder uit zijn ga ik kijken hoe ver de auto nog kan zakken, samen met de omgeklopte wiellijsten moet dat nog wel goed komen. Dan ga ik kijken welke spacer er tussen mag. Daarbij ga ik de mogelijkheden voor camberplaatjes achter bekijken. Als dat allemaal klaar is komen de naafdoppen erop en dan... dan zijn de stance goed en knalt ie als een dolle :)
CleanedCordoba
03-11-2009, 15:47
ziet er goed uit fred! Alleen spiegels weet ik zo nog niet wat ik ervan moet vinden :D
Verder mooie winter set up
Zo, vandaag een vrije dag maar toch naar m'n werk gegaan. Lekker lopen klooien:
1. Hulpveren voor verwijderd
2. Kilometerkabel goed teruggedaan
3. Accu vervangen
4. Sportstuur van Frans gepast om te kijken wat ik nodig heb.
Voor ligt de schroefset op z'n laagst zonder bumpstops en zonder hulpveren. Nu ligt de auto wel naar m'n zin, lager gaat voor niet, achter eventueel wel maar is niet nodig. Ik kan precies sturen zonder dat ze aanlopen in de kassen, scheelt 1,5 mm.
Belangrijke pic:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/04112009116.jpg
martijnvanderh
04-11-2009, 16:06
Nu ligt ie echt mooi!
jups,getting serious now:thumbup:
hij duikt...achter nog 1 cm zakken dnek ik...vind het wel een kek wagentje zo:D
die spiegels had ik denk ik gewoon zwart gelaten of wit gemaakt :D
voor de rest ligtie wel mooi zo
Ja spiegels is misschien too much... Oranje wielen is apart en als je dan de oranje rolkooi ziet denk je wel, dat is tof, dat matcht!
Ik vind het een Dikke MK2..Mooi laag zo ... en Ik hou wel van de combi oranje en wit..superssss..MVG René
Kenkervet... ligt echt netjes, ik vind die spiegels ook über!
erik_jetta
04-11-2009, 18:25
Dit ziet ineens een stuk beter uit!!!
Laten liggen zo, ziet er mooi uit nu :thumbup:
rick_polo
04-11-2009, 20:04
vanmiddag in het echt gezien, en ziet er echt zeer geslaagd uit. :thumbup:
even aan de spiegeltjes wennen dat wel....
vind wel dat hij er in real life beter uitziet als op de foto's :rolleyes:
komen de kleuren wat beter uit.
Paar quick pics:
http://farm3.static.flickr.com/2697/4075467003_1a7bd75990_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2759/4076218370_4d2c541eea_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2453/4076220554_04da5b24c2_o.jpg
Een echte race-look is het niet op die fietsbandjes, maar dat even ter zijde ;) Een paar naafkapjes maken het wel af! Die van een Caddy bijvoorbeeld. :)
a.busser
05-11-2009, 01:18
Welke look het ook is, ik vindt hem gaaf!
Eens niet de geijkte BBS'en eronder, net even anders dan anders.
bandjes en velgen zouden iets breeder mogen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik zou trouwens wel deze velgen houden, en als het mogelijk is naar binnen verbreden.
kan niet anders zeggen dan dat ik het gewoon supergaaf vind... heerlijk laag ook!
Pedaalemmer
05-11-2009, 09:41
Gaaf! wit met geel kan dus wel, jammer van die stalen velgen is dat er altijd water in blijft staan.
Gaaf! wit met oranje kan dus wel, jammer van die stalen velgen is dat er altijd water in blijft staan.
:thumbup:
Van het weekend wat betere foto's gaan maken, echt pauper dat het zo donker is..
je gaat in het donker naar je werk en komt in het nog donkerder terug :rolleyes:
martiepartie
05-11-2009, 09:50
ja man, Pauper
:D
Kleurtje lijkt in het donker behoorlijk amber-geel, net als de knippers. Ik vind de spiegels juist wel apart in de velgenkleur.
Vind het er wel vet uit zien. Kleuren combo is gewaagd maar wel erg cool. Rijdt nu wel super laag :D !!! :thumbup:
Gemballa
05-11-2009, 15:21
heeel vet beetje gt3 achtig ^^
Erg dikke mk2! maar inderdaad een paar naafkapjes zou hem goed staan.
heeel vet beetje gt3 achtig ^^
Whoei dat zou idd heel vet zijn, lijsten eraf en stickers erop:
http://log.autogespot.com/01-2008/gt3rs/7.jpg
Zo, paar foto's gemaakt.. achterste panelen terug en de gordels erin. Alleen nog de naafkapjes vergeten erop te klikken. :chair:
http://farm3.static.flickr.com/2769/4085672425_551ef9bf60_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2590/4085661945_a71acc46c4_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2714/4085669017_feb8c34fe5_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2754/4086430682_e8dbfecb5a_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2587/4086432666_c9e22c8713_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2703/4085678893_b61926cd4c_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2756/4086433904_1dfbda6f0f_o.jpg
:green:
Bedankt voor de foto's Misha!
Hier staan nog wat meer foto's trouwens: http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/sets/72157622584614065/
Golf_84er
08-11-2009, 17:40
Ziet er erg nice uit furb, nu nog een stuurtje en spacers :D Komt helemaal goed!
kweet t nog nie furb,
Ik vind de stoelen en de kooi wel vet zo oranje,
maar de rest vind ik misschien TE
het zal vast wel anders ogen als er achter een spacer is gemonteerd
http://farm3.static.flickr.com/2769/4085672425_551ef9bf60_o.jpg
SUPER!!! :D
Echt zonde dat we die naafkapjes vergeten zijn :(
watvoor naafkappen worden het?
Zulke met boutdopjes.. zijn weer netjes zwart gemaakt:
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/4/IMG_4780.JPG
chill,
ik dacht zelf ook deze, of caddy kapjes.
Ik vind hem geil......!!!
corrado-usa
08-11-2009, 19:45
nette mk2 geworden
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.