PDA

View Full Version : Thijs.

Thijs.
20-08-2009, 18:25
Ik zal mij ook maar even voorstellen. Ik zit hier nu al een paar dagjes mee te lezen voor de nodige informatie te verzamelen :thumbup:

Gisteren op mijn verjaardag mijzelf maar een kado gedaan:

http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/Auto/LJDHUHHauT6Jn0jNSppg.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/Auto/wzvLprG0EDn1jvBQj4nWQ.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/Auto/F1vjQisoXSA3m0wlb3eXNg.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/Auto/Hy03drhNSz0mRsdFHuKNA.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/Auto/jm8mAeCew.jpg

Grappige is dat de auto precies 5 dagen jonger is dan ik. Dus over 4 dagen weer feest :lmao:

En ja het zijn nog de foto's van de advertentie.

Jan-Jelle
20-08-2009, 18:26
welkom, superstrakke golf!

breadfan83
20-08-2009, 18:27
Leuke en heel erg net uitziende Golf heb je gekocht! :)
Zal ik je effe doorsturen wanneer ik jarig ben? Ik had graag een rode, maar grijs of zwart is ook goed. :D

Ow, en welkom hier op 't forum. :thumbup:

Thijs.
20-08-2009, 18:50
welkom, superstrakke golf!

Dankje, ben er echt blij mee. En is ook mijn eerste auto dus mij hoor je niet klagen :cool:

Leuke en heel erg net uitziende Golf heb je gekocht! :)
Zal ik je effe doorsturen wanneer ik jarig ben? Ik had graag een rode, maar grijs of zwart is ook goed. :D

Ow, en welkom hier op 't forum. :thumbup:

Haha, ja toch vrij uniek zoiets :screwy: Alleen moeten nog paar plekjes weggewerkt hebben, maar dit moet ik eerst goed oefenen om dat te kunnen herstellen.

vw roadwarrior
21-08-2009, 07:09
Nette mkII heb je daar.

Wij-be
21-08-2009, 09:50
welkom,
ziet er nog net uit.

enuu ik ben morgen jarig dus als je nog een golfje over hebt? :redface:

Thijs.
21-08-2009, 13:54
welkom,
ziet er nog net uit.

enuu ik ben morgen jarig dus als je nog een golfje over hebt? :redface:

Jajoa, heb ze hier liggen met iedereen zijn geboortedatum passend :D

Dadelijk maar eens wat onderdelen gaan inkopen en de auto een goede beurt geven. Momenteel loopt hij nog niet lekker, waarschijnlijk iets met de carterontluchting omdat die olie in de filter gooit, en een nieuwe voetpakking voor de carb omdat hij wat valse lucht trekt. Maar dat zijn maar kleinigheidjes wat je toch houd met een auto van bijna 21 jaar oud :cool:

Wij-be
21-08-2009, 16:40
haha mooi kan niet wachten tot morgen :tongue:

verder nog plannen met de auto? verlagen velgen ect.?

igg. suc6 ermee :thumbup:

Thijs.
21-08-2009, 20:23
haha mooi kan niet wachten tot morgen :tongue:

verder nog plannen met de auto? verlagen velgen ect.?

igg. suc6 ermee :thumbup:

Ja verlagen doe ik hem sowieso, en velgen wordt een vrij dichte velg dus denk aan compomotive, schmidt, bbs (niet dat ik het kan betalen) maar iig geen 5 spaaks ofzo. Maar ik spaar gewoon de winter door, zodat ik dan voor de eerste meetings in het seizoen gelijk doe verlagen met andere velgen.

Nog een vraag van mijn kant: hoe herken je welke versnellingsbak je in de auto hebt ? Op olieslagers bestaan namelijk 2 varianten de 020 en de 084. Waar herken ik aan welke bak erin zit ?

Thijs.
22-08-2009, 21:03
Ik heb vandaag ook weer wat gebeund, de auto wilde niet stationair draaien en gooide olie in de luchtfilter. Dus hebben we maar een 'grote beurt' gegeven en gekeken waar het probleem zat. De volgende dingen dus gedaan:

- Voetpakking carburateur (hier lekte die valse lucht)
- Pakking Inlaatspruitstuk
- Nieuwe Luchtfilter
- Nieuwe bougie's
- Compressie cilinders opgemeten
- Uitlaat rubbers vervangen
- Carburateur schoongemaakt

Uiteindelijk zat dus het probleem in dat vacuum ding van de ontsteking. Weet de benaming zo effe niet. Iig drukte deze niet meer naar buiten waardoor die als het ware niet meer goed doet voorontsteken.

Things to do:

- Distributieriem vervangen, kregen de moer namelijk niet los met de luchttol van hier dus even wat anders verzinnen
- Vacuumding van ontsteking vernieuwen
- Enginecleaner zodat de motor van binnen weer schoon is
- Oliefilter
- Nieuwe olie

Als we dat gedaan hebben is het motortje weer helemaal fit :cool:

Suspekt
23-08-2009, 13:40
Mooie wagen heb je daar ;)

T!m
23-08-2009, 13:57
Mooie wagen Thijs. Leuke uitvoering is dit, met de bumpers in kleur :)

breadfan83
23-08-2009, 14:29
Netjes dat onderhoudt. Ik zou zeggen begin even 'n topicje over enkel de auto in het mk2 gedeelte. ;)

Wat die velgen aangaat... Compomotive heeft een paar heel erg mooie "dichte" velgen in 't assortiment. De prijzen... ze kosten meer dan ze wegen, laten we 't daar op houden. Voor mij komen ze ook ooit nog eens, maar eerst effe wat andere dingen regelen. Bij jou zijn de prioriteiten ook goed geregeld zie ik.

Ga zo door. :thumbup:

Thijs.
23-08-2009, 17:30
Netjes dat onderhoudt. Ik zou zeggen begin even 'n topicje over enkel de auto in het mk2 gedeelte. ;)

Wat die velgen aangaat... Compomotive heeft een paar heel erg mooie "dichte" velgen in 't assortiment. De prijzen... ze kosten meer dan ze wegen, laten we 't daar op houden. Voor mij komen ze ook ooit nog eens, maar eerst effe wat andere dingen regelen. Bij jou zijn de prioriteiten ook goed geregeld zie ik.

Ga zo door. :thumbup:

Ja de prijzen zijn idd vrij hoog, maja weet nog niet wat ik neem. Topicje over de auto lijkt me wel leuk, weet alleen niet of dat waardig is oid :redface:

EricPoloG40
23-08-2009, 17:35
ziet er strak uit zeg!