Log in

View Full Version : MetallicatTim

metallicattim
24-06-2009, 17:52
Hallo allemaal,

Ik ben Tim Mingers, woon in Kerkrade, het zuiden des lands, ik ben 24 jaar en ik verplaatst me sinds vandaag ( vandaag de koop gesloten, morgen de auto ophalen ) in een Golf III '95 als dagelijks vervoer.

Als hobby auto heb ik een BMW E30 325i. Ik heb hier ook een site over gemaakt www.E30Fansite.nl / Forum.
Het is een Malachietgroene M-Tech II 325i met een Natur leren sportinterieur.
De velgen zijn op het moment 16" Azev A's, maar er komen binnenkort Alpina's onder.
Voor meer info en foto's verwijs ik je naar mijn profiel:
www.e30fansite.nl/325i/MetallicatTim.html

Omdat ik deze in de winter en voor woon- en werkverkeer wil sparen heb ik een 2e auto nodig en ik vond deze Golf en vond hem vanaf het begin af aan al een fijne wagen, dus vandaag wezen kijken en de koop gesloten.
Ik heb nog geen eigen foto's dus check de advertentie even:
http://link.marktplaats.nl/256786479

Hij ziet er nog zeer netjes uit van buiten, praktisch geen roest en van binnen ook netjes.
Wel heeft ie nieuwe schokdempers nodig achter, nu stuitert ie als een clown op coke over de weg... dus daar zal ik me wel in het marktplaats gedeelte voor melden.

Ik vertrek morgen naar Assen voor de TT dus na het weekend kan ik pas nieuwe (detail) foto's maken.
Ik hoop hier veel info te kunnen vinden, want mijn kennis van Golfjes is minimaal :P

Cheers,
Tim

The Skinnmeister
24-06-2009, 18:08
Welkom hier op het forum, leuke wagens (alle 2!), E30 is en blijft een mooi model :D

metallicattim
29-06-2009, 21:44
Thx! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om foto's te maken, het is zo verdomde warm dat ik geen zin had om me uit te sloven ( auto(s) poetsen, foto's maken etc... ) :P