PDA

View Full Version : eindelijk dakloos!!!!

De Pul
06-06-2009, 16:01
ik mag me sinds vanochtend eigenaar noemen van men jongensdroom :thumbup: een spierwitte verlaagde mk1 cabrio met quartett-set :cool:op de originele 14" snowflakes en een wit stoffen interieur, bouwjaar 1989 vanuit italie ingevoerd in 1994.motor is 72 pk maar meer staat er ook niet op het kenteken :confused: denk zelf dat het een 1.6 carb.motor is.....

alleen heb ik nog een klein probleempje,het vrouwtje weet nog van niks en das waarschijnlijk maar beter ook...... :D :D maar goed dat zie ik dan wel,eerst de cabby maar eens ophalen kan ik wat pics posten....

Der Ghopmeister
06-06-2009, 17:10
:thumbup: haha pas maar op als je vrouwtje je niet echt dakloos maakt :D

Domi
06-06-2009, 17:16
:thumbup: haha pas maar op als je vrouwtje je niet echt dakloos maakt :D

:D :D :D

Arne
06-06-2009, 17:30
eentje voor het quotes topic :)

maareuh gefeliciteerd met de aanwinst!

golf1-gtd
06-06-2009, 17:35
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst:D

De Pul
06-06-2009, 18:21
bedankt jongens ik ben er ook erg blij mee,moet wel wat aan gebeuren maar dat komt goed....net al even voorzichtig over een cabrio begonnen maar moet haar even zien te overtuigen dat er echt niks is waar ons geld beter aan besteed kan worden als aan een cabby:D:D

golf1-gtd
06-06-2009, 18:42
Als dat maar goed gaat:D nee is meestal ook echt nee:D:D

stn1
06-06-2009, 18:49
goed bezig... witte cabrio is altijd knap.

De Pul
06-06-2009, 18:50
Als dat maar goed gaat:D nee is meestal ook echt nee:D:D
als ik het van te voren vraag wel ja maar staat die eenmaal voor de deur,heb ik het hoogstens een nachtje koud haha

Sjeesbeest
06-06-2009, 19:08
welkom bij de daklozen dan maar he :)

frankvr6
06-06-2009, 19:13
ach zo gaat dat hier ook eh schat ik sta een auto te kijken ehm moet dat nou eh nu wel heb al ja gezegd hahaha

succes er mee

Sjeesbeest
06-06-2009, 19:20
is het niet toevallig een 72 kW???

classic-edition
06-06-2009, 19:31
Oops das gevaarlijk.
Ben ik even verwend met mijn vrouw die vind het meestal wel goed als ik wat vraag.

Veel succes met het brengen van de boodschap en veel plezier met de cabby.

En als je armen en benen straks genezen zijn van alle breuken snel foto's maken en posten natuurlijk

knedel16vweber
06-06-2009, 20:16
gefelicteerd!
we wachten met smart op foto`s :D

groet frank

meijer1972
06-06-2009, 20:23
Zet ook even een cam aan als je het gaat vertellen.
Kan een grappig filmpje opleveren of eventueel later dienen als bewijs...

De Pul
07-06-2009, 00:36
whahahaha jullie zijn ook lekker....heb er net onder het genot van een borreltje een beetje opgewarmd,ze vond het wel wat:D:D dus dat komt wel goed (hoop ik) maandag haal ik hem op en krijgen jullie de pics:thumbup:

De Pul
07-06-2009, 00:50
is het niet toevallig een 72 kW???
nee 53 kw,72pk ;) is niet veel maar denk dat het rijgenot er niet minder om word.... was als kind helemaal wild van zo'n auto en het heeft me nooit losgelaten,de stoerheid van een mk1 en dan ook nog zonder dak.....helemaal geweldig :D :D :D :D

Mitta
07-06-2009, 01:11
gefeliciteerd met de aankoop!

Ben benieuwd naar foto's... Heb je er al plannen mee?

egon
07-06-2009, 08:54
leuk te horen dat je er een cabby bij hebt gehaald...
hoop alleen niet dat je al te veel gedonder met je vrouwtje krijgt..
voor de rest wacht ik de foto`s wel af..
gr,egon

gti-pirelli
07-06-2009, 08:58
super dat je je cabrio hebt :) Als het een droom is moet je dat niet laten gaan natuurlijk, en ja een dag ruzie is dat vast wel waard :)

Sjeesbeest
07-06-2009, 09:16
nee 53 kw,72pk ;) is niet veel maar denk dat het rijgenot er niet minder om word.... was als kind helemaal wild van zo'n auto en het heeft me nooit losgelaten,de stoerheid van een mk1 en dan ook nog zonder dak.....helemaal geweldig :D :D :D :D

De mijne is ook een 1600 cc carb van 1986 (EW motorcode) en het rijdt voortreffelijk. :thumbup:

De Pul
07-06-2009, 15:07
De mijne is ook een 1600 cc carb van 1986 (EW motorcode) en het rijdt voortreffelijk. :thumbup:
morgenmiddag haal ik um op,zal gelijk even kijken wat voor motorcode het is....
plannen zijn;
de snowflakes vervangen door de BBS-en die nou onder men groene mk3 zitten,interieur vervangen of laten bekleden(is erg vies en versleten) en voor de rest gewoon helemaal netjes maken....buitenkant is op wat sticker-shit en heldere koplampen na ori. en dat blijft ook zo,weet alleen nog niet of ik de heldere lampen(4 stuks) zal laten zitten of niet het staat niet gek maar wat zouden jullie doen???

en heeft er misschien iemand tips hoe ik het dak kan behandelen??is in goede staat geen scheuren of ongerechtigheid,maar was officieel donkerrood is inmiddels vaal-grijs....

golf1-gtd
07-06-2009, 16:25
Denk niet dat er aan je dak kwa kleur nog wat te redden valt:D Maar je kunt het altijd even met groene zeep en een borsteltje proberen schoon te maken.

De Pul
07-06-2009, 16:40
er bestaat toch ook een soort verf voor ofzo?? of werkt dat niet??

De Pul
09-06-2009, 19:25
nog geen tijd gehad om foto's te uploaden,ben er druk mee bezig...
hij heeft namelijk al twee jaar geen asfalt meer gezien dus moet even gekeurd worden.... vandaag m'n nieuwe bandjes 195-45-15 binnen gekregen en de bbs-en netjes gemaakt,kunnen morgen de banden erop en nog wat stuff voor de keuring.... daarna zal ik de buitenkant netjes maken,interieur komt later wel....

classic-edition
09-06-2009, 19:46
Het dak is denk ik ook niet meer te redden als ik het zo lees.

Informeer eens bij www.stevenscholten.nl als je onderdelen zoekt.
Hij heeft veel cabrio onderdelen liggen en misschien heeft ook nog wel een knap dakje liggen. Ook nieuwe daken zetten doet ie erg goed en voor relatief weinig geld.

Succes

Marco

golf1-gtd
09-06-2009, 19:54
:postpics:

Christiaan
09-06-2009, 20:37
ach zo gaat dat hier ook eh schat ik sta een auto te kijken ehm moet dat nou eh nu wel heb al ja gezegd hahaha

herkenbaar :redface:

De Pul
09-06-2009, 21:19
herkenbaar :redface:
is me achteraf nog hard meegevallen :tongue: maar volgende keer toch eerst maar even melden denk ik.....

De Pul
09-06-2009, 21:29
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0013.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0014.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0015.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0016.jpg

lijkt het wat??

knedel16vweber
09-06-2009, 21:39
ja zeker! wit is de shit anno 2009!
plat legge dikke wielen en het interieurtje in de planning? ;)

of even lekker zo laten?

groet frank

De Pul
09-06-2009, 22:02
plat ligt ie al er zit een schroefset onder die staat op standje schraap:D ook lekker stug....
de eendelige 15" BBS-en die onder men daily zaten komen eronder met 195-45-15...
buitenkant heeft achter de sideskirts wat aandacht nodig ook moeten allebei de bumpers en LA wielkastlijst worden gespoten en ben ik niet zo te spreken over de mk2 grill met heldere koplampen....kan er trouwens geen jetta front in???
als de buitenkant netjes is wil ik het interieur in donkerrood leer laten zetten met een wit biesje,maar dan moet ik nog even sparen :redface:

De Pul
09-06-2009, 22:06
Denk niet dat er aan je dak kwa kleur nog wat te redden valt:D Maar je kunt het altijd even met groene zeep en een borsteltje proberen schoon te maken.
je had nog gelijk ook het was gewoon stof,een nachtje regen gaf me weer moed :rolleyes: stond er zelf van te kijken dat ie vanochtend in 1x weer een beetje kleur had,nog even lekker afgesopt en ziet er toch minder slecht uit als ik dacht.....

Christiaan
09-06-2009, 22:41
Grille is niet van een Golf 2, maar voor de (latere) golf 1 cabrio's... hoort in combinatie met de Clipper (of in de volksmond, Quartett) set.

Maar leuke basis hoor, al kunnen de stoelen wel een opfrisbeurtje gebruiken :D

De Pul
10-06-2009, 08:25
Grille is niet van een Golf 2, maar voor de (latere) golf 1 cabrio's... hoort in combinatie met de Clipper (of in de volksmond, Quartett) set.
het ziet er anders ver van ori. uit ding hangt er met houtschroeven en kit aan en er is in gezaagd...maar om even terug te komen op een jetta-front,kan dat of gaat dat niks worden?

Pedaalemmer
10-06-2009, 09:43
Wordt niks omdat:

A: het er niet uitziet in een cabrio
B: ronde lampen mooier zijn
C: het niet netjes past
D: het er niet uitziet in een cabrio
E: een rallye grill dan nog mooier is
F: het er niet uitziet in een cabrio

;)

sanderz
10-06-2009, 09:45
Wordt niks omdat:

B: ronde lampen mooier zijn
C: het niet netjes past
E: een rallye grill dan nog mooier is

;)

amen :thumbup:

De Pul
10-06-2009, 10:39
okee das duidelijk:D ga dus gewoon even rondkijken om een nette ori.grille met 4 ori.lampen wil hem het liefst toch wel zo origineel mogelijk houden,er zijn al teveel van dit soort auto's verkracht...

egon
10-06-2009, 11:00
netjes die auto :thumbup:

gr,egon

De Pul
10-06-2009, 12:08
netjes die auto :thumbup:

gr,egon
moet nog netter worden ;) heb hem vanochtend op de brug gehad,maar was aangenaam verbaasd over de staat van de body>nergens geen roest te bekennen.....als ik daarentegen onder m'n mk3's doorloop kom ik meer tegen,bijv op de achteras,tankophanging e.d.
enige roest die ik tot nog toe heb gevonden is oppervlakkig[beginnende] roest achter de sideskirts en op het front achter de bumper wat pitjes...

is dit altijd zo bij een cabby of is deze gewoon zeldzaam hard??

egon
10-06-2009, 12:20
ben blij dat die in zo`n goeie staat is
dat scheelt weer een hoop werk en tijd en geld
ideaal toch :thumbup:

De Pul
10-06-2009, 12:26
ben blij dat die in zo`n goeie staat is
dat scheelt weer een hoop werk en tijd en geld
ideaal toch :thumbup:
ben ik heel erg blij mee ja had eigenlijk niet durven hopen dat ie zo hard zou zijn....

B-ram
10-06-2009, 12:34
ik zou het wel doen een jetta front. Gaat wel passen en heb het nog nooit gezien op een cabrio. Wel een jetta mk1 front dan uiteraard. Golf front past toch ook netjes op op een jetta. Waarom andersom dan niet.

ik zeg doen. Al is het alleen maar om te kijke of het staat:P. En het is lekker uniek

Marcski
10-06-2009, 12:43
http://www.volksforum.com/albums/files/7/chrispcabby_658483.jpg

komt wel wat meer bij kijken dan alleen lampjes en schermen overzetten trouwens

De Pul
10-06-2009, 13:14
nou ik maak het gewoon origineel...jetta1 front ben ik al helemaal niet kapot van.....

martiepartie
10-06-2009, 13:31
idd, ziet er niet uit.

golf1-gtd
10-06-2009, 21:00
Mooie cabrio en hij ziet er nog goed uit:thumbup: en het dak lijkt wel zwart:D

Zoek je nog een nette orginele grille voor een cabrio met dubbele koplampen? zo ja die heb ik nog wel voor je pb me maar even als je er belang bij hebt.

Groeten wim

Christiaan
10-06-2009, 21:15
enige roest die ik tot nog toe heb gevonden is oppervlakkig[beginnende] roest achter de sideskirts en op het front achter de bumper wat pitjes...

is dit altijd zo bij een cabby of is deze gewoon zeldzaam hard??

Er zitten nette bij, maar ook erg veel rommel.Da's dan wel meestal door schade (slecht herstel). Heb voor de mijne destijds ook wel even moeten zoeken.

Maar een cabby is zeker harder als een Golf 3.....

De Pul
10-06-2009, 21:22
deze heeft ook schade gehad hoor RV-scherm is ooit bijgespoten.....zitten namelijk wat zakkers onderaan:D

Jan-Jelle
10-06-2009, 21:41
leuk projectje, succes!

Wordt niks omdat:

;)
als je in de cabrio zit die je het toch niet :)

Samurai
10-06-2009, 21:54
Ben benieuwd naar dit project man, zie dat je van Urk komt?
Ik heb daar ook nog gewoont man.

Succes ermee, en show us some pics!

Der Ghopmeister
10-06-2009, 21:55
net ding :thumbup: succes er mee en zo te horen komt dat helemaal goed ;)

De Pul
11-06-2009, 09:37
thanks for the comments,jongens...gaat helemaal goed komen:D gaat vandaag gekeurd worden,ben benieuwd....

De Pul
11-06-2009, 11:24
afgekeurd....kentekenverlichting werkt niet en de alarmlichtschakelaar is kapot,knipperlichten branden heel zwak en knipperen niet....heb um al nieuw besteld samen met een blindplaatje wat eronder zit die miste.

Der Ghopmeister
11-06-2009, 20:38
ow valt reuze mee jah :thumbup:

B-ram
11-06-2009, 20:49
bij nader inzien zou ik toch geen jetta front monteren:P. Dan zou ik gewoon met enkele koplampen doen.

mja verder ziet ie er wel gelikt uit he...d8 ik zo

De Pul
11-06-2009, 20:58
ja hij is technisch echt super en van buiten is ie ook niet verkeerd...alleen jammer dat het interieur zo vakkundig om zeep is geholpen,maar omdat de rest zo mee valt laat ik dat netjes in het leer zetten:thumbup:

De Pul
11-06-2009, 21:04
Mooie cabrio en hij ziet er nog goed uit:thumbup: en het dak lijkt wel zwart:D

Zoek je nog een nette orginele grille voor een cabrio met dubbele koplampen? zo ja die heb ik nog wel voor je pb me maar even als je er belang bij hebt.

Groeten wim
heb je gepm't maar geen reactie?? heb er wel belang bij,pm me je prijs :thumbup:

De Pul
12-06-2009, 20:21
vandaag op de sloop een middenconsole gescoord met een bakje voor de pook en daarboven een 3-meterhouder sluit perfect aan bij de kniebalk of HTF dat ding onder het dashboard mag heten....de houder waar officieel 3 meters in kunnen ga ik uitzagen en daar plaats ik m'n radio zodat m'n moderne headunit niet teveel in het oog zit,in het ori. radiogat komt een opbergvakje.ook heb ik een 16,5 cm JBL composet besteld die in m'n deurpaneel gaat komen voor een beetje fatsoenlijk geluid.

volgende week woensdag heb ik vrij ga ik alle kleine plekjes aan de buitenkant bijwerken,even alle lijsten en de bumpers eraf om te kijken wat erachter huist...

De Pul
15-06-2009, 11:02
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0017.jpg
even de middenconsole eringezet,moest 2 gaatjes boren aan de boven kant...
nou moet ie er weer uit zodat ik de radio erin kan plaatsen. ook even een mk3 pookknop eropgedraaid aangezien er zo'n ijzeren tjappie ding los boven op lag(enigszins vastgehouden door een half rolletje isolatie-tape:screwy: )vind dit al een hele verbetering en denk dat ik het ook maar zo laat....

Jeff
15-06-2009, 12:16
Let op met het erin zetten van de radio. Het is geen DIN-vak. Je kan niet rond de randen snijden. Dit is te groot.
En je moet een heel stuk van het opbergvak eronder weg/uitsnijden.

De Pul
15-06-2009, 17:21
Let op met het erin zetten van de radio. Het is geen DIN-vak. Je kan niet rond de randen snijden. Dit is te groot.
En je moet een heel stuk van het opbergvak eronder weg/uitsnijden.
klopt had ik al gezien.. de schuinte komt niet helemaal overeen,maar denk dat het net gaat als ik um zo ver mogelijk naar boven zet...

De Pul
15-06-2009, 17:46
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0023.jpg
heb net na m'n werk even alles onder de kap netjes gemaakt,was ook een bende....
klepdekselpakking vervangen,klepdeksel en distr.kap ontroest en gespoten,plastic tuitje van peilstok vervangen was gebroken,alle vacuumslangetjes vervangen,gaskabel afgesteld,choke afgesteld,wat leiding werk en slangen netjes gelegd/vervangen/vastgezet en de uitlaat een beetje fatsoenlijk onder de auto gehangen(rubbers vervangen en een gescheurd steuntje gelast) al met al lekker productief dus:D:D

Samurai
15-06-2009, 18:40
Zo dat heb je netjes gedaan man!

Heb ook nog een motorruimte die zo'n behandeling kan gebruiken.

Tip: voor de aangekoekte vuil op het blok dasty gebruiken, wel verdund.

De Pul
17-06-2009, 18:54
was vandaag vrij,begon vanochtend vol goede moed de bumpers,skirts en wielkastranden te demonteren wil de helft er niet fatsoenlijk af omdat de onderkant van de auto(vanaf de strippen) ooit eens overgespoten is...
a)zonder ook maar iets te demonteren..
b)zonder ook maar iets strak te maken,af te plakken of te schuren...
blijkt ook nog eens dat de kleur die erop gezet is niet de originele is,dus ik ben er flink flauw van....
qua roest is ie echt niet kats verrot ofzo enige plek op de hele auto is deze,
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0024.jpg
ziet er inmiddels weer zo uit,
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0025.jpg
het is alleen zo jammer dat ze er zo'n pruts-bende van hebben gemaakt dat kost mij weer veel tijd.....zoals op de voor en achterbumper zaten barsten in de lak,als ze die nou uitgeschuurd hadden of geplamuurd maar nee daar is een soort kit o.i.d opgesmeerd...ook zitten er dikke verf randen rond de wielkasten omdat de randen en skirts niet zijn gedemonteerd....
maar goed ik kan blijven janken,heb nou 2 opties;
a)alles netjes strak maken,schuren,kleur erbij zoeken en netjes rollen(ook alleen tot de strippen)
b)gewoon zo blijven rijden en kijken of ik ooit eens het geld heb om um te laten spuiten...
wat zouden jullie doen?? ik kan um ook 2-tone maken:D:D

De Pul
18-06-2009, 17:17
vandaag besloten om dit projekt voorlopig stil te leggen, simpelweg omdat ik de tijd en de middelen niet heb om 2 projekten netjes klaar te maken. ik blijf de cabby van de zomer gewoon zo rijden als ie er nou bij staat en wil de mk3 van de winter gaan gebruiken, zodat ik dan rustig aan de cabby kan beginnen...heb het nou mega druk op m'n werk (60 uur per week) daarnaast heb ik voor mezelf nog een paar VW'S in onderhoud en m'n andere hobby,autocross:D:D al met al druk bezet dus......

De Pul
05-07-2009, 18:22
morgen even richting uden om bij velgdirect nieuwe rims op te halen, worden rood/gepolijste Effezeta's:D:D

foto's volgen.....

De Pul
06-07-2009, 05:39
deze dus;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/629.jpg

jetta mk1 '82
06-07-2009, 07:23
leuk wieltje kerel ;) !

gr. Martijn

De Pul
06-07-2009, 07:35
dank je martijn,denk zelf dat het super vet gaat staan....zag deze site in het rode wielen topic van schweinhund.staan leuke wielen tussen alleen hebben ze overal maar 1 of 2 sets van.....enige haast is dus geboden:D:D

De Pul
06-07-2009, 18:54
helaas vandaag geen tijd gehad om de wielen op te halen,morgen gaat m'n maat even heen....

De Pul
07-07-2009, 21:17
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0034.jpg
nou heb ze dus:D ziet er echt dik uit,wel een beetje gewaagd maar vind het zelf heel stoer,alleen passen ze niet....
het hart is aan de achterkant vlak dus voor zit ik tegen de remtangen aan,achter tegen m'n schroefset en daar kan de naafdop er ook niet op omdat de lagerafdekkap eruitsteekt,zal schweinhund even pm-en voor die 15/20 spacers.
vallen ze gelijk wat breder:D:D

golf1-gtd
07-07-2009, 21:37
zit nog wel wat werk aan maar het gaat goed komen als ik het zo hoor lijkt mooi met die wielen zo met dat rode hart

Mitta
07-07-2009, 21:40
Wielen zien er goed uit! Steken mooi af bij het wit, ga je met meer rode details werken?

De Pul
07-07-2009, 21:44
Wielen zien er goed uit! Steken mooi af bij het wit, ga je met meer rode details werken?
ja,rood kunstleren interieur,nieuwe rode kap,rood randje rond de grill(gti-stijl) en denk dat ik in de zij-biesjes ook een rood lijntje plak...

@golf1gtd,idd heb er eigenlijk nog weinig aan gedaan,geen tijd voor en de mk3 moet klaar voor v.d. winter...
daarna is deze aan de beurt,eerst maar eens dat gti-blok erin:D:D

meinderturk91
07-07-2009, 22:07
leuk hoor!!!!

De Pul
07-07-2009, 22:08
leuk hoor!!!!
dat wist ik al collega... :thumbup:

Mitta
07-07-2009, 22:15
ja,rood kunstleren interieur,nieuwe rode kap,rood randje rond de grill(gti-stijl) en denk dat ik in de zij-biesjes ook een rood lijntje plak...

Klinkt goed en dan word het een leuk rood/witte combinatie, alleen denk dat de zij-bies een rood lijntje geven TE rood zal worden... Verder klinken de plannen super :thumbup:

De Pul
07-07-2009, 22:17
Klinkt goed en dan word het een leuk rood/witte combinatie, alleen denk dat de zij-bies een rood lijntje geven TE rood zal worden... Verder klinken de plannen super :thumbup:
dank je mitchell,maar ik probeer het tzt gewoon aan 1 kant,kijken wat de reacties zijn:D

ben zine
07-07-2009, 22:23
UK91, welkom ! :)

De Pul
07-07-2009, 22:27
UK91, welkom ! :)
:confused:

kb2
08-07-2009, 10:41
Jammer dat er zo geprutst is aan de cabrio,maar is bij jouw zo te zien wel in goede handen.En wat betreft de wielen :eek: :eek: :cool: :cool: :cool: :thumbup: Of te wel super dik.

De Pul
08-07-2009, 12:10
Jammer dat er zo geprutst is aan de cabrio,maar is bij jouw zo te zien wel in goede handen.En wat betreft de wielen :eek: :eek: :cool: :cool: :cool: :thumbup: Of te wel super dik.
dankje,komt helemaal goed :cool:

om de wielen nog iets dikker te maken en minder tjappie eerst maar weer een aanpassing gedaan ;) :D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0035.jpg
had ik ooit eens een paar velletjes van besteld bij paruzzi,past exact en oogt veel netter als de bonte "Drag Extreme Racing Wheels" plakkers....

De Pul
10-07-2009, 16:49
heb net bij paruzzi een paar velletjes met wolfsburg-logo's besteld voor op de naafdoppen,vind dit toch iets te overdreven...wolfsburg klopt ook niet echt maar goed kniesoor die daar om geeft:D:D

De Pul
07-08-2009, 18:16
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0007_888444.jpg
zeg nou zelf,dit is toch veel vetter??:D

De Pul
07-08-2009, 18:19
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0008_522189.jpg
trouwens vorige week ook nog even een rood biesje over de zijkant geplakt maar is er inmiddels weer af vond het geen porum....

kb2
07-08-2009, 19:02
Die wolfsburg logo's zijn inderdaad beter en ben blij dat je de rode bies eraf gehaald hebt.Misschien straks wel leuk als de wielen eronder zitten iets kleiners te doen met rode details.Ben wel echt benieuwd als de nieuwe wielen er echt onder liggen.

De Pul
08-08-2009, 11:13
dat gaat allemaal nog wel effe duren(jammer genoeg) was van plan om de mk3 even snel af te bouwen en dan van de winter deze,maar gaan binnenkort flink verbouwen in ons nieuwe stulpje dus schuif alles maar weer op de lange baan.....heb geen zin om krap te zitten,gestresst alles af te maken en dan ook nog het risico lopen dat het allemaal niet zit zoals ik het wil hebben.god,zou af en toe echt willen dat ik miljonair was of zo:D:D ik ben ook nog eens erg ongeduldig maar goed ga gewoon rustig verder;)

De Pul
22-08-2009, 19:47
de motor ligt er zo goed als uit alleen de steunen en de bak nog dan kan ie eruit.
daarna maar rustig het GTI blok klaarmaken voor inbouw.

De Pul
15-09-2009, 19:36
de cabby is verkocht....:mad:
heb er simpelweg geen tijd/geld/ruimte voor en m'n collega (meinderturk91 hier op t forum) bood me m'n kostprijs incl. GTI-blok,heb maar ja gezegd...
er moet nog veel geld in en dat is er op het moment niet,als ik m'n huis klaar heb zoek ik gewoon weer een andere...;):D

willemsgti
15-09-2009, 21:16
jammer

maar hij komt goed terecht toch

De Pul
15-09-2009, 21:32
jammer

maar hij komt goed terecht toch
ja,ik ga hem er nog wel mee helpen omdat ie (nog) niet zo thuis is in de oude VWtjes :thumbup: