View Full Version : Golf 1 1.5 LX
Hallo,
Ik had mezelf al voorgesteld, maar heb dus sinds afgelopen woensdag een tweede auto gekocht: een golf 1 uit 83.
Mijn andere auto, een Cordoba Cupra 2002, is eigenlijk helemaal af, dus werd het tijd voor een nieuw project :D
Ik ben dit soort oude auto's niet gewend maar het geeft me wel de mogelijkheid om wat nieuwe dingen te leren. Ik doe al het werk zelf en kan ook redelijk wat, maar heb nog genoeg dingen die ik moet leren.
Eigenlijk was de golf in redelijke staat. Goede banden, een nieuwe accu etc.
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0084.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0085.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0086.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0087.jpg
Maar er zaten 2 flinke gaten onder de bestuurder en bijrijder matten. Dit heb ik vandaag aangepakt.
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0088.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0089.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0090.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0091.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0092.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0093.jpg
bestuurders kant
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0094.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0095.jpg
Ook heb ik de knipperlichten weer aangesloten, die zaten er niet op.
Ik heb ook nieuwe vacuum slangen gekocht, geen overbodige luxe gezien de staat van de huidigen. En ik heb een andere tankdop gekocht.
Schroefset, heldere koplampen en knipperlichten, en andere velgen volgen spoedig
jelle vda
01-06-2009, 18:00
ziet er goed uit ,, mooie kleur ook !!
veel plezier ermee
de plannen zien er allesinds goed uit
Der Typ Siebzehn
01-06-2009, 19:31
Leuke Golf 1, de laswerkzaamheden zien er ook netjes uit!
Ik zag op rdw.nl dat datum 1e toelating van deze LX op 6 december 1983 was, interessant! Want de LX met GL/GTI + Cabrio dashboard (met de naar boven opengaande handschoenkast deksel) zijn maar tot april/mei 1983 gebouwd, daarna werd er in de LX het eenvoudigere C/CL + Jetta 1 dash (zonder die naar boven opengaande deksel) in de LX gemonteerd. Ben wel eens benieuwd in welke maand van '83 deze LX is geproduceerd, kun je hier (http://www.golf1-ig.de/golf/facts/vin_analysis/index.php) laten uitzoeken door daar het complete chassisnummer in te voeren, en vervolgens op de knop "Analysieren" te klikken.
Is er trouwens ooit een ander voorscherm in deze auto gezet? Dit ziet er zo onbewerkt en wat roestig uit...
De luchtfilterhouder is overigens niet de originele van 'n Golf 1 met 1500 JB motor, dit is er een van de opvolger, de Golf 2 met 1600 of 1800 carburateurblok. Originele luchtfilterhouder van 'n Golf 1 met JB motor zien er zo uit
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/JB2.JPG
Toegegeven, er zijn nauwelijks verschillen, maar ze zijn er ;-)
hallo type 17
Ik had de auto voordat ik hem kocht ook bekeken op rdw en zag ook dat die in december 83 is gemaakt, maar wist niet dat dat een probleem was/ of niet klopte
CHassi nummer heb ik nu even niet bij de hand maar zal dat vanavond even checken. Post ik het daarna wel hier.
Het kopt inderdaad dat mijn dashboard kastje omhoog open klapt.
Maar het verschil tussen jou luchtfilter bak en die van mij zie ik niet echt? Eigenlijk alleen de extra slang aan het einde na het vacuum reservoir die naar je radiator loopt.
Tevens zit er bij mij wel een slang aan de achterkant (geloof dat ik hem op jou foto onderop zie lopen)
Edit: ik zie alleen dat het hoekje van jou bak waar de pijp begint schuin is, en bij mij niet.
Der Typ Siebzehn
02-06-2009, 16:27
Hallo Reuvers,
dat
Ik had de auto voordat ik hem kocht ook bekeken op rdw en zag ook dat die in december 83 is gemaakt, maar wist niet dat dat een probleem was/ of niet klopte
is een misverstand, via rdw.nl kun je niet zien wanneer de auto geproduceerd is, maar alleen de datum 1e toelating, geproduceerd kan die auto al een half jaar eerder dan de 1e toelating zijn geweest, maar dat
CHassi nummer heb ik nu even niet bij de hand maar zal dat vanavond even checken. Post ik het daarna wel hier.
ga je dus vanavond wel even checken :thumbup: bij de link wat ik je eerder hier had geplaatst.
Maar het verschil tussen jou luchtfilter bak en die van mij zie ik niet echt? Eigenlijk alleen de extra slang aan het einde na het vacuum reservoir die naar je radiator loopt.
Tevens zit er bij mij wel een slang aan de achterkant (geloof dat ik hem op jou foto onderop zie lopen).
Ja, die slang loopt bij de mijne onderin
Edit: ik zie alleen dat het hoekje van jou bak waar de pijp begint schuin is, en bij mij niet.
Je moet eigenlijk goed kijken naar 't punt waar bij de mijne die flexibele slang van de luchtfilterhouder richting radiateur gaat, dat punt maakt het verschil tussen de 2 luchtfilterhouders, verder, maar dat heeft eigenlijk geen belang, staat er op die van jou de merknaam, dus "volkswagen", op die van mij niets. Maar als het prima functioneerd zo met die jongere luchtfilterhouder, dan laat maar mooi zo zitten.
Wat me ook nog was opgevallen, maar wat ik gisteren was vergeten te schrijven, in het dashboard links boven het lichtje van de handrem, zit er bij de jouwe nog een lichtje voor 'n handbediende choke, dit hebben normaal gesproken alleen maar de modellen met de 1100cc motor omdat die dus handbediende choke hebben, de 1500cc modellen hebben dit normaal gesproken niet vanwege automatische choke. Maar dat hoeft niets te betekenen, die paneeltjes zijn maar prul van hardplastic, dat spul gaat vlug kapot allemaal, misschien dat later daarom bij gebrek aan 'n juiste er een met zo'n lichtje voor 'n choke in is gezet.
ok weer goede info daar Type 17!
van het dashboard kan wel kloppen. Ik kreeg er een ander dashboard bij en 2 contacten met tellerhuis. Het tellerhuis wat er nu inzit staat op 106.000 maar de andere 2 op 118.000 en 236.000; dus goede kans dat de auto vele malen meer heeft gelopen.
Niet dat me dit zorgen maakt, want ik onderhoud hem zelf, en mocht het toch een keer nodig zijn leg ik er een ander blok in.
Zou eventueel wel een 5 bak willen hebben, om eventueel wat zuiniger te kunnen rijden.
maar ja alles op zijn tijd
hmmm...ok interessant.
Hij komt uit belgie en uit April 83
Typ Golf (17)
Modelljahr 1983 (D)
laufende Nummer 507956
Fertigungsdatum April 1983
Produktionsort Brüssel
Der Typ Siebzehn
02-06-2009, 20:42
Had ik het toch goed dat 't een vroege LX (geproduceerd tot mei '83) betreft, ik wist 't wel :D maar bedankt dat je effe de moeite hebt genomen om het via die link te checken, was er echt nieuwsgierig naar.
Later geproduceerde LX, dus geproduceerd vanaf mei/juni '83 kregen dus dit dashboard
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/interieur.JPG
W.b.t. geproduceerd in de VW fabriek in België, Brussel, ook dat is dus mogelijk, dan heb je dus een "B" (van Brussel) i.p.v. een "W" (van Wolfsburg) in het chassisnummer ná de "D" van 1983, dus wvwzzz17zdBxxxxxx
ok, inderdaad ik heb niet dat dashboard nee. Is dat rvs ertegen aan?
Zijn er eigenlijk nog verschillen dat de een in Brussel is gemaakt en de ander in Wolfsburg?
tevens, bedankt voor de uitleg
Nette Golf 1 en gelijk goed zelf aan de klus, zo hoort het!
Als je nu weer eens door Brabantpark cruised en deze Golf 1 ziet
dan ben ik het:
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/GroteFoto-N6R3BTPR-1.jpg
Der Typ Siebzehn
03-06-2009, 15:10
Is dat rvs ertegen aan?
sorry, wat bedoel je met rvs?
Zijn er eigenlijk nog verschillen dat de een in Brussel is gemaakt en de ander in Wolfsburg?
qua uitvoeringen zover ik weet niet, alleen gaat 't gerucht dat in Brussel geproduceerde exemplaren sneller geneigd zouden zijn tot roesten dan in Wolfsburg geproduceerde exemplaren, dat zou komen doordat ze minder goed vanaf de fabriek geconserveerd zouden zijn e.d., zou er aan liggen dat de Belgen meer met de "franse slag" werken dan de Duitsers, anders gezegd minder nauwkeurig zijn, maar ik heb 't ook maar van horen zeggen.
tevens, bedankt voor de uitleg
geen dank, graag gedaan!
Type, met rvs doel ik op hetgeen wat op het tellerhuis heen zit. Ziet er als iets van metaal (iig grijs haha) uit.
Het gerucht wat jij meldt, weet ik niks van. Maar deze auto vertoont iig roest; daarentegen na 26 jaar vind ik dat niet geheel vreemd. En de roest die er zit haal ik weg; dus tja het is niet anders. Wel leuk als je kan zeggen dat je golf in Wolfsburg gemaakt is. Is toch een 'naam'
wederom bedankt.
Dirk, leuke golf die je hebt. Ik zal er naar uitkijken. Vind die zilvere bumpers erg mooi, maar lijkt me dat je daar ook weer een 'mooi' prijsje voor betaald.
geheel zilveren linker spiegel en deurgrepen trouwens, waar haal je die? Ebay, sloop elders...?
Der Typ Siebzehn
03-06-2009, 17:46
Type, met rvs doel ik op hetgeen wat op het tellerhuis heen zit. Ziet er als iets van metaal (iig grijs haha) uit.
Ach dat bedoel je, nee, dat paneel is geen rvs, maar gewoon hardplastic met 'n metaalkleurig laagje, gewoon jaren '80 kitsch :D maar 't is origineel.
In jou dashboard past zo'n paneel overigens niet, en wat ik weet zijn er voor jou type dash geen gemaakt in die metallic look.
Het gerucht wat jij meldt, weet ik niks van. Maar deze auto vertoont iig roest; daarentegen na 26 jaar vind ik dat niet geheel vreemd. En de roest die er zit haal ik weg; dus tja het is niet anders. Wel leuk als je kan zeggen dat je golf in Wolfsburg gemaakt is. Is toch een 'naam'
wederom bedankt.
Zoals gezegd, ik heb 't ook maar van horen zeggen, en bij auto's van die leeftijd, van 1983, dus mindstens 26 jaar oud, valt dat toch niet meer te achterhalen uit welke fabriek ze gevoeliger waren voor roest, want ze roesten allemaal inmiddels, ook bij menig exemplaar uit Wolfsburg stuit men tegenwoordig bij nadere inspectie op "verrassingen".
Net alle vacuum slangen vervangen voor 3mm silicone. Is zo veel beter van kwaliteit en het was ook hard nodig. 3 slangen scheurden en rest zag er ook niet meer uit.
Morgen roest van de daklijsten schuren en van de binnenkant achterklep.
Ook even kijken naar de achterlichten want 1 is veel feller als de ander (misschien rem licht verkeerd aangesloten ofzo)
Ook haal ik als het goed is een opknap setje 15" ATS classics geloof ik dat ze heten. Brede rand met de binnenkant gaten zwart gespoten. Ik polijst ze opnieuw (joepie...niet) en moet dan banden halen. Denk dat ze 7J zijn, en wil redelijk wat stretch maar weet niet precies wat dan een goede maat is. Zit te denken aan 165 50 15.
of hebben jullie andere sugesties?
Heb van het weekeind de velgen opgehaald. Ze waren in redelijk slechte staat (de lak) maar daar was de prijs ook naar.
Ik heb een beginnetje gemaakt, en als ik eindelijk klaar ben zullen ze er goed uitzien :)
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0100.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0101.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0102.jpg
beetje schuren en meteen resultaat
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0103.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0104.jpg
hoop ze over een weekje af te hebben, maar ik zal wel weer veel te positief denken lol
vroeg me wel af trouwens hoe ik de stoeprand schade het beste weg krijg. Schuren? Of gewoon af laten draaien? Zo ja waar laat ik dit doen; metaal bewerker?
thanx
even een update
Ik blijf zo veel mogelijk bezig met de Golf. Helaas ben ik van we week na anderhalf jaar in dienst, ontslagen vanwege de befaamde "crediet crisis". Zou willen dat ik een euro kreeg, elke keer als ik dat woord hoor.
Maar ja, het leven gaat verder. Geeft me ook wat meer tijd om te werken aan mijn auto. Al heb ik het wel druk met een aantal andere auto's maar goed.
iig, het polijsten van mijn ATSjes gaat goed. Nog eentje en ik ben klaar. Heb ook voor een prikkie 4 nieuwe Bridgestone Potenza's in 165-50-15 kunnen bemachtigen dus dat was een meevaller.
Van de week komen mijn chrome deurgrepen binnen (36 euro bezorgd lol!), dus ben heel benieuwd naar kwaliteit en passen
vandaag een van de achter wielkast randen van zijn roest ontdaan. Er zaten veel blaasjes en vooral onder de steenslag kappen zat roest.
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0117.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0118.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0119.jpg
inmiddels ook alweer gespoten, maar ik moet het nog bijpoetsen, en die sleenslag kap scheurde.
Morgen de andere kant
Mooi opgeknapt. Ik ben benieuwd hoe het spuitwerk eruit ziet !
Zo te zien kun je aan de achterkant de rand van de wielkast ook beter opschuren en in de roestomvormer zetten ;)
ik heb een vraagje:
ik heb sinds gisteren chrome deurgrepen binnen. Nu heb ik ze gemonteerd, maar werkt het slot niet meer geweldig. Het lijkt alsof de pin de het slot omlaag of omhoog duwt net niet lang genoeg is.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad? Zo ja wat is de oplossing?
Heb gezocht maar kan helaas niks vinden
bedankt
een tijdje niks hier toegevoegd maar absoluut niet stil gezeten.
Velgen zijn bijna af maar heb ik lang niks aan gedaan omdat de lak mij meer irriteerde
Ik had heel de auto geschuurd, en daarna gerold. Dit werd een drama! Het was zo slecht dat ik met heel veel pijn, moeite en vooral heel veel tijd de auto helemaal opnieuw heb geschuurd. Iemand vond trouwens een van de vorige eigenaren niet aardig, want de hele auto was met een sleutel bewerkt.
iig eenmaal geschuurd stond de auto er zo (ongeveer) bij
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0142.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0145.jpg
Witte streep was sleutel schade
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0146.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0147.jpg
vandaag bij mijn schoonvader onder zijn carport gespoten met compressor. Geen ideale omstandigheden (beetje wind en vooral veel stof) maar goed, het resultaat was veel beter als ik had verwacht.
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0155.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0156.jpg
Morgen spuit ik de auto nog een laagje en bouw ik hem terug op. Kleur is zijdeglans zwart (best mat).
De auto heeft wel een paar plekjes waar ik net wat dikker heb gespoten, en helaas een druiper, en een beetje sinasappel. Maar al met al geen slecht resultaat.
Als hij klaar is schuur ik hem nog heel licht op, 1500 of 2000 nat, en dan comandant 4 erover heen.
Ben best tevreden met mijn eerste spuit ervaring :)
P.S sorry voor slechte resultaat foto's maar was wat donker daar. Betere volgen snel
knedel16vweber
06-08-2009, 20:53
was de vorige lak zo slecht dan?? vind het zwart un beetje jammer :(
helaas wel ja. Zoals je in de foto's ziet was de auto echt flink bewerkt met sleutels, steenslag, roest en wat deukjes.
Ik vind het zwart opzich wel goed ogen. Ik vond de vorige kleur persoonlijk mooier bij de auto passen maar ja...
straks chromen spiegels, deurklinken (heb ik al liggen) schroefsetje en een set mooi gepolijste ATSjes en dan komt hij wel tot zijn recht ;)
vandaag heb ik de auto weer opgebouwd.
ik ben nog stteds tevreden, maar toch zitten er wel wat banen op de auto. Ik weet ook wel waarom; de compressor hield geen constante druk. Dit resulteerde in veel verf, daarna weinig verf...
maar goed, ik laat hem nou een paar daagjes drogen en dan poets ik de hele auto met commandant 4.
Wel ziet het zwart met de chrome delen er heel dik uit vind ik zelf :)
Net een supersport schroefsetje voor een appel en een ei opgehaald. Heb ze meteen helemaal schoongemaakt en opnieuw ingevet. Zet ze er dinsdag onder.
de lagers aan de voorkant, zijn deze nog goed verkrijgbaar bij de dealer?
Even een vraagje:
Ik heb gisteren de Supersport schroefset eronder gezet, wat allemaal goed verliep.
Maar achter heb ik de stelschijven op zijn laagst staan, maar hij staat amper lager dan voorheen. Ik weet dat ik de hulpveren er tussenuit zou kunnen halen, maar het zou toch zo ook iig een stuk lager moeten zijn?
iemand een idee? Of zakt hij nog heel erg? Of is de golf simpelweg te licht? Toch lijkt mij dat hierover is nagedacht toen de set is gemaakt/ontworpen?
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0161.jpg
is niet echt wat ik had verwacht na een schroefset...
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0162.jpg
voor heb ik nog ongeveer 6cm om te zakken en lijkt me wel goed komen.
Tevens auto moet ik nog helemaal poetsen ;)
Renegade
19-08-2009, 11:29
Ik denk dat je beter nog een paar extra laagjes zwart had kunnen spuiten. Heeft niet overal goed gedekt over de lichte ondergrond :shake: Die wolken krijg je er niet uit gepoetst, lak ziet er op die plekken zo dun uit dat je misschien weer op de oude kleur uit gaat komen als je te hard gaat polijsten erop :shake:
ja misschien wel.
maar iemand een idee over de achterkant schroefset? Voor heb ik hem net nog een cm of 6 naar beneden gedaan en ligt nu mooi laag met 20mm spacers (standaard velgen zijn nogal smal, en kwamen tegen de veerpoot aan). Met de ATSjes moet ik even kijken of dat lukt.
maar achter wil maar niet zakken...?
Renegade
19-08-2009, 11:59
Heb je de set nieuw gekocht ? Een nieuwe schroefset zakt altijd nog wat na.
Probeer anders eens met wat gewicht in de kofferbak of die dan nog verder wil zakken dan merk je al snel of de auto aan de achterkant te licht is voor de set.
Bij het ontwerpen houden ze volgens mij niet speciaal rekening met 1 model, schroefsetjes van een c tot een gti (als de bevestiging maar hetzelfde is) zijn hetzelfde.
hmm...ok
zal eens even gaan bekijken wat ik doe
Nou set bleek dus van een corrado te zijn, en daarvan zijn de dempers een stuk langer. Beetje balen, maar ik heb alweer een nieuwe set besteld. Hoop ze maandag binnen te hebben, dus in de loop van de week nieuwe foto's en een schroefset voor een corrado te koop lol ;)
1 fototje dan van de voorkant. Daar was ik best tevreden over. Zelfs met de originele 13" velgen ziet het er best goed uit; tevens wel met een 20mm spacer voor. Nu ook met een gehele chrome gril rand, spiegels en deurgrepen
http://i307.photobucket.com/albums/nn307/ReuversNL/Foto0169.jpg
knipperlicht moet nog vervangen worden lol ;)
Tiefleger
22-08-2009, 14:42
Een paar plattere bandjes erop en klaar, zakt hij ook nog een beetje.
René (Tiefleger)
erik_jetta
22-08-2009, 14:57
Ik vind de kleur er niet echt mooier op geworden, ook al zaten er krassen op de auto...
verlaging...tja..kan lager he! gewoon 13 inch met een 40 band!!
Sinds de laatste keer weer het een en ander gedaan:
nieuwe schroefset gekocht en omgezet. Nu ligt de auto achter ook goed laag. Schroefset staat nu ook op zijn laagst.
Montage punt van mijn raam was doorgeroest en viel dus in de deur. Nieuwe erop gezet en zit weer goed.
Heldere knipperlichten gemonteerd (absoluut geen plug en play lol)
Ook apk keuring gedaan; helaas afkeur.
Maar waren maar kleine puntjes
wat lichtjes die het niet doen, en de claxon die het niet doet. Ben er achter gekomen dat mijn stuurkolom geen goede massa maakt. Dus straks even een nieuw massa klabeltje aan de kolom bevestigen.
Ook had ik een lek in mijn kleppendeksel pakking waardoor ik dacht dat de motor in de fik stond; water en olie viel op het spruitstuk. Meteen een nieuwe erop, en gelijk maar kleppendeksel, distr. riem kap, ventilator kap en carb kap gespoten in mat zwart. Ziet er een stuk beter uit nu. ook de carb een nodige schoonmaak beurt gegeven.
Fotos volgen
goed bezig, blij om te zin dat je door niets laat tegenhouden. gewoon lol hebben is belangrijk
Je steekt er in ieder geval voldoende tijd en moeite in!!
Al een nieuwe baan op het oog trouwens? (in wat voor richting zoek je het eigenlijk misschien kan ik helpen, mag ook per pm)
Ik durf trouwens niet eens met mijn Golf 1 naar die fotolocatie te rijden, heel de wagen trilt uit elkaar op de weg daar naar toe.
lol ja dirk nu de achterkant ook omlaag is, lig ik wel met mijn carter en uitlaat op de drempel bij mij voor de deur.
Kwa baan wil nog niet helemaal lukken. Helaas is het gewoon een slechte tijd, en dat is ook het eerste wat je hoort bij instanties/buro's die werk voor je zoeken.
Maar ja ik hou het gelukkig nog wel even uit, maar het gaat zo vervelen, dat thuis zitten.
Kwa golf, ja moeite stop ik er zeker in. Maar heb nog genoeg te doen lol
vraagje:
ik was de sierstrips en chrome strips weer terug aan het zetten, maar kom 15 van de witte klemmetjes te kort. BK verkoopt ze zag ik, maar daar moet ik bijna 11 euro verzendkosten betalen!!! Daar ga ik dus niet aan beginnen. Die dingen kunnen in een envelop en zo door de brievenbus.
iemand die weet waar ik ze wat goedkoper kan krijgen?
Mooie Golf ben wel benieuwt als de ATSjes klaar zijn zullen er vast super onder staan.
die klemmetjes
mischien via http://golf1onderdelen.nl/
of even contact op nemen als ze bijv. niet met de post verzonden kunnen worden
Groeten Johan
Ik heb contact opgenomen met BK en het kan gewoon per post tegen normale prijs verstuurd worden, dus hopelijk zsm nieuwe klemmetjes.
Ben zelf ook wel benieuwd naar de ATSjes maar ik moet er nog steeds 1 schuren/polijsten, maar eerlijk gezegd ben ik de motivatie ervoor even kwijt lol. Volgende week maar weer eens een dagje eraan werken...
Ok, de auto is vandaag weer voor een jaar goedgekeurd. Waren een aantal puntjes die niet goed waren zoals verlichting en claxon. Claxon was een slechte massa en met alleen schoonmaken was die weer goed.
Helaas was de verlichting wel een redelijk drama. Achter miste er redelijk wat draden, en anderen hadden breuken. Maar alles opnieuw aangelegd en werkt weer goed.
Blij dat ie weer een jaar mag ;)
zaterdag leg ik als het goed is de bandjes om de ATSjes. Dus hopelijk van het weekeind andere velgjes
spijlbus_dot_tk
16-09-2009, 21:18
hoe heb je de stoeprandschade weg gewerkt van de atsjes?
verder n net golfke!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.