Jel Golf 2 GTI
11-02-2009, 11:24
zoals de titel het al zegt. :D
Probleem is dat mijn vader de verstuivers besteld heeft van de PB blok ipv het EV blok waar ik ze voor nodig had.
Dus ik gebeld me die gast waar ze vandaan komen en nu zegt hij dat alleen de schroefdraad anders is en ik de leidingen van de PB op de EV moet zetten.
Nu is mijn vraag of iemand een betekenis heeft van deze nummers en of er iemand kan uitleggen waar deze in kunnen verschillen.
De nummers van de verstuivers:
EV-blok: 0437 502 032 (014)
PB-blok: 0437 502 026 (014)
degene die ik gekocht heb van de winkel: 0437 502 045
Verkoper zei dat de nummers bij bosch al enkele keren veranderd waren.
De sproeiers zien er hetzelfde uit alleen degene van het PB blok hebben een veel fijndere schroefdraad. Heb de slangen liggen waar deze opzaten maar mijn slangen van mijn EV zijn wel in betere staat.
Wie kan mij helpen of weet iemand waar ik eens mee kan bellen ofzo?
Alvast bedankt.
(Alles staat mss wat moeilijk uitgelegd, maar als je een vraag heb post je ze maar :tongue: )
Grtz Jel :thumbup:
Probleem is dat mijn vader de verstuivers besteld heeft van de PB blok ipv het EV blok waar ik ze voor nodig had.
Dus ik gebeld me die gast waar ze vandaan komen en nu zegt hij dat alleen de schroefdraad anders is en ik de leidingen van de PB op de EV moet zetten.
Nu is mijn vraag of iemand een betekenis heeft van deze nummers en of er iemand kan uitleggen waar deze in kunnen verschillen.
De nummers van de verstuivers:
EV-blok: 0437 502 032 (014)
PB-blok: 0437 502 026 (014)
degene die ik gekocht heb van de winkel: 0437 502 045
Verkoper zei dat de nummers bij bosch al enkele keren veranderd waren.
De sproeiers zien er hetzelfde uit alleen degene van het PB blok hebben een veel fijndere schroefdraad. Heb de slangen liggen waar deze opzaten maar mijn slangen van mijn EV zijn wel in betere staat.
Wie kan mij helpen of weet iemand waar ik eens mee kan bellen ofzo?
Alvast bedankt.
(Alles staat mss wat moeilijk uitgelegd, maar als je een vraag heb post je ze maar :tongue: )
Grtz Jel :thumbup: