Golf2
02-01-2009, 13:22
Als eerste nog maar even de beste wensen voor iedereen.
Heb voor een aantal weken geleden een massa probleem gehad met de ECU waardoor deze de injectoren niet meer aanstuurde :mad: naar een tijdje zoeken en meten de juiste massa draad gevonden aan weer aangesloten en loopt weer als een zonnetje :) maar nu heb ik 't volgende probleem,
waarschijnlijk is mij distributie versprongen :mad: , heb h'm met de hand rond gedraaid en het lijkt d'r op dat 'ie "niks" raakt wie kan mij uitleggen hoe deze nu weer op "tijd " te zetten.
Gegevens:
Golf2 bj 1989 1.3i Mot.type NZ
Op 't nokkenas tandwiel staat aan de buitenkant een punt in geslagen en op de onderste poelie waar de v-snaar overheen loopt staat ook een merk teken in heeft deze ook te maken met 't op "tijd" zetten of moet deze poelie er af en staat er op 't krukkenas tandwiel een merk teken.
BVD
Heb voor een aantal weken geleden een massa probleem gehad met de ECU waardoor deze de injectoren niet meer aanstuurde :mad: naar een tijdje zoeken en meten de juiste massa draad gevonden aan weer aangesloten en loopt weer als een zonnetje :) maar nu heb ik 't volgende probleem,
waarschijnlijk is mij distributie versprongen :mad: , heb h'm met de hand rond gedraaid en het lijkt d'r op dat 'ie "niks" raakt wie kan mij uitleggen hoe deze nu weer op "tijd " te zetten.
Gegevens:
Golf2 bj 1989 1.3i Mot.type NZ
Op 't nokkenas tandwiel staat aan de buitenkant een punt in geslagen en op de onderste poelie waar de v-snaar overheen loopt staat ook een merk teken in heeft deze ook te maken met 't op "tijd" zetten of moet deze poelie er af en staat er op 't krukkenas tandwiel een merk teken.
BVD