Jurre
02-12-2008, 21:20
Wegens geldproblemen twijfel ik over de verkoop van mijn auto.
Het gaat om een Golf II syncro GT. De auto is van 1989, heeft nergens schade. Zitten gloedjenieuwe banden onder, nog mooie exip 15'' wielen, en een alpine iva-d105 klapscherm.
Hier en daar bladdert de lak af. Dit is op de schermen en de kleppen, en is dus nog redelijk goedkoop te vervangen, door vervangend plaatwerk te monteren.
De reden dat ik er niet meer in kan rijden is dat er iets aan de hand is met de koppeling. Ik heb vandaag gehoord dat het waarschijnlijk een pennetje betreft welke in een rond plaatje valt, welke weer op de drukgroep duwt.
De vw-garage wil dit maken voor €1200,- en de buurtgarage voor €800/1000,-
Ik heb al een nieuwe koppelinggroep, ik heb alleen niet de kennis en het materiaal om deze er in te zetten.
Er staat 170 000 km op de teller. Wat dus redelijk weinig is. De motor is een 1.8 injectie.
Nu vraag ik mij af wat ik nog voor deze auto kan krijgen als ik hem verkoop.
De auto is van binnen zeer netjes, en beschikt over een complete onderhoudshistorie.
Groetjes.
Het gaat om een Golf II syncro GT. De auto is van 1989, heeft nergens schade. Zitten gloedjenieuwe banden onder, nog mooie exip 15'' wielen, en een alpine iva-d105 klapscherm.
Hier en daar bladdert de lak af. Dit is op de schermen en de kleppen, en is dus nog redelijk goedkoop te vervangen, door vervangend plaatwerk te monteren.
De reden dat ik er niet meer in kan rijden is dat er iets aan de hand is met de koppeling. Ik heb vandaag gehoord dat het waarschijnlijk een pennetje betreft welke in een rond plaatje valt, welke weer op de drukgroep duwt.
De vw-garage wil dit maken voor €1200,- en de buurtgarage voor €800/1000,-
Ik heb al een nieuwe koppelinggroep, ik heb alleen niet de kennis en het materiaal om deze er in te zetten.
Er staat 170 000 km op de teller. Wat dus redelijk weinig is. De motor is een 1.8 injectie.
Nu vraag ik mij af wat ik nog voor deze auto kan krijgen als ik hem verkoop.
De auto is van binnen zeer netjes, en beschikt over een complete onderhoudshistorie.
Groetjes.