View Full Version : "The Little Red Rooster"
En het kerstcadeautje al gebruikt? ;) :D
Nee, nog niet Sander. Mijn garage is namelijk wat aan de kleine kant, en ik heb niet zoveel plek over om "het kado" uit te stallen en mijn engine eraan te hangen. De carrosserie-arbeid is bijna klaar, dan die naar de spuitert, en dan heb ik alle tijd en vooral RUIMTE om mijn bokkie te gaan gebruiken.
Zodra alles is geinstalleerd, dan post ik wel ff een fotootje !!!
Grtz........... LRR
Hee Fredje, kom je de mijne nou es real-life bekijken ;)?? En om je carterpannetje op te halen :D!!??
Caddy_Sander
02-01-2006, 22:38
Ben benieuwd..
Hmm begin nu ook te twijfelen aan de ruimte bij mij in de box....hahaha :redface:
Neemt blijkbaar dus best wat plaats in... zondag heb ik de mijne, dus hoop dat het gaat passen :rolleyes:
Hee Fredje, kom je de mijne nou es real-life bekijken ;)?? En om je carterpannetje op te halen :D!!??
en neem je dan meteen mijn rubbertjes mee? :D
Mijn motorsteuntje was maar een klein doosje :)!! Mja die is in weze et zelfde....
Mijn motorsteuntje was maar een klein doosje :)!! Mja die is in weze et zelfde....
Als ik hem in de doos had laten zitten, dan hadden er zeker 10 van die dingen in de garage gepast (incl. GTI) :D :D
Als de GTI bij de spuitert staat dan kroez ik ff een keer naar Veendam, Jeroen !! En dan zal ik die rubberen gevallen ook ff meenemen voor Mr. Twijfelkont. :tongue: :tongue:
Moet eerst die carrosserie af hebben..................
Grtz............. LRR
Ps: @Sander: Ik heb het bokkie wel al in elkaar zitten, en het is een heel solide apparaat hoor.......lekker stevig ook !!!
En dan zal ik die rubberen gevallen ook ff meenemen voor Mr. Twijfelkont. :tongue: :tongue:
Over wie heb je et Fred :tongue: ?? Ik moet die rubbers hebben van Rene, hij hoeft ze nie van mij ;).
Vw-Fryslán
04-01-2006, 15:01
Leuke auto wat voor thema had je in gedachten?
Over wie heb je et Fred :tongue: ?? Ik moet die rubbers hebben van Rene, hij hoeft ze nie van mij ;).
Ooh........ook goed !!
Leuke auto wat voor thema had je in gedachten?
Cult-style..........nou ja, zeg maar een beetje de stijl die de engelsen er op na houden/hielden. Carrosserie origineel, "cult-uitlaat" (reeds in bezit), grote wielen (16") en goed laag !!
Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje...........dus geen retro-toestanden voor mij in ieder geval.
Grtz............. LRR
Cult-style..........nou ja, zeg maar een beetje de stijl die de engelsen er op na houden/hielden. Carrosserie origineel, "cult-uitlaat" (reeds in bezit), grote wielen (16") en goed laag !!
Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje...........dus geen retro-toestanden voor mij in ieder geval.
Grtz............. LRR
boyracerstyle ... net zoals roy koenen zijn oude golf 1 16v g60
Hoe minder hoe goei-er hè Fred. :rock:
Ja inderdaad Luuk...........minder is heel vaak meer !!!!
boyracerstyle ... net zoals roy koenen zijn oude golf 1 16v g60
Zoals je het wilt noemen, Ries :D :D .........maar inderdaad, die kant gaat het op ja !!! Ik volg gewoon mijn eigen ideeën / smaak !!
ik noem het niet zo... zo heet het..;)
ik noem het niet zo... zo heet het..;)
Aaah..........juist !! Ok dan, dan wordt ie dus "boyracerstyle" !!! ;) ;)
Grtz.............. LRR
Update-je tussendoor:
Afgelopen week en deze week bezig geweest om alle carrosseriekit en dat zwarte troepie onder de parafaan te verwijderen in de motorruimte:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/kit004.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/kit003.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/kit002.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/kit001.jpg
En ik heb nog een kleine gimmic gescoord (voor niks) !!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/dop.jpg
En last but not least...........ja ja, daar is tie dan:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/bok.jpg
Ooh ja......ook nog ff een foto van de DX en de inmiddels gedemonteerde bak
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blokbak.jpg
Morgenavond even de staalborstel door de motorruimte halen om de laatste restjes kit te verwijderen. En dan nog even wat laswerk afslijpen en als de sodemieter dat ding naar de spuitert !!!!! ;) ;)
Tot zover eerst maar weer..........
Grtz............... LRR
mooi project joh! kom maar snel met nieuwe foto's dan :)
mooi project joh! kom maar snel met nieuwe foto's dan :)
Deze foto's zijn nog geen kwartier oud "kevertje"...........camera is nog warm, maar als ik geborsteld heb, dan maak ik ff nieuwe pics !!!!! ;) ;) ;)
Grtz.............. LRR
Ps: Thanx voor de complimenten !!
Caddy_Sander
07-01-2006, 18:18
Netjes zeg, ziet er goed uit. En de plaats wat de bok in gebruik neemt valt me ook 100% mee :D
Hee dat werkje mag ik ook nog uitvoeren Fred :D!! Volgende week gaat mijn Golf weer naar binnen, motor eruit halen...
Ziet er goed uit jongen!!
golf mkII 16v
08-01-2006, 12:08
rx5 is daar door iedere hobbyist aan te komen en zo ja waar?
rx5 is daar door iedere hobbyist aan te komen en zo ja waar?
Of bij de producent zelf: www.caprotech.nl
Grtz............ LRR
golf mkII 16v
08-01-2006, 17:51
Of bij de producent zelf: www.caprotech.nl
Grtz............ LRR
dank U waspik een dealer gevonden is lekker dicht bij :D
dank U waspik een dealer gevonden is lekker dicht bij :D
You're very much welcome !!!! :) :)
Zo, even weer een update.
Afgelopen zaterdag in de stralende zon even de "donor-deuren" erin gehangen (met hulp van Marcus BBS......thanx nog), en het laatste slijpwerk verricht. Tevens even de werkplaats van de spuiter bekeken waar die ws naar toe gaat............alleen was de spuiter zelf niet aanwezig. Dus deze week ff weer buurten daar !!!!!
Nou alleen nog even een goeie dakplaat scoren met een schuif/kantel-systeem en dan kan ie gespoten worden !!!!! Eindelijk maar toch.............. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Ik zal vanavond even de foto's posten, want zit nu op m'n werk.
Zover maar even weer................
Grtz............... LRR
Geduld zal worden beloond !!!!!!!!! tegen 17:00 uur vandaag
Schiet op Fred!! :D tis 5 uur
VWrijder
16-01-2006, 17:16
Schiet op Fred!! :D tis 5 uur
kwart over 5 zelfs :tongue:
Complicaties met et vrouwtje ;)??
He Jantjes-ongeduld !!!!!!!! :D :D :D
Daar is ie dan..............net ff wezen kijken met Marcus BBS naar een setje wielen om dit seizoen te overbruggen.........dus vandaar dat ik zo laat ben. En ik heb ondertussen nog even gekookt, want m'n vrouw was ook aan het werk en is later thuis als ik.............maar nu ff back to basic:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren013.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren014.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren015.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren016.jpg
En dan de donor-deurtjes:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren017.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/deuren018.jpg
Nou, zijn jullie nu tevreden ???????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Ga deze week vast even de binnenkant van de achterspatborden behandelen met RX5 en 10. En dan nog even wat schuurwerk in de uitsparing van het schuifdak (zitten ook een paar roestgevoelige plekken). En dan vrijdagmiddag even de spuiter met een bezoek vereren, en dan m'n hart maar vasthouden wat het gaat kosten :redface: :redface: :redface:
Ik zal jullie zoals gewoonlijk weer op de hoogte gaan houden....................
Thanx voor de reacties mannen (ondanks dat het alleen maar ongeduld was ;) ;) )
Grtz............... LRR
Mooi werk Fred :). Ik denk dat et spuitwerk in ieder geval beter wordt dan de mijne en zonder deukjes ;).
Maarre...
KAN JIJ KOKEN :D :D????!!!
Latuur ;)
Henk_Pigo
16-01-2006, 21:54
Zo zo! Gaat de goede kant op Fred!
Wat is RX5 en 10 als ik vragen mag??
super fred!!!!
enne..die setjes wielen? was et wat?
Caddy_Sander
16-01-2006, 22:25
RX 5 is een sterk roestwerende en beschermende coating:
* is een transparant produkt met een sterk penetrerende werking.
* hecht zich onder de roest aan een metaal en isoleert de bestaande roest volledig.
* geeft een zeer goed hechtende ondergrond voor verdere bewerking met bijvoorbeeld RX 10 of een goede synthetische verfsoort op alkydharsbasis.
* is, afhankelijk van de atmosferische omstandigheden, na circa 24 uur droog en geschikt voor verdere bewerking.
* Behoeft voor verdere bewerking niet gereinigd te worden.
RX 10 is een coating welke speicaal ontwikkeld is ter bescherming van de binnen- en onderzijde van bijvoorbeeld auto's.
RX 10:
* is bestand tegen zouten en lichte zuren
* is voldoende bestand tegen steenaanslag.
* hecht zich muurvast aan het te behandelen materiaal.
* vormt een voortreffelijk afdichtende laag.
* is gifvrij en niet agressief.
* bevat geen bitumen en of wax, dus roestvorming tgv uitdrogen of krimpen is uitgesloten.
* is overschilderbaar.
* is goed voor jarenlange bescherming.
* is zowel met de spuit als met de kwast aan te brengen. Altijd voordelig in gebruik!
;)
Dank je Henk.........had je m'n PM nog gelezen ??
Check even de opmerking van Sander..........scheelt mij een hoop type-werk (thanx Sander)
Grtz.............. LRR
super fred!!!!
enne..die setjes wielen? was et wat?
1 setje wel ja.............laat ik het zo zeggen.......ik rijdt ws geen staal dit seizoen ;) ;)
Maarre...
KAN JIJ KOKEN :D :D????!!!
Jazeker, wat dacht jij dan.........dat ik alleen maar verstand van VW's had ??? ;) ;)
1 setje wel ja.............laat ik het zo zeggen.......ik rijdt ws geen staal dit seizoen ;) ;)
beter!!
en welk setje is `t geworden? P? of die anderen?
Henk_Pigo
16-01-2006, 23:46
Dank je Henk.........had je m'n PM nog gelezen ??
Pm... je wou t nog ff afwachten zei je toch? Maakt niet uit, ze liggen me niet in de weg. Als je dr uit bent moet je het maar ff zeggen!
Tnx Sander!
Jazeker, wat dacht jij dan.........dat ik alleen maar verstand van VW's had ??? ;) ;)
Nou verstand hebben van VW en kunnen koken (als er de sprake is van lekker/goed), dat kun je bijna onmogelijk geloven :eek: !!
Ik kan in ieder geval nie koken, mja voor wie moet ik et ook doen :D??!
Pm... je wou t nog ff afwachten zei je toch? Maakt niet uit, ze liggen me niet in de weg. Als je dr uit bent moet je het maar ff zeggen!
Is goed kerel !!!! Hoor je binnenkort ff van me
@Morodor: Kan wel handig zijn als je ouders op vakantie gaan, dan hoef je niet iedere dag naar de grote M !!
@Rene: Pssssstttttt ;) ;)
Grtz........... LRR
@Morodor: Kan wel handig zijn als je ouders op vakantie gaan, dan hoef je niet iedere dag naar de grote M !!
Dat hoef ik ook niet, want we eten dan altijd bij oma he ;). En de magnetron en frituurpan kan ik nog wel bedienen!
Ziet er goed uit allemaal .. ding maar snel richting de spuiter trappen :tongue:
Luitjes,
Even snel een updeetje:
Het is rustig.............de spuiter heeft of mijn telefoonnummer niet meer, of hij heeft het te druk, dus ik orienteer me rustig even verder op dit moment zodat de Rooster binnen onafzienbare tijd naar de spuiter kan !!!!
Maar, ook goed nieuws...........ik heb weer een "part" gescoord voor de DX !!!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/carter002.jpg
Jeroen, many thanx kerel !!!! Voor het zolang opbergen van het pannetje
Grtz................ LRR
Die Jeroen, wat een geweldige kerel! Dat ie jou even mee heeft geholpen!
Maar ff serieus, graag gedaan Fred :). Many thanks voor et praatje en et bewonderen van et project. Ik kan geld wel gebruiken, jullie die spulletjes wel ;)
Mooi, maar wat is ut? :confused: :redface:
He Lukie !!!! Weer back to basic ???
Check the foto kerel !!! Een onbeschadigde carterpan !!
Was wel nodig, ik zal tzt nog ff een foto hier neer knallen van de huidige !!! :( :(
Grtz............ LRR
Erwin G60
02-02-2006, 17:35
Luitjes,
Even snel een updeetje:
Het is rustig.............de spuiter heeft of mijn telefoonnummer niet meer, of hij heeft het te druk, dus ik orienteer me rustig even verder op dit moment zodat de Rooster binnen onafzienbare tijd naar de spuiter kan !!!!
Grtz................ LRR
We moeten binnenkort maar ff naar mijn spuiter!
Wel goed niet duur :D !
Verdien ik er misschien ook nog wat aan ;) ;) :D :D :D :D
Nee geintje komt wel goed en dat dakje waar ik het over had heb je niks aan want is en ganz roestig en defect.Toch maar uit die passat scoren.
We moeten binnenkort maar ff naar mijn spuiter!
Wel goed niet duur :D !
Is goed. Laten we volgende week even kijken !!!
Nog even een klein tegenslagje. Ik heb nog weer roest gevonden :( :( :(
Ik zal vanavond ff wat foto's erop knallen. Wordt een lastig klusje, vrees ik !!!
Pica's will follow.........En daar zijn !!!!!!!!!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/roestschuifdak006.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/roestschuifdak003.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/roestschuifdak001.jpg
Tja, en hoe ga je dat nou netjes schuren he !!! :confused: :confused:
Voor diegene onder ons die de oplossing van "raad-je-plaatje" niet weten, dit zit dus tussen het dak en de "slede" waar de plaat normaal over schuift en dan achterin de hoeken !!! Andere foto zie je het van binnenin de auto waar de waterkanaaltjes uitkomen. Kanaaltjes zijn nog goed, en zekers niet verrot, alleen het blik eromheen........zeer vreemd !!!!
Heeft iemand zoiets ook al eens gehad, of direkter gevraagd: hoe zouden jullie dit gaan oplossen ???
Grtz............... LRR
beter nu ontdekken dan wanneer hij is gespoten.
Hey rooie hoane!
Ben druk bezig met je gallery hoor ;)
Binnenkort op wörthersell'n te zien :)
Succes nog
Hey rooie hoane!
Ben druk bezig met je gallery hoor ;)
Binnenkort op wörthersell'n te zien :)
Succes nog
Hey wasplunne !
Ik tjek het binnkört wel eem'n !!!
Thanx
Ga vanavond die roest even "analyseren" !!!
Grtz............ LRR
beter nu ontdekken dan wanneer hij is gespoten.
Ja, absoluut Levis !!!
Hier kan je er toch goed aan dan, of niet?
Jurgen Santana
03-02-2006, 21:19
Die plek is ook de grootste zorg bij mijn Golf 1. Ik heb een dak van een Jetta 2 staan. Mischien dat ik daarvan stukken van het console ga gebruiken.
Hier kan je er toch goed aan dan, of niet?
Schijn bedriegt een beetje. Die foto is van onderen gemaakt zeg maar, en rondom het afwateringskanaaltje zitten allemaal rare "plooien en kronkels". Ik zit eraan te denken om die stukken met de dremel eruit te halen. De onderkant is niet zo erg, alleen de roest die aan de andere kant van het metaal zit is erger, en dat moet er eigenlijk weg !!!!!
Zal m'n hoofd er nog even over gaan breken.
Grtz............... LRR
Anders zandstralen? Dan moet je er toch makkelijk aan kunnen? Straks eens gaan kijken of de mijne het er ook niet van heeft. Want hij is ook redelijk krokant aan de dakopening.
Edit: bij mij ziet het er nog allemaal goed uit :D
Edit: bij mij ziet het er nog allemaal goed uit :D
Mazzelaar !!! ;) ;)
Ben gisteravond even bij een andere spuiter geweest. Deze komt gelijk zaterdag even langs om de situatie te aanschouwen :rolleyes: . Heb van die andere spuiter na 3 weken nog niks gehoord.........
Dus ik hoop dat we er uitkomen, dan kan de Rooster op transport !!!!!
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen zaterdag !!!
Zal dan gelijk ook even overleggen wat die spuiter van dat Croky-chips zegt :D :D
Grtz............... LRR
Het begint op te schieten of niet fred??????? Goeie wielen trouwens.
http://www.vwforum.nl/photopost/data/500/9569102_8121.JPG
Ziet er inderdaad goed uit he, Lex !!!!!!!!!!
Alleen......................zit ik niet op VW-Forum, en is dit niet mijn Einser... :D :D
Ik moet zeggen dat ik haast begin te kwijlen als ik deze zo vers gespoten zie staan !!! Als de mijne net zo wordt................... :)
Grtz.............. LRR
Ik denk al mis het schuifkanteldak :D
Ik denk al mis het schuifkanteldak :D
LOL...........grapjurk !!! ;) ;)
Grtz............... LRR
hoe is het met de rooster al laatste vorderingen geschoten :P
hoe is het met de rooster al laatste vorderingen geschoten :P
Nou, zoals ik al even vermeld had, komt zaterdag de spuiter de situatie even in ogenschouw nemen. Als we daar financieel uitkomen, probeer ik hem deze maand daar nog te stallen zodat hij daar mee bezig kan gaan.
Het geval wil echter dat we thuis gaan verbouwen, en dan begint eind maart en gaat duren tot begin mei denk ik !! Dus wil ik met de spuiter afspreken dat ik hem daarna gespoten weer thuis krijg. Dan als een gek aan het opbouwen en dan kan voor mij seizoen 1 ook eindelijk beginnen !!!!! Het is de bedoeling dat we hem eerst gewoon rijdend maken, en dat er in de volgende winter andere wielen onderkomen en dat het interieur aangepatkt gaat worden.
Dus dat is de situatie momenteel !!!!! Ik laat wel even weten hoe het afloopt met de spuitert !!!
Grtz............... LRR
Erwin G60
12-02-2006, 17:01
En Fred wanneer gaat ie naar de spuiter ben wel ff nieuwsgierig hoe het afgelopen is?
Pedaalemmer
12-02-2006, 17:11
ik ben ook wel benieuwd!!
robertjan007
12-02-2006, 17:13
hee LRR ik ben ook wel benieuwd...
Black Devil
12-02-2006, 20:58
Als je een auto echt goed wil laten spuiten ben je met pak m beet 1300 euro nog lang niet klaar zoals zovelen beweren dat het wel kan.
Golf van mn vriendin zijn ze zeer druk mee aan de gang, maar wat een tijd en aandacht er in het voorbewerken zit kun je je als 'leek' niet voorstellen, als ze het natuurlijk goed doen.
Het lassen en behandelen van het roest tot en met het helemaal strakmaken van de carrosserie is echt een vak apart, ik kom bijna dagelijks bij de spuiterij omdat ik er zelf ook aan meewerk maar het is toch echt veel werk
succes met je project!!
Voor strakmaken moet je gevoel hebben idd. Aangezien je met de lijnen van de auto moet meegaan. Gelukkig is een Golf niet zo erg ingewikkeld in de lijnen maarja.
Goedkoop spuiten is er tegenwoordig niet meer bij. Beetje auto spuiten zit op 1500-2000 euro, maar dan zal deze ook perfect zijn gespoten. Althans, dat verwacht je.
En toch kan het altijd nog mooier, je zal de auto grof laten moeten spuiten. Paar weken laten drogen. Helemaal fijn weer gladschuren. En dan nog een keer laten spuiten.
En een goede ondergrond is bij jouw wel nodig Fred :). Rood is een slecht dekkende kleur.
Black Devil
12-02-2006, 22:00
idd jij begrijpt wat ik bedoel, en de boel goed laten uitharden enzo.
Ik ken kerels die in een weekend 2 dagen dus 1 auto strippen strakmaken en dan spuiten..... tja kijk er eens naar over pak m beet 1 jaar ;)
Tja :P. Ik ken et. Mja loop momenteel zelf in de schade stage. Dus ik zie de rekeningen wel eens voorbij komen :).
Luitjes,
Ik ben blij dat jullie allemaal zo meeleven (nou ja, het zal wel echte nieuwsgierigheid zijn :D :D ).
De spuiter is geweest, en was tevreden over mijn laswerk :thumbup:
De planning is nu zo, dat hij hem over een week of 2 a 3 bij mij komt halen (service he !! ;) ), en dat hij er dan mee aan de slag gaat. Aangezien we in maart en april een behoorlijke verbouwing van de keuken hebben thuis, heb ik dan toch geen tijd om de auto op te bouwen. Dus laat ik hem de tijd tot begin mei. Dan is de verbouwing ook mooi af.
Dan laat ik hem weer thuis bezorgen (ook service :D ) en kan ik aan het opbouwen. Dus in principe moet ie zo rond juni/juli gereed zijn (ben ik nog 10x sneller als Luukie ;) ).
Ik zal jullie ondertussen op de hoogte gaan houden van de opknapwerkzaamheden aan m'n DX !!!
En inderdaad Zwarte Duivel: met 1300 euro kom je niet ver !!! Het gaat meer in de richting van Moroder z'n prognose. ;)
Grtz........... LRR
Ps: Ik zal me af en toe bij de spuiter melden om te zien hoe het vordert. En zal de digi meenemen (speciaal voor jullie :D ).
klink goed fred!! mooi werk!
Erwin G60
13-02-2006, 14:46
Gelukkig ben je er met de spuiter uitgekomen.En zeker weten dat ie er daarna super strak en goed in het lak uit ziet.Want die van mij was ook goed gebeurt en de service was perfect.GEFELICITEERD:D.
Dat word flink bedelen Fred ;)
Big_Mac_Mark
13-02-2006, 15:06
Hey Fred...voel ik nou een inzamelactie aan komen?
Help de rode haan aan een nieuwe jas, giro 666 :D
Ik ben blij dat jullie het spontaan aanbieden !!! Uit mezelf had ik nooit durven vragen !! :redface: :redface:
Het kan ook nog anders: Jullie mogen ook onderdelen doneren !!! (bv. een complete pakkingset voor de DX, of een verlagingsset van minimaal 75 mm, of 2 goeie schadevrije bumpers).
Goed idee ??????
Nee mensen, zo erg is het hier nog niet gesteld hoor !!! Ik en m'n vrouw werken hard voor de cash, en ik heb m'n Caddy centjes nog keurig op de bank staan !!!! :D :D :D :D
Ik sta al te kwijlen bij de gedachte hoe die er straks uit gaat zien !!!!!
En dan plat op z'n bek, en eerst een setje P's eronder............tenminste als Marcus BBS de deksels kan vinden !!!!
Grtz............... LRR
kost wat, maar dan heb je ook wat. ben benieuwd naar het eindresultaat.
altijd een kicke gezicht om een nieuw gespoten carrosserie te zien.
Stiekum heeft Fred een geldboom achterthuis staan en groeid er geld op zijn rug. Je weet maar nooit wat er in 'Knoal beurt' ;).
Stiekum heeft Fred een geldboom achterthuis staan en groeid er geld op zijn rug.
Ja, maar zoals jij en velen wel zullen weten groeit een boompie 's winters niet zo hard.
:( :( :(
Grtz............... LRR
Ja, maar zoals jij en velen wel zullen weten groeit een boompie 's winters niet zo hard.
:( :( :(
Grtz............... LRR
Kacheltje er naast zetten Fred ;)
Nou,
Gisteren naar Kosmeier geweest om m'n dakkie uit de Passat te halen.....................
We moesten bijna met een tang het slingertje ronddraaien, dus leek het me toch maar niet zo verstandig om dit systeem te kopen. Er stond ook nog een Scirocco 2, maar daar mankeerde ook nogal het één en ander aan het schuifkantelsysteem.
Met als gevolg dus, dat ik nogsteeds geen schuifkanteldak heb !! Toevallig sprak ik gister ons allen Sponsje ff op MSN, en die heeft even navraag gedaan, en nou schijnt er nog ergens zoiets rond te dwalen in WörtherSell'n !!!
Er wordt binnenkort naar gezocht, dus ik zit nog even vol spanning te wachten !!!
Heb de motorruimte even ontdaan van alle oude ML. De tips die ik gevraagd had hier hebben goed geholpen. Ik had nog een restantje euro95 in de klip zitten, en dan verdwijnt de ML als sneeuw voor de zon hoor !!!!!
Dus nu nog even de kitresten (van de rubbers) uit de deuren halen en een paar andere kleinigheidjes doen, en dan is hij in principe klaar om naar de spuiter te gaan.
Tot de volgende update maar weer !!!
Grtz................ LRR
Vandaag even tussen alle drukte door, het dashboard nog maar even gedemonteerd voor de spuiter !!
Heb de hele motorruimte ontdaan van z'n oude ML-sjit (met benzine :D ), dus nu nog even op ons allen Sponser wachten of er nog ergens een dakkie gesignaleerd is in "loods B", en dan kan ie weg voor z'n "nieuwe jasje" ;) ;)
Ff weer een paar pica'tjes
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/dashboard013.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/dashboard012.jpg
Grtz.............. LRR
Jurgen Santana
25-02-2006, 23:38
Is goed. Laten we volgende week even kijken !!!
Nog even een klein tegenslagje. Ik heb nog weer roest gevonden :( :( :(
Ik zal vanavond ff wat foto's erop knallen. Wordt een lastig klusje, vrees ik !!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/roestschuifdak001.jpg
Tja, en hoe ga je dat nou netjes schuren he !!! :confused: :confused:
Voor diegene onder ons die de oplossing van "raad-je-plaatje" niet weten, dit zit dus tussen het dak en de "slede" waar de plaat normaal over schuift en dan achterin de hoeken !!! Andere foto zie je het van binnenin de auto waar de waterkanaaltjes uitkomen. Kanaaltjes zijn nog goed, en zekers niet verrot, alleen het blik eromheen........zeer vreemd !!!!
Wat gaat hier nu mee gebeuren?
blijft lekker he, zo`n kaal golfje ;)
ben ook benieuwd wat je met dat plekje hebt gedaan fred!
Nou, tot op heden nog niet veel. Ik heb even met de spuiter overlegd, en die zei: zoveel mogelijk blank maken aan de onderkant (zeg maar binnen in de auto) met de staalborstel. En dan even kijken wat er aan materiaal blijft zitten. Anders met de dremel er een stukje uitsnijden, en een klein deeltje inlassen.
Ik zal me er deze week eens over buigen !!!
Ik hou jullie op de hoogte !!
Grtz............. LRR
Zo,
Ben vanavond even bezig geweest met de roestvorming onder het dak. Ik heb de instructies gevolgd van de spuiter, en de staalborstel erover gehaald, en het viel mee wat er nog meer aan ijzer "verdween". Het is redelijk goed te herstellen, en de roest die op de foto staat (achter in het hoekie waar je lekker bij kunt :( :( ) blijkt veelal oppervlakkig te zijn, dus zoveel stress gaat dat niet meer geven.
En ik heb mijn wielen voor dit lopende seizoen ook binnengekregen. Maat: 6Jx14, originals !!!!
Bij binnenkomst:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/pirelli001.jpg
En na een klein sopje:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/pirelli002.jpg
De wielen hebben allemaal een beetje stoepieschade, maar niet onoverkomenlijk. Ik zit alleen nog ff op de deksels te wachten, die nog ergens een paar huizen verder in de garage zweven bij Marcus BBS (thanx nog voor de wieletjes). Het is straks even een kwestie van de spuitbus erover, en rollen maar !!!!!
A.s. zaterdag nog even de slijptol hier en daar over de carrosserie laten rollen, en dan kan ik eindelijk beginnen met m'n DX'je !!!
Grtz............. LRR
Erwin G60
05-03-2006, 20:11
Goed bezig kan ie eindelijk naar de spuiter.
En die p lijken er vast goed onder vooral als ie super laag komt.
vooral als ie super laag komt.
Dat is eigenlijk wel de bedoeling ;) ;)
breadfan83
06-03-2006, 00:17
effe n vraagje:
is dit marsrood t zelfde als tornadorood?
Goeie vraag.
Ik dacht dat het wel redelijk in de buurt kwam, maar dat het toch niet dezelfde kleur is. Maar exact weet ik het ook niet !!
Grtz............ LRR
Pedaalemmer
06-03-2006, 10:06
Jam Jam pirelli`s kan niet wachten op het eindresultaat !!
Stefan MK1 ask
06-03-2006, 18:12
respect
Stefan MK1 ask
15-03-2006, 19:41
Savoy Brown.....
karretje
15-03-2006, 20:44
Hey little red,
Wordt een mooi karretje zo!!
Ben wel heel benieuwd als hij in zijn nieuwe jasje zit!!! :)
Groeten Jurjen.
Luitjes,
Even snel het laatste nieuws:
Ik heb een schuifkanteldak gescoord !!!! (komt uit een Scirocco 2).
Er zijn 2 onderdeeltjes kaduuk, maar die zijn te bestellen.
Heb vorige week andere remklauwen gehaald bij Henk Pigo (waarvoor hartelijke dank).
En ik zal jullie a.s. zondag even middels foto's op de hoogte brengen van de laatste loodjes alvorens hij uit logeren mag bij de spuiter !!!
Grtz............. LRR
@Jurjen: Ff geduld nog !! ;) ;)
Reaper Kustoms
15-03-2006, 22:53
effe n vraagje:
is dit marsrood t zelfde als tornadorood?
is tornadorood delfde kleur rood als op een gti-embleem (de rode versie heet namelijk ook tornadorood)
suc7 als hij bij de spuiter is maar dat gaat wel goed komen als ik zo alles gevolgd heb...
Schiet eens op man!
:postpics:
Jantje Ongeduld !!!! :tongue: :tongue: :tongue:
Zondag kerel !!!
Grtz............ LRR
Nou vooruit dan maar...
Ik weet dat Luuk niet 1 van de meest geduldige mensen is hier op het forum, dus zal ik hem matsen en de beloofde pica's alvast hier erop knallen.
Mijn remklauwen (powered by: Henk Pigo):
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken001.jpg
En mijn nieuwste aanwinst: Scirocco 2 Schuifkanteldak:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken014.jpg
Met alle toebehoren:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken015.jpg
En ff voor de show "gemonteerd":
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken027.jpg
Verder heb ik in de kofferruimte nog even gehobbiet........één of andere onverlaat heeft gemeend die halve kofferruimte te moeten beplakken met tapijt. Dat tapijt is reeds sinds hele lange tijd verdwenen (ik geloof op dag 1 dat ik hem in bezit kreeg), maar de lijmresten ben ik nu dan ook eindelijk kwijt (zweet voor me harses :mad: :mad: ).
Voor:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken005.jpg
Na:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken007.jpg
Het enige wat ik nu nog even moet gaan scoren voor m'n schuifkanteldakkie zijn deze geleiders. Ze lijken heel op de foto, maar niets is minder waar !!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken034.jpg
Niemand toevallig nog 2 liggen ??????
Zo, dit was het even weer. Maandagavond de spuiter even bellen wanneer hij tijd heeft om de Rooster te halen, en dan kan ik met de verbouwing van de keuken beginnen thuis !!!!
Grtz............. LRR
robertjan007
18-03-2006, 20:01
Nou vooruit dan maar...
Mijn remklauwen (powered by: Henk Pigo):
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/uitzoeken001.jpg
Grtz............. LRR
Hee zijn dit remklauwen van een sirocco?
Hee zijn dit remklauwen van een sirocco?
Ik zou het niet weten........PM anders Henk even die kan het je zo vertellen. Ze komen volgens mij onder een Einser Golfie van een kameraad van Henk vandaan.
Grtz.............. LRR
Dat schuifkanteldak staat hem goed Fred!
Thanx
En ja van lijmresten krijg je het spaans benauwd als je het wil verwijderen...
Nou, zeg dat gerust hardop..........tssssssss
ziet er inderdaad goed uit dat schuifkanteldakje!
toevallig bij de Boer autodemontage vandaan? stond namelijk net zo`n kleur scirocco
Stefan MK1 ask
19-03-2006, 13:03
al bij de spuiter geweest.....
foto's toch???
zeer benieuwd...
ziet er inderdaad goed uit dat schuifkanteldakje!
toevallig bij de Boer autodemontage vandaan? stond namelijk net zo`n kleur scirocco
Nee, bij "huisleverancier" Kempers - Emmercompascuum !! (staan toevallig 2 Rocco's in die kleur)
Grtz........... LRR
al bij de spuiter geweest.....
foto's toch???
zeer benieuwd...
Nee nee, hij gaat de aankomende week naar de spuiter...........en dan zul je geduld moeten hebben tot medio mei voor het resultaat, want ik ga in de tussentijd onze "crib" verbouwen !!!
Grtz............ LRR
Hee het begint er al wat op te lijken Knoaler vriend ;). Dakje staat em goed. Nu hopen dat ie lang dicht mag blijven (ivm lekken).
En succes alvast met de verbouwing aan jullie ''Crib"!! :)
Hee het begint er al wat op te lijken Knoaler vriend ;). Dakje staat em goed. Nu hopen dat ie lang dicht mag blijven (ivm lekken).
Ik ga hem zelf monteren he !! Dus dat zal wel goedkomen dan ;) :D ;) :D .
En succes alvast met de verbouwing aan jullie ''Crib"!! :)
Ja, dank je. Er komt 2,5 mtr bij de keuken aan + een nieuwe keuken, en wat andere klusjes die we meteen doen. Wordt ws weinig forummen binnenkort !!
Grtz........... LRR
Leute,
Hier even een kleine maar belangrijke update: De GTI is vanavond naar de spuiter gegaan.
Hij kan zich dan lekker uitleven, en ik zie mijn monster dan medio mei wel weer verschijnen, als we de verbouwing achter de rug hebben.
De komende tijd zal er niet zo vreselijk veel ge-update worden hier, want die verbouwing gaat nogal wat tijd opslokken denk ik.
Ik zal proberen om tussen het klussen door mijn DX weer een beetje toonbaar te maken, en hoop hem klaar te hebben als de Rooster weer thuis komt (zal wel heel erg krappies worden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ).
Nog even 2 fotootjes tot besluit:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/GTI-spuiter2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/GTI-spuiter1.jpg
Stage 2 Completed
Grtz.............. LRR
kijk dat is mooi...
heb je wel gevraagd of ze foto's willen maken van de stappen tussen door die je niet allemaal kan volgen iedere keer?
suc7 met de verbouwing trouwens...
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/GTI-spuiter2.jpg
( Zegt de overbuurvrouw tegen de andere knoalster buurchick: 'Hee ik dacht dat die auto van Fred werd gerestaureerd, lijkt wel of ie nu richting vuilstort gaat! Buurchick: 'Inderdaad, ziet er niet uit ja, half gebakken auto'! )
Geintje Fredd ;) :hug:
Moiii
heeee goed man! ben benieuwd hoe strak ie word!
kijk dat is mooi...
heb je wel gevraagd of ze foto's willen maken van de stappen tussen door die je niet allemaal kan volgen iedere keer?
suc7 met de verbouwing trouwens...
Ik heb het met hem afgesproken, dat ie belt als hij er weer aan gewerkt heeft. Nou moet ik maar hopen, dat ie dat ook doet............Nou ja, een collega van me (Erwin G60) woont daar vlak bij, en die komt daar ook vaak (en die is wel bereid om de digi-cam even mee te nemen af en toe).
Thanx, de aannemer belde al dat ze later kwamen vanwege het baggerweer :( :(
Grtz.............. LRR
( Zegt de overbuurvrouw tegen de andere knoalster buurchick: 'Hee ik dacht dat die auto van Fred werd gerestaureerd, lijkt wel of ie nu richting vuilstort gaat! Buurchick: 'Inderdaad, ziet er niet uit ja, half gebakken auto'! )
(Zegt de ene buurman tegen de andere buurman aan de LL: Die vogels mit die golfies doar verderop, dat schut ook niks op.......die gruine riet wel, mor dei aandere vent mot zien riebewies nog sgaitn op de kermis leuf ik).
En ON-topic maar weer !!!! ;) ;)
Grtz............ LRR
Erwin G60
30-03-2006, 16:40
Ik heb het met hem afgesproken, dat ie belt als hij er weer aan gewerkt heeft. Nou moet ik maar hopen, dat ie dat ook doet............Nou ja, een collega van me (Erwin G60) woont daar vlak bij, en die komt daar ook vaak (en die is wel bereid om de digi-cam even mee te nemen af en toe).
Grtz.............. LRR
Ja ik zal het ff in de gaten houden en een paar mooie fotootjes schieten tzt.Maar eerst moet ie mijn corrado maar ff klaarmaken:D
Grtz.............. LRR
kijk dat is helemaal goud...
das meest de narigheid als je hem wegbrengt om hem netjes te maken maken ze geen foto's...
als ik zulke projecten in huis heb dan gaan ze altijd de deur uit met een schijfje foto's :D word altijd zeer op prijs gesteld...
hopelijk doen ze het voor jou ook en anders Erwin G60 ;)
hopelijk beginnen ze snel :D hahaha
Ff een kleine news-flash:
Dennis heeft vanavond even de deksels voor mijn Pirelli wielen gebracht (nog bedankt voor de service kerel). Hij moest voor zijn terugreis van Technoclassica toch via Stadskanaal, dus dat scheelde mij een reisje Groningen.
De velgen zijn dus nu kompleet, en ik ben ondertussen begonnen met het schoonmaken van wat motoronderdelen. Maar de verbouwing slokt nogal wat tijd op, dus tzt knal ik wel wat foto's neer, als er weer vorderingen aan de DX gebeurd zijn !!
Grtz........... LRR
Erwin G60
04-05-2006, 18:01
He Fred net ff wezen kijken bij de spuiter en de LRR nog niks aan gebeurt.Maar hij staat wel in goed gezelschap van een golf rally en een paar dikke amerikanen:D
Kiek aan..........nou de keuk'n is ook nog lang nait kloar, dus alle tied !!!!
Hey mensen,
Nu eindelijk onze verbouwing thuis is afgerond (tot op een paar kleinigheidjes na), is het wel weer eens tijd om jullie op de hoogte te gaan houden van de vorderingen omtrent "The Little Red Rooster".
Er is in de tussentijd vrij weinig (lees: bijna niets) gebeurd, dus moest het vanmiddag maar eens gebeuren nadat ik de garage had opgeruimd vandaag !!
Ik heb even zitten goochelen met m'n motorsteun, en heb samen met mijn VW-Kumpel "Marcus-BBS" de DX erin gehangen.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok24-06-06002.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok24-06-06005.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok24-06-06008.jpg
Zoals jullie kunnen zien is hier optisch nog best een hoop werk te doen, en daar zal ik me de komende tijd mee bezig houden.
Verder staat de carrosserie nogsteeds bij de spuiter, en die zal binnenkort ook beginnen om de auto strak te maken en te spuiten. Ik ben eigenlijk best wel blij dat die nog niet klaar is, anders had ik hem alweer thuis gehad, en had ik m'n blokkie nog steeds zo aftands in de hoek van de garage liggen. Dus ik hoop dat het één en ander ongeveer gelijktijdig klaar is, dan kan alles weer in elkaar gezet worden.
De streef-datum is voor 17 September de auto klaar te hebben, zodat ik hem dan in Assen tijdens de MK1 meeting aan jullie kan tonen (Sponser gaat er eigenlijk een beetje van uit dat ik kom met m'n "rooie rakker", dus ik doe m'n best zodat ik hem niet teleur hoef te stellen). :tongue: :tongue:
Ik zal jullie op de hoogte houden de komende tijd, en af en toe eens wat foto's hier neer knallen.
Verder liggen er 2 nieuwe bumpers klaar voor montage straks, en een nieuwe GTI-lip ligt ook al op de vliering te wachten tot ie de drempels hier in de regio mag gaan schrapen :D :D
Tot zover voor nu,
Tot de volgende update maar weer !!!
Grtz............ LRR
Die carterpan was wel nodig zie ik :D!
Die carterpan was wel nodig zie ik :D!
Yes sir !!!! :D
Heb net het hele topic doorgelezen (daar ging weer een uur van m'n leven... :D ). Respect! Dikke klus man, maar je pakt het zeer goed aan zodat je er ook nog lang plezier van kan hebben! Suc7 ermee, en ben benieuwd naar de komende updates! ;)
Heb net het hele topic doorgelezen (daar ging weer een uur van m'n leven... :D ).
Life is what you make ik, Arnaud !!!
Bedankt voor de reactie/complimenten.
Grtz........... LRR
Marcus BBS
10-07-2006, 18:53
Hey Rooster!
Ben je er al uit met die velgen?? :rolleyes: Zou je niet een setje Rs-en overwegen??Hoe zou ik daar toch bij komen........ :rock:
hier nog ff een fototje van een rode golf(zoals te zien) met een ander setje achterlichten.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/8/3/temp019.jpg
al een keuze gemaakt?
hier nog ff een fototje van een rode golf(zoals te zien) met een ander setje achterlichten.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/8/3/temp019.jpg
al een keuze gemaakt?
Nou zulke lampen komen er zeker niet in........dan nog liever originele. Helder glas in een Einser sucks bigtime
Zoals mijn gedachten er nu over gaan zouden de lampen wel eens heel goed "kleuren" bij de auto straks ;) ;)
Grtz.......... LRR
ik vind het ook 3x niks, maar dit vergemakkelijjkt wel je keuze ;)
ik vind het ook 3x niks, maar dit vergemakkelijjkt wel je keuze ;)
Grapjas :D :D :D
Hé hallo hoe staat het ervoor, krijgen we binnenkort weer foto's????? Of zijn er nog vorderingen, ik zag trouwens je thread over spuiten van motorblok, gewoon goed ontvetten en schuren en gewoon lak erop heb ik bij mij ook gedaan en werkt best. Groeten
Okee dan, let's rock and roll !!!!!!!
Ik heb de draad weer opgepakt en ben met m'n DX begonnen.
Nog even voor de goeie orde: Zo stond hij erbij toen hij uit de auto kwam.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-4.jpg
Goor dus !!!!! :eek: :eek: :eek:
En na een paar uurtjes borstelen ziet het er dan zo uit:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-5.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-6.jpg
Er zit nog een beetje bruine aanslag op van alle roest dat onder de laklaag zat,
Maar het blok moet dan ook nog even gereinigd worden alvorens hij gespoten wordt.
De versnellingsbak is net zo'n verhaal: Zo kwam hij uit de auto.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-7.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-8.jpg
En zo dus na een paar uurtjes noeste arbeid:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-9.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-10.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-11.jpg
De bak is nog niet helemaal schoon. De kleine hoekjes moeten nog even gebeuren.
Het ligt in de planning om dit weekend het blok te spuiten, en dan even te gaan
shoppen voor wat nieuwe slangen etc.
Verder moet ik de komende weken alle lossen motoronderdelen (dynamo, waterpomp etc.) ook nog even ontdoen van een laag stof/zand/corrosie.
In ieder geval even weer een update voor nu in ieder geval. De rest volgt wel weer binnenkort !!!
Groeten,
LRR
ziet er al stukken beter uit zo Fred!
Erwin G60
06-09-2006, 19:24
Dat heb je netjes gedaan als je klaar bent breng ik de mijne ook wel ff:D
Een heel mooi project dit!
Een heel mooi project dit!
Dank u :) :)
Hmm, ziet er best uit kerel! Lijkt wel beetje op wat ik een 3 kwart jaar terug heb gedaan ;). Blokje eem goed schoonmaken nog en ik een goede primer zetten :). En alles even netjes spuiten he ;).
En netjes spuiten is gebeurd !!!!!!
Vanavond even het onderblok van een zwart verfje voorzien. De gang zit er weer een beetje in gelukkig.
Als het mee zit ga ik zaterdag even een nieuwe waterpomp en alle nieuwe slangen halen voor de DX, en dan kan die weer zover in elkaar. Er moeten nog even wat delen naar de straler/poudercoater (o.a. kleppendeksel en carterpan). En dan zal het ook niet zo lang meer duren voor de carrosserie weer terug is in de eigen "Werkstatt" !!!
Ik zal dit weekend nog even een fotootje maken van het blok, want daar doen jullie het toch voor, niet dan !!!
Groeten,
LRR
En foto's:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blokgespoten005.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blokgespoten003.jpg
Deze week maar eens even het boodschappenlijstje klaarmaken, dan kan ik aankomende zaterdag even gaan shoppen om m'n parts voor de DX.
Heb van Dennis@Polo86c.nl nog even wat "safety-parts" gekocht. Deze ga ik woensdag even halen.
Groeten,
LRR
Erwin G60
23-09-2006, 16:34
Ziet er goed uit hoop dat de mijne ook zo mooi word
Dat ziet er zeker wel goed uit :)
Been there done that :tongue:
Zooo,
Even weer een update. Het was al weer veel te lang geleden.
Om met het "minder goede" nieuws te beginnen: Carrosserie is nog niet klaar, sterker nog: de spuiter moet er nog mee beginnen. Gelukkig heb ik nog wel wat werk aan m'n motorblok.
Deze week even weer inkopen gedaan:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10schroefset.jpg
Schroefset** !!! :D :D :D
En ik had wat onderdelen weggebracht om te stralen en te coaten.
Even een voor/na overzicht:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10001.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10001a.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10002.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10002a.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10003.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10003a.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10004.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10004a.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10005.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10005a.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10006.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/onderdelen22-10006a.jpg
Dit heeft zich zeker geloond voor deze onderdelen !!!! Beter gezegd: Het was niet overbodig ;) ;) ;)
Nou moeten jullie trouwens niet denken dat ik zulk smerig tapijt in de woonkamer heb liggen, want mijn garage is hiermee uitgerust !!!!! :D :D
Ik kan dus gewoon op sokken door mijn garage lopen zonder deze vies te krijgen. :) :) :)
Binnenkort ga ik nog even de laatst benodigde onderdelen (waterpomp, slangen, etc) halen en dan kan ik alles weer in elkaar zetten.
Zodra dit gebeurd is zal ik even weer wat foto's plaatsen.
Groeten,
LRR
**@ ErwinG60: nog bedankt voor het regelen van de schroefset !!!
Kevin20v
22-10-2006, 08:56
Ziet er goed uit kerel!!
Erwin G60
22-10-2006, 09:14
Hey Fred dat ziet er goed uit dat gecoate spul ben benieuwd hoe dat van mij er uit ziet dat zal ik morgen wel zien:D
Gaat de goede kant op :cool:
Heb je een verwarmde garage ? Anders is het sleutelen wel klote in de winter :D
Gaat de goede kant op :cool:
Heb je een verwarmde garage ? Anders is het sleutelen wel klote in de winter :D
Uiteraard !!! Garage zit aan de berging vast (en die op zijn beurt weer aan de woning) en we hebben overal CV in huis. Ik heb een behoorlijke radiator aan de muur hangen in de garage en als ik wil kan ik 's winters wel in m'n t-shirt klussen !!!!
Dus dat is dik voor elkaar !!!
Groeten,
LRR
Onderdeeltjes zien er weer lekker uit!
Schroefset komt met bekend voor!
Pff, wie heeft je die carterpan verkocht zeg. Leek nergens naar ja!
Mooie collectie heb je daar hoor Fred ;)? Zette je het ook 's avonds naast je bed toen je het net terug had :D!?
breadfan83
26-10-2006, 00:08
Sow, weer mooie nieuwe spulletjes. Zo zien ze er tenminste weer uit.
Mag ik vragen wat dat gekost heeft? het stralen en het coaten voor deze delen.
Pedaalemmer
26-10-2006, 10:16
ziet er tiptop uit, heb je het laten stralen?
ziet er tiptop uit, heb je het laten stralen?
Als het gecoat wordt, word het automatisch gestraald :)
Pff, wie heeft je die carterpan verkocht zeg. Leek nergens naar ja!
Mooie collectie heb je daar hoor Fred ;)? Zette je het ook 's avonds naast je bed toen je het net terug had :D!?
Fred zal wel net als iedere man liever met iets anders naar bed gaan dan met een carterpan......:tongue: :D
Ziet er goed uit Fred.
Pedaalemmer
27-10-2006, 06:34
Als het gecoat wordt, word het automatisch gestraald :)
Er zijn wel meer methodes om oude lak en roest te verwijderen voor het coaten :rolleyes:
Berserker
27-10-2006, 09:21
Wat kost dat nou ongeveer??? Om zulke kleine delen te laten coaten?
@ Morodor: Was één of andere vw-knutselaar waar die vandaan komt. Het was dat ie niet teveel kostte !! ;)
@ Alex(einser): Sure thing !! Die doos met parts staat gewoon in de garage !!!! :D
Ik heb dit laten regelen via een maat van me. Die z'n buurman (verwoed Opel-rijder trouwens :redface: ) werkt bij een stralerij/coaterij. Dit hele zwikkie samen met nog wat onderdelen van Erwin G60 heeft me totaal 60 euris gekost. Koopie dacht ik toch !!!
Normaal kost zoiets geloof ik niet idioot veel meer hoor. Je moet alleen zo'n bedrijfje in de buurt hebben, en een kennisje die daar werkt is ook wel handig !!
Groeten,
LRR
Is hij er nog steeds niet aan begonnen Fred?
Nee, helaas. Aan de ene kant komt me dat ook wel goed uit want onze verbouwing thuis is qua tijd nogal behoorlijk uitgelopen, dus ik ben er niet zo rouwig om dat het even duurt.
Ik heb binnenkort weer tijd om aan de DX te beginnen, dan hoop ik die voor de kerst weer in elkaar te hebben, zodat ie er snel weer in kan als de carrosserie thuis is. De spuiter wil hem voor de kerst trouwens in de primer hebben staan. Dus ik hoop hem medio Januari weer thuis te hebben.
Maar ik denk dat jouw "bussie" voor het begin van dit seizoen ook nog niet "straatwaardig" is ?? Of wel ??
Groeten,
LRR
Das prima toch .. kun je lekker in Januari beginnen met opbouwen en dan is ie klaar als het mooie weer er aankomt (moet het weer eerst wel slecht worden, de winterjas hoeft deze week nog niet uit de stalling :D).
Das prima toch .. kun je lekker in Januari beginnen met opbouwen en dan is ie klaar als het mooie weer er aankomt (moet het weer eerst wel slecht worden, de winterjas hoeft deze week nog niet uit de stalling :D).
Zo is dat Lieuwe !!!! En winterjassie is inderdaad nog niet nodig.
Groeten,
LRR
Berserker
27-11-2006, 22:07
Nee, helaas. Aan de ene kant komt me dat ook wel goed uit want onze verbouwing thuis is qua tijd nogal behoorlijk uitgelopen, dus ik ben er niet zo rouwig om dat het even duurt.
Ik heb binnenkort weer tijd om aan de DX te beginnen, dan hoop ik die voor de kerst weer in elkaar te hebben, zodat ie er snel weer in kan als de carrosserie thuis is. De spuiter wil hem voor de kerst trouwens in de primer hebben staan. Dus ik hoop hem medio Januari weer thuis te hebben.
Maar ik denk dat jouw "bussie" voor het begin van dit seizoen ook nog niet "straatwaardig" is ?? Of wel ??
Groeten,
LRR
Pff gelukkig duurt t zo lang, ik word depressief als jij nog eerder klaar bent dan ik :(
Pff gelukkig duurt t zo lang, ik word depressief als jij nog eerder klaar bent dan ik :(
Nou, tempo dan !!!!!!! ;) ;) ;)
Berserker
28-11-2006, 13:06
Nou, tempo dan !!!!!!! ;) ;) ;)
Moet je niet bij mij zijn.... :(
Moet je niet bij mij zijn.... :(
Ook afhankelijk van anderen dus !!!!!
Dan zit er niets anders op .. een spuitcabine in de achtertuin bouwen :D
Erwin G60
28-11-2006, 16:18
Dan zit er niets anders op .. een spuitcabine in de achtertuin bouwen :D
En met een kraan de auto over het huis tillen :D :D :D :thumbup:
Okee dan, let's rock and roll !!!!!!!
Ik heb de draad weer opgepakt en ben met m'n DX begonnen.
Nog even voor de goeie orde: Zo stond hij erbij toen hij uit de auto kwam.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-4.jpg
Goor dus !!!!! :eek: :eek: :eek:
De versnellingsbak is net zo'n verhaal: Zo kwam hij uit de auto.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-7.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-8.jpg
En zo dus na een paar uurtjes noeste arbeid:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-9.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/Sept06-10.jpg
De bak is nog niet helemaal schoon. De kleine hoekjes moeten nog even gebeuren.
Het ligt in de planning om dit weekend het blok te spuiten, en dan even te gaan
shoppen voor wat nieuwe slangen etc.
Verder moet ik de komende weken alle lossen motoronderdelen (dynamo, waterpomp etc.) ook nog even ontdoen van een laag stof/zand/corrosie.
In ieder geval even weer een update voor nu in ieder geval. De rest volgt wel weer binnenkort !!!
Groeten,
LRR
ziet er gooed uit allemaal,
momenteel ben ik ongeveer met hetzelfde bezig en vroeg mij af met wat voor een verf je het blok spuit, dit ivb de hitte enzo, tot 650 graden schijnt niet genoeg te zijn???
vroeg mij af met wat voor een verf je het blok spuit, dit ivb de hitte enzo, tot 650 graden schijnt niet genoeg te zijn???
Ik hoop toch niet dat mijn blokkie 650 graden gaat worden tijdens de rit :confused: :confused:
Ik heb het gewoon met hamerslagverf (aka Hammerite) gedaan. Mocht dit niet afdoende zijn, dan lepel ik na een jaar het blok er gewoon een keer weer uit en doe ik het opnieuw. Maar ik heb er wel vertrouwen in. :thumbup: :thumbup:
Groeten,
LRR
Dit gaat wel goedkomen, van t voorjaar maar eens samenkomen met de noordlijke gtitjes.
Dit gaat wel goedkomen, van t voorjaar maar eens samenkomen met de noordlijke gtitjes.
Ja, lijkt me een goed idee. Spreken we even ergens af voor een gezamenlijke fotoshoot.
Groeten,
LRR
Ja, lijkt me een goed idee. Spreken we even ergens af voor een gezamenlijke fotoshoot.
Groeten,
LRR
ik hoop de mijne weer rijbaar te hebben rond juni/juli
dus denk dat ik helaas niet kan komen met de golf :(
Komen we toch naar jou :)
ze hebben het over gti`s....daar horen wij niet bij ;) :rolleyes:
Dubweiser
29-11-2006, 17:36
hoe heb je die bak zo schoon gekregen als ik vragen mag ?
en waarmee ?
moet waarschijnlijk zelf ook aan de schoonmaak.
ze hebben het over gti`s....daar horen wij niet bij ;) :rolleyes:
:goodpost:
hoe heb je die bak zo schoon gekregen als ik vragen mag ?
en waarmee ?
moet waarschijnlijk zelf ook aan de schoonmaak.
Ik heb gewoon de boormachine gebruikt met messing borstels erop. Deze borsteltjes zie je vaak wel te koop bij de Praxis/Gamma vooraan bij de kassa in die koopjesbakken. Kosten een knaak of zo. Als je het blok en de bak schoon hebt, is je knaak ook weg maar dat mag de pret niet drukken.
Succes
Groeten,
LRR
en..........kreng al gespoten?
greetzz
Nou, nog niet helemaal nee. Eind februari / begin maart krijg ik hem thuis met een nieuw rood laagje erop. :thumbup: :thumbup:
We hebben onze verbouwing thuis nu eindelijk afgerond, en ik kan me weer volledig richten op de GTI (werd ook tijd, ik weet het :redface: ).
Ik ben ondertussen bezig alle motoronderdelen en andere losse parts schoon te maken, of te schuren en te spuiten. Ben momenteel met het injectie gedeelte bezig en met de hoofdrem cilinder.
Ik ga waarschijnlijk vrijdag even shoppen bij de Keverspecialist in Nw. A'dam voor wat pakkingen en slangen en een nieuwe waterpomp. En dan kan de motor straks weer in elkaar.
Binnenkort zal ik weer wat foto's maken en uploaden zodat jullie kunnen zien hoe het ervoor staat !!
Groeten,
LRR
Ps: Nog even een vraagje: Wat voor remschijven kan ik het beste voor monteren ?? Ik heb gewoon originele klauwen.
En updaten maar weer !!!!
Jullie denken natuurlijk dat ik de hele tijd maar op m'n luie krent zit niets te doen. :( :(
Nou, niets is minder waar. :D :D
Heb mijn gestraalde/gecoate delen ondertussen weer een beetje opgebouwt !!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok2.jpg
(Ps: let niet op de stof en de vingervlekken ;) )
Motorsteunen
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok3.jpg
En een nieuwe waterpomp
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/blok4.jpg
Ondanks dat er nog niks is gebeurd aan de carrosserie heeft de spuiter me belooft om de auto binnen 2 a 3 weken klaar te hebben, dus daar moeten we dan maar vanuit gaan.
Zodra deze thuis is, volgt er weer een update !!!!
Groeten,
LRR
Ziet er goed uit :thumbup:
Ik moet ook nog een nieuwe waterpomp hebben. Heb je die ergens goedkoop kunnen regelen ?
Erwin G60
22-02-2007, 21:23
Ziet er goed uit :thumbup:
Ik moet ook nog een nieuwe waterpomp hebben. Heb je die ergens goedkoop kunnen regelen ?
Waterpomp kun je goedkoop hier kopen www.keverspecialist.nl ;)
Marcus BBS
22-02-2007, 22:32
Rooster,
Je bent erg goed bezig aan aantal garagedeuren verder :D
Blok heb je mooi netjes gekregen zo.
Als je binnenkort tijd hebt, kom ik even langs...............
rallye16vt
22-02-2007, 23:09
Ziet er al fris uit :thumbup:
Skywalker
22-02-2007, 23:29
Jullie denken natuurlijk dat ik de hele tijd maar op m'n luie krent zit niets te doen. Ja. :D
Nou, niets is minder waar. :D :D Echt niet joh? Doe nu het maar kalm an miejong! Niets overhaasten hè. ;)
Ondanks dat er nog niks is gebeurd aan de carrosserie heeft de spuiter me belooft om de auto binnen 2 a 3 weken klaar te hebben, dus daar moeten we dan maar vanuit gaan.
:eek:
Zal binnekort ook maar weer aans aan de slag gaan dan, anders wordt het nooit
wat, dat uitje samen over de gruppe. :D
PS: Ziet er weer netjes uit Fred! http://volksforum.com/forum/images/icons/icon14.gif
Thanx voor de reactie mannen !!!
@Skywalker: Ik heb rustig aan gedaan zodat ik niet vreselijk veel eerder klaar zou zijn als jij :thumbup: :thumbup:
@Lieuwe: Inderdaad wat Erwin zegt: de Keverspecialist in Nw-Amsterdam.
Kostte iets van 70 Euro geloof ik incl. nieuwe behuizing. (En ging tropische shit, gewoon duitse kwaliteit).
Groeten,
LRR
Heb je de poelie al op de waterpomp gepast? Lijkt wel haast of het een waterpomp voor een multieriem poelie is? (Kan gezichtsbedrog zijn)
Heb je de poelie al op de waterpomp gepast? Lijkt wel haast of het een waterpomp voor een multieriem poelie is? (Kan gezichtsbedrog zijn)
Er zijn wel twee soorten pompen. Weet dat er namelijk twee verschillende soorten poelies zijn. dan zitten de gaten anders (verder uit elkaar). Dit is zo bij de oude type pompen.
Dat weet ik en wat ik bevonden heb is dat de oudere v-snaar poelies een kleiner gat hebben als die van de multieriem poelies
He Bert,
Je hebt gelijk kerel. Ik heb direkt even gekeken, en de poelie past er inderdaad niet op. Ik zal hem binnenkort even gaan ruilen.
Bedankt voor de tip
Groeten,
LRR
He Bert,
Je hebt gelijk kerel. Ik heb direkt even gekeken, en de poelie past er inderdaad niet op. Ik zal hem binnenkort even gaan ruilen.
Bedankt voor de tip
Groeten,
LRR
Ik heb er nog een poelie voor liggen anders :)
Ik heb er nog een poelie voor liggen anders :)
Ik heb de Keverspecialist al even gemaild, en kan de pomp zo komen ruilen. Ik heb nl mijn poelie net laten stralen en coaten (dus dat is zonde om die niet te gebruiken :thumbup: )
Groeten,
LRR
Ik heb de Keverspecialist al even gemaild, en kan de pomp zo komen ruilen. Ik heb nl mijn poelie net laten stralen en coaten (dus dat is zonde om die niet te gebruiken :thumbup: )
Groeten,
LRR
Is dat een orginele pomp :)?
Ik was namelijk voor een OE pomp lang niet zoveel kwijt :).
en......ding alweer rood?
Is dat een orginele pomp :)?
Ik was namelijk voor een OE pomp lang niet zoveel kwijt :).
Nee, ti's geen origineel VW. Maar hij is wel van duitse makelij !!!!
en......ding alweer rood?
up! ;)
Omdat Rene zo ongeduldig is.......
Ik ben eindelijk aan de beurt bij de spuiter. Hij moest nog even een Rallye fixen !!!
Momenteel is hij bezig om mijn laswerk te vertinnen. De planning is ongeveer een maandje vanaf nu hoop ik !!
Ben momenteel met wat gimmicks bezig voor de GTI. Maar die hou ik nog ff voor me :D :D
Ga binnenkort even het laaste missende deel voor mijn Gr A bestellen, en moet nog even wat handel inslaan bij Aardema - Nieuw Amsterdam.
Zodra er schot in komt, zal ik wat foto's posten !!!
Groeten,
LRR
hahaha okee dan!! ;)
Die Arrdema....wat is dat precies voor een bedrijfje? Heeft ook origineel VW spul hè?
Clawfinger
30-03-2007, 14:16
hahaha okee dan!! ;)
Die Arrdema....wat is dat precies voor een bedrijfje? Heeft ook origineel VW spul hè?
Noemt zichzelf Keverspecialist, dacht ik. Hij zegt veel origineel spul te hebben... Heb er zo m'n twijfels bij eerlijk gezegd. Hoorde van m'n vader iets over nieuwe 'originele' Golf 1 bumpers voor 40 euro p/s... Dat zijn imitatieprijzen :confused: En nu schijnt ie ook originele Golf 1 spiegels te hebben. Weet niet of dat de handverstelbare of van binnenuit verstelbare zijn... Maar je kan het verschil tussen imitatie en origineel bij de handverstelbare zelfs zien als je blind bent :rolleyes: Dus nja... gewoon gaan kijken, denk ik.
Heb er laatst voor een sympathiek prijsje een achterruit vandaan gehaald. Moest bij Carglas 486 euro kosten. :confused:
Erwin G60
20-04-2007, 16:25
Zo vandaag ff een paar pics gemaakt van de Rooster zo blijven jullie een beetje op de hoogte van de vorderingen want de eigenaar had geen tijd om ff een paar pics te maken:D
Alles wat gelast is word op dit moment vertint
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR001.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR002.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR003.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR004.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR005.jpg
En hij staat in goed gezelschap ook maar ff een paar plaatjes van geschoten hoop dat fred het goed vind anders haal ik ze weer weg ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR007.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR008.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR009.jpg
Die laatste is geloof ik van een kennisje van Big Mac Mark en zwagertje van Martin B
classicline
20-04-2007, 16:32
Is deze auto pas in lichtenvoorde gekocht?
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/5/3/LRR007.jpg
Zo ja is die van mij geweest..
en zit daar een hele hoop werk aan.. qua stroom etc.
Kijkaan ;)
De foto's van het rode monster :D
Komt schot in de zaak ;)
mooie foto's Erwin :D
BTW: Die rallye is van Bleeker? Komt vast wel goed :)
Hey Erwin !!!!
TOPPPPPEEEERRRRRRRRR !!!
Kijk, bedankt voor de foto's hoor. Zat zelf veel te druk om bij Robert langs te gaan.
Maar zoals jullie kunnen zien, komt er eindelijk een beetje schot in. De planning was om het vertinnen klaar te hebben deze week en hem dan vervolgens te gaan strakmaken in de aankomende week.
Ik zal eens even weer gaan buurten maandag of dinsdag, en even overleggen wanneer hij weer thuis komt met een frisse laag lak erop.
Groeten,
LRR
hahaha okee dan!! ;)
Ken je Aardema dan niet ??? Shame on you Rene. Die heeft wel de grootste voorraad onderdelen voor de Golf 1 in de regio hier. Zou jij moeten weten.... :D
Check check:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/lampen_429787.jpg
Die rood witte gaan in de bingo !! (Sponzer heeft trouwens eerste optie, als ik tenminste in contact kom met hem ;-) )
Groeten,
LRR
Zijn dat echte niet heldere rood/witte lampen ? Of zijn de rode delen gespoten oid :)
Ziet er wel goed uit iig. Ik heb eventueel ook wel interesse (afhankelijk van de prijs).
Of zijn de rode delen gespoten oid :)
Ziet er wel goed uit iig. Ik heb eventueel ook wel interesse (afhankelijk van de prijs).
Die rode delen zijn inderdaad gespoten Lieuwe. Origineel zijn ze helemaal niet zo te krijgen.
Ze zijn inderdaad in nette gebruikte staat, alleen heb je optie nummer 4 op dit moment !!!
Groeten,
LRR
Die rode delen zijn inderdaad gespoten Lieuwe. Origineel zijn ze helemaal niet zo te krijgen.
Ze zijn inderdaad in nette gebruikte staat, alleen heb je optie nummer 4 op dit moment !!!
Groeten,
LRR
verkocht aan de man met de groene jetta :tongue:
verkocht aan de man met de groene jetta :tongue:
Je weet de prijs nog niet eens :D :D
Of heb je iets kunnen ritselen met die hoepels ???
retro hans
07-05-2007, 18:07
heb je dan gewoon witte lampen gekocht en daar de onderste rand van rood gespoten??
heb je dan gewoon witte lampen gekocht en daar de onderste rand van rood gespoten??
Ja, zijn gewoon half rood gespoten !!!
Vorige week zaterdag even wezen buurten bij de spuiter:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert4.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert5.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert6.jpg
Zoals jullie kunnen zien wordt er dan eindelijk maar toch druk aan de auto gewerkt !!
En nu ze één keer de smaak te pakken hebben, zit het tempo er goed in !!
Groeten,
LRR
En vandaag nog gauw even langs geweest, en de gang zit er nogsteeds
in !!! Gaat super !!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
Het grootste gedeelte staat in de plamuur, en waarschijnlijk staat de auto
eind deze week in de grondverf !!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-4.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-5.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-6.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/robert2-7.jpg
Ik zal aankomend weekend even weer een bezoekje brengen, en dan weer
even nieuwe foto's plaatsen !!!!!
Groeten,
LRR
Ziet er goed uit kerel !
Gaat het lukken om aanwezig te zijn op de MK1 meeting in September ? :tongue:
Altijd mooi om te zien dat er wat gebeurd! Hoop dat de auto er straks helemaal perfect bij staat!
Gaat het lukken om aanwezig te zijn op de MK1 meeting in September ? :tongue:
Of moeten we er ook dag en nacht aan gaan werken en vrije dagen opnemen, de Rooster is erbij 9 September !!!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Ruben: Ik doe m'n best om er wat moois van te maken !!!
Groeten,
LRR
gaat de goeie kant op zo! mooi werk:)
Berserker
08-05-2007, 08:54
Ziet er indd goed uit, kunt zeker niet wachten tot ie klaar is :rolleyes: ..
9 september een primeurtje :D
Zorg wel dat je er vroeg bij bent, want vrees
dat het heel erg druk gaat worden!
Dus niet nog de 9e smorgens de laatste dingetjes :D
Dan maar nachtwerk ;)
Ben echt superbenieuwd! Maar komt vast wel goed...
We liggen vrij goed op dezelfde lijn wat dat betreft ;)
Ziet er indd goed uit, kunt zeker niet wachten tot ie klaar is :rolleyes: ..
Ik begin inderdaad al nerveus te worden. Maar dat zal bij jou wel net zo zijn denk ik. :D
9 september een primeurtje :D
Zorg wel dat je er vroeg bij bent, want vrees
dat het heel erg druk gaat worden!
Dus niet nog de 9e smorgens de laatste dingetjes :D
Dan maar nachtwerk ;)
Ben echt superbenieuwd! Maar komt vast wel goed...
We liggen vrij goed op dezelfde lijn wat dat betreft ;)
Ja, als het goed is heb je dan de primeur !! En wij zijn zoals altijd vroeg op pad he !!!
En de GTI staat een paar dagen voor die tijd al klaar hoor. Moet nog keuren voor halfweg september (nu voor de 9e dus) en de motor moet nog afgesteld worden denk ik.
Maar gaat goed komen, en we zitten zeker wel dichtbij dezelfde lijn !! ;)
Word mooi Fred :). Word heel mooi
Sjoes 85
12-05-2007, 17:00
Super!!vooral blijven posten die foto's:)
Erwin G60
13-05-2007, 13:18
Ja fred heb je vrijdag geen foto's gemaakt toen je er langs bent geweest Robert was toch al een stuk weer opgeschoten? Zie het ook van zelf was ff nieuwsgierig :D
Ja, foto's zijn gemaakt. Ga vandaag nog even weer langs want hij zou zaterdag de auto in de primer spuiten !!!!
Foto's volgen dus !!
Groeten,
LRR
k word gewoon een beetje zenuwachtig :D
Vandaag even de vulpijp voor de tank + tankdop heen gebracht zodat ze die even kunnen centreren en aan de hand daarvan de ronding rondom het tankgat even perfect kunnen maken !!!
De planning is om hemelvaartsdag de binnenkant en de motorruimte in de kleur te hebben !!!
Ik zal vrijdag even weer gaan buurten, en de camera weer meenemen uiteraard !!
Wordt vervolgd.....
NEXT STAGE.............
Foto's volgen snel !!!!!
:D :D :D
EDIT: Foto's !!!!!!
Do i need to say more ??? :thumbup: :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti017.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti018.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti019.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti022.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti023.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti016.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti020.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti021.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti024.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/0gti025.jpg
Foto's zijn op wallpaper-formaat verkrijgbaar :D :D :D
Het opbouwen kan nu eindelijk beginnen !!! Morgenmiddag wordt ie afgeleverd thuis. Meer foto's zullen dan volgen !!!
Groeten,
LRR
Het is rood en het komt naar huis, super! :thumbup:
Dat moet toch lukken voor september?
damn dat is zeker rood :lick:
Erwin G60
31-05-2007, 18:53
Mooi mooi en nog eens mooi! Kom zo snel mogelijk ff kijken en als dat geen gelikte Gti word dan weet ik het ook niet meer :D. Robert heeft er wel wat moois van gemaakt mag ook wel naar een jaar er tegen aan te hebben gekeken :D:D
Zo dan, zeker wel mooi. Niks beschadigen met opbouwen! En veel plezier ermee.
Damn is goed gelukt Fred :). Maar toch jammer dat ze onder bij het stuurhuis niet meegespoten hebben :).
kom binnenkort wel ff kijken...ziet er op de foto`s goed uit!
SlimMasterShady
31-05-2007, 19:35
Dat ziet er echt heel goed uit hoor! succes met opbouwen
De Rooster is weer mooi rood :rock:
Succes met opbouwen kerel !
Thanx mannen voor de reacties.
Het is zo rood dat het met flitsen bijna roze word soms. Hij is echt ontzettend mooi geworden.
Achter het stuurhuis moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen, Jeroen. Eigenlijk moet ik die nog even loshalen, maar ik zit er ook aan te denken om het onderste gedeelte te behandelen met ML/Tectyl of zo, aangezien dit bijna niet in het zicht
komt, en het op een plek zit waar een goeie behandeling geen overbodige luxe is.
Ik heb er ontzettend veel zin in om er mee aan de slag te gaan. Dus gaat goedkomen.
De losse delen worden binnenkort gespoten, maar ik kan nu eerst aan de slag in ieder geval.
Zal jullie uiteraard op de hoogte houden de komende tijd !!!!
@Rinus: 9 september is ie van de partij !!!
Groeten,
LRR
retro hans
31-05-2007, 21:40
Kijk aan ziet er alweer superr uit kerel!!
Ga zo door zou ik zeggen.zou er nu in iedergeval zin in krijgen als ie er zo bij stond.lekker weer opbouwen enz!!
Respect.groeten hans!
Och Fredje miejong, wat izze mooi wordn :)
Nu begint het mooie werk pas, waar je nog veel
plezier aan gaat beleven ;) Doe vooral rustig aan!
9 September is nog lang weg :D
Nou mot t dr ook wel es eem van komn dak n moal
in Knoal kom kiekn of nait?
Succes kerel!
Nou mot t dr ook wel es eem van komn dak n moal
in Knoal kom kiekn of nait?
Dat dog ik ook nait !!!! Kom mor gauw eemn nkeer langs !!
Groeten,
LRR
@Iedereen: Bedankt voor de reacties. :thumbup:
rallye16vt
01-06-2007, 07:52
Mooi.....en s6 met opbouwen.
Kijk dat is weer een heel ander zicht! Nu snel opbouwen dan maar!
echt heel netjes gebeurd, heb hem even in het echt mogen zien:D
super strak hoor, succes met de opbouw, alsk in de buurt ben kom ik wel weer eens aanzetten
groeten
Berserker
02-06-2007, 09:25
Ziet er super uit, alleen btje roze met die flits :tongue: ..
Heeel veel succes met opbouwen, is echt t leukste werk wat er is, alleen erg voorzichtig zijn ;) , onderlangs steenslagcoatinging in kleur aangebracht?? of lak tot aan de bodem???
Erwin G60
02-06-2007, 19:19
Vandaag ff in het echt bekeken en ziet er echt super uit nog beter als dan nieuw :thumbup:. Succes met opbouwen en als je hulp nodig bent je weet met vinden!
@Berserker onderlangs is er indd steenslagcoating gebruikt in kleur alles is echt heel mooi geworden mn complimenten!
Ik ben al begonnen mannen !!!!!
@Ronin: Leuk dat je even langskwam !! Kom gerust nog eens langs.
@Berserker: Ja, inderdaad: steenslagcoating onderlangs in de kleur gespoten.
@Erwin G60: Ik denk dat je me nog wel eens mag helpen inderdaad !!!
Groeten,
LRR
Ben ondertussen wel steeds bezig, maar heb momenteel geen internet thuis.
Dus foto's uploaden gaat een beetje lastig. Ik heb al wel m'n rode achterlichten
gemonteerd en dat lijkt me toch een partijtje goed !!!!!!!!
Zodra ik weer in de eter ben, dan plaats ik weer een partij foto's !!
Groeten,
LRR
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.