Log in

View Full Version : Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI

Pages : 1 2 [3]

GerardusVR6
05-12-2011, 13:35
+1

Ibibi
05-12-2011, 21:11
Nog een setje pp764 verstuivers + bleedvalve en een powerbox (lekker goedkoop)....

Reed met deze configuratie in de 110pk ibiza die ik gehad heb met 147pk.
Ging er lekker vandoor om zo maar te zeggen...

O ja met chip word het vermogen vast meer (maar ook duurder)

jettaracing
05-12-2011, 21:59
Nog een setje pp764 verstuivers + bleedvalve en een powerbox (lekker goedkoop)....

Reed met deze configuratie in de 110pk ibiza die ik gehad heb met 147pk.
Ging er lekker vandoor om zo maar te zeggen...

O ja met chip word het vermogen vast meer (maar ook duurder)

:D ,een chip is nog wel eens de bedoeling , maar eerst eens kijken wat zo'n bleedvalve gaat doen . Ik heb er tot nu toe steeds mee gereden in originele set-up , alleen de turbo is eens vervangen door een 115 pk versie .(de ori 110 pk versie heb ik ook nog liggen )

Sta er al van te kijken wat het nieuwe luchtfilter al doet kwa trekkracht
, je hoort nu gewoon de turbo zuigen , en hij spoelt ook iets sneller op , mooi te zien op de turbodrukmeter :thumbup:
Vooral merkbaar in de 2e en 3e versnelling .

Eens kijken of ik deze week , of t weekend even tijd heb om even me de bleedvalve aan de slag te gaan .

jettaracing
09-12-2011, 21:58
Bleedvalve er vanmiddag tussengeplaatst , en het scheelt wel een stuk .
Vooral bij lage toeren heb je heel snel de volledige turbodruk , en geen terugval zoals normaal bij de variabele turbo .
Heb m afgesteld op 1,1 bar , normaal draait ie op ongeveer 0,8 tot 0,9 bar , hoger wil ik niet gaan , turbo is ook niet nieuw meer natuurlijk !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00088_781.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00089.jpg

turbodrukmeter is trouwens wel onmisbaar bij zo'n bleedvalve afstellen , kun je mooi zien wat er gebeurt met de turbodruk .

In combinatie met het nieuwe luchtfilter is het optrekken en tussen acceleratie , wel een stuk vlotter ,dus al met al wel tevreden zo ! Misschien in de toekomst nog een andere verstuivers en een chip , maar dat is nog toekomst :thumbup:

Eerst maar weer verder sparen voor de spoiler :D

emperor
09-12-2011, 22:37
toch maar even wat meer power oppe diek . :thumbup:

jettaracing
09-12-2011, 22:41
toch maar even wat meer power oppe diek . :thumbup:

heeft ook wat te trekken met al dat mdf in de kofferbak :D

variant110
09-12-2011, 23:51
powerrrrrrrrrrrrrrrrr

lowrider23
10-12-2011, 09:47
Mooi spul hoor , nog eventjes en je kan weer een daily aanschaffen .... :tongue:

golfje_295.000
10-12-2011, 11:15
wytze,

hoe bevalt t filter?
Ben er ook over aan t denken zo`n pipercross te bestellen. hoe zit t qua geluid,vergelijkbaar met origineel of toch meer aanzuiggeluid?

ietsje meer trekkracht, had je al beschreven.

Geert

Dokter D
10-12-2011, 13:22
Leuk spul zo'n bleedvalve maar wel oppassen he!

jettaracing
10-12-2011, 20:37
Mooi spul hoor , nog eventjes en je kan weer een daily aanschaffen .... :tongue:

Ja ,het gaat alweer de verkeerde (goede?) kant op zo haha , maar het blijft ook hobby , zelfs de daily auto's :D

wytze,

hoe bevalt t filter?
Ben er ook over aan t denken zo`n pipercross te bestellen. hoe zit t qua geluid,vergelijkbaar met origineel of toch meer aanzuiggeluid?

ietsje meer trekkracht, had je al beschreven.

Geert

Heeft wel meer aanzuiggeluid , maar minder extreem dan met een open filter .
Bij mij zit er trouwens wel een groot gat onderin de luchtfilterbak ,had m'n zwager toen al gedaan toen hij de auto nog had.
Er word ook aangeraden om een aantal gaten te boren in de originele luchtfilterbak ,of de aanzuigbuis in de filterbak te verwijderen ivm genoeg aanzuigmogelijkheid voor t filter .( er zit bij een VW vaak een taps toelopende buis in de filterbak ,deze kan eruit en heb je een veel groter inlaatgat onderin de filterbak .)

Leuk spul zo'n bleedvalve maar wel oppassen he!
Ja ,ik ben gewaarschuwd ;) , heb ook al het tdi forum geraadpleegd ivm deze aanpassing , en ook opgezocht wat de maximale (veilige) turbodruk mag zijn .Hij draait nu op 1,1 bar maximaal (piek druk op 1,3 bar ) , ze geven aan dat er een maximale druk van 1,25 bar (piek druk 1,5 bar) mag zijn , daarna word het gevaarlijk :D

Jetta MaNiA
11-12-2011, 11:24
Wel interessant dat filter! Je leest overigens ook op diverse fora dat een sportluchtfilter bij een TDI zinloos is. Lastig als de meningen zo varieren!

Ibibi
11-12-2011, 14:29
Wel interessant dat filter! Je leest overigens ook op diverse fora dat een sportluchtfilter bij een TDI zinloos is. Lastig als de meningen zo varieren!

Zo'n filter geeft ook eigenlijk niks op een tdi, we hebben diverse merken geprobeert op de rollenbank bij vvt en hieruit bleek dat er nagenoeg geen winst is. (soms zelfs minder pk)
Enige die een beetje vermogenswinst (+- 5pk) liet zien was een bmca gesloten filtersysteem.

Dus mijn advies is, mooi een orgineel filter erin houden (met aangepaste behuizing) maar als je het voor het geluid doet, altijd doen. :thumbup:

Ik reed ook met een orgineel filter (in aangepaste behuizing) met zo'n 221 pk en 450nm TDI power. :cool:

jettaracing
11-12-2011, 17:15
Ik weet niet wat kwa pk's zo'n filter doet,maar ik merk (ook te zien aan de turbodrukmeter) dat de motor het makkelijker heeft om op toeren te komen ( toen nog zonder de bleedvalve) Zal ook vast geen dikke extra pk's opleveren , alleen is de motor wel soepeler geworden , het 'dipje' is er uit tussen de 1500 en 2500 toeren .
Nu met de bleedvalve ertussen heb ik helemaal geen 'dipje' meer , hij gaat nu snel naar de maximale druk en valt ook niet weer terug om daarna weer omhoog te klimmen in druk ,zoals origineel (http://www.youtube.com/watch?v=AD6YzrhRWTY) .

jettaracing
11-12-2011, 21:18
Vanmiddag nog even bezig geweest met de variant(s) , even gewassen , motorruimte even wat schoongemaakt.
De accu van de jetta zit er ook voor de winter even in , anders staat die ook maar wat te niksdoen in de jetta , heb ik iig genoeg startcapaciteit in de wintermaanden :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00094_727265.jpg

En nog even over het luchtfilter , had het er laatst over met rallyegolf20vt , die heeft het ook getest met de 319 pk 20vt motor uit de rallye , het scheelde bij hem ongeveer 5pk , en dat op 319 .................
Dus 319 pk met een origineel filter en +/-324 met een sportfilter .
Dus dat zal niet meteen de wereld gaan schelen op een 110 pk Tdi :D

Ik heb ik de jetta een K&N inleg filter, en ook de luchtfilterbak aangepast ,daar was ook merkbaar verschil in trekkracht toen , dan met een origineel filter .Maar dat is natuurlijk ook een ouderwetse mechanische dieselverbrander :D

MarijnMK3
14-12-2011, 22:01
ziet er top uit onder de kap jettaracing. :)
vraagje , wat voor steuntje zit er onder motorafdekplaat? aan de bakzijde?ik kan die van mij namelijk maar met 2 boutjes vastzetten. die aan de db riem kant, en op het inlaatspruitstuk, en onder die ander zit niets. miss een foto. kan er namelijk niet wijs uit worden :confused: :tongue:

jettaracing
16-12-2011, 17:00
ziet er top uit onder de kap jettaracing. :)
vraagje , wat voor steuntje zit er onder motorafdekplaat? aan de bakzijde?ik kan die van mij namelijk maar met 2 boutjes vastzetten. die aan de db riem kant, en op het inlaatspruitstuk, en onder die ander zit niets. miss een foto. kan er namelijk niet wijs uit worden :confused: :tongue:

Thanks Marijn , :thumbup:

Heb even een oude foto opgespit uit dit topic ,kun je een beetje zien wat er hoort te zitten .Daar zit namelijk ook een metalen steun , waar een boutje in kan , daarmee zit de kap dan aan de 'bakzijde'vast .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00058_914761.jpg

Maar ik ben ook weer aan het hobbyen geweest , was een garantie klusje deze keer !
Ik heb een week of 4 terug de voorwiellagers vervangen , en deze begonnen vorige week weer lawaai te maken :eek: !
Dus ik heb maar eens gebeld met ASD dokkum ,waar de lagers zijn geleverd , en kon daar nieuwe voor krijgen voor garantie . Nu bleek dat ik dus een setje imitatie lagers had gekregen , wat op zich geen groot probleem is ,omdat me dezelfde kwaliteit was toegezegd als bijvoorbeeld SKF lagers .Nu zit er waarschijnlijk een fabicagefout of iets dergelijks in de lagers .....

Maar omdat ik dus niet weer binnenkort de lagers wil vervangen heb ik gevraagd of ze ook een set konden leveren van SKF , en dat heeft Berend van ASD dokkum voor me geregeld :thumbup: (waren wel een stuk duurder dan de imi's , maar is mooi geregeld door Berend )

Dus kon ik vandaag weer de boel eronder weg trekken , en zijn de lagers vervangen door een set SKF lagers ! ( voor mij dus zeker geen imitatie weer !)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00123.jpg

Dus alles is weer 100 procent nu !

MarijnMK3
16-12-2011, 18:44
bedankt voor de moeite

Dat is gewoon een recht plaatje , die 2 keer in een hoek gebogen is , dus 2 knikjes . als ik het goed begrijp uit de foto. zou ik zelf ook kunnen maken in principe. zit met 1 bout op het blok geschroeft? ;)

oei dat is balen van die wiellagers, maar goed dat je garantie hebt :) maar toch zonde van de tijd die je er in steekt.

jettaracing
16-12-2011, 21:03
bedankt voor de moeite

Dat is gewoon een recht plaatje , die 2 keer in een hoek gebogen is , dus 2 knikjes . als ik het goed begrijp uit de foto. zou ik zelf ook kunnen maken in principe. zit met 1 bout op het blok geschroeft? ;)

oei dat is balen van die wiellagers, maar goed dat je garantie hebt :) maar toch zonde van de tijd die je er in steekt.

In principe kun je ook zelf zo'n steuntje maken van een stripje , maar het zal ook nog wel leverbaar zijn bij de dealer denik ik .Kan wel eens kijken naar een onderdeelnummer voor je .
En ja iid jammer van de wiellagers , maar ja ,dat zullen we dan maar onder de hobby laten vallen :thumbup:

jettaracing
31-12-2011, 20:48
Auto is gepoetst , stofgezogen en dan is het steeds klotenweer ,met regen en zo ,dus wat gaan we dan doen ....................Ja! brainstormen natuurlijk met als gevolg dat je soms op rare leuke extreme ideeën komt natuurlijk ...........

En omdat ik nogal zin heb ik de zomer en niet kan wachten tot meetingseizoen 2012 , spammingtime!!!!!!!!!!!

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00170.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00173_1725.jpg

:D :D :D :D :D :D :D

Rallyegolf20vt
01-01-2012, 08:18
Nou jij hebt er echt zin in Wytze .......... :lmao:
Ik ook trouwens, kan mij niet snel genoeg gaan !
Schuift het ook nog wat dat rijdende billboard gebeuren? :D

Jettameister
01-01-2012, 10:23
Ik heb er ook helemaal zin in :D
Zeker na het afgelopen jaar :thumbup:
Stickert staat um goed trouwens !

jettaracing
01-01-2012, 14:54
Nou jij hebt er echt zin in Wytze .......... :lmao:
Ik ook trouwens, kan mij niet snel genoeg gaan !
Schuift het ook nog wat dat rijdende billboard gebeuren? :D

Ia allemaal voor de club he :thumbup: , en sticker is btw gesponsord door www.emperor-audio.nl , bij deze daarvoor nog dank !

@ Jettameister, was vorig jaar zekers gezellig , kan bijna niet wachten tot 4 maart !

Mauricejuhvw
01-01-2012, 15:54
zo net je hele topic doorgelezen un top variant ook goed uitleg en zo erbij gaat zo door

jettaracing
21-01-2012, 17:58
zo net je hele topic doorgelezen un top variant ook goed uitleg en zo erbij gaat zo door

jettaracing
29-01-2012, 14:35
Hier ook maar even het topic updaten :) , Had donderdag week al eens een vreemd geluid gehoord vanuit de motorruimte ,maar had er net een nieuwe v snaar op de stuurpomp gezet ,dus ik vermoede dat deze nog iets nagespand moest worden .
Dus vrijdagmorgen de auto omhoog en toen bleek dat de riem niet eens meer verder gespand kon worden , en de stuurpomp bleek ook ineens nat te zijn bij de as :eek: , Nu bleek dus er ruimte te zitten op de as van de stuurpomp, dus daar kon een andere op ! Wilde het risico ook niet nemen dat de boel kapot ging,dus heb meteen de auto naar m'n ouders gereden , en in de schuur gezet.
Dan is rijden zonder stuurbekrachtriging wel een belevenis , als de snaar eraf is , wilde het risico niet nemen dat er nog meer stuk ging , zal al een dikke speling op , en wil geen slijpsel of degelike in de stuurderij ! Hij was nameljk ook al begonnen te lekken , vanaf donderdag ,dus het zekere voor t onzekere .

Dus de 'leenauto' opgehaald bij vader's :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00409_114735.jpg

en maar eens om me heen gebeld voor een andere pomp ,en die was in de buurt 2e hands niet te vinden ! En omdat de auto wel 100 procent moet maar besloten er een nieuwe op te monteren , en deze via ferwerda automaterialen besteld , en kon die dezelfde smiddags ophalen :thumbup: .
Koste wel een dikke duit ,maar wil het wel goed hebben !

De boel goed leeg laten lopen , doorgespoeld met olie en toen de nieuwe erop ,incl nieuwe olie .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00401_273460.jpg

Montage viel me wel mee , en de auto stuurt weer als nieuw ;)

Nog even de auto grondig gereinigd :cool: , dus kan deze maandag z'n kilometers weer schoon en veilig maken !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00423.jpg

Alberto
29-01-2012, 15:23
en maar eens om me heen gebeld voor een andere pomp ,en die was in de buurt 2e hands niet te vinden !

je telefoon nummers ff up daten ;)
wist er wel 1 liggen . maar nieuw is beter :thumbup:

jettaracing
30-01-2012, 23:12
Heb voor de nieuwe gekozen , wilde zeker zijn dat het allemaal goed is ,en ik moest de auto vandaag ook weer gebruiken ,kan er niet zonder :thumbup:

Jetta MaNiA
31-01-2012, 07:25
hoe houd je dat ding schoon... onze vari is sinds 2e week oktober niet meer gewassen! :eek: :eek: :eek:

Ebut
31-01-2012, 07:34
Dat vraag ik mij ook af Johan... met dit weer...

Jetta MaNiA
31-01-2012, 07:48
ik was hem bewust niet... in no time zitten de deuren vastgevroren en de deurklink werkt dan ook niet bepaald mee.

Ebut
31-01-2012, 12:46
Voordat ik hem afgedroogd heb is het aangevroren inderdaad.

lowrider23
01-02-2012, 10:50
En hij wordt steeds nieuwer, Wytze, steeds nieuwer... :tongue:
En ja, elke dag rijden en nóg zo schoon houden..? Kan niet anders zeggen dat dat het echt ongelooflijk is hoe je dat voor mekaar krijgt.. :thumbup:

jettaracing
01-02-2012, 23:25
Haha ,nieuwer word ie zeker wel Christian , heb vanavond de thermostaat en koelvloeistof vervangen , de auto werd niet warmer dan 70 graden , dus de kachel werd ook niet goed heet meer,en dat is met deze temperaturen wel lastig :D

Nu word ie weer keurig 90 graden en een lekkere warme kachel :thumbup:

En over het schoonmaken , sja , creatief autowassen zeg ik maar ;)

Onderhoud niet alleen op bij het technische gedeelte , ook de buitenzijde wil ik 'onderhouden ' , voorzover dat mogelijk is in de wintermaanden .
Heb nog wat te doen voor de Vwspeed midwintermeeting op 4 maart ,ben er elk jaar tot nu toe met een vers gepoetste auto geweest , eens kijken of me dat dit jaar ook weer lukt :rolleyes:

Ebut
02-02-2012, 07:10
Als het jou niet lukt kunnen we allemaal de hoop wel opgeven.

jettaracing
23-02-2012, 23:02
En we gaan weer lekker door ! Voor de MWMmeeting staat nog een klein projectje te wachten , maar dat is nog even tot de meeting zelf is ;) .
Inmiddels ben ik wel weer aan t hobbyen geweest , want ik kwam erachter, toen ik de auto aan t schoonmaken was , dat het glas van de turbodrukmeter los lag :eek: ,en na een tijdje proberen dit weer netjes vast te krijgen ben ik even creatief geweest :D Zo was de meter eerst (toen nog met een stevig vastzittend glas)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00142.jpg

Zo'n VDO meter is dus dichtgemaakt dmv een ring om het glas en behuizing te persen , en om bij het losse glas te komen moet dus die ring eraf .........
Ik heb toen het glas op meerdere manieren weer geprobeerd vast te maken , maar de afwerking van zo'n originele ring is niet netjes na te maken ........... En na een tijdje met tape , en een ring gemaakt van een spuitbusdop te hebben gereden ergerde ik me er zo aan ,dat alles er weer uit gehaald is en ik het nu naar mijn zin heb gemaakt :tongue:
Een nieuwe meter halen vond ik ook jammer terwijldeze eigenlijk nog nieuw was , en die dingen zijn ook niet echt goedkoop ............

Eerst eens setje oude meters van zolder gehaald , die gedemonteerd om een precies passend glaasje te krijgen..........
Daarna creatief met een stukje hardhouten triplex , een plaat aluminium , superlijm,kit , en heel veel creativiteit ,heb ik het zo gemaakt :)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00229_306433.jpg

Mooi in de zelfde stijl als de originele tellers kwa inbouw, demonteerbaar om een eventueel stuk lampje te kunnen vervangen ,en de afstand van het glas iets aangepast , zodat de meter iets meer licht afgeeft , ben er zo wel weer blij mee !

JeeWee
23-02-2012, 23:09
wat kan die jonge dat toch! Kreas hjer!

Rallyegolf20vt
24-02-2012, 07:07
Heel mooi gemaakt Wytze :thumbup:
Had het live verslag al gehoord maar nog niet bewonderd .
Vind het zo eigenlijk nog mooier als voorheen :cool:
Tja, als jij het niet voor elkaar krijgt....... hou dan maar op ;)

lowrider23
24-02-2012, 10:28
Had al gezien op FB, strakke shit! :thumbup:

jettaracing
09-03-2012, 21:32
Nog even een 'kleine' Update , een special voor de Vw speed Midwintermeet @ deurningen afgelopen weekeinde . namelijk een ski/bagagebox, in de stijl van de Vari :D

Was even een zoektocht , want ik wilde wel één die kwa design er precies goed bij paste ,kwa looks en passing :rolleyes:
En natuurlijk een strak passende set dakdragers moesten er komen , en niet van de 15 cm hoge 'mont-blanc ' Halfords dingen !

Gelukkig vond ik via MP een mooie bagagebox , welke de goed maat en stijl had !
En ook vond ik een set originele VAG dakdragers , deze behoren origineel op een passat 3BG ,maar met een kleine aanpassing passend voor de Mk3 vari !

De bagagebox is bij mij op het werk gespoten , onderzijde in zijdeglanszwart , en de bovenkant in Lc9z Blackmagic pearleffect :D
( kleur van de auto)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00196.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00207_722767.jpg

Custommade stickert in OEM stijl op de bovenzijde , thanks to Emperor-audio voor het maken ervan :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00285.JPG

En vanmiddag nog even aan de poets geweest :eek:

Was al een tijdje bezig om de winterhuis er weer af te krijgen en de lak weer netjes in zomerstaat te krijgen , maar kon er met mijn producten die ik thuis had niet het resultaat krijgen wat ik wilde !
Wel heb ik alle zwarte bumperdelen deze keer opnieuw gespoten in Matzwart , het netjes houden van deze randen e.d. is niet echt makkelijk , zeker in dit regenachtige land :( , en het is nu een stuk netter en egaal van kleur !
Dan het lakwerk ,Met meqiuars kreeg ik steeds weer vlekken en heb toen Riwax gebruikt , welke al een stuk beter was !
maar ik kwam op de midwitermeeting in gesprek met de jongens van Smart Wax , en op aanraden van deze man ben ik nogmals bezig geweest ,en het resultaat is erg mooi geworden :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000092.jpg

Hele auto wer opnieuw gewassen , ontvet ( om de oude waslaag te verwijderen) dak en motorkap opnieuw gepolijst met cleaner, en toen in de roze Smartwax gezet . Volgens de jongens van SmartWax kan er nog een sealer overheen ,welke je in lagen kan opbouwen , totdat de lakglans 'te' diep word ......Nou kan het mij natuulijk nooit genoeg glanzen :screwy:

Dus binnenkort maar eens proberen icm de sealer

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000052.jpg

Ja ,ik ben een beetje een poetsfreak :D

Alberto
09-03-2012, 21:46
de sealer werkt top mag ik wel zeggen
je had toen even mee moeten gaan naar de VW-Speed poets dag jonghu

mischien nog maar eens z'n dagje doen bij Smartwax
goed spul

René
10-03-2012, 00:13
netjes Wytze!
Wat ik van de mannen van SmartWax hebben begrepen is dat je eerst de sealer aanbrengt om de laklaag vlak te maken en af te sluiten...en daarna pas beschermen met de roze wax.

lowrider23
10-03-2012, 10:23
Ongelooflijk strak Wytze ,had 't al gezegd, maar doe het hier gewoon nog een keertje... :tongue:
De bagagebox is ook helemaal super! :thumbup:

jettaracing
11-03-2012, 17:49
@ rené , ik heb binnenkort nog contact met de mannen van Smartwax, wil toch voor de zomer wat meer producten bestellen , dus dan ook meteen even wat info over hoe en wat het precies werkt .

Maar ook weer een kleine audio update hier ! Kreeg gister telefoon van emperor-audio , dat ik even moest langskomen , hij had iets leuks voor mij gevonden voor in de variant :wow:

En aangezien ik nogal een audiofreak ben en vooral van het 'oldscool' spul wist hij dat ik er wel raad mee wist wat hij had liggen .

En er lag voor mij een zgan Demoset van Rockford fosgate , 16cm Composet, Fanatic's serie ! Mischien al wel een oudere set , want deze zijn vanuit eind jaren negentig , maar wel in nieuwstaat ,alleen gebruikt voor demo !

Dus ik blij en meteen maar ingebouwd natuurlijk ! Er zal op zich al een leuke Pioneer set in , welke voor een deel is blijven zitten , want dat speelde op zich al erg goed .
De Compo van RF is eigenlijk een toevoeging , zeg maar creatief met audio :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00013_300961.jpg

16cm van Pioneer vervangen door deze meneer :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00014_778197.jpg
Oldscool filterkastje ( design van de oude trapezium versterkers :cool: )

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00016_213980.jpg
Tweeter ( net als bij de jetta) in de luchtkanalen , cleane inbouw ,en werkt super op deze manier , en zo kunnen de 19cm pioneer's in het dash blijven zitten ivm de middentonen/zang.

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00030.jpg
Niet zichtbaar ,maar wel hoorbaar :)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00036_697308.jpg
16cm woofer in de deur .

Nu alles erin zat en echt super speelt , vond ik het wel erg clean , en ben nog even creatief bezig geweest . Bij de duurdere audio systemen van oa audi zie je wel eens een heel discreet logo zitten vanbv Jbl of Bose audio .
Dus ik heb even een paar oude RF speakerkappen berooft van de logo's :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00032_309324.jpg
en Voila ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00045.jpg
Clean ,met een beetje een discreet logo .

De aansluiting is als volgt , de composet is aangesloten op het voorste kanaal van de radio . De speakers in de achterdeuren en in het dash bovenin op het achterste kanaal . Dit geeft als resultaat dat je heel mooi het midden gebied kunt regelen dmv de fader ! Vooral muziek met schelle gitaar of hele harde zangtonen kun je de mid even wat eruit faderen en iets rustiger laten spelen .

De subkist is gewoon aangesloten op de sub uitgang van de radio , ( Kicker KX1200 versterker ,met 2x 12 inch MTX 7500 woofer . Versterker levert een gemeten 1270 watt Rms op1 Ohm , Max momenteel 143,2 Db gemeten )

neef_m
11-03-2012, 17:54
slim opgelost zo met die tweeters!

jetta mk1 '82
11-03-2012, 17:55
lekker bezig geweest kerel! als je bij Smart wax gaat bestellen doe dit dan ff via Chris ;)

jettaracing
11-03-2012, 18:04
slim opgelost zo met die tweeters!
Thanks , heb dit bij de jetta ook zo gedaan,wilde wel een mooi stukje audio ,maar niet in het zicht . Dus dan even creatief denken :thumbup:

lekker bezig geweest kerel! als je bij Smart wax gaat bestellen doe dit dan ff via Chris ;)

Doen we , moet toch nog even kijken wat ik precies moet hebben , Chris zou ook nog even contact hebben met SmartWax .

lowrider23
12-03-2012, 19:23
Zal vast een lekkere sound geven! :thumbup:
Maare...ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zo'n mooie auto als daily gebruikt........ :tongue: :D

Jetta MaNiA
13-03-2012, 07:45
Leuk gedaan Wytze!

jettaracing
19-03-2012, 23:04
En het is lente !!!!

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00094_364808.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00100.jpg

:thumbup:

Jetta MaNiA
20-03-2012, 07:46
En NOG die zomerwielen er niet onder!!!:D

lowrider23
20-03-2012, 10:38
Vind deze wielen ook niet misstaan moet ik zeggen! ;)

polopower
20-03-2012, 10:59
Ik heb een déjà vu bij het zien van die foto's ;)

Staat er wel erg netjes bij zo!

lowrider23
20-03-2012, 11:25
Wytze...nog een kleine toevoeging... :tongue:

Ik ben enkel met Google Streetview in Friesland geweest, ik kan dat heel de dag zitten doen...en nu zal ik eens raden waar je deze foto's gemaakt hebt!
De weg van de Afsluitdijk naar Harlingen...? :cool:

polopower
20-03-2012, 12:54
Hij staat daar zo vaak dwars op de weg het verkeer op te houden dat daar gegarandeerd eens een camerawagen van streetview tussen zat. Koud kunstje dus Lowrider :D

lowrider23
20-03-2012, 17:07
Tja, fatsoenlijk is het niet om de Variant zomaar neer te pleuren midden op de weg... :tongue:
Haha, nou, de weg kwam me vrij bekend voor met die dijk en dat hek!
Op Streetview staat de Variant netjes op de oprit bij Wytze...! :thumbup:

VWjeffrey
20-03-2012, 21:01
Dikke variant!

variant110
20-03-2012, 21:57
nee man dis op lauwersoog!!!

variejantje
20-03-2012, 22:26
wat ziet die er strak uit zeg, blijft een lekkere auto om te zien.

jettaracing
20-03-2012, 23:34
Thanks !,

Is iid op lauwersoog , een weg waar je officieel niet in mag , is speciaal voor de Legerkazerne .Is altijd weleen mooie plek , ook omdat de zon daar een mooi licht geeft aan het eind van de middag ;)

Zomerwielen komen er binnenkort onder ,alleen zijn die banden die er nu nog omzitten versleten , dus moet eerst een set nieuwe regelen.

Jetta MaNiA
21-03-2012, 07:48
Zomerwielen komen er binnenkort onder ,alleen zijn die banden die er nu nog omzitten versleten , dus moet eerst een set nieuwe regelen.

Vandaar, meestal ben je me namelijk voor met wisselen :D

lowrider23
21-03-2012, 10:17
Dan zat ik een beetje heel erg uit de richting! :tongue:

jettaracing
01-04-2012, 21:12
En we gaan weer lekker door met de hobby ! Nieuwe banden zijn inmiddels besteld voor de porsche velgen , de toyo proxes 4 zijn het geworden deze keer .

http://www.toyoproxes4.net/wp-content/uploads/2011/11/Toyo-Proxes-41.jpg

eens kijken hoe deze gaan bevallen :thumbup:

En ben weer even bezig geweest met de bekledingshobby , en de kofferruimte is ook met het Atlanta sport milestone interieur virus besmet geraakt ! :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000132_94532.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000142.jpg

Zelfs de brand blusser kon niet ontkomen aan de bisontix en zwarte bekledingsstof :screwy:

Audi1981
01-04-2012, 23:13
Mmmm...bisontix... :D

jettaracing
09-04-2012, 13:21
Banden zitten er imiddels om de velg en de wielen onder de auto !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000212.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000342.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000592.jpg

Is een mooi bandje om de porsche velg , niet te smal iig , dus ook een beetje wielkastvulling en minder steenslag op de velgen zo !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000892.jpg

Ook het weekend nog een roestplek van de deur behandeld , deze zat er al een tijdje ,maar was mij een doorn in het oog ! Dus de deur maar even eruit gehad en de roest verwijderd en netjes bijgespoten (bovenkant van de deur , boven de lijst een spotrepair uitgevoerd )

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000352.jpg

Zo kan hij de zomer wel weer in !

In de planning staan nog het spuiten van het dak en een nieuw voorraam , maar dat zal rond de zomervakantie zijn , is een daily dus heb m wel elke dag nodig .

golfje_295.000
09-04-2012, 13:23
super strak alweer... :thumbup:

MarijnMK3
09-04-2012, 13:41
blijft mooi!! wordt alleen maar netter!

Audi1981
09-04-2012, 14:13
Staat mooi, zulke wielen onder een Variant :D

Lieuwe
09-04-2012, 15:01
Staat er weer goed bij :thumbup:

lowrider23
09-04-2012, 17:40
Staat er weer stralend bij! Nou ja, dat stond 'ie de hele winter al...! :rolleyes:

vwjohnny
21-05-2012, 14:35
dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P

jettaracing
21-05-2012, 21:54
dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P
Dan word het wel een heel druk geheel @ de kofferbak :D

Laatst nog een dagje friesland rond gereden met de vrouw en kids , toen even wat foto's gemaakt onderweg :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00339.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00337_781723.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00287_526631.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00293.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00310.jpg Mugjes verwijderd@ de Wasbeer dokkum :thumbup:

jettaracing
08-08-2012, 11:05
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/fr41.jpg

Net even bij de dealer aangeweest , dorpelafdeklijsten besteld voor de variant . Deze waren volgens meedere mensen niet meer leverbaar ,maar dat blijkt dus niet waar te zien , onbeperkt nog op voorraad ( stond iig geen aantal bij de voorraad ) !

Ook meteen voor m'n schoonzusje's golf :thumbup:

jettaracing
15-09-2012, 18:03
Variant rijd nog steeds ,alleen had ik het idee dat hij toch wat minder vermogen had . en ik had soms ook last van dat ik bij 100km/u een auto wilde inhalen hij soms ook in de noodloop ging :eek: . Terwijl ik wel gewoon 1bar turbodruk had op de (vdo) meter .......

Na de vaccuumslangen te hebben nagekeken , en alles te hebben gechekt toch maar even naar Van Vught tuning inMarum gebelt , en een afspraak gemaakt :thumbup: Daar bleek dat de N75 klep lek te zijn waardoor deze de variabele turbo niet goed kan aansturen ! ook is meteen de variabele turbo bekeken , en de werking getest,en deze was 100 procent .

Dus hebben de jongens van Van Vught de N75 klep voor mij gemonteerd , (nieuw type van de golf Mk4, incl nieuwe stekker ) en mocht ik een testritje doen ........

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00226_672953.jpg

Damn ! ik heb weer 110 pk hoor! , hij rijd beter als ooit , waarschijnlijk is de klep al langer stuk geweest .
Hij piekt nu bij een druk van 1,5 bar en trekt stevig door tot aan 5000 toeren , ben erg erg blij mee !

Vond vorige week ook nog een set originele zwarte zonnekleppen van een Mk3 cabrio op de sloop , voor maar 15 eurie's , dus dat kan ook van het 'nog te vinden'' lijstje ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00141_824920.JPG

Kwam een kameraad van mij ook nog langs met een kadootje vanuit het wörtersee gebied , een originele duitse nummerplaathouder :cool:
Moest wel aangepast worden in de hoogte,maar met even creatief zijn kom je een heel eind en deze zit er inmiddels ook al op :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00132_310267.jpg

Toen nog maar even de poetsdoek eromheen getrokken , ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00223.jpg

Dokter D
15-09-2012, 19:17
Mooi dattie weer al z'n paardjes heeft!
Leuke updatde die kentekenplaathouder!

lowrider23
16-09-2012, 09:26
Mooi dat je 't volle vermogen weer benutten kan, Wytze! :thumbup:
Ook mooie zonnekleppen, die lijken wel nieuw! :cool:

Audi1981
16-09-2012, 09:59
Heerlijke variant! :thumbup:

Ibibi
16-09-2012, 13:18
As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.

jettaracing
16-09-2012, 15:22
Dank je jongens !

Heerlijke variant! :thumbup:

Thanks !!

As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.

Daar word nu wel stevig over nagedacht , heb het er al over gehad met de heren @ Van Vught :thumbup: Eerst maar even sparen :thumbup:

jettaracing
02-10-2012, 21:45
Toch nog weer een kleine update @ de variant :thumbup:

Ik zag via Facebook een leuke set Edition Recaro's te koop, welke Tobias te koop had , en kon deze voor een nette prijs overnemen :cool:

Dus afgelopen zaterdag even een rondje nederland gedaan , ook meteen een set zga-nieuwe deurpanelen via Mp gekocht en deze ook opgehaald (lag op route)

Aangekomen bij de recaro's bleken deze nog in zeer nette staat , alleen een goede schoonmaakbeurt en ze waren werkelijk als nieuw !

En omdat ze in de kleurstelling rood/zwart waren toch maar even in de variant gemonteerd :D

Ze zitten zelfs nog als nieuwe , super stevige wangen ! Ook nog een mooie pookknop gescoord @ de sloperij van een polo 6N ;)

En natuurlijk even een paar foto's

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00402.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/recaro.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00413.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00406.jpg

Het 'oude' recaro interieur houd ik er eerst mooi bij ,nadeel was wel dat ik de sloperij afmoest struinen om de resterende bekledingsdelen in het zwart weer te kunnen monteren , welke ik had bekleed in de 1,2,3 stof :tongue:

Ben er zo wel blij mee !

KennyH
02-10-2012, 22:34
ziet er netjes uit!!

Jettameister
03-10-2012, 08:58
dikke shit Wytze !! :thumbup:

lowrider23
03-10-2012, 09:10
Je weet het he Wytze! Ziet er gewoon top uit! :thumbup:

vdWal.
03-10-2012, 11:51
doe mij toch het oude interieur maar :thumbup:

René
03-10-2012, 11:53
Netjes Wytze!

louie_scirocco
03-10-2012, 11:58
Hele mooie nette variant!

jetta mk1 '82
03-10-2012, 16:31
Mooie stoeltjes kerel, volgende keer zal ik thuis zijn!! ;)

DUBbeltje
03-10-2012, 16:46
Ziet er strak uit! Keep it up!

jettaracing
03-10-2012, 18:22
Dank je jongens !` :thumbup:

doe mij toch het oude interieur maar :thumbup:
Daarom hou ik het 'oude' interieur er ook bij ,heb er zelfs nog 2 extra stoelen en achterbank bij voor reserve in dezelfde bekleding :D ( de vrouw en schoonzusje rijden ook in Mk3's met hetzelfde interieur )

Mooie stoeltjes kerel, volgende keer zal ik thuis zijn!! ;)

Komt goed , doen we dan even een bakje !

jettaracing
21-10-2012, 13:21
:cool: En ik ben weer bezig geweest , en heb toch het oude interieur er weer ingezet :eek:

Maar wel natuurlijk met een reden ! Ik heb de edition voorstoelen laten zitten , omdat deze de goede stof op de wangen heeft , net als de originele stoelen . De 'oude' recaro's waren namelijk van een ouder type ,met een gladdere stof ,welke eigenlijk niet echt bij de deurbekleding en achterbak paste.

Dus heb ik de midden stukken , welke ik zelf al eens heb bekleed , nu in de edition stoelen gezet , en dan klopt de stoel helemaal kwa kleur :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00182_386598.jpg

En bijkomend voordeel is natuurlijk dat er een mooi subtiel rood stiksel in de stoelenwangen zit ! En dat had mijn achterbank niet , maar gelukkig ben ik heel creatief en ik had nog een complete bekledingsset liggen van een achterbank . Dus deze eraf gehaald ,uitgewassen en daar heeft mijn zwager Ron( variant110) een rood stiksel ingenaaid , zodat deze perfect bij de achterbank past !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00120_278442.jpg

Nu vond ik op de sloop nog een zgan leren pookhoes ,met groen stiksel !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00154_165322.jpg

En afgelopen week vond ik nog een originele Airbag met origineel groen logo op de sloperij!

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00205.jpg

In combinatie met de beklede kinderstoelen .......

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00179_713225.jpg

of zonder :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00138_554878.jpg
een heerlijk interieur vind ik zelf :)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/interior.jpg

Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................

vdWal.
21-10-2012, 13:48
jaa, het oude interieur!! maar dan nog even beter :thumbup:

Audi1981
21-10-2012, 13:55
Gaaf :thumbup:

Alberto
21-10-2012, 15:27
Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................

je weet de weg , custom made ;) net als jou stuur

jettaracing
21-10-2012, 18:52
Thanks heren ! ,ben er zelf ook wel tevreden over zo !

Zal binnenkort wel even een tijdelijke handrem hendel van de sloop halen , dan moet deze de leerbehandeling maar even ondergaan ;)

jetta mk1 '82
21-10-2012, 19:02
Jij kan ook niet stil zitten he ;) erg nette update weer!!

lowrider23
21-10-2012, 20:49
Ik vind het erg mooi! :thumbup:
Alles is in hetzelfde thema, óveral komt 't rood en 't groen weer terug! :cool:

subdivision
21-10-2012, 20:53
Netjes hoor, leuke details

Jettameister
23-10-2012, 13:24
echt netjes Wytze !! :thumbup: :thumbup:

jettaracing
28-10-2012, 08:40
En inmiddels alweer op de winterbanden , dit jaar even een ander setje eronder :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00036_563981.jpg

De Limburger
28-10-2012, 10:43
Hok! ;)

JaapL.
28-10-2012, 13:30
Erg nette Variant!

wardd
28-10-2012, 14:13
welke maten zijn dat van wielen, banden, etc?

neoninside
28-10-2012, 15:28
Booskijkers en een trakke grille.
Ik zou toch vermoeden dat je stiekem toch een vento front leuk vind. :)

Jij bent wel bekent met de AFN blokjes toch.
Wel eens wat aan tunning gedaan ?

jettaracing
28-10-2012, 18:24
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00067.jpg

Hok! ;)

:tongue:

Erg nette Variant!

Thanks ! :thumbup:

welke maten zijn dat van wielen, banden, etc?

De wielen zijn van het merk Ronal , 7,5x17 et 35 ( met custommade naafdopjes ) ,met 205/40x17 Nexen winterbanden .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00061.jpg

Beetje duiste stijl in de naafdopjes aangebracht , met 3 lagen blanke lak erover :D

Booskijkers en een strakke grille.
Ik zou toch vermoeden dat je stiekem toch een vento front leuk vind. :)

Jij bent wel bekent met de AFN blokjes toch.
Wel eens wat aan tunning gedaan ?

Vento front is misschien ooit iets voor de toekomst ;)
Deze motor is bijna nog helemaal origineel , alleen is de turbo ooit eens vervangen door één van een 115 pk passat ( dankzij VVT tuning) , een Pipercross luchtfilter , en een bleedvalve .

In de toekomst wil ik nog eens de uitlaat vervangen , en een chip op maat laten maken door VVT tuning .

Audi1981
28-10-2012, 18:27
Netjes! :thumbup:

VWStatic
28-10-2012, 18:40
mooie mk3 station

vind het interieur wel heel erg dik

jettaracing
31-10-2012, 13:49
Toch nog even gehobby'd met de naafkapjes :D

Gerk (beetlefreak) brachtme op een idee ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00061.jpg

Had er al een duitse vlag stijl bijgemaakt ,maar omdat het toch winterwielen zijn met winterbanden ..............

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00006trd.jpg

:D

jettaracing
23-11-2012, 15:38
Inmiddels alweer een grootaantal kilometers weer achter de kiezen , en nog steeds zonder noemenswaardige problemen ,alleen de thermostaat heb ik vorige week vernieuwd , de motor bleef steken op 75 graden ........maar word u weer netjes 90 graden , altijd wel lekker in de kou straks ;)

Albert87
03-12-2012, 09:45
Topic ff door gegaan van A tot Z je pakt het goed aan met je vari (Y) er netjes man!

Jettameister
03-12-2012, 15:58
Waar blijft je nieuwste update Wytze !!

jettaracing
05-12-2012, 20:51
Topic ff door gegaan van A tot Z je pakt het goed aan met je vari (Y) er netjes man!
Thanks ! :thumbup:

Waar blijft je nieuwste update Wytze !!

Komt eraan ;)

Inmiddels op de achterkant ook een Abt embleem geplakt, met een custommade rood onderstripje :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC000032.jpg

En dit weekend in Essen een setje nieuwe zwarte koplampen opgehaald , inmiddels voorzien van een set phillips visionplus lampen .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00105.jpg

Zit een bak licht in deze lampen trouwens ,meer dan in de De lenzen met xenon die er in zaten !

En heb gister de multi-riem en v-snaar nog vernieuwd ,mooi een fris setje erom voor dewinter :cool:

En zo blijven we wat bezig ............ :D

vdWal.
05-12-2012, 21:16
het is een erg mooi setje koplampen, maar vind stiekem de andere set toch wat dikker ogen bij dit neusje

JeeWee
06-12-2012, 08:46
coole update wytse, ik vind dit wel mooi!

Jettameister
06-12-2012, 08:56
ik vind dit ook stoerder, maar ieder z'n ding he
doorgaan Wytze ! :thumbup:

lowrider23
06-12-2012, 11:12
Ik vind de koplampen heel dik!! DE lenzen vind ik ook nog steeds super! :D

jettaracing
09-12-2012, 23:31
Deze koplampen hebben icm een goede set phillips pitten wel meer licht dan de DE lenzen , en staat wel goed vind ik ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00185.jpg

Ook wel aardig verschil in donkere lampen en originele die in Thea haar auto zitten .

Dennis-Mash
10-12-2012, 12:54
Prachtige variant! Al sluit ik mij aan bij een aantal andere forumleden. De DE's stonden beter in combi met het ABT pakket. ;)

jettaracing
12-12-2012, 22:30
De DE's zijn er ook nog wel , misschien in de zomer er nog eens in ;)

Heb wel een andere kleine update , ik kreeg gister van m'n neefje een set electrisch verstelbaar en verwarmde spiegels voor de variant !

Dat heeft m;n golf nog niet , wel electrische ramen ,maar de spiegels nog niet :cool:

Compleet met handvaten , schakelaars en complete spiegels , en een deel van de kabelboom ! De bekabeling zit nog niet in mijn auto ,dus mag ik zelf een stukje kabelboom zelf fabriceren :thumbup: .

De kappen zijn vandaag al gespoten op het werk , dus die zijn al klaar , kan ik mooi het weekend de rest erin hobbyen :D

Spiegelkappen meteen gecleand, dwz het opstaande randje mooi glad geschuurd , krijg je een mooie gladde spiegelkap van :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00195ii.jpg

Dokter D
13-12-2012, 21:11
Lekker bezig Wytze!
Lampjes staan m goed!

GEENGTI
13-12-2012, 21:36
Mooie koplampen, gebruikt of nieuw? Zo ja waar heb je ze vandaan?

Dokter D
13-12-2012, 22:10
Mooie koplampen, gebruikt of nieuw? Zo ja waar heb je ze vandaan?

Dat zegt ie: Essen.

gti-er
13-12-2012, 22:22
uit pure nieuwsgierigheid, maar wat kostte die koplampen in Essen eigenlijk?
mag ook via pm, wil ze zelf ook een keer. :redface:

staat super goed iig! :thumbup:

GEENGTI
14-12-2012, 06:43
Dat zegt ie: Essen.

Dat had ik ff gemist..

jettaracing
14-12-2012, 22:02
En inmiddels zitten de spiegels erop en bekabeling erin en alles werkt ;)

Vanmorgen even het bedradingsschema van internet opgezocht , sommige kleuren was ik niet zeker van , dan is internet zeker handig .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00198.jpg

Mooi alles electrisch :D

Ja de verlichting doet het net zoals origineel :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00204_522926.jpg

Word zolangzamerhand wel een complete auto :cool:

vdWal.
14-12-2012, 22:05
word een complete auto? is denk ik wel al een goed complete auto toch
defitige update weer

caddymk1
14-12-2012, 22:29
netjes wietse mooi dat alles werkt
astu voor de spiegels

heb weer een klusje voor jou heb een witte jetta coupe gekocht alleen motor start wel maar slaat niet aan (een 1.3 injectie)

groetjes

jettaracing
25-12-2012, 15:10
En weer een kleine update , sprak gister nog even met een Mk3 eigenaar , welke een originele Yachting golf heeft , met alle aanbouwdelen !

En ik heb een paar delen nog niet op/in mijn golf ,en ben even aan het hobbyen geslagen ;)

Er zit namelijk ook een kleine afdekstrip boven de nummerplaat bij een Yachting , welke ik nog niet heb , en daar is erg moeilijk aan te komen .
Dus heb ik een voorbeeld opgezocht op internet , en ben zelf aan het zagen, schuren ,slijpen, en spuiten geweest........

Heeft me wel een grillespoiler van een Mk2 gekost ,maar dat hinderd niks ;)

Met veel föhnen , schuren met de bandschuurmachine, handschuren weer föhnen , schuren , en gronden en spuiten is het me wel gelukt :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00244.jpg

Oude , in 2e gezaagde'grillespoiler

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00245_357505.jpg

heel veel werk later ..............

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00252_202712.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00250_517401.jpg

gespoten in Lc9Z , met autolak en blanke lak ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00268_819697.jpg

result ! en de originele :rolleyes:

http://www.alles-golf.de/data/media/143/Golf_III_Variant_Yachting_Henri_Lloyd_dgrn_BBS_Solitude_T07_2.jpg

golfje_295.000
25-12-2012, 15:20
das weer erg netjes gedaan :thumbup:

edit, hahaha die klompen ook

lowrider23
25-12-2012, 19:16
Ik vind het onvoorstelbaar, Wytze!! :thumbup:
En net af fabriek, RESPECT! :cool:

Jel Golf 2 GTI
25-12-2012, 19:20
Mooi werkstukje die spoiler, netjes afgewerkt :thumbup:

Auto ziet er netjes uit, komt helemaal goed :thumbup:

vdWal.
25-12-2012, 20:11
Ziet er weer goed uit!

Jettameister
25-12-2012, 21:32
zoals gewoonlijk weer mooi werk van u Wytze !

jettaracing
25-12-2012, 22:41
Thanks heren ;) , nu nog een achterklepspoiler , dan is ie helemaal af .
Originele Yachting grille heb ik ook al compleet liggen,maar die ligt nog op 'voorraad' , vind de Abt grille mooier staan bij de auto ;).

jettaracing
29-12-2012, 15:19
Vanmorgen nog even de 3 Mk3's op de foto gezet, komt niet vaak dat ze alle 3 op rij staan , de mijne , die van de vrouw en van m'n schoonzusje

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00001_722134.jpg

jettaracing
13-01-2013, 21:12
Dit weekend met het mooie winterweer beide variant's nog maar een keer in de sealer van Smartwax gezet :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00027.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00055.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00047_715465.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00038.jpg

Mag van trouwens ook wel zomer worden zolangzamerhand ,...........of een mooie droge winter :D , ze glimmen iig wel weer :thumbup:

lowrider23
13-01-2013, 21:29
Daily's in de winter... hoe is het mogelijk! :thumbup:

Biggie
13-01-2013, 22:40
ZowZowZow.....wat n mooi plaatje dit hier
keep up the amazing work.....
wenste dat ik de mijnes elke keer zo op poetste....

René
13-01-2013, 23:40
Netjes Wytze!

jettaracing
09-02-2013, 22:19
Inmiddels zijn er weer wat vorderingen op het variant front ;)

Ik kwam er achter , toen ik de golf even op de brug had op het werk , dat de bussen boven de achterveren hun beste tijd hadden gehad . Het viel me op dat de golf aan 1 kant wat lager leek te hangen dan de andere kant ,en na inspectie bleek dat de veerpootbussen verroest waren ! Ik eerst de dealer gebeld ,maar daar bleek dat deze bussen 120 euro per stuk moesten kosten :eek: !!!!! Gelukkig wist ik iemand die een variant gedemonteeerd had voor onderdelen , en die had nog een complete set achterdempers liggen die nog als nieuw waren , en dat voor veel minder dan de dealer ;)
deze zijn inmiddels gemonteerd , en de golf staat weer netjes en stevig op z'n wielen :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/317009_385486548213739_6018593_n.jpg

Toen hij toch van onder werd bekeken zag ik dat de voorpijp ook z'n beste tijd had gehad ,en het flexibel deel bleek wel erg flexibel te worden :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00029_410888.jpg

Dus meteen maar een nieuw deel opgehaald en er tussen gezet

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00031.jpg

even een mal gemaakt zodat ik mooi de pijp op maat kon maken zonder onder de auto teheoven passen en meten , en ook maar besloten de kat eronder vandaan te halen ( deze was al leeg)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00032_468452.jpg

en deze paste er meteen in 1 keer netjes weer onder :cool:

Maar zoals we met oude auto's zijn gewend gaat er wel eens iets stuk ,en nu bleek dat de turbo ook lawaai te maken , en minder snel op te spoelen dan hij behoort te doen .............

Na inspectie van alle slangen en filters en dergelijke ben ik er achter gekomen dat er niks verder stuk was en waarschijnlijk de lagers van de turbo niet meer 100 procent waren . Gelukkig had ik een reserve turbo liggen ,dit is namelijk de originele turbo die er ooit eens af is gehaald omdat deze vastgeroette verstelbare schoepen had .

Toen is er een andere ( ultrasoon gereinigde ) turbo opgekomen , en deze 'oude' heb ik toen schoongemaakt en op voorraad gelegd . zie vnt 15 turbotopic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64719&page=1&pp=20) Dus daar ook maar even een klusje van gemaakt en deze turbo zit er inmiddels al weer op , tezamen met een nieuwe aanzuigbuis , want deze bleek te zijn gescheurd bij de inlaat van de turbo . En om geen risico te lopen heb ik ook hiervoor een nieuwe besteld en gemonteerd .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC02129.jpg

Hij loopt weer als een zonnetje en trekt weer als vanouds !!

Vanmiddag nog even een foto gemaakt in het mooie winterweer , hoop dat het snel maar lente mag worden :rolleyes:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00053_309740.jpg

T!m
10-02-2013, 20:14
Blijft mooi om dit topic te volgen!

lowrider23
11-02-2013, 10:32
Ik zat al te wachten op de update, toppie weer hoor!! :thumbup:

jettaracing
24-03-2013, 10:04
Dank je christian ;)

En inmiddels weer een paar kleine update's !

Op de Vwspeed midwintermeet een Abt pookknop gescoord dankzij alberto :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/f431fr.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00141_68765.jpg

Match't mooi bij de grille :D

De schroefset vervangen , de Vmaxx toch aan vervanging toen na 4 jaar en dik 80.000 km :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00220.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00218.jpg

Vervangen door een nieuwe Autotechnics set , ook zijn de remblokken vervangen ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00223_516015.jpg

De auto rondom nog een cm'tje lager gekregen , achter ook iets aangepast kwa hoogte :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00225_727305.jpg

En de porsche wielen zijn eens goed aangepakt , de randen zijn afgedraaid en de harten en binnenkanten opnieuw gespoten

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00180_780185.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00187_461598.jpg

Logo's ook netjes in kleur en geheel in de blanke lak, zelfs nieuw plaklood meegespoten in kleur :eek:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00190.jpg

Nu nog even sparen voor een nieuwe set 195/40x17's , en dan wachten op de lente :tongue:

lowrider23
24-03-2013, 10:16
Hele mooie nieuwtjes weer hoor! :thumbup: Maar... de lente is al begonnen, alleen je merkt er niets van! :tongue:
Valt me ook niet tegen dat je op de Vmaxx set bijna een ton hebt gereden! :eek:

jettaracing
26-03-2013, 23:10
Hele mooie nieuwtjes weer hoor! :thumbup: Maar... de lente is al begonnen, alleen je merkt er niets van! :tongue:
Valt me ook niet tegen dat je op de Vmaxx set bijna een ton hebt gereden! :eek:

V maxx setje viel mij ook niet tegen hoor , en idd de lente is al begonnen , alleen de warme temperatuur mag van mij nu wel eens langskomen ;)

bartuzz
26-03-2013, 23:50
Wat gaat er met de Vmaxx set gebeuren of is die al in de oud ijzer bak beland?

Jetta MaNiA
27-03-2013, 08:12
Hoe rijd het Wytze? Ik vind de uitgaande slag van de v-maxx set eerlijk gezegd drama. Weet wel dat je niet mag zeuren voor dat geld, maar toch :)

vdWal.
27-03-2013, 20:25
zijn weer deftige update's! :coo: velgejs zullen erg netjes gaan staan verwacht ik zo

jettaracing
27-03-2013, 21:08
De oude vmaxx set ligt achter in de schuur , bewaar ik eerst voor onderdelen ;) kunnen naar het schijnt ook nieuwe binnendempers in worden gezet namelijk.

Maar ja ,wat een nieuwe set tegenwoordig kost kun je eigenlijk niet eens meer beginnen aan nieuwe binnendempers te monteren ....

@ Johan , de set rijd eigenlijk best wel goed , valt me helemaal niet tegen ! Comfortabel is natuurlijk wat anders ,maar ik wilde m deze keer ook goed laag , dus dan moet je wat comfort inleveren . Wat wel een voordeel is dat deze veren iets korter zijn en daardoor de stelschroeven hoger zitten en smaller zijn kwa diameter , en dus iets meer ruimte hebben bij de velg/band kwa camberinstelling !

jettaracing
01-04-2013, 19:19
Het weekend nog wat delen opgehaald voor de variant , zal ik
van t zomer eens mee bezig ,meteen even een paar kilo zout meegenomen vanuit gorredijk :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00263_530304.jpg

Inmiddels natuurlijk de auto weer gewassen , en heb de kofferverlichting gemaakt , een deurvanger vernieuwd , en een deurschakelaar vervangen . En de voordeursloten gecleand , geeft een mooie strakke zijkant zo ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00296_604434.jpg

Dokter D
01-04-2013, 20:33

jettaracing
15-04-2013, 20:41
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/g431.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00025.jpg

golfje_295.000
15-04-2013, 20:52
Mooi hoor, ziet er weer top uit

ewcaddymk1
15-04-2013, 22:26
hee ,andere wielen ik moest vanavond eerst even goed kijken of het deze wel was. ja dus strakke bak :thumbup:

dus bij deze gespot op je eigen oprit :D

lowrider23
16-04-2013, 09:11
Heel mooi geworden, zeker een verbetering! :thumbup:

vdWal.
16-04-2013, 18:08
netjes hoor zo de wielen in de nieuwe setup :thumbup:

variejantje
16-04-2013, 21:54
2 hele dikke variants op de foto hierboven, en ik blijf genieten van het oog voor detail die in dit project terugziet.

jettaracing
17-04-2013, 22:20
Thanks heren! , t is nog even wachten op de nieuwe banden , wil er eigenlik nog wel 195/40x17 omhebben :D

Jetta MaNiA
18-04-2013, 06:52
Thanks heren! , t is nog even wachten op de nieuwe banden , wil er eigenlik nog wel 195/40x17 omhebben :D

Heb ze er net om, Hankook, dikke prima tot dusver! :thumbup:

Biggie
18-04-2013, 07:13
netjes netjes
ziet er echt niace uit

hoe heb je de voorste deuren gecleaned?

jettaracing
20-04-2013, 20:59
Ik heb met een setje achterdeurgrepen de voordeurgrepen omgebouwd naar slotloos ;)
Heb afstandsbediening erop , dus geen slot nodig . (Bij nood kan ik altijd nog via de achterklep naar binnen ,mocht het niet werken )

@ Johan , banden moet ik nog even over nadenken , vond die van jou er wel erg leuk uitzien !

Vanmiddag trouwens ook nog wat aan de vari gedaan :thumbup:

Handrem handel van een GTI edition gemonteerd , met rode knop :eek:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00123_717387.jpg

RVS "tdi-sport" uitlaat eindstukken gefabriceerd , en gepolijst :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/uitlaat.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00101.jpg

Remklauw houders ook nog even rood gespoten , had alleen de klauwen zelf gedaan ,maar dit lijkt net even wat voller , En natuurlijk even schoongemaakt :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00113.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/frt4.jpg

Zo blijf je bezig ................. :tongue:

lowrider23
21-04-2013, 09:30
Weer lekker bezig geweest dus! :thumbup:

Ebut
21-04-2013, 10:25
Kreas!

Domi
21-04-2013, 10:27
Doekje????? ;-)

Jetta MaNiA
21-04-2013, 15:49
Schijven achter...? Volgende stap?

Heb nog een mk3 as liggen!

Biggie
21-04-2013, 18:24
past die zo onder een variant dan?
en dan word het dus een golf 3 schroefset??

jettaracing
21-04-2013, 20:43
past die zo onder een variant dan?
en dan word het dus een golf 3 schroefset??

Nope , de as is heel anders van een variant , de astappen kun je wel omzetten , maar dan moet ik ook weer 4x100 schijven hebben .....

Golf 3schroefset past alleen aan de voorzijde , achter is heel anders , dan zijn de poten ook te lang van een normale golf Mk3 .

Schijven achter...? Volgende stap?

Heb nog een mk3 as liggen!
schijven word m eerst niet , volgende stappen zijn banden , achterklepspoiler en wat beginnende roest wegwerken ( blijft een golf 3 he ;) )

Biggie
23-04-2013, 18:39
Dus al die tijd dacht ik dat je al een achterklep dakspoiler had gemonteerd....

jettaracing
24-04-2013, 21:36
Dus al die tijd dacht ik dat je al een achterklep dakspoiler had gemonteerd....

Nee, nog niet , heb er ook nog niet een originele gevonden :(

Maar we'll keep searching :thumbup:

vdWal.
25-04-2013, 06:02
wagen staat er weer keurig bij! je blijft ook bezig he :tongue:

jettaracing
30-04-2013, 21:21
wagen staat er weer keurig bij! je blijft ook bezig he :tongue:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00201.jpg

jettaracing
15-07-2013, 22:41
Tijdje terug kwa update's hier op t forum ;) , maar ik ben toch nog even bezig geweest , en de hele auto eens goed gepoetst , kreeg goede tips van de heren van poetsfreaks.nl , en dutch car detailing ;)

eerst goed gewassen , de auto gekleid , toen de grotedelen gepolijst met farecla G6 , nagepolijst met roze smartwax metwitte hexpad , toen met de hand in de roze smartwax gezet , , een paar uur laten staan na het uitpoetsen en toen helemaal in de smartsealer gezet ,liggende delen afgewerkt met een laagje Chemical guys Black ..........., met dit als resultaat :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/chem2.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00287_227332.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00299.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00305_556905.jpg

, en gister nog een dikke uitlaat gekocht voor de variant , een originele dubbelpijs Remus , origineel voor een variant !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00328.jpg

Wilde toch een beetje de nineties style doorzetten , en heb m meteen opgehaald zondagavond uit alkmaar :thumbup:

Kleine preview pic vanuit facebook ;)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/71887_467650946663965_507839442_n.jpg

lowrider23
16-07-2013, 09:24
Ik vind het erg geslaagd! Je zou het een beetje kunnen vergelijken met de einddemper die ik onder mijn Golf heb!

jettaracing
18-07-2013, 08:31
Ik ben er ook erg tevreden mee Christian , bij een dikke auto hoort een dikke uitlaat toch ? ;) net zoals bij jouw golf .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00352.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00339_310574.jpg

Rene328i
18-07-2013, 08:49
Erg mooi! Mag ik vragen wat jij voor dakdragers erop hebt? Deze liggen mooi naar binnen, in plaats van erop.

jettaracing
18-07-2013, 09:41
Die vraag heb ik al eerder gehad ;), deze dakdrager zijn origineel Volkswagen , en zijn officieel bestemd voor de passat 3B/3BG .

Ik heb namelijk een tijdje gezocht voor een set passende dragers vanwege de bagagebox voor op het dak en vond die 'normale' hoge dragers niet mooi . dan komt de box wel 10 cm boven het dak te hangen .......

Bij toeval stuite ik op deze dragers , en heb ze eerst gepast . Ze waren iets te breed , maar de het tussen deel is gewoon een stuk profiel , dus die heb ik 3 cm ingekort , dan past hij perfect tussen de originele dakrails .

Ze zijn volgens de verkoper van het merk Votex , die had ze nieuw gekocht bij de dealer toen , kosten rond de 200 euro :eek: .

Ik vond ze toen op marktplaats , 5 km van m'n woonplaats ( als je het over mazzel hebt )

vdWal.
18-07-2013, 17:00
variant staat er weer strak bij :thumbup:

Rene328i
19-07-2013, 09:12
Die vraag heb ik al eerder gehad ;), deze dakdrager zijn origineel Volkswagen , en zijn officieel bestemd voor de passat 3B/3BG .

Ik heb namelijk een tijdje gezocht voor een set passende dragers vanwege de bagagebox voor op het dak en vond die 'normale' hoge dragers niet mooi . dan komt de box wel 10 cm boven het dak te hangen .......

Bij toeval stuite ik op deze dragers , en heb ze eerst gepast . Ze waren iets te breed , maar de het tussen deel is gewoon een stuk profiel , dus die heb ik 3 cm ingekort , dan past hij perfect tussen de originele dakrails .

Ze zijn volgens de verkoper van het merk Votex , die had ze nieuw gekocht bij de dealer toen , kosten rond de 200 euro :eek: .

Ik vond ze toen op marktplaats , 5 km van m'n woonplaats ( als je het over mazzel hebt )

Dat is zeker mazzel!
Ik vind ze erg mooi, ik zal mijn ogen eens open houden. :thumbup:

jettaracing
28-07-2013, 22:06
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00072_1266.jpg

Zaterdag de middendemper eronder weggehaald en vervangen door een tussendempervervanger , voorste deel van de uitlaat ook vernieuwd . Dus nu is de auto voorzien van een complete open uitlaat , géén catalysator , géén tussendemper meer , alleen de remus achterdemper eronder ;)

Resultaat is een mooie donkere brom bij lage toeren ,en een betere trekkracht nu ! En geluid van de uitlaat valt me heel erg mee , bij 100/120/140 hoor je m niet eens !

jettaracing
26-08-2013, 18:14
kleine update nog even , nog een setje kamei luchthappers gescoord voor 'naast de knippers in de bumper ';)

Het 'to want' lijstje word steeds korter :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/air.jpg

jettaracing
26-08-2013, 18:18
https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/1233509_485439448218448_763589200_n.jpg :cool:

Dokter D
26-08-2013, 20:09
Staat m goed Wytze!

lowrider23
27-08-2013, 10:01
Mooi mooi! Straks is die auto nog af ook ... Maar goed, jij krijgt weer wel iets verzonnen! :tongue:

jettaracing
30-08-2013, 23:10
Mooi mooi! Straks is die auto nog af ook ... Maar goed, jij krijgt weer wel iets verzonnen! :tongue:

Jep ;) , vanmiddag alle luchthappers geschuurd en in de kleur van de auto gespoten :thumbup:

Maak morgen wel even een foto :D

Wel een verschil van toen m'n zwager hem had ,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-88O3HRGG.jpg

Toen ik m net had ,

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/Afbeelding052_599433.JPG

en nu ,
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/air.jpg

ewcaddymk1
31-08-2013, 05:37
een hele verandering idd, ze word er in ieder geval niet leeleker naar mate ze ouder word :D

lowrider23
31-08-2013, 09:24
Hoe ouder, hoe mooier ... :tongue:

Mauricejuhvw
02-09-2013, 20:01
Het blijft ook een genot om naar te kijken

jettaracing
03-09-2013, 20:44
Dank je heren ;)

GOLF_MK3
01-10-2013, 00:24
ziet er heel mooi uit, kan me voorstellen hoe trots je nu bent voor het eindresultaat. is erg netjes en strak!

tempel
04-10-2013, 13:35
:rolleyes: Zo te zien een betere camera gekocht, maar het meest ondergewaardeerde Golfje ziet er goed uit. :thumbup:

Dokter D
04-10-2013, 20:19
Strakke bak hjer!

jettaracing
17-11-2013, 08:45
Winterwielen der inmiddels weer onder , wat technische zaken/onderhoud gedaan ;)

Achterremmen vernieuwd , spanningsregelaar vervangen ,aandrijfashoes vervangen .

En voor de winter even een (nieuwe , lag al 3 jaar op zolder ) VR6 voorspoiler eronder gezet, kan de Yachting henry lloyd voorspoiler in de winterslaap ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1403469_525520567543669_1268503430_o.jpg

jettaracing
17-11-2013, 08:47
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1401754_525520757543650_192538847_o.jpg

lowrider23
17-11-2013, 11:21
Jij kan ook weer veilig de winter door! :thumbup:

jettaracing
13-12-2013, 22:00
Kleine update , vorige week een setje originele 'highline' deurbakken gekocht voor de variant , bekleed met stof en reflectorlampen erin .

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1476463_535003819928677_332171005_n.jpg

Ook nog even een paar foto's van afgelopen maand , weekendje weg geweest naar t land van bartje :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1400317_519169114845481_450683929_o.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/894467_517023098393416_289612390_o.jpg

En omdat het zonnetje vanmiddag zo lekker scheen nog maar even de golf voorzien van een laagje Smartsealer , rubbers en banden in de Smartgel , ramen schoon , velgen in de rimwax ,en de stofzuiger er even doorgehaald :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/859850_537776642984728_760558199_o_903340.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1398774_528606580568401_1870853466_o.jpg

VwGolfMK2VW
14-12-2013, 02:04
Hele stoere wagen..
Die dakkoffer staat er nog goed op ook:)

lowrider23
14-12-2013, 11:03
Ziet er weer top uit! Oh, en toen je terug kwam van 't land van Bartje, ook meteen ervaren dat je gewoon door windkracht 12 kunt rijden met de dakkoffer op het dak! :tongue:

Dokter D
15-12-2013, 11:43
Netjes hoor!

jettaracing
27-01-2014, 16:28
En we gaan weer lekker door ;) , de reflectors in de Highline deurbakken zijn vervangen door een setje wit/rode met verlichtting erin :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00417_358441.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/Ballon-7-groot.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00372_original.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/painting_original.jpg

:cool:

GerardusVR6
27-01-2014, 17:47
Netjes! :thumbup:

vdWal.
27-01-2014, 21:40
blijft een super variant! :cool: nette update weer, enkelt het spoilertje mist nog

Ron mk1
27-01-2014, 21:55
Blijft een gaaf ding !!

jettaracing
08-03-2014, 08:31
Kleine update voor t zomerseizoen dit jaar , de wielen zijn opnieuw gespoten , was al een beetje uitgekeken op de antraciet kleur :D

Dus meteen maar een grote stap gedaan en de wielen in candy red pearl gespoten ...........Wat een werk ,maar het resultaat mag er zijn :thumbup:

2 lagen zilverkleur ( eerst fijn zilver toen grof voor t effect ) 5 lagen candy red erover , toen 4 lagen blanke lak :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/10001206_576653345763724_1380373869_o.jpg

kleur is goed gekeurd door de jongste zoon :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00113_831389.jpg

Nu eerst sparen voor de nieuwe banden , komen deze keer 195/40's om

Larsv5
08-03-2014, 08:44
Gaaf!!!!

johnnieb
08-03-2014, 14:59
zo, dat gaat hoofden draaien . prachtige kleur

Ron mk1
08-03-2014, 17:47
Jeetje dat is een fijn kleurtje :)
Zijn echt gaaf !!!

lowrider23
08-03-2014, 18:05
Geweldig kleurtje, ben wel erg benieuwd hoe dit gaat worden! :cool:

Richard
08-03-2014, 18:07
candy altijd leuk....

Ron mk1
08-03-2014, 18:22
candy altijd leuk....

Weet je vrouw daar ook van?
Sorry , kon het niet laten :)

Richard
08-03-2014, 18:34
Weet je vrouw daar ook van?
Sorry , kon het niet laten :)
:thumbup: geen geheimen hier thuis en ook geen truckerblaadjes :D

Volksweazel
08-03-2014, 20:27
Deze velgen zouden niet misstaan eens onder jouw witte jetta :thumbup:

vdWal.
08-03-2014, 22:13
blijft een super sjieke wagen! benieuwd naar de wielen onder de auto :thumbup:

jettaracing
16-03-2014, 22:02
En dan toch eindelijk 'the icing on the cake " :dance:

Heb dit weekend een originele Yachting Henry Lloyd achterklep spoiler kunnen overnemen ( zelfs t originele logo heb ik erbij gekocht :cool: )

Ook meteen gespoten en gemonteerd natuurlijk , ben er wel blij mee !
Moest m wel zelf van de auto 'afzagen' met behulp van een snijdraad voor raamdemontage , maar daar kon ik m ook er onbeschadigd mee af krijgen ;)

Resultaat: :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/1_770944_original.jpg

Ook de lak van de auto netjes beschermd met Chemical Guys -XXX Hardcore CarnaubaPaste Wax , aangeschaft op aanraden van Reggy van www.poetsfreaks.nl , geeft echt een mooie wetlook glans en is erg makkelijk uit te poetsen !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/2_232098_original.jpg

René
16-03-2014, 22:05
Bling!

Ron mk1
16-03-2014, 23:39
Staat hem goed hoor !!
Nu de wielen er nog onder knopen en dan is hij af .

vdWal.
17-03-2014, 08:13
het word inderdaad tijd voor zomerwielen! blijft een deftige wagen

lowrider23
17-03-2014, 10:25
Zie die auto stralen!! :cool: Doet echt veel, zo'n spoiler! :thumbup:

JeeWee
18-03-2014, 08:14
hehe zat er zaterdagmiddag nog niet op... goed bezig! Staat echt goed, en hij glimt inderdaad erg fijn! Ben ook benieuwd naar de porsches!

jettaracing
28-03-2014, 22:08
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forum2.jpg

De banden waren donderdag middag binnen dus meteen gemonteerd ;)

Toen alle remmerij eraf gehaald , trommels , remklauwen,remklauwhouders en adapters in de kleur van de auto gespoten :cool:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forum3.jpg

en vanmiddag alles weer gemonteerd onder de auto , meteen de auto een paar cm lager gezet , zo is ie geworden ( foto van net na t wassen , volgens nog betere ;) )

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forum_762283_original.jpg

golfje_295.000
28-03-2014, 22:16
Erg mooi geworden, super kleur

vwjohnny
28-03-2014, 22:55
Flinke camber voor ofniet?

Verder dikke wielen

vdWal.
29-03-2014, 07:00
erg netjes geworden wytze :cool:

lowrider23
29-03-2014, 10:38
Ik vind 't echt mooi geworden!! En een heel stuk opvallender dan voorheen! :cool:

jettaracing
29-03-2014, 21:37
Flinke camber voor ofniet?

Verder dikke wielen
Komt van de manier van fotonemen ;)

Richard
29-03-2014, 21:39
mooi toch kerel...

jettaracing
29-03-2014, 21:41
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forum4_original.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forum6.jpg

ewcaddymk1
29-03-2014, 22:56
strak hoor :thumbup:

Dokter D
29-03-2014, 23:19
Heul erg dik!

Black Devil
30-03-2014, 09:07
Keurig!

andre0511
31-03-2014, 21:38
Heel gaaf,mooie kleur contrast ook.

jettaracing
04-04-2014, 06:37
Thanks mannen ;) , ik moest er eerst wel aan wennen , t is wel opvallend dit kleurtje , maar ben er wel heel tevreden over :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forumvari_original.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/forumvari2_original.jpg

ewcaddymk1
04-04-2014, 18:17
super auto zo Wytze :thumbup:

jettaracing
27-04-2015, 19:43
Lange tijd geen update hier ;) , maar de variant rijd nog steeds super . Heeft inmiddels de 4 ton gehaald en inmiddels zijn de v snaar , multiriemspanner , looprol en multiriem vernieuwd . Zijn nog wel wat kleine dingetjes veranderd ,maar geen grote dingen op zich . De winter heeft ie doorstaan op de zwart gespoten CSA wielen .

Hieronder even een paar foto's uit t afgelopen jaar ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0901_110389.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0892.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0897_349482.JPG

En inmiddels weer op de zomerwielen

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_1306.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00417b.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00413_937327.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00405_417081.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00280_826790.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_1611.jpg

Audi1981
27-04-2015, 22:20
De tijd of de km's lijken er maar geen vat op te krijgen :thumbup:

GEENGTI
27-04-2015, 23:09
Geweldige Variant! Is er ooit gelast aan de auto? Het blijft tenslotte een Mk3 :)

vdWal.
28-04-2015, 09:13
Ik vind hem persoonlijk zwart op zwart veel gaver
toch mis ik mn variantje soms toch wel

blijft een keurige wagen wytze :thumbup:

jettaracing
06-03-2016, 21:07
Inmiddels 430.000 km , en toch wel iets laswerk aan de bodem (bekende bodemdoppen ) en kleine plekjes bij de voorste veerpoten ,maar still going strong ! en voor de apk een paar fusee en stuurkogels en stuurhuishoes.

Remmerij inmiddels vervangen voor een set G60 schijven en klauwen , remt een stuk beter dan de originele !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/11825127_837728386322884_5226263457283855793_n.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/11831776_837763622986027_7954580827056271048_n.jpg Uiteraard wel weer in peral yellow (nummerplaatgeel :tongue: )

en natuurlijk een paar zeer recente sfeerplaatjes :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0030_125490.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0016_178038.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC_0023_869365.JPG

:)

Pedaalemmer
06-03-2016, 21:30
Een plaatje!

René
06-03-2016, 22:15
Dikke variant zo!

wildeknak
07-03-2016, 09:44
Waaauw :eek: !! Het blijft een prachtige wagen!

jettaracing
10-10-2016, 19:02
Inmiddels ruim de 443.000 km aangetikt , paar kleine dingetjes aan gedaan ,nieuwe radiateur gemonteerd en de versnellingsbak vervangen , daar ging de achteruit van kapot . Voor de rest blijft t een super auto om in te rijden , maar waarschijnlijk komt ie volgend jaar te koop .....Tijd voor wat nieuwers ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/13528911_1002282449867476_7505473143579192985_n.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/13466062_1002282589867462_3114233512623871299_n.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/13533005_1006617152767339_3636740745368273520_n.jpg

JeeWee
10-10-2016, 20:22
blijft een mooie auto om te zien, leuk dat je er al weer zoveel kilometers mee weggetikt hebt!