Log in

View Full Version : Jerome

Jerome
27-07-2008, 22:49
Ik surf hier ook al een tijdje rond, maar zal me nu eindelijk eens even voorstellen. Ik ben meer een passieve forummember aangezien ik vooral meelees en informatie zoek.
Ik studeer technische bedrijfskunde aan de Universiteit van Twente, en woon daarom in Enschede.

Mijn officiele eerste auto heb ik een maandje gehad, die had ik voor de fun gekocht om in de zomervakantie mobiel te zijn. En een eigen auto vond ik gewoon erg leuk om eens te ervaren. Dat was een Opel Kadett uit 86. Een maandje mee rond gereden en weer verkocht.
Een jaar later op zoek gegaan naar een auto omdat ik stage ging lopen en een auto wel erg handig was. Dat werd een Polo 2, 1.0 HZ Motor, bwj 87. Heel veel plezier van gehad, en probleemloos 3 jaar gereden. Helaas heeft mijn broertje hier een ongeluk mee gehad, en aangezien een andere auto kopen goedkoper was dan repareren is deze helaas naar de sloop gegaan.

De Polo in kwestie.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/Polo.jpg

Dus toen op zoek naar een vervanger. Eigenlijk wou ik weer een Polo, aangezien de vorige zeer goed bevallen was (goedkoop en toch betrouwbaar). Maar de zoektocht naar een Polo leverde alleen maar duurdere en in slechtere staat Polo's op dan mijn Polo was. Toevallig verkocht een gezin bij mijn ouders in de buurt hun 2e auto, een Golf MKII uit 85. Dit was een 1.6. Van binnen nog wel erg netjes, maar de buitenkant zag er slecht uit. De rechterkant had een redelijke deuk, en verder nog wat deukjes en krasjes. Maar goedkoop kunnen kopen, en dus gewoon gedaan. Goed onderhouden vond ik belangrijker dan uiterlijk.
Met deze golf heb ik een kleine 2 jaar gereden, en de extra ruimte en trekkracht voor aanhangers tov de Polo erg handig gevonden.

De Golf van zijn goede kant ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/Golf.jpg

Deze heb ik verkocht nadat ik er mee op vakantie was geweest naar Zwitserland, en de opvolger al klaar stond.