Samurai
24-06-2008, 13:04
In onderdelen te koop aangeboden:
Mijn volkswagen golf mk1 cabriolet
Complete EX motor, in zeer goede staat recentelijk groot onderhoud aan gepleegd. Verbuikt geen drupje olie, en loopt zuinig Prijs 200,-
Stuurbekrachteging, helemaal compleet en in goed werkende staat. Prijs 300,-
Europesche chromen bumpers, incl hoekkapjes richtingaanwijzers en steunen.
Je hebt dan alleen nog stootlijsten nodig. Prijs 450,-
Koni schroefsset 3500km oud, zeer goed en degelijk spul. Met een goed schroefsysteem, wat eigenlijk niet vast kan gaan zitten Prijs 300,-
Gti/Pirelli A stijl kapjes in nette gebruikte staat, origeneel vw Prijs 70,-
Schmidts modernline velgen, 14 inch 7j voorzijde, 7.5j achterzijde. Gepolijste rand, met goede banden 195-45-14. Worden nog helemaal netjes gemaakt, kleur van het hart kan naar keuze. Prijs 750,-
En alles wat er nog op en en of aan een cabriolet zit natuurlijk, hiervan maak ik later nog een lijst.
De auto gaat begin volgende maand gedemonteerd worden, dus dan zijn ook pas de onderdelen beschikbaar.
Mijn volkswagen golf mk1 cabriolet
Complete EX motor, in zeer goede staat recentelijk groot onderhoud aan gepleegd. Verbuikt geen drupje olie, en loopt zuinig Prijs 200,-
Stuurbekrachteging, helemaal compleet en in goed werkende staat. Prijs 300,-
Europesche chromen bumpers, incl hoekkapjes richtingaanwijzers en steunen.
Je hebt dan alleen nog stootlijsten nodig. Prijs 450,-
Koni schroefsset 3500km oud, zeer goed en degelijk spul. Met een goed schroefsysteem, wat eigenlijk niet vast kan gaan zitten Prijs 300,-
Gti/Pirelli A stijl kapjes in nette gebruikte staat, origeneel vw Prijs 70,-
Schmidts modernline velgen, 14 inch 7j voorzijde, 7.5j achterzijde. Gepolijste rand, met goede banden 195-45-14. Worden nog helemaal netjes gemaakt, kleur van het hart kan naar keuze. Prijs 750,-
En alles wat er nog op en en of aan een cabriolet zit natuurlijk, hiervan maak ik later nog een lijst.
De auto gaat begin volgende maand gedemonteerd worden, dus dan zijn ook pas de onderdelen beschikbaar.