View Full Version : Heb 2 nieuwe setjes wielen. :cool:
Binnen nu en een paar weken ben ik in het trotse bezit van onderstaande velgen. :D
Deze komen onder mijn GolfII
http://i18.ebayimg.com/02/i/02/04/2f/6e_1_b.JPG
En deze tja die laat ik nog even in de schuur liggen.
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=5929&mode=normal
http://www.volksforum.com/gallery/albums/userpics/10039/thumb_red-x-2.jpg
hotsjeee nu via het andere rodexjesprogramma imagestation. :D
Golfzilla
29-07-2004, 14:22
zijn de bovenste velgen 6,5J en 16" ???
komen hier nog plattere/andere banden op, zou graag willen weten welke maten.
Is inderdaad 16" aantal j's durf ik zo niet te zeggen of het 7 of 6,5j is. De banden zullen waarschijnlijk 195/40/16 worden.
De onderste zijn 8j x 18"
Golfzilla
29-07-2004, 14:57
heb je hier al adapters voor (het is neem ik aan 5x100) ??
zou je willen vertellen wat je hiervoor kwijt was voor die adapters?
Ik laat geen adapters hiervoor draaien. Zoals je ziet zitten er deksels op de velgen. Ik laat de velgen omboren.
Golfzilla
29-07-2004, 15:21
ja gaat dat, van 5x100 naar 4x100???
mij is verteld dat dit niet gaat lukken namelijk..............
Met A3 velgen lukt het ook. 1 gat overlapt iets, maar er schijnt genoeg "vlees" over te blijven om er veilig mee te rijden.
hotsjeee nu via het andere rodexjesprogramma imagestation. :D
doet dan toch nie zo molluk. en pleurt hem gewoon hiero in ut allebum
Golfzilla
29-07-2004, 17:36
Met A3 velgen lukt het ook. 1 gat overlapt iets, maar er schijnt genoeg "vlees" over te blijven om er veilig mee te rijden.
ja juist, ik had A3's op het oog daarom mijn vragen :D :wink:
he jammer nu ben ik niet meer de enige die met die 7jx16 audi velgen rij op de golf1/2
evilnyntje
29-07-2004, 18:53
he jammer nu ben ik niet meer de enige die met die 7jx16 audi velgen rij op de golf1/2
Je was toch een van de eerste toch? Kun je lekker zeggen, been there done that :D
bij imagestation moet je in de url 'orig.jpg' weghalen zodat er alleen .jpg staat
Duurt nog wel even eer mijne klaar zijn hoor en dan hoop ik in die tijd toch eigenlijk wel mijn auto een keer verkocht te hebben. :D Dus misschien komen ze niet eens onder een GolfII, maar worden het reserve Passatvelgen. :D
doet dan toch nie zo molluk. en pleurt hem gewoon hiero in ut allebum
Done.
Vind die 18 inch heel erg vet! Welke steek is dat eigenlijk? 5x112 of 5x100?
tja lenso, verkoop ze dan maar snel aan mij, hier in Belgie heb ik ze nog niet gezien :D heb ondertss ook een setje gevonden in Duitsland, maar ik vrees dat ik ze niet tot bij mij ga krijgen ... :frown:
greetz
retromk2 (golfke van op cleaned/rutger van op msn) ;)
Allart-Ghetta
18-08-2004, 18:52
Moet je maar eens aan de RDW vragen of omboren van 5*100 naar 4*100 mag LOL
IK zou het niet doen, omdat je velg dan maar met 3 bouten knap vast zit.
Ik ben al eens bijna een wiel verloren en ik kan je vertellen je leert er een hoop van, welkom in de wereld van de bolkop en rechtconische en boutlengte en momentsleutels etc.
praat toch geen poep man, ik rij er al een jaar mee rond zonder problemen.
de wielen zitten gewoon met 4 bouten vast.
en bij de apk heb je er ook geen last van want ze gaan echt je wielen er niet afhalen voor die 35 euro :biggrin:
ik weet niet hoe jij bij 3 bouten komt :confused:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.