View Full Version : Toyota heeft humor
http://www.blogsmithmedia.com/www.autobloggreen.com/media/2008/03/prius-ad-2.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/www.autobloggreen.com/media/2008/03/prius-_1.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/www.autobloggreen.com/media/2008/03/prius-3.jpg
:D :D :D
tjonge en dat van Toyota :wow:
jetta mk1 '82
09-03-2008, 12:08
ik denk dat die man op de 2de foto niet dood gevonden wilde worden in een prius :D
gr. Martijn
ik had in een prius gereden (heb stage bij Toyota), et is best appart om van een Herrie Golf naar zo een muis stille Prius over te gaan:P Doe mij dan toch maar me Golf:D
Tiefleger
09-03-2008, 12:50
ik denk dat die man op de 2de foto niet dood gevonden wilde worden in een prius :D
gr. Martijn
Zal dat misschien Jeff Dunham zijn. :D :D :D :D
René (tiefleger)
Als ze er nou nog enig sinds een mooi model van hadden gemaakt... Buiten dat het een rijdende batterij is zonder zwarte pluim, is ie gewoon lelijk. :rolleyes:
maar hij is wel opvallend... en dat is precies zn sterke punt.. iedereen ziet dat je een millieuvriendelijke auto rijd. En das ook precies de reden dat het een best-seller is.
Lekker hypocriet aan het millieu doen.
Dat ie écht milieuvriendelijk is, is ook maar schijn ;) Accu's zijn nou niet de meest milieuvriendelijke units (en dan bedoel ik wanneer ze op/kapot zijn) :tongue:
Mja, accu's kapot -> auto totall loss. En tja, welke looks?
En hoe erg die accu's vervuilen, dat wil je niet weten.
De reclame's zijn wel leuk moet ik zeggen.
ik kwam een x in Den haag op de Binckhorst laan
Had 7 Toyota's voor de man waar van 2 prius van het eerste type
(die dingen waren nog lelijker dan deze)
Meld me netjes aan de balie , met het bericht
Ik heb 5 toyota's en 2 lada's voor u :) .......( was er uit voor ik er erg in had :redface: )
de verkoper kon de humor er niet echt van in zien :wow:
bobby-digital
09-03-2008, 13:49
Zal dat misschien Jeff Dunham zijn. :D :D :D :D
René (tiefleger)
Silence..... I killlll you
mwoehahaha
Jurgen Santana
09-03-2008, 14:09
Dat ie écht milieuvriendelijk is, is ook maar schijn ;) Accu's zijn nou niet de meest milieuvriendelijke units (en dan bedoel ik wanneer ze op/kapot zijn) :tongue:
Volkswagen heeft het laten onderzoeken heb ik ergens gehoord. Van de productie tot en met de demontage (sloop) genomen vervuild een Prius meer dan een Jeep Cherokee met een V8 motor....
G-eert-40
09-03-2008, 14:26
Volkswagen heeft het laten onderzoeken heb ik ergens gehoord. Van de productie tot en met de demontage (sloop) genomen vervuild een Prius meer dan een Jeep Cherokee met een V8 motor....
klopt, dat was laatst in een uitzending van radar geloof ik. heb ik ook gezien. ongelooflijk verhaal zeg. maar wel de feiten!!
klopt, maar hij vervuilde zelfs meer dan een Hummer (maar dat had mijn vriendin gezien en die is niet zo thuis in auto's, dus had zomaar die Cherokee kunnen zijn :D )
edit: even opgezocht, bron http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1195
Vooral het verwijderen van deze high-tech auto's is slecht voor het milieu, stelt CNW Marketing Research.
Het onderzoek van CNW Marketing Research heeft voor veel opschudding veroorzaakt in Amerika omdat ze daar de Prius vergelijken met een Hummer. CNW Marketing Reserch stelt dat uit hun onderzoek komt dat het energieverbruik van de eerste generatie Prius hoger is dan die van een Hummer. Maar in nieuwe berekeningen waarbij ze hebben gekeken naar de tweede generatie Prius stellen ze hun conclusie bij. Deze Prius verbruikt tijdens de hele levenscyclus minder energie dan haar voorganger. etc.
edit 2: trouwens de reclames zijn wel goed gevonden :D
wel logisch die reclames, die hebben ze nodig om van het geitenwollensokken-imago af te komen
Met andere woorden, als iemand begint over zijn milieuvriendelijke Prius moet je hem even op bovenstaande feiten wijzen. En daarna kun je ook nog zeggen dat je Golf mk2 toch een stuk milieuvriendelijker is ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.