MrMiljon
21-12-2007, 21:13
Begin deze week was ik eerder vrij, wat een zeldzaamheid is, dus ben ik maar even naar de stad (Groningen) gereden om een nieuwe gasvles bij Lasaulec te halen. Iedereen die daar wel eens achter is geweest weet hoe rustiek het wegdek daar is. Ik wist dat ook maarja je weet hoe het dan gaat: "Oke, dit was die diepe kuil (ruime bocht) en nou zou hier ergens een bult zitten...... te laat" Met als gevolg dat ik met 15kmh over een beste bult heen reed drempel-achtig, 30cm lang en iets van 20 hoog over de hele lengte. De Golf leek even los te zijn om met een flinke klap weer neer te komen. Aangezien ik weinig met de Golf rij merkte ik vanavond de volgende dingen:
Auto trekt ongelovelijk naar rechts
Stuurt naar links als 30cm stuur zonder stuurbekrachtiging.
Stuurt naar rechts.....best wel licht
Auto "hobbelt" een beetje.
Tijdens het rijden een licht zingend/fluitend met een bonkende ondertoon geluid, word erger bij linkse bochten
Auto reageerd niet lekker op het sturen (doet een beetje wat ie zelf wil)
Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is. Ik vermoed een wiellager maar misschien zijn er nog andere dingen die verstandig zij om te controleren.
Bij voorbaat dank,
Coen
Ps. Het gaat om een Golfmk1 1500 Automaat, verlaagd dmv weitec schroefset(vraag me niet hoeveel), a3 velgen met 165/50 R15 bandjes.
Auto trekt ongelovelijk naar rechts
Stuurt naar links als 30cm stuur zonder stuurbekrachtiging.
Stuurt naar rechts.....best wel licht
Auto "hobbelt" een beetje.
Tijdens het rijden een licht zingend/fluitend met een bonkende ondertoon geluid, word erger bij linkse bochten
Auto reageerd niet lekker op het sturen (doet een beetje wat ie zelf wil)
Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is. Ik vermoed een wiellager maar misschien zijn er nog andere dingen die verstandig zij om te controleren.
Bij voorbaat dank,
Coen
Ps. Het gaat om een Golfmk1 1500 Automaat, verlaagd dmv weitec schroefset(vraag me niet hoeveel), a3 velgen met 165/50 R15 bandjes.